Dat item heb ik niet gezien, ik viel aan het einde daarvan net binnen vlgs mij. Klinkt ook sterkquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond die vrouw wiens jonge zoon salvia (?) rookte erger. Ze vond het zo erg dat hij het vaak gebruikte en hallicuneerde. Tot bleek dat ze het zelf ook gebruikte en hem het gewoon toestond in huis te gebruiken. "Ja maar ik zou graag willen dat ie het wat minder deed".
Nou dan moet je het misschien zelf ook niet doen en het hem NIET toestaan? Seriously
Salvia moet je nog mee oppassen ook. Als je teveel in één keer gebruikt kun je er goed gek van worden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond die vrouw wiens jonge zoon salvia (?) rookte erger. Ze vond het zo erg dat hij het vaak gebruikte en hallicuneerde. Tot bleek dat ze het zelf ook gebruikte en hem het gewoon toestond in huis te gebruiken. "Ja maar ik zou graag willen dat ie het wat minder deed".
Nou dan moet je het misschien zelf ook niet doen en het hem NIET toestaan? Seriously
Ik kijk het ook vaak op mijn vrije middagen en heb het er ook wel eens over als ik iets heb gezien.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja sorry.
Mn moeder kan ook vaak uren lullen over wat ze op Oprah en Dr. Phill ziet![]()
Echt, dat je dr naar kijkt is 1 ding, maar dat je dr dan openlijk over moet praten das weer iets heel anders he
Ja ik kom d'r aan, was het topic al aan het zoeken en was nog even hier aan het teruglezen en reageren.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat item heb ik niet gezien, ik viel aan het einde daarvan net binnen vlgs mij. Klinkt ook sterk![]()
btw, post je nieuwe aanwinstjes eens hier![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kijk het ook vaak op mijn vrije middagen en heb het er ook wel eens over als ik iets heb gezien.
Geen uren, dat dan weer niet. Maar smaken verschillen nou eenmaal, als we allemaal hetzelfde leuk vonden was het een nogal saaie wereld![]()
Voel me dan net Peggy Bundy. Oprah kijken en nog net geen bonbonnetjes eten
Ja, daarom dat ik alvast een linkje voor je zochtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik kom d'r aan, was het topic al aan het zoeken en was nog even hier aan het teruglezen en reageren.
Viel het op?
Een vleesetende plant die omnomnom heet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat item heb ik niet gezien, ik viel aan het einde daarvan net binnen vlgs mij. Klinkt ook sterk![]()
btw, post je nieuwe aanwinstjes eens hier![]()
Het is nog veel erger dan dat...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:40 schreef Greys het volgende:
En hier roepen dat je iemand je diepste geheim hebt verteld en dan niet zeggen wat het is... foei!
Ben echt superbenieuwd! Beschrijf het eens? Kleuren? Wat is het voor iets dat er overheen komt?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb nu een legging, dat vind ik eigenlijk ook nog al Peggy-achtig, maar ik moest um kopen van zusje![]()
"ja maar, ja maar...dat kan toch ook wel op m'n spijkerbroek? Neeeheeee, ouwerwets wijf"
Oh daar zeg je zo wat ja.....!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het is nog veel erger dan dat...
Stel je even voor welke ranzige en intieme geheime van Q je al weet...
En bedenk je dan dat daar de diepste geheimen nog niet eens tussen zaten![]()
![]()
Ja ik moest toen ook zo hard lachenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Een vleesetende plant die omnomnom heet.
Venus Vliegenvanger bijvoeren?
Draakje , van harte gefeliciteerd van Pagan en Strega.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:55 schreef draculettetje het volgende:
ik moet zeker het vorige topic beter lezen om nog wat te snappen?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja ik moest toen ook zo hard lachenbriljante naam he?
Daarvoor was George de Bekerplant mijn favoriet
Ik weet het!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het is nog veel erger dan dat...
Stel je even voor welke ranzige en intieme geheime van Q je al weet...
En bedenk je dan dat daar de diepste geheimen nog niet eens tussen zaten![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:43 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga er ook 2 kopen, als ik zo'n fuckin Tuincentrum kan vinden.
Ik noem ze Frank Masmeijer en Ted de Braak, dat weet ik nu al
BOOOOOH
Zin in!![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet het!
Dit is gewoon een kloon van MikeyMo![]()
Nou, die legging dusquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben echt superbenieuwd! Beschrijf het eens? Kleuren? Wat is het voor iets dat er overheen komt?
Plaatjes van een website anders ofzo?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:43 schreef Loveless85 het volgende:
BOOOOOH
Zin in!![]()
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet het!
Arme Q...of nou ja...arme MMquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet het!
En combineer het dan ff met de huidige staat van Qwea's darmpjes.quote:
Als je geen tuincentrum kunt vinden haal ik er hier wel twee voor je, ik zie jou toch binnenkort wel een keer.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:43 schreef Loveless85 het volgende:
BOOOOOH
Zin in!![]()
Dat klinkt als een zeer goede score!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, die legging dus![]()
Met daarop:
- paars/zwart tuniekje van EDC
- Kobaltblauw gebreid vestjurkachtig iets, lekker warm iig
- Paars en blauw shirtje met wijde mouwen en strakke onderkant, zo'n ding wat moet "blousen"
- wat algemene shirtjes voor eronder
- zwarte laarsjes
En ik heb ff heerlijk rondje action gedaan en afgesloten bij de Mac
Passen er tuincentra in jouw auto?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je geen tuincentrum kunt vinden haal ik er hier wel twee voor je, ik zie jou toch binnenkort wel een keer.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Passen er tuincentra in jouw auto?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je geen tuincentrum kunt vinden haal ik er hier wel twee voor je, ik zie jou toch binnenkort wel een keer.
Oh godquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
heuj?? Wist niet eens dat je het kon roken. Ik brand het als wierrook en gebruik het als keukenkruid.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Salvia moet je nog mee oppassen ook. Als je teveel in één keer gebruikt kun je er goed gek van worden.
Salvia Divonorum. Is misschien net weer iets anders dan het keukenkruidquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
heuj?? Wist niet eens dat je het kon roken. Ik brand het als wierrook en gebruik het als keukenkruid.
Is gewoon salie
Oh wel drie!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat diequote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:06 schreef Greys het volgende:
Ik neem aan dat die![]()
![]()
slaan op 'Goh, wat een lief voorstel!'?
En dedan?
Want ik heb Goodbye laatst ook gezien en daar doe ik het ook niet mee.
Even voor de duidelijkheid
Waarom ontken je het hier nu ineens?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:06 schreef Greys het volgende:
Want ik heb Goodbye laatst ook gezien en daar doe ik het ook niet mee.
Oh, are we coming out?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom ontken je het hier nu ineens?
Apart spul inderdaad. Ik houd het wel bij een occasional jointje.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:07 schreef Harajuku. het volgende:
De gevolgen van Salvia bij hogere doseringen kunnen zijn: uittredingen uit het lichaam, verworden van een voorwerp, terug in de tijd reizen, gevoel hebben op meerdere plaatsen tegelijk aanwezig te zijn en een lach kick krijgen.
Oh, ik wil best een tijdreisje maken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Apart spul inderdaad. Ik houd het wel bij een occasional jointje.
Je bent een vrouw, dus een voorwerp ben je inderdaad alquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, ik wil best een tijdreisje maken.
Ja zie je, did you almost blow (whehe) our cover!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, stiekem is way more fun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |