abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 oktober 2009 @ 23:23:56 #1
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_73968439

THE PARLOR MOB uit New Jersey komt eindelijk naar Nederland, voor 3 shows eind oktober. Het debuutalbum And You Were A Crow" kreeg goede recensies eerder dit jaar, de band speelt onvervalste retro-rock en werd in diverse media vergeleken met Led Zeppelin, Black Crowes en vooral Wolfmother.
The Parlor Mob ontleent zijn naam aan een beruchte 19e eeuwse bende. Halverwege de 19e eeuw werden 'hoodlums' in New York door andere bendes verzocht om rellen te beginnen.

Vandaag de dag zorgt The Parlor Mob voor een gelijksoortig effect, maar dan met uitgedachte riffs, intelligente teksten en een harde groove. Op het debuutalbum "And You Were A Crow" laat de band een levendig, mysterieus en rokerig bluesgeluid horen. Het album is opgenomen met producer Jacquire King (Tom Waits, Kings Of Leon, Modest Mouse).

The Parlor Mob was eerder bevestigd voor Lowlands 2009, maar dat optreden kon helaas niet doorgaan. Nu dan eindelijk live te zien en wel op deze data:
26/10 - Melkweg, Amsterdam (+ Black Stone Cherry)
29/10 - Effenaar, Eindhoven
31/10 - WATT, Rotterdam meer

Wij mogen in samenwerking met Petting Zoo 2x2 kaartjes weggeven voor een optreden naar keuze.
Wat je daarvoor moet doen? Nou, wij willen graag van jou weten hoe boos je was toen je hoorde dat het optreden op Lowlands niet doorging. Of je dat wilt tekenen, painten, kleien, schrijven of mimen maakt ons niet uit!
Het is nogal kort dag, dus de eerste winnaar wordt zondag 25 oktober al bekend gemaakt!

Succes!

Kijk ook eens op: http://www.myspace.com/theparlormob

[ Bericht 0% gewijzigd door Muck op 23-10-2009 00:29:08 ]
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  donderdag 22 oktober 2009 @ 23:28:05 #2
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_73968577
Naar waar een email sturen?
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 23:31:33 #3
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_73968701
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 23:28 schreef porsche1 het volgende:
Naar waar een email sturen?
Nergens heen, gewoon hier posten
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  donderdag 22 oktober 2009 @ 23:39:45 #4
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_73968961
Komt ie dan.

Ik was zo kei boos he! Ik had net een stel kaartjes voor Lowlands gekocht. Speciaal voor hun. En dan komen ze niet!
Ik had de neiging om alles kapot te slaan. Gelukkig kon ik me inhouden.

Echt kei boos!
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_73970186
Waren ze op Lowlands? Shit gemist... stond ik zeker net klem tussen een paar duizend Them Crooked Vulture fans. Of in de rij voor een Swirl of vast in Dreamyourtopia.

Grace Jones en the Prodigy heb ik ook al niet kunnen zien, maar dat ik the Parlor Mob heb gemist daar baal ik echt van. Jezus! Waar was ik op dat moment!?! Ik heb ze helemaal niet in het blokkenschema zien staan! Hoe kan dat nou?

Oh ze waren er niet.... dus.... dan kan ik ze in de Melkweg zien, toch? Zeg dat het waar is!
pi_73971422
Toen ik het slechte nieuws hoorde heb ik meteen mijn schaar gepakt en alle bloemen van mijn buurvrouw doorgeknipt!
pi_73973490
Toen ik hoorde dat The Parlor Mob niet kwam heb ik meteen besloten om kaartjes te kopen voor Lowlands! Om later alsnog niet te gaan
pi_73973508
Zet er ook even bij welke dag jullie willen gaan!
ijs_beer fan!
pi_73979674
WIIEEEEEEEEE?????????////???
pi_73991887
Ik heb de katten met een kreet van blijdschap dat TPM op LL zou komen zo laten schrikken dat ze een week lang panisch en trillend onder 't bed lagen..
Toen het nieuws bekend werd dat ze niet zouden komen, kreeg ik van mijn lief een sms: 'schat, doe je voorzichtig met de katten dit keer?'
voorkeur voor de Watt
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_73994457
Toen ik dat hoorde liet ik een stinkende scheet
lekker faxen heel de dag echt genot
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 00:48:32 #12
179869 Motar
I smack ass like the Revenant!
pi_74005569
Boos- dit is niet bepaald de manier om te omschrijven wat ik voelde toen ik via de telefoon hoorde dat ze niet speelde op lowlands, ik keek al een tijd uit naar hun komst en dan dit nieuws

Ik plaatste mijn telefoon op mijn bureau en nam een slok van mijn grolschje, ik keek naar het raam en door de bewolking buiten zag ik mijn reflectie, ik had alleen een korte broek aan, het was warm en ik loop dan graag met zo min mogelijk kleding.

Ik stond te balen maar werd verstoord door een zacht gesis, ik luisterde even en constateerde dat het bij de voordeur vandaan kwam, ik liep met de broek die ik aan had naar beneden en zag schuim uit de brievenbus komen? Ik trok de deur open en trof een brandblusser aan.

Mijn instinct dwong me naar boven te lopen, de aluminium tafelpoot te pakken die ik altijd onder mijn bureau heb en ik liep op blote voeten naar buiten.

Na 30 meter stond ik op de hoek van de straat en zag wat tuig kijken naar de reclame posters van de albert heijn, bingo! want niemand kijkt om half 12 naar reclame posters van de AH.

Ze zagen me staan en bleven eerst volhoudend stoer kijken, ik liep op ze af en versnelde mijn pas waarop één van hen schreeuwde rennen! een ander stapte op zijn fiets en fietste weg, allen gingen ze dezelfde richting op, ik rende er met mijn blote voeten achteraan, de jongen op zijn fiets dropte deze en een andere jongen liet zijn tas vallen, ze waren duidelijk bang

De fiets en tas heb ik meegenomen, thuis trok ik weer een biertje open en luisterde met gebogen gezicht nog naar wat Hard times, de band heb ik helaas niet kunnen zien maar de doodsangst waarmee die gasten renden maakte iets goed

26/10 - Melkweg, Amsterdam (+ Black Stone Cherry)
Omdat er ook kale mannen moeten zijn!
pi_74015923
Hoe boos ik was, was niet te omschrijven. Daarom zou ik het niet moeten doen, want mijn dokter zegt dat ik beter aan mijn bloeddruk moet denken. Maar dan schrijven jullie deze prijsvraag uit en moet ik alweer terugdenken. Aan dat ene moment. Dat je lekker zit te chillen met je biertje, ander moment lig je op de grond te spartelen. Breakdown in het hoofd. Ik had het niet meer. Ik gooide mijn biertje aan de kant en ging het op een zuipen zetten. En dan wel de "retro-rock" manier. Dat betekend de ene fles whiskey na de andere achter de kiezen helpen. 3 flessen later was het zwart. Ik werd wakker met een fuzzy hoofd. Hmmm, kon me niet herinneren dat ik op stap was gegaan. Ik sta op en voel dat er onder me zand ligt. Hé bah, alweer het weiland meegenomen in mijn huis. Moet ik verdomme alles weer schoonmaken. Maar het zonnetje dat scheen in mijn gezicht, liet me doorschemeren dat ik niet in mijn slaapkamer was. Of de woonkamer. Uberhaubt niet eens in mijn eigen huis. Maar waar was ik? Ik hoorde veel over enkele gieren. Ik liep door en zag met grote letters G R O L S C H staan. Wat stonden daar voor rare lui. Het waren enkele gieren. Ik zag enkele mannen er bij staan. Ik kon het gesprek niet volgen maar hoorde wel de ene een neppe vechtersbaas was, de andere een koningin was van het stenen tijdperk en de ander met de zeppelin was gekomen. Geheel milieuvriendelijk want er was volop LED lampjes aanwezig. Ik liep door de grote tent in. Verkoeling. In eens komt er een bombastisch geluid van voren af. Ik ren er naar toe en heb intens genoten van hun gejengel. De dagen erna waren nog steeds een grote waas. Dagen erna kwam ik er achter dat ik Lowlands had gemist. En ook nog eens die nieuwe band van Grohl, Jones en Homme. Allemaal de schuld van de Parlor Mob! Als jullie me de 29e naar de mensen van deze band willen toesturen. Dan zal ik ze het in de Effenaar goed duidelijk maken dat ze dit grapje niet moeten herhalen!
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_74029987

blablablablablablablablablablablablablabla
pi_74030005
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
  zondag 25 oktober 2009 @ 13:35:24 #16
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_74041734
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 23:25 schreef Schunckelstar het volgende:
[ afbeelding ]

Kut, die had ik dus net ook gemaakt in photoshop

//
Ik vind het nog steeds jammer dat ze uiteindelijk hebben moeten cancelen voor lowlands maar ik ga hier verder ook geen verzonnen lulverhaal lopen ophangen voor de kaartjes. Ik zou het dus fijn vinden als ze nu toch zou mogen zien maar verwacht van mij niet een 'ik ben zo boos dat' verhaal

[ Bericht 25% gewijzigd door Japsnars op 26-10-2009 21:07:50 ]
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_74063471
En? Wie mogen er naar the Parlor Mob?
pi_74091522
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 23:11 schreef Angel-A het volgende:
En? Wie mogen er naar the Parlor Mob?
tis nog een raadsel... tenzij er een PM verstuurd is naar de winnaar... in dat geval kan ik je nu al vertellen dat ik niet naar Parlor Mob ga.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_74098107
Ik neem aan dat het hier nog wel even gemeld gaat worden?
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_74198728
Wat een aanfluiting deze prijsvraag.... Het eerste concert is al geweest, het tweede is vanavond. Is er iemand die hier kaartjes voor heeft gewonnen? Zou leuk zijn als we dat nog even horen.
pi_74198849
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 19:45 schreef Angel-A het volgende:
Wat een aanfluiting deze prijsvraag.... Het eerste concert is al geweest, het tweede is vanavond. Is er iemand die hier kaartjes voor heeft gewonnen? Zou leuk zijn als we dat nog even horen.
idd, zeer matig
blablablablablablablablablablablablablabla
  donderdag 29 oktober 2009 @ 19:58:13 #22
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_74199236
Zeer slecht geregeld
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
  PR/Manusje van alles donderdag 29 oktober 2009 @ 21:59:44 #23
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_74204298
Ziekte & afwezigheid. Geen excuus. Winnaars zijn getrokken en benaderd. Als ze zaterdag nog naar de voorstelling kunnen gaat dat gewoon door. Als dat om wat voor reden dan ook niet meer kan zullen we dit natuurlijk netjes oplossen op een andere manier.

Mijn oprechte verontschuldigingen voor deze gang van zaken.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_74207059
Ik ben dan wel nieuwsgierig wie er gewonnen hebben
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  donderdag 29 oktober 2009 @ 22:58:15 #25
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_74207115
Ik ook, zeker aangezien er beloofd werd dat de namen zouden worden gepost