Wel als je diaree hebtquote:
OMFG, ik dacht al die tijd serieus dat je gewoon uit je aars zat te diarreeën, maar tis nog erger dusquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb al ruim 3 a 4 weken geen sex meer gehad. Knap als ik zwanger wordt
Kut diarree en zulks
Oh jezusquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMFG, ik dacht al die tijd serieus dat je gewoon uit je aars zat te diarreeën, maar tis nog erger dus
Serieus? Kom op, iedereen weet dat mijn diarree uit mn poesje spuit als een malle. Hou je nou niet van de domme, heaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMFG, ik dacht al die tijd serieus dat je gewoon uit je aars zat te diarreeën, maar tis nog erger dus
Ziekquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
klopt. Zeker als je om de 10 min moet. Dan sex je niet lekker hoorquote:
Ja arme Q, echt ziekquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ff snel bij de fuch-fuch-fuch-fuchsia's
Ze is al thuis? Sterker nog, ze is nooit weggeweest vandaag!quote:Maar ze is al thuis volgens mij, ik vroeg het meer gewoon omdat ik niet weet waar in R'dam een Intratuin zit?
En nu moet je stappen, da's 3 grappige posts op een rijquote:
En je weet dat je pil dan niet werkt he?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
klopt. Zeker als je om de 10 min moet. Dan sex je niet lekker hoor
Uh-oh.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:48 schreef Greys het volgende:
[..]
En je weet dat je pil dan niet werkt he?
Ja he? Ja toch?
Werkt de pil niet als de sex langer duurt dan 10 minuten?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he? Ja toch?
Godverdommequote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Werkt de pil niet als de sex langer duurt dan 10 minuten?
Qwea, ik hoor wel of het blauw of roze moet wordenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he? Ja toch?
Ik ga een beetje naar fuckin Pijnacker voor een plantje van 3,50quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:47 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
[..]
Ze is al thuis? Sterker nog, ze is nooit weggeweest vandaag!
Maar ik heb nieuws voor je...
http://www.intratuin.nl/vestiging_prov/Zuid-Holland/2
Jij moet ook naar Pijnacker
Als je om de 10 minuten sext dan werkt ie niet, dat houdt ie niet bij.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat dacht Boris Becker ookquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als je om de 10 minuten sext dan werkt ie niet, dat houdt ie niet bij.
Gelukkig dat Qutje gewoon slikt of t in de haar laat spuiten, daar wor je nie heul snel door bezwangerd.
Toch?
Nou, zo gaat ie goed, zo gaat ie beter he?quote:
ik gooi hem leeg. Geen post, nog niet geweestquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:46 schreef oh-oh het volgende:
Over dat ik grappig ben gesproken.
Q kuthoerrrrrr, je inbox is vol en ik wil weten of je A post gehad hebt en B naar de brievenbus geweest bent.
QWEEEEEEAAAAA!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:46 schreef oh-oh het volgende:
Over dat ik grappig ben gesproken.
Q kuthoerrrrrr, je inbox is vol en ik wil weten of je A post gehad hebt en B naar de brievenbus geweest bent.
Whahaha ik riep je net.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik gooi hem leeg. Geen post, nog niet geweest
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:45 schreef Harajuku. het volgende:
Greys, we wachten nog immer op je ren.
Loop niet zo te drammen jaquote:
Ik zou het niet proberen hoor...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:55 schreef draculettetje het volgende:
ik moet zeker het vorige topic beter lezen om nog wat te snappen?
Oh jaquote:
Hoe de kat zo veilig mogelijk naar buiten kan een beetje zoals ditquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja
Het idee was een klein verhaaltje schrijven en wat foto's van de kattenren he?
Uiterlijk dit weekend heb je het. Beloofd.
Iedereen is nu getuige.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:56 schreef MrSubtle het volgende:
Ik zit hier zo hard te lachen op de bank om een fragment op 3FM.
Een of andere DJ belt naar de platenzaak of hij een CD mag ruilen. Als dat niet mag begint hij te huilen en dan zegt de verkoper dat het voor 1 keertje okay is. Vervolgens zegt de DJ dat hij daar blij om is, want hij had inmiddels de CD toch al op de computer gekopieerd, dus hij hoefde het origineel niet meer
Zo slecht en nep gewoon, maar die verkoper hapt prachtig![]()
Ik heb het al heel lang beloofd, drammen was wel op zijn plaats hier.quote:
Ow plies Greys ik maakte een grapjuh, omdat ik zelf net mijn vraag voor Qwea ook herhaalde.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het al heel lang beloofd, drammen was wel op zijn plaats hier.
Maar er kwam steeds iets tussen hierMaar komt goed!
Waarom denk je dat we geen sex hebben lieverd.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he? Ja toch?
Goed idee, kutwijf. Je kwetst greysquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow plies Greys ik maakte een grapjuh, omdat ik zelf net mijn vraag voor Qwea ook herhaalde.
Zal ik voortaan erbij zetten wanneer ik grap?
Dus je wilt greys niet zien?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:59 schreef Loveless85 het volgende:
Maar waar koop ik verder zo'n ding, ik ga niet naar Pijnacker voor een date met Greys de Intratuin
Je hebt toch een stofzuiger?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom denk je dat we geen sex hebben lieverd.
Condooms is een no go voor MM
Wel schattig je advies
Plantenzaak? Ik heb ze zelfs wel es bij de super bij de plantenafdeling zien staan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:59 schreef Loveless85 het volgende:
Maar waar koop ik verder zo'n ding, ik ga niet naar Pijnacker voor een date met Greys de Intratuin
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goed idee, kutwijf. Je kwetst greys![]()
Ja, hoezo?quote:
Bek houwe of ik diarree in je giechelquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bemoei je toch es met je eigen zaken
![]()
Zorg jij nou godverdomme maar es dat je je post in de brievenbus gooit kuthoerrrrrquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bek houwe of ik diarree in je giechel
Zorg jij nou maar godverdomme dat je post aankomt
En pindakaas?quote:
IEUWWWWWquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:06 schreef draculettetje het volgende:
toch even het vorige topic ene laatste bladzijde gelezen
dank allemaal voor de felicitaties!
ik wist het de dag voor we de asielactie hadden, weet je hoe moeilijk het was toen niks te zeggen hihi
Wij deden dat in de pauze bij de Edah als vakkenvullers... van die vragen-brieven voorlezen uit de Yes waar de kassa-meisjes bij waren... die zaten dan altijd met een vuurrood hoofd voor zich uit te starenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
IEUWWWWW
Doet me denken aan die rubriek in de Break-Out vroeger, met die meest lompe sexvragen.
O.a. over zoiets dus, en of het voor de hond kwaad kon
had ik op zich ook zo tegen je kunnen zeggenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Ok, mijn tip van de dag:
Bijt geen lekkere rijpe cherry tomaat stuk met je mond open![]()
Godskolere, dat geeft rotzooi
En dan kunnen de plant en de kat dagenlang eten en spelenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja, en dan doe je de pot open om er een uit te halen en dan heb je een heel huis vol![]()
trustequote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:18 schreef Qwea het volgende:
Ik ga een tukje doen.
Braaf doen hea als ik weg ben
Ja nou daar ben je dan mooi te laat mee hèquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
had ik op zich ook zo tegen je kunnen zeggen
Foto's maken, camera op macro stand, huphup!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:21 schreef Harajuku. het volgende:
Hij maakt nu een wandeling met de mot.
Nee, kan niet. Raam is keismerig en ik zie het ook niet zitten om op het dak te gaan klimmen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Foto's maken, camera op macro stand, huphup!
Waar in oud-IJsselmonde? Das wss wel in de buurt danquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:17 schreef rats het volgende:
Bij Rotterdam zitten verschillende tuincentra's.. De Praxis op de keileweg heeft een plantenafdeling. EHmmm oud ijsselmonde zit een tuincetrum en van dezelfde zit er nog 1 in Vlaardingen (naast de Gamma), ben alleen zo snel de naam even kwijt. In Rhoon zit een intratuin en paar deuren verder een plantenhal (heeft niet bijzonder veel). Als je iets verder wil zit er in Zoetermeer nog een intratuin dacht ik, Overvecht heb je nog ergens zitten (schijnt ook een grote te zijn). Bij Hornbach in Wateringen hebben ze ook een grote plantenafdeling. Keuze genoeg dus zou ik zeggen in de buurt van Roterdam
oeps sorryquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nou daar ben je dan mooi te laat mee hè
Hoiquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:17 schreef rats het volgende:
Bij Rotterdam zitten verschillende tuincentra's.. De Praxis op de keileweg heeft een plantenafdeling. EHmmm oud ijsselmonde zit een tuincetrum en van dezelfde zit er nog 1 in Vlaardingen (naast de Gamma), ben alleen zo snel de naam even kwijt. In Rhoon zit een intratuin en paar deuren verder een plantenhal (heeft niet bijzonder veel). Als je iets verder wil zit er in Zoetermeer nog een intratuin dacht ik, Overvecht heb je nog ergens zitten (schijnt ook een grote te zijn). Bij Hornbach in Wateringen hebben ze ook een grote plantenafdeling. Keuze genoeg dus zou ik zeggen in de buurt van Roterdam
Wat een kutsmoezenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, kan niet. Raam is keismerig en ik zie het ook niet zitten om op het dak te gaan klimmen..
Neeee mijn dagstatsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat een kutsmoezen![]()
Booooooh ik ga weer es aan het werk
Echt serieus Mr, als jij dat zo vraagt met die UI en dat onderschrift dan schrikt dat mensen vrees ik heel erg afquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt serieus Mr, als jij dat zo vraagt met die UI en dat onderschrift dan schrikt dat mensen vrees ik heel erg af
Dat weet ik heus wel maar dat kan Rats nie ruiken hequote:
Jamaar jamaar...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat weet ik heus wel maar dat kan Rats nie ruiken he
... ik heb een wasmachine en een droger... helpt dat?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb advies nodig over de verkoop van een was- en droog combinatie en met welk bod in te stemmen. Wie heeft er ervaring met dit soort dingen?
Welk merk, hoe oud, wat is nu de nieuwprijs e.d.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb advies nodig over de verkoop van een was- en droog combinatie en met welk bod in te stemmen. Wie heeft er ervaring met dit soort dingen?
Hallo! Doe eens rustig zelf!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow plies Greys ik maakte een grapjuh, omdat ik zelf net mijn vraag voor Qwea ook herhaalde.
Zal ik voortaan erbij zetten wanneer ik grap?
Ik vind 150 een nette prijs dan, maar het komt uiteindelijk aan op gevoel... als het niet goed voelt moet je het niet verkopen. Nooit spijt naderhand hebbenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Indesit, bijna twee jaar oud. Nieuwprijs 400 euro. Ik vroeg 200, iemand bied 150. What to do?
Ik zou niet akkoord gaan, als hij niks mankeert en nog netjes is is 200 toch prima prijs.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Indesit, bijna twee jaar oud. Nieuwprijs 400 euro. Ik vroeg 200, iemand bied 150. What to do?
Ik vind het toch wel een beetje vies en engquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:51 schreef Morretje het volgende:
Zo, ik heb net ff een nieuwe ketting om m'n fiets gelegd..![]()
haartje, wij hebben hier ook zo'n raamspin aan de buitenkant, ik laat em ook mooi zitten om naar te kijken.. Leuk om te zien vind ik het!
En Mr$, stuur die glazenwasser eens deze kant op! Alstie voorzichtig is, kan ie best wassen zonder de spin te verstoren..
Wederom, het gaat om de glazenwasserquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:51 schreef Greys het volgende:
Zo'n fotowand wil ik ook!
Maar dan met iets meer ouderwetse zilveren lijstjes in alle soorten, vormen en maten!
Tot gauw Draakje, hou ons op de hoogte he!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:54 schreef draculettetje het volgende:
lieve allemaal ik ben er weer vandoor!tot gauw
Uiteraard,quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:54 schreef Greys het volgende:
Noekje
Die bedoel je toch Haar? Want PietjePuk ken ik niet
Daar heb ik ook tussen getwijfeldquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:51 schreef Greys het volgende:
Zo'n fotowand wil ik ook!
Maar dan met iets meer ouderwetse zilveren lijstjes in alle soorten, vormen en maten!
Wat zij zegt!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Tot gauw Draakje, hou ons op de hoogte he!
Ik ben snel afgeleidquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:54 schreef Maes het volgende:
[..]
Wederom, het gaat om de glazenwasser
Gevalletje: oh-oh laat foto zien voor het behang en iemand post: wat zitten die hondjes daar toch netjes op de stoel
ja doe ik welquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Tot gauw Draakje, hou ons op de hoogte he!
Viel mij ook al opquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:54 schreef Maes het volgende:
[..]
Wederom, het gaat om de glazenwasser
Gevalletje: oh-oh laat foto zien voor het behang en iemand post: wat zitten die hondjes daar toch netjes op de stoel
Ik heb mijn bandana homie icoontje pas netquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:00 schreef Qwea het volgende:
WAAROM HEBBEN JULLIE GEEN SINT EN KLAAS ICON???
Pimp je die in sint en klaas stijlquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb mijn bandana homie icoontje pas net [ afbeelding ]
Had ik daarstraks al even geprobeerdquote:
OMDAT SINTERKLAAS HEUL NOG NIET IN NEDERLAND ISquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:00 schreef Qwea het volgende:
WAAROM HEBBEN JULLIE GEEN SINT EN KLAAS ICON???
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:04 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Had ik daarstraks al even geprobeerd
NOU EN!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:06 schreef Morretje het volgende:
[..]
OMDAT SINTERKLAAS HEUL NOG NIET IN NEDERLAND IS
En waarom schreeuw je zo?
Tuurlijk kan dat!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:09 schreef Greys het volgende:
Kan mijn bewegende duckie ook een pietenmuts krijgen denk je Q?
Ik ga naar de intratuin!
Diepvriesspinazie uit de magnetron, aardappeltjes, kipfilet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zeg kookwonder. Vertel me eens wat ik moet eten als ik niet kan koken.
Geen chinees of tatwel iets gezonds. Maar het moet binnen een minuut of 5 a 10 klah zijn
En niet vettig, want dat gaan mn darmen over de zeik
Ik heb gisteren net spinazie gehad. En ik heb dus geen zin om aardappels te gaan schillen. Kan amper staan. En als ik sta moet ik om de 5 min hollen naar de toiletquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:16 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Diepvriesspinazie uit de magnetron, aardappeltjes, kipfilet.
Niet vet, gezond, en in maximaal 15 minuten op tafel
Ik voorzie gezinsuitbreiding in het vleesetendeplantjestopicquote:
ik heb geen intratuinquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:17 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik voorzie gezinsuitbreiding in het vleesetendeplantjestopic
Okay, alternatief dan:quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb gisteren net spinazie gehad. En ik heb dus geen zin om aardappels te gaan schillen. Kan amper staan. En als ik sta moet ik om de 5 min hollen naar de toilet
Ik ben lastig
Das wel goed idee ja!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Okay, alternatief dan:
Rijst (8 minuten koken), pakje verse haricotverts (puntjes eraf, paar minuten koken), en ook daar kan kip bij.
maximaal 10 minuten klaar
Een verkapte intratuin. Nooit binnen geweest, vroeger zat daar de ITTquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:21 schreef MrSubtle het volgende:
Wat is een L&G?
Ja die heb ik ookquote:
Ik moet zo toch met beer uit, Ik zal eens kijken of die winkel tegenover ons zo'n ding heeftquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja die heb ik ooken Greys is er nu een halen
Mooie foto!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:30 schreef MrSubtle het volgende:
Stuk van mijn achtertuintje in herfstkleurtjes
[ afbeelding ]
Volgende week ga ik snoeiendan is het weer afgelopen met de pracht
(foto is in HDR)
Ja, ik vind het merendeel ook niet te pruimen, maar dit ziet er aardig uit.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:27 schreef Pagan het volgende:
[..]
Mooie foto!![]()
Vaak worden HDR foto's zo OTT, surrealistich haast, maar dit is mooi, subtiel zelfs.
Ja mee eens, zeker als je veel lucht / wolken in je foto hebt, dan wordt het een beetje freaky. Je ziet het op mijn foto iets te duidelijk nog bij de bladeren van de hortensia, maar ik vond 't nog wel kunnenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:27 schreef Pagan het volgende:
[..]
Mooie foto!![]()
Vaak worden HDR foto's zo OTT, surrealistich haast, maar dit is mooi, subtiel zelfs.
Nee op deze manier gebeurt er niets... de voel-haartjes zitten verder naar binnen (je ziet ze trouwens zitten hier). Overigens wil je graag dat ie dit spinnetje even opeet, want deze is gevaarlijk!quote:
Dat is toch niet de black widow?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:30 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee op deze manier gebeurt er niets... de voel-haartjes zitten verder naar binnen (je ziet ze trouwens zitten hier). Overigens wil je graag dat ie dit spinnetje even opeet, want deze is gevaarlijk!
Je kunt de onderkant niet zien, dus lastig te zeggen, maar ik zou zeggen van wel zoquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is toch niet de black widow?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je kunt de onderkant niet zien, dus lastig te zeggen, maar ik zou zeggen van wel zo
edit: lol, en de foto heet ook gewoon "black widow"dus laten we maar uitgaan van wel he?
En toen knoeide ik mijn drinkenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
quote:
Lieverd, ik was daar hoofdredacteurquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
FOK!gamer status Semi-pro (stats)
Nerd
Nerd in het kwadraat.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Lieverd, ik was daar hoofdredacteur
Alles staat nog in tassen op de bank.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:51 schreef Morretje het volgende:
Lekker Ing!
Hebbie ook een feauteaux van de oogst?
Ik bedoel meer dat ik daarom wel sitenieuwsjes heb gepost, en dus die status heb verworven aan post countquote:
Op de valreep he?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Alles staat nog in tassen op de bank.
Het leek wel SATC toen ik uit de auto stapte![]()
Ook hele gave zwarte laarsen gekocht, net op de valreep.
Ik zag dat ze 100 euro waren en dat vond ik eigenlijk te gek na alles wat ik al had uitgegeven.
Maar toen pakte zusje ze, bleek dat ze waren afgeprijsd voor 35 euro![]()
Nou ja, toen gingen ze ook mee de auto in dus...
Nee hoor...ze benne mooi en zitten heerlijk heurquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:57 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Op de valreep he?
Leuk!
Morgen kun je ze dan hier postenhttp://www.mijnmiskoop.nl/
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:57 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Op de valreep he?
Leuk!
Morgen kun je ze dan hier postenhttp://www.mijnmiskoop.nl/
Foto van taart in de wc kun je krijgenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:53 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, als ik geen foto van de taart krijg wil ik een foto van de taart in de jurk
Qwea kloonquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Foto van taart in de wc kun je krijgen![]()
I'll take what I can get.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Foto van taart in de wc kun je krijgen![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Feli draakje
Wij hebben vandaag de vuurtoren gezien en de roofvogels/vogeltuin. Al die trappen opklimmen was toch wel erg veel als je benauwd bent.
@Q het is hier helemaal geen rot weer wel bewolkt maar absoluut niet koud. Straks de tas weer inpakken en dan morgen naar huisje toe.
Vast aidsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:28 schreef Harajuku. het volgende:
Misschien heb je in het ziekenhuis wel een enge ziekte opgelopen, Q.
Grappigquote:
Ik zat aan een vleesetende bacterie te denken, maar okay.quote:
Ja briljant gemaaktquote:
Ooh. Nou icm aids danquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zat aan een vleesetende bacterie te denken, maar okay.
Ja, en dan loop je over zo'n bospaadje en heb je zo'n heel web in je gezicht zitten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:36 schreef Barbaaf het volgende:
Morgen vrij
Als 't net zo lekker weer (windstil, licht zonnetje hier) is als vandaag ga ik weer 'ns met de camera het bos in, de kruisspinnen maken met dit weer webben van wel twee meter doorsnee
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, en dan loop je over zo'n bospaadje en heb je zo'n heel web in je gezicht zitten.
Maar verder spoor je wel?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:42 schreef Barbaaf het volgende:
[..], en de spinnen die je kraag in kruipen
![]()
Maar meestal let ik wel op, 't is toch zielig als ze weer een nieuw web moeten maken omdat een of andere lomperik er doorheen gelopen is
Oh echt, ik probeer spinnenwebben altijd heel te verhangen als t ff kan, op mn balkon maken ze t altijd vast aan de gieter of aan de bezem en op kantoor altijd op de achterdeur, ik vind dat zoooo sneu, dus als t ff kan hang ik het dan voorzichtig aan iets anders vastquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:42 schreef Barbaaf het volgende:
[..], en de spinnen die je kraag in kruipen
![]()
Maar meestal let ik wel op, 't is toch zielig als ze weer een nieuw web moeten maken omdat een of andere lomperik er doorheen gelopen is
En bedanktquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:50 schreef oh-oh het volgende:
OMG als je Dr. Phill kijkt ben je even kansloos als mijn moeder![]()
En Qwea wat is dat met je gehea???
Wij kijken elke dag. En bedanktquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:50 schreef oh-oh het volgende:
Ja sorry.quote:
Omfgquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:49 schreef MrSubtle het volgende:
God wat heb je rare mensen....
Vrouw bij DrPhill met haar zoon. Zoonlief gaat graag in achtbanen en probeert dan bewusteloos te raken vanwege de kick. Gevaarlijk spel natuurlijk, dus vraagt DrPhill "hoe komt uw zoon dan bij het pretpark?" ... jawel, wat zegt mevrouw dan?
... "ik breng hem... moet ik dat dan misschien niet meer doen?"![]()
Ik kijk nooit, kwam er nu langs bij zappen, maar vind 't niets om je voor te schamen... tis gewoon lekker mainstream tv met soms heel interessante (en soms vanuit Nederlands oogpunt heel bekrompen) onderwerpenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja sorry.
Mn moeder kan ook vaak uren lullen over wat ze op Oprah en Dr. Phill ziet![]()
Echt, dat je dr naar kijkt is 1 ding, maar dat je dr dan openlijk over moet praten das weer iets heel anders he
quote:
Contaminatie.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar echt, als man zijnde DrPhill kijken. Kijk dan American Chopper ofzo.![]()
quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ja met jou wel, dan doe ik t nie alleen veur de sex
Hij draagt wél roze he...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:00 schreef JJH het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:00 schreef JJH het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ja met jou wel, dan doe ik t nie alleen veur de sex
Doe maar, dan ga ik weer ff zoeken naar leuke plaatjes, om je aan het werk te houdenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:04 schreef oh-oh het volgende:En nu ga ik nog ff een half uur keihard doorwerken
![]()
Da's inderdaad een echt mannenprogramma. Kijk het ook alleen omdat er om deze tijds niks nuttig op is.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zoals ik schreef, ik kijk er nooit naar, 't stond op omdat er een Expeditie Robinson samenvatting na komt die ik wil zien, maar als ik er naar zou kijken zou ik me niet schamen hoor *shrug*... iedereen moet toch gewoon lekker doen wat ie leuk vindt?
(oh en American Chopper ... is dat met die echte mannen-mannen met die enorme snorren?dat programma is echt zo lomp
)
Ik kijk normaal eigenlijk zelden tv op dit tijdstip, maar ik heb het wel eens gekeken, maar het kan me ook niet heel lang boeienquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's inderdaad een echt mannenprogramma. Kijk het ook alleen omdat er om deze tijds niks nuttig op is.
quote:
Ik heb de boodschappen ofiicieel uitgesteld tot morgen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:11 schreef MrSubtle het volgende:
Zo... tijd voor boodschappen voor het avondeten. Tot straks
Tja, maar het moest er toch uit.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Het was zo zielig.
Het leek wel een goocheltruc. Trek es aan het touwtje, en dan komt er 20cm uit![]()
Hier staat de ovenschotel al klaar, dus bij deze heb ik de boodschappen ook uitgesteldquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb de boodschappen ofiicieel uitgesteld tot morgen.
Sorry was ff geniaal topic openenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tja, maar het moest er toch uit.
Ze klonk wrs. net zoals Baloe toen ik hem de thermometer in z'n daar-waar-de-zon-niet-komt moest steken
Doetieut goed?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Doetieut goed? Ik zoek zoietsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Eerst wel ff handjes gewassen hoop ik?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sorry was ff geniaal topic openen![]()
Maar ze was eigenlijk heel stil, ik had een vriendin die kwam eten al gevraagd om Mips ff in handdoek te wikkelen en beet te houden, maar ze lag echt muisstil op het aanrecht, terwijl het water uit de kraan stroomde en ik aan wat eerst 1cm touw leek trok, en wat dus 20cm bleek te zijn![]()
Vriendin was overigens flink aan t kokhalzen van de putlucht, en daarna moesten we nog eten, wat al wel klaar op tafel stond![]()
Haha ja we hebben ons eerst ontsmet en toen nog heerlijk gegeten eigenlijkquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Eerst wel ff handjes gewassen hoop ik?![]()
En heeft je vriendin nog gegeten daarna?
Wij hebben momenteel niets en we waren de mogelijkheden aan het onderzoeken. Alleen werd ons toen afgeraden om een was/droogcombi aan te schaffen en zei men ons dat indesit niet echt tof is. Vandaar dat ik jouw mening erover wil horen.quote:
Terwijl Mips vrolijk rondhuppelde en blij was dat ze verlost was van dat stuk touwquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Haha ja we hebben ons eerst ontsmet en toen nog heerlijk gegeten eigenlijk
Happies!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:24 schreef Greys het volgende:
Meet Caesar en Cleopatra
[ afbeelding ]
Ik heb (denk ik) dezelfde als DML, en hiervoor (toen ik nog samenwoonde) ook die gehad (2x dezelfde dus, de eerste bleef bij ex en ik heb zelfde gekocht). Beviel me prima, top ding, vrij stil, nooit gedonder of iets mee gehad. Gewoon wel vrij simpel, maar hij doet wattie moet doen; wassen drogen. Wel gewoon diverse programma's, temperaturen instelbaar, en diverse droogprogramma's of tijden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wij hebben momenteel niets en we waren de mogelijkheden aan het onderzoeken. Alleen werd ons toen afgeraden om een was/droogcombi aan te schaffen en zei men ons dat indesit niet echt tof is. Vandaar dat ik jouw mening erover wil horen.
Een wasmachine en droger apart is altijd beter. Ik heb echter geen problemen met de mijne. Je moet wel zorgen dat ie niet tot de nokquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wij hebben momenteel niets en we waren de mogelijkheden aan het onderzoeken. Alleen werd ons toen afgeraden om een was/droogcombi aan te schaffen en zei men ons dat indesit niet echt tof is. Vandaar dat ik jouw mening erover wil horen.
Hmm weet ik niet, ze wil dan wel altijd knuffelenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Terwijl Mips vrolijk rondhuppelde en blij was dat ze verlost was van dat stuk touw![]()
Is Mips ook altijd blij als ze van de bak afkomt? Bij nr. 2 dan he?
hea?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:50 schreef oh-oh het volgende:
En Qwea wat is dat met je gehea???
Dus ze slapen nu met z'n 3en buiten om jou niet te besmetten?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:26 schreef Muis006 het volgende:
Nou. Eerst werd de mr ziek, daar kwam mijn vader bij en toen mijn moeder. Ik ben dan mighty, maar tegen 3 zieken kan ik niet op
Jij hebt het midden in je woonkamer, dan zou ik het idd ook te druk vinden denk ikquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Daar heb ik ook tussen getwijfeldmaar uiteindelijk vond ik dat toch te druk (en te duur - dit was al erg prijzig
)
Geen foto's van kevers?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij hebt het midden in je woonkamer, dan zou ik het idd ook te druk vinden denk ik
Ik zou het boven de trap schuin omhoog doen dan denk ik. Het is hier al zo druk met Schotse oude landkaarten ingelijst aan de muur
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus ze slapen nu met z'n 3en buiten om jou niet te besmetten?
Das al de 2e keer vandaag dat iemand me uitscheld voor 'helder licht'quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]nee helder licht, daar is het nu te laat voor.
Tuincentrum Overvecht is hier om de hoek en daar hadden ze ook alle soorten en maten!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:17 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik voorzie gezinsuitbreiding in het vleesetendeplantjestopic
Muisje pluisje ook ziekquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]nee helder licht, daar is het nu te laat voor.
Nee d'r hangen hier geen foto's van kevers nee.quote:
Tedquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sorry was ff geniaal topic openen![]()
Maar ze was eigenlijk heel stil, ik had een vriendin die kwam eten al gevraagd om Mips ff in handdoek te wikkelen en beet te houden, maar ze lag echt muisstil op het aanrecht, terwijl het water uit de kraan stroomde en ik aan wat eerst 1cm touw leek trok, en wat dus 20cm bleek te zijn![]()
Vriendin was overigens flink aan t kokhalzen van de putlucht, en daarna moesten we nog eten, wat al wel klaar op tafel stond![]()
Ik vond die vrouw wiens jonge zoon salvia (?) rookte erger. Ze vond het zo erg dat hij het vaak gebruikte en hallicuneerde. Tot bleek dat ze het zelf ook gebruikte en hem het gewoon toestond in huis te gebruiken. "Ja maar ik zou graag willen dat ie het wat minder deed".quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:49 schreef MrSubtle het volgende:
God wat heb je rare mensen....
Vrouw bij DrPhill met haar zoon. Zoonlief gaat graag in achtbanen en probeert dan bewusteloos te raken vanwege de kick. Gevaarlijk spel natuurlijk, dus vraagt DrPhill "hoe komt uw zoon dan bij het pretpark?" ... jawel, wat zegt mevrouw dan?
... "ik breng hem... moet ik dat dan misschien niet meer doen?"![]()
Ja mooi hequote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond die vrouw wiens jonge zoon salvia (?) rookte erger. Ze vond het zo erg dat hij het vaak gebruikte en hallicuneerde. Tot bleek dat ze het zelf ook gebruikte en hem het gewoon toestond in huis te gebruiken. "Ja maar ik zou graag willen dat ie het wat minder deed".
Nou dan moet je het misschien zelf ook niet doen en het hem NIET toestaan? Seriously
Dat item heb ik niet gezien, ik viel aan het einde daarvan net binnen vlgs mij. Klinkt ook sterkquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond die vrouw wiens jonge zoon salvia (?) rookte erger. Ze vond het zo erg dat hij het vaak gebruikte en hallicuneerde. Tot bleek dat ze het zelf ook gebruikte en hem het gewoon toestond in huis te gebruiken. "Ja maar ik zou graag willen dat ie het wat minder deed".
Nou dan moet je het misschien zelf ook niet doen en het hem NIET toestaan? Seriously
Salvia moet je nog mee oppassen ook. Als je teveel in één keer gebruikt kun je er goed gek van worden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kijk het ook vaak op mijn vrije middagen en heb het er ook wel eens over als ik iets heb gezien.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja sorry.
Mn moeder kan ook vaak uren lullen over wat ze op Oprah en Dr. Phill ziet![]()
Echt, dat je dr naar kijkt is 1 ding, maar dat je dr dan openlijk over moet praten das weer iets heel anders he
Ja ik kom d'r aan, was het topic al aan het zoeken en was nog even hier aan het teruglezen en reageren.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat item heb ik niet gezien, ik viel aan het einde daarvan net binnen vlgs mij. Klinkt ook sterk![]()
btw, post je nieuwe aanwinstjes eens hier![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kijk het ook vaak op mijn vrije middagen en heb het er ook wel eens over als ik iets heb gezien.
Geen uren, dat dan weer niet. Maar smaken verschillen nou eenmaal, als we allemaal hetzelfde leuk vonden was het een nogal saaie wereld![]()
Voel me dan net Peggy Bundy. Oprah kijken en nog net geen bonbonnetjes eten
Ja, daarom dat ik alvast een linkje voor je zochtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik kom d'r aan, was het topic al aan het zoeken en was nog even hier aan het teruglezen en reageren.
Viel het op?
Een vleesetende plant die omnomnom heet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat item heb ik niet gezien, ik viel aan het einde daarvan net binnen vlgs mij. Klinkt ook sterk![]()
btw, post je nieuwe aanwinstjes eens hier![]()
Het is nog veel erger dan dat...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:40 schreef Greys het volgende:
En hier roepen dat je iemand je diepste geheim hebt verteld en dan niet zeggen wat het is... foei!
Ben echt superbenieuwd! Beschrijf het eens? Kleuren? Wat is het voor iets dat er overheen komt?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb nu een legging, dat vind ik eigenlijk ook nog al Peggy-achtig, maar ik moest um kopen van zusje![]()
"ja maar, ja maar...dat kan toch ook wel op m'n spijkerbroek? Neeeheeee, ouwerwets wijf"
Oh daar zeg je zo wat ja.....!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het is nog veel erger dan dat...
Stel je even voor welke ranzige en intieme geheime van Q je al weet...
En bedenk je dan dat daar de diepste geheimen nog niet eens tussen zaten![]()
![]()
Ja ik moest toen ook zo hard lachenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Een vleesetende plant die omnomnom heet.
Venus Vliegenvanger bijvoeren?
Draakje , van harte gefeliciteerd van Pagan en Strega.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:55 schreef draculettetje het volgende:
ik moet zeker het vorige topic beter lezen om nog wat te snappen?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja ik moest toen ook zo hard lachenbriljante naam he?
Daarvoor was George de Bekerplant mijn favoriet
Ik weet het!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het is nog veel erger dan dat...
Stel je even voor welke ranzige en intieme geheime van Q je al weet...
En bedenk je dan dat daar de diepste geheimen nog niet eens tussen zaten![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:43 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga er ook 2 kopen, als ik zo'n fuckin Tuincentrum kan vinden.
Ik noem ze Frank Masmeijer en Ted de Braak, dat weet ik nu al
BOOOOOH
Zin in!![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet het!
Dit is gewoon een kloon van MikeyMo![]()
Nou, die legging dusquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben echt superbenieuwd! Beschrijf het eens? Kleuren? Wat is het voor iets dat er overheen komt?
Plaatjes van een website anders ofzo?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:43 schreef Loveless85 het volgende:
BOOOOOH
Zin in!![]()
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet het!
Arme Q...of nou ja...arme MMquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet het!
En combineer het dan ff met de huidige staat van Qwea's darmpjes.quote:
Als je geen tuincentrum kunt vinden haal ik er hier wel twee voor je, ik zie jou toch binnenkort wel een keer.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:43 schreef Loveless85 het volgende:
BOOOOOH
Zin in!![]()
Dat klinkt als een zeer goede score!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, die legging dus![]()
Met daarop:
- paars/zwart tuniekje van EDC
- Kobaltblauw gebreid vestjurkachtig iets, lekker warm iig
- Paars en blauw shirtje met wijde mouwen en strakke onderkant, zo'n ding wat moet "blousen"
- wat algemene shirtjes voor eronder
- zwarte laarsjes
En ik heb ff heerlijk rondje action gedaan en afgesloten bij de Mac
Passen er tuincentra in jouw auto?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je geen tuincentrum kunt vinden haal ik er hier wel twee voor je, ik zie jou toch binnenkort wel een keer.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Passen er tuincentra in jouw auto?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je geen tuincentrum kunt vinden haal ik er hier wel twee voor je, ik zie jou toch binnenkort wel een keer.
Oh godquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
heuj?? Wist niet eens dat je het kon roken. Ik brand het als wierrook en gebruik het als keukenkruid.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Salvia moet je nog mee oppassen ook. Als je teveel in één keer gebruikt kun je er goed gek van worden.
Salvia Divonorum. Is misschien net weer iets anders dan het keukenkruidquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
heuj?? Wist niet eens dat je het kon roken. Ik brand het als wierrook en gebruik het als keukenkruid.
Is gewoon salie
Oh wel drie!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat diequote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:06 schreef Greys het volgende:
Ik neem aan dat die![]()
![]()
slaan op 'Goh, wat een lief voorstel!'?
En dedan?
Want ik heb Goodbye laatst ook gezien en daar doe ik het ook niet mee.
Even voor de duidelijkheid
Waarom ontken je het hier nu ineens?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:06 schreef Greys het volgende:
Want ik heb Goodbye laatst ook gezien en daar doe ik het ook niet mee.
Oh, are we coming out?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom ontken je het hier nu ineens?
Apart spul inderdaad. Ik houd het wel bij een occasional jointje.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:07 schreef Harajuku. het volgende:
De gevolgen van Salvia bij hogere doseringen kunnen zijn: uittredingen uit het lichaam, verworden van een voorwerp, terug in de tijd reizen, gevoel hebben op meerdere plaatsen tegelijk aanwezig te zijn en een lach kick krijgen.
Oh, ik wil best een tijdreisje maken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Apart spul inderdaad. Ik houd het wel bij een occasional jointje.
Je bent een vrouw, dus een voorwerp ben je inderdaad alquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, ik wil best een tijdreisje maken.
Ja zie je, did you almost blow (whehe) our cover!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, stiekem is way more fun.
Je zei 'blow'quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zie je, did you almost blow (whehe) our cover!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |