Wel als je diaree hebtquote:
OMFG, ik dacht al die tijd serieus dat je gewoon uit je aars zat te diarreeën, maar tis nog erger dusquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb al ruim 3 a 4 weken geen sex meer gehad. Knap als ik zwanger wordt
Kut diarree en zulks
Oh jezusquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMFG, ik dacht al die tijd serieus dat je gewoon uit je aars zat te diarreeën, maar tis nog erger dus
Serieus? Kom op, iedereen weet dat mijn diarree uit mn poesje spuit als een malle. Hou je nou niet van de domme, heaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMFG, ik dacht al die tijd serieus dat je gewoon uit je aars zat te diarreeën, maar tis nog erger dus
Ziekquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
klopt. Zeker als je om de 10 min moet. Dan sex je niet lekker hoorquote:
Ja arme Q, echt ziekquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ff snel bij de fuch-fuch-fuch-fuchsia's
Ze is al thuis? Sterker nog, ze is nooit weggeweest vandaag!quote:Maar ze is al thuis volgens mij, ik vroeg het meer gewoon omdat ik niet weet waar in R'dam een Intratuin zit?
En nu moet je stappen, da's 3 grappige posts op een rijquote:
En je weet dat je pil dan niet werkt he?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
klopt. Zeker als je om de 10 min moet. Dan sex je niet lekker hoor
Uh-oh.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:48 schreef Greys het volgende:
[..]
En je weet dat je pil dan niet werkt he?
Ja he? Ja toch?
Werkt de pil niet als de sex langer duurt dan 10 minuten?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he? Ja toch?
Godverdommequote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Werkt de pil niet als de sex langer duurt dan 10 minuten?
Qwea, ik hoor wel of het blauw of roze moet wordenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he? Ja toch?
Ik ga een beetje naar fuckin Pijnacker voor een plantje van 3,50quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:47 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
[..]
Ze is al thuis? Sterker nog, ze is nooit weggeweest vandaag!
Maar ik heb nieuws voor je...
http://www.intratuin.nl/vestiging_prov/Zuid-Holland/2
Jij moet ook naar Pijnacker
Als je om de 10 minuten sext dan werkt ie niet, dat houdt ie niet bij.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Werkt de pil niet als de sex langer duurt dan 10 minuten?
Dat dacht Boris Becker ookquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als je om de 10 minuten sext dan werkt ie niet, dat houdt ie niet bij.
Gelukkig dat Qutje gewoon slikt of t in de haar laat spuiten, daar wor je nie heul snel door bezwangerd.
Toch?
Nou, zo gaat ie goed, zo gaat ie beter he?quote:
ik gooi hem leeg. Geen post, nog niet geweestquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:46 schreef oh-oh het volgende:
Over dat ik grappig ben gesproken.
Q kuthoerrrrrr, je inbox is vol en ik wil weten of je A post gehad hebt en B naar de brievenbus geweest bent.
QWEEEEEEAAAAA!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:46 schreef oh-oh het volgende:
Over dat ik grappig ben gesproken.
Q kuthoerrrrrr, je inbox is vol en ik wil weten of je A post gehad hebt en B naar de brievenbus geweest bent.
Whahaha ik riep je net.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik gooi hem leeg. Geen post, nog niet geweest
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:45 schreef Harajuku. het volgende:
Greys, we wachten nog immer op je ren.
Loop niet zo te drammen jaquote:
Ik zou het niet proberen hoor...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:55 schreef draculettetje het volgende:
ik moet zeker het vorige topic beter lezen om nog wat te snappen?
Oh jaquote:
Hoe de kat zo veilig mogelijk naar buiten kan een beetje zoals ditquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja
Het idee was een klein verhaaltje schrijven en wat foto's van de kattenren he?
Uiterlijk dit weekend heb je het. Beloofd.
Iedereen is nu getuige.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:56 schreef MrSubtle het volgende:
Ik zit hier zo hard te lachen op de bank om een fragment op 3FM.
Een of andere DJ belt naar de platenzaak of hij een CD mag ruilen. Als dat niet mag begint hij te huilen en dan zegt de verkoper dat het voor 1 keertje okay is. Vervolgens zegt de DJ dat hij daar blij om is, want hij had inmiddels de CD toch al op de computer gekopieerd, dus hij hoefde het origineel niet meer
Zo slecht en nep gewoon, maar die verkoper hapt prachtig![]()
Ik heb het al heel lang beloofd, drammen was wel op zijn plaats hier.quote:
Ow plies Greys ik maakte een grapjuh, omdat ik zelf net mijn vraag voor Qwea ook herhaalde.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het al heel lang beloofd, drammen was wel op zijn plaats hier.
Maar er kwam steeds iets tussen hierMaar komt goed!
Waarom denk je dat we geen sex hebben lieverd.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he? Ja toch?
Goed idee, kutwijf. Je kwetst greysquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow plies Greys ik maakte een grapjuh, omdat ik zelf net mijn vraag voor Qwea ook herhaalde.
Zal ik voortaan erbij zetten wanneer ik grap?
Dus je wilt greys niet zien?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:59 schreef Loveless85 het volgende:
Maar waar koop ik verder zo'n ding, ik ga niet naar Pijnacker voor een date met Greys de Intratuin
Je hebt toch een stofzuiger?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom denk je dat we geen sex hebben lieverd.
Condooms is een no go voor MM
Wel schattig je advies
Plantenzaak? Ik heb ze zelfs wel es bij de super bij de plantenafdeling zien staan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:59 schreef Loveless85 het volgende:
Maar waar koop ik verder zo'n ding, ik ga niet naar Pijnacker voor een date met Greys de Intratuin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |