[SC] 278 Met pleegpoezels en baby'squote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:08 schreef Muis006 het volgende:
Samurai Pizza Cats, who do you call when you want some pepperoni?!
Plaatje? Die vond ik volgens mij heel erg grappig:)quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:08 schreef Muis006 het volgende:
Samurai Pizza Cats, who do you call when you want some pepperoni?!
Niet die tag, die isquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:10 schreef Muis006 het volgende:
Wat is er haha aan mijn mightymouse tag?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:09 schreef Maes het volgende:
[..]
Plaatje? Die vond ik volgens mij heel erg grappig:)
Ik zou toch even checken wat de reden was achter deze volgorde. Misschien willen ze voorkomen dat mensen nog spullen gaan uitvegen of boze emails gaan rondsturen naar het hele bedrijf of zoquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb me maar ff coulant opgesteld, idee was ook dat ik NU de stekker uit de switch zou trekken en we morgen de hele netwerkomgeving zouden ontmantelen, maar er zaten dus nog wat lui te werken.
Het schijnt dat deel gisteravond heeft gehoord dat vandaag d'r laatste dag was, maar niet iedereen had dat begrepen dus
Ohhhhh dat. Ach eens moest de laatste dag zijn hequote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet die tag, die is![]()
Maar het ontbreken van een bepaalde andere tag
Zie je!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bwehehe weer 1 post verschil met Greys
Romantischquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie je!
AL-TIJD het laatste woord willen hebben jij!![]()
De Thuiskomst had ik me ietsje (ietsje maar hoor) anders voorgesteld.
Hij is ziek en sliep binnen een kwartier ongeveer
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie je!
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie je!
Is dat niet een gewone boom dan?quote:
Awwquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie je!
Dan is het misschien maar goed ook dat jij zijn ouders hebt afgewend gisteren.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie je!
pieperdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:53 schreef MrSubtle het volgende:
Qwea, het is oktobersinterklaas = december
dank je poesiewoesliequote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier hangt de kerstversiering al op in de stad dus van mij mag ze
En die dingen vangen ook fruitvliegen e.d? En spinnen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:07 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Intratuin, Euro 3,50 ... kom erbij! You know you want to![]()
Oeh, dat zuigtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie je!
Ja in principe wel... moet natuurlijk wel zo'n beest landen / kruipen / lopen op de plantquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
En die dingen vangen ook fruitvliegen e.d? En spinnen?
Heb ik al gedaan. Ik lig op de bank met een sjaal, mn trainingsbroek, 2 dekentjes, mn laptop, baloe naast me en de medicijnen op tafelquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:50 schreef Harajuku. het volgende:
Tijd om de hond uit te laten.
Ik ga zo'n ding halenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja in principe wel... moet natuurlijk wel zo'n beest landen / kruipen / lopen op de plant(of je voert 'm levende insecten, zoals ik
)
MM zeker weerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. Ik lig op de bank met een sjaal, mn trainingsbroek, 2 dekentjes, mn laptop, baloe naast me en de medicijnen op tafel
En iemand zit mn broodje uit mn hand te kwijlen
Leukquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga zo'n ding halen
Alleen we hebben geen intratuin
Hell yeah!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 @ 12:07 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Intratuin, Euro 3,50 ... kom erbij! You know you want to![]()
Nouou... hij is wel van de ikeaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:33 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Is dat niet een gewone boom dan?
Ach jee.. Arme jij ookquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie je!
Nice!!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:30 schreef MrSubtle het volgende:
Stuk van mijn achtertuintje in herfstkleurtjes
[ afbeelding ]
Volgende week ga ik snoeiendan is het weer afgelopen met de pracht
(foto is in HDR)
Nee. Morgen ook niet geloof ik.quote:
Je linkje in je signature!quote:
Sneuquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee. Morgen ook niet geloof ik.
Da's voor het eerst in jaren dat Heer G ziek thuis blijft.
Hij kan ook niet 1 zin uitspreken zonder te rochelen en te proesten en te hoesten.
Charming 'ey?
quote:
quote:
Geen idee, het zal toch niet?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sneuheeft ie geen mex griep?
Antigrippine halenHeb ik net ook geslikt. Best lekker eigenlijk
Geen idee of het werkt, though
Nah, het kán wel. Je weet het dus nooit eej.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee, het zal toch niet?
Op die boot liepen ze daar ook al over te geinen.
Heb oscillococcinum gehaald net. En hoestdrank. En aspirine
quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga ook zo'n plantenvreterd kopen vanmiddag.
Godsamme, jullie hebben me aangestoken. Moet ik nog een bepaalde hebben?
hihi letterlijk en figuurlijk jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je linkje in je signature!het is gelukt
ja, en?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:19 schreef nokwanda het volgende:
Er is naast de MG ook de gewone griep in omloop hoor
Oke, ga ik vanmiddag eentje halen!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Venus Fly Trap / Venus Vliegenvanger ... die is het makkelijkst te krijgen
Ja precies, daar hou ik het ook gewoon op hoor. Dat gePietPaniek!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:19 schreef nokwanda het volgende:
Er is naast de MG ook de gewone griep in omloop hoor
leugens, het is kutweerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke, ga ik vanmiddag eentje halen!
En dan dat topic lezen. Of kan ik dat beter eerst lezen
[..]
Ja precies, daar hou ik het ook gewoon op hoor. Dat gePietPaniek!
Het is heeeeeeeerlijk weer trouwens buiten!Echt zonderjassenweer!
En ik zag voor het eerst sinds een maand zelfs weer een vis in de vijver bovenin, ze waren al naar beneden gedoken de laatste tijd.
Boris zit buiten in de ren!quote:
Ik zat dat net ook op te zoeken, aangezien Boris niet het helderste licht is.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
Maar kan die vliegenvanger gewoon samen met poezels? Istie niet giftig of bijt hij niet in mn poes als die dat ding aan het inspecteren is. En wat voer je dat ding dan en waar haal je dat?
Neuh, gewoon halenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke, ga ik vanmiddag eentje halen!
En dan dat topic lezen. Of kan ik dat beter eerst lezen
Ja godver, dat snap ikquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zat dat net ook op te zoeken, aangezien Boris niet het helderste licht is.
En hij eet vliegen geloof ik
Ik geef mijn orchidee juist het water uit de droger, uit de opvangbak.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Neuh, gewoon halen
Paar dingen belangrijk (maar niet iets om meteen over te panieken)
1) Ze mogen alleen regenwater, geen kraanwater (maar oh-oh is dat niet met ons eens)
2) Kies de plant met zo veel mogelijk OPEN happertjes
3) Raak de happertjes niet aan, ze gaan beperkt mee
Gaat prima samen, het is gewoon een plantje.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
Maar kan die vliegenvanger gewoon samen met poezels? Istie niet giftig of bijt hij niet in mn poes als die dat ding aan het inspecteren is. En wat voer je dat ding dan en waar haal je dat?
Ohquote:
Ik geloof het wel, maar dan wordt ie drie meter.quote:Maar waar haal ik vliegen, wat kost dat, want zo rond deze tijden vliegen ze niet echt meer rond.
Kan je 'm ook gewoon biefstuk voeren?
Nah, dat zég je toch niet over je vriendin?quote:En hapt het niet in m'n schatjah als dat heldere licht ermee loopt te kutten
Zonder jas, afijn, karma als je morgen griep hebtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Boris zit buiten in de ren!
En ik liep zonder jas buiten. Het is echt heerlijk hier, 18 graden, net gekeken.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja godver, dat snap ik![]()
Maar waar haal ik vliegen, wat kost dat, want zo rond deze tijden vliegen ze niet echt meer rond.
Kan je 'm ook gewoon biefstuk voeren?
En hapt het niet in m'n schatjah als dat heldere licht ermee loopt te kutten
Nee. Dat water bevat - net als gewoon drinkwater - mineralen. Alleen gedestilleerd water of regenwater voldoet schijnbaarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geef mijn orchidee juist het water uit de droger, uit de opvangbak.
Zou het happertje dat ook lusten?
Had dat eerder gezegd. Ik stond buiten zwetend in mijn winterjas achter de hond aan te vangen want hij bleef liever doorspelen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Boris zit buiten in de ren!
En ik liep zonder jas buiten. Het is echt heerlijk hier, 18 graden, net gekeken.
Whaaaaaat, zeepwater, mmmmmm lekker.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geef mijn orchidee juist het water uit de droger, uit de opvangbak.
Zou het happertje dat ook lusten?
Serieus, jullie zijn gekquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Had dat eerder gezegd. Ik stond buiten zwetend in mijn winterjas achter de hond aan te vangen want hij bleef liever doorspelen.
Had je het gedeelte over ACHTTIEN GRADEN gelezen?!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zonder jas, afijn, karma als je morgen griep hebt
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Whaaaaaat, zeepwater, mmmmmm lekker.
let op waar je de tuinslang en de haspel opbergt hequote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vinnut wel cool. Beetje beestjes voeren enzo.
Greys waar ga jij naar de I-Tuin?
En ik had het over Mips![]()
Overigens vanochtend nog alles waar een touwtje aan zit afgeknipt of weggestopt, anders kan ik over een halve week weer 20cm touw rectaal verwijderen bij dat mormel
ja. Je thermometer is stukquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Had je het gedeelte over ACHTTIEN GRADEN gelezen?!
Dat is er al uitgespoeld in de wasmachine heur.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Whaaaaaat, zeepwater, mmmmmm lekker.
Whehehehehheheh, wil je met Greys daten in de Intratuin?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens vanochtend nog alles waar een touwtje aan zit afgeknipt of weggestopt, anders kan ik over een halve week weer 20cm touw rectaal verwijderen bij dat mormel
Ja, en dan doe je de pot open om er een uit te halen en dan heb je een heel huis volquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:40 schreef Barbaaf het volgende:
Kan je ook niet gewoon vliegelarven halen bij de dierenwinkel/visbenodigdheden? Als je die een paar dagen laat staan heb je zo een pot vol lekkere dikke bromvliegen
Ik zie een date aankomenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Whehehehehheheh, wil je met Greys daten in de Intratuin?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:40 schreef oh-oh het volgende:
Draacje, gefeliciteerd!
Je bent echt ongeveer even ver als Mor ook nog he.
Tis een epidemie
Helderlichtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:42 schreef Greys het volgende:
Whut? Is Draakje zwanger?
Ik had nog niet op het linkje geklikt![]()
Gefeliciteerd!
![]()
Ff snel bij de fuch-fuch-fuch-fuchsia'squote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Whehehehehheheh, wil je met Greys daten in de Intratuin?
Ik heb al ruim 3 a 4 weken geen sex meer gehad. Knap als ik zwanger wordtquote:
Ja, ze heeft het mooi geheim gehoudenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:42 schreef MrSubtle het volgende:
Oooh draculettetje, sorry ik wist niet dat het nieuw-nieuws wasproficiat
![]()
Tis ook tofquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
Seks is viesquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ze heeft het mooi geheim gehouden
Kun je geloven dat wij niet eens wisten dat ze überhaupt seks heeft?
Ik ga naar die in Pijnacker denk ik maar, die is het dichtst bij. Geloof ik.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |