Ja nu past ie dr niet meer door hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:59 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen Muis!
oeh, ja dat gluren door de trapspijlen.. Das idd heul eng als ze nog zo klein zijn..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 40% gewijzigd door Dizzy-Miss-Lizzy op 29-10-2009 10:48:12 ]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:59 schreef oh-oh het volgende:
Goedemorgen!
Security heeft het pand vanochtend zoals gebruikelijk gecheckt.
Alle kostbare tapijten liggen er nog.
[ link | afbeelding ]
Cuuuute!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:07 schreef oh-oh het volgende:
Zo een soort pand hebben wij ook. Maar ik kan het pand niet posten, de naam staat er nogal prominent op. Maar voor degenen die weten waar ik werk, kijk maar op onze www![]()
Ik was foto's aan het zoeken van puppybil die met zn kop door de spijlen staat, die kan ik ff niet vinden, ik vond wel deze![]()
[ afbeelding ]
Zo lag ie als pup vaak op mn bureau in zn mandje, Chico lag daar eigenlijk altijd voordat Billy er was.
Ze hebben dr ook nog een hele poos met zn tweeën gelegen zo![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haal de foto's straks allemaal weer weg hoor.
[ Bericht 12% gewijzigd door Dizzy-Miss-Lizzy op 29-10-2009 10:47:53 ]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hallo![]()
MI-tje, ik vroeg me nog af wat je onder het jasje ging dragen op die rok. Of heb ik verkeerd gekeken op de foto? Ik zag alleen laarzen, rok en jasje.
Ja inderdaad lijkt me fijn werkenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:52 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen!
SecurityChico en gluurbuur Bil...![]()
Wat een tof pand trouwens oh-oh!
Ik schrik van jouw spelfout. Oh-oh, wat doe je!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:30 schreef oh-oh het volgende:
Jeetje Q wat heb je nu dan weer?
Heb je nu wel es gewoon een hele week niks eigenlijk?
( en wat heb je liggen ijlen dan, mijn nieuwschierigheid wint het weer es van mijn verstand)
Kan de foto's hier niet zienquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:15 schreef oh-oh het volgende:
Skattig toch![]()
Ik zie net dat ze er minstens samen gelegen hebben tot Bil een half jaar was![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als het goed is krijg ik binnenkort een veel groter bureau, dan zal ik er weer eens een mandje opzetten , mss wil de klusjesman er wel een trappetje aanmaken
ik word er nu wel flauw van jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:30 schreef oh-oh het volgende:Jeetje Q wat heb je nu dan weer?
Heb je nu wel es gewoon een hele week niks eigenlijk?
( en wat heb je liggen ijlen dan, mijn nieuwschierigheid wint het weer es van mijn verstand)
Brave New Worldquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik word er nu wel flauw van jaik dacht eerst aan griep... maar dan zou ik nu nog ziek moeten zijn.
Ik vroeg aan MM of hij ook niet kon lopen (ik wilde plassen maar was zo duizelig dat ik zo weer neer flikkerde op bed) aangezien we beiden waren geïnjecteerd met die vloeistof (welke vloeistof) en dat het allemaal echt kut was wat er was gebeurd en dat ik niet snapte waarom ze ons hebben geinjecteerd en hoe, in ons eigen bedje.
MM had echt zoiets van "WTF. Kom maar terug als je wakker bent"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Oh poep die is wel erg ja, zie je wel, ik moet gewoon alleen hard werken vandaag, niet fokkenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik schrik van jouw spelfout. Oh-oh, wat doe je!
OMG! Dat zei ik ook nog ja!quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:37 schreef Phaidra het volgende:
Goedemorgen!
Wow wat een mooi pand Phaidra!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat is inderdaad een verschilBalorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:37 schreef Phaidra het volgende:
Goedemorgen!
Ooohhh,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:37 schreef Loveless85 het volgende:
Bwehehe Q is een slaaf van de NWO geworden
Ja. Enkel nog wat nekpijn. Ik snap er ook geen fuck vanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:42 schreef Phaidra het volgende:
Q, wat vaag!? En nu voel je je weer helemaal ok? Wel beter natuurlijk, maar wel raar.
Bij mij werkt het wel hoor, ik ga het altijd meteen slikken als ik een griepje voel opkomen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey oh-oh... jij had het laatst over anti griepinne ofzo. Werkt dat echt? Wat ist? Pillen? Of zoiets als hot coldrex?
Ja!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Enkel nog wat nekpijn. Ik snap er ook geen fuck van
FEE is terug
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:39 schreef oh-oh het volgende:Phaidra dat is echt een gaaf pand zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Volgens mij help je daar echt je weerstand finaal de tering mee in. Als je bij alles wat je voelt meteen een berg medicijnen erin miktquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bij mij werkt het wel hoor, ik ga het altijd meteen slikken als ik een griepje voel opkomen.
Het zijn pilletjes , kun je gewoon bij de drogist kopen.
Mooi. ff halen straks, gewoon voor de zekerheidquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bij mij werkt het wel hoor, ik ga het altijd meteen slikken als ik een griepje voel opkomen.
Het zijn pilletjes , kun je gewoon bij de drogist kopen.
Nou ik ben echt minder vaak ziek dan de meeste mensen dus laat mij nou maar lekker.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgens mij help je daar echt je weerstand finaal de tering mee in. Als je bij alles wat je voelt meteen een berg medicijnen erin mikt
Ik heb al in 2 topics gepostquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja!
Ik heb er zelfs al een topique geopend
Je moet het ook vooral doen hoor, ik zou het zelf niet zo snel doen. Maar de laatste keer dat ik thuiszat vanwege een griepje of iets was denk ik nog op de middelbare schoolquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik ben echt minder vaak ziek dan de meeste mensen dus laat mij nou maar lekker.
En ik voel mss twee keer per jaar een griepje opkomen, dus zo vaak slik ik niet iets
Ijl jij ook?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik ben echt minder vaak ziek dan de meeste mensen dus laat mij nou maar lekker.
En ik voel mss twee keer per jaar een griepje opkomen, dus zo vaak slik ik niet iets
bij mij met echte griep iets meer dan 7 maanden terug ofzo.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je moet het ook vooral doen hoor, ik zou het zelf niet zo snel doen. Maar de laatste keer dat ik thuiszat vanwege een griepje of iets was denk ik nog op de middelbare school
Volgens mij ben je daar ook nog lang niet zo lang vanaf als ikquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je moet het ook vooral doen hoor, ik zou het zelf niet zo snel doen. Maar de laatste keer dat ik thuiszat vanwege een griepje of iets was denk ik nog op de middelbare school
Geen idee, ik word dr zelf niet wakker van iegquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ijl jij ook?
ijlen is kjoet
Geen post nog trouwens![]()
![]()
Wat een vreselijk fotogeniek stel, met al hun pakjes.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:28 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind ons behang zo tof
Mwah, Mrs. P. is 's nachts een beetje waus van de pijnstillers en vannacht heeft ze ons bezoek aan een bouwmarkt van gisteren om verf voor de slaapkamer uit te zoeken nog eens dunnetjes over gedaan.quote:
JE MOET NAAR HET BEHANG KIJKENquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:57 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wat een vreselijk fotogeniek stel, met al hun pakjes.
Oh daar wilde ik wel zitten met de doggies, konden ze lekker de hele dag rauzen buitenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:04 schreef Barbaaf het volgende:
Goeie morgen vanuit mijn kantoortuin () in mijn grijze gebouw aan de rand van een saai industrie/kantoren gebied. 't Enige leuke hier is dat het aan de rand ligt en ik uitzicht heb over wat veldjes, slootjes en bossages zodat er nog wel 'ns een vosje, torenvalkje of buizerd te zien is.
Hoezo, zitten er daar nog meer achter geplakt?quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:04 schreef Barbaaf het volgende:
Goeie morgen vanuit mijn kantoortuin () in mijn grijze gebouw aan de rand van een saai industrie/kantoren gebied. 't Enige leuke hier is dat het aan de rand ligt en ik uitzicht heb over wat veldjes, slootjes en bossages zodat er nog wel 'ns een vosje, torenvalkje of buizerd te zien is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:09 schreef Maes het volgende:
Audit(dit is echt de eerste keer dat ik deze smiley gebruik)
Hmmmpff wij hebben een vacature voor iemand die die audits doet..voor mij hoeft het niet (heb sinds ik iedere week een vakanteidag opneem een shitload aan achterstallig papierwerk).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ik gooi het nog wel gesorteerd op alfabet in van die speciale sorteermappen dat helpt bij het opruimen en opzoeken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:17 schreef Loveless85 het volgende:
Bwehehe heel mijn bureau ligt bezaait met papier, ik zou ook es op moeten ruimen
Dank! Mooi zeg. Ik zit in een iets ander pand:)quote:
Wat is dat precies en waar? Mag per PM. Ik zoek dringend werkquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmmmpff wij hebben een vacature voor iemand die die audits doet..voor mij hoeft het niet (heb sinds ik iedere week een vakanteidag opneem een shitload aan achterstallig papierwerk).
Nou, niet echt ziek ziek. Wel koud terwijl ik net uit de douhe komquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:27 schreef Morretje het volgende:
Q'tje toch, alweer ziek?![]()
En ziek? Afgelopen zomer nog een fikse hoest na een zomerkamp, daarvoor kan ik me niet heugen. Dat wordt vast snel anders..
Dat je het nu koud hebt klopt natuurlijk al niet he.. Extra pitamientjes!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, niet echt ziek ziek. Wel koud terwijl ik net uit de douhe kom
Als dit zo doorgaat voorzie ik dat mn pool dategaat
![]()
Snie funny
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:47 schreef Morretje het volgende:
[..]
Dat je het nu koud hebt klopt natuurlijk al niet he.. Extra pitamientjes!!
[url = http://www.etc ] Hier je omschrijving [/url]quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:50 schreef draculettetje het volgende:
goede bijna middag!
jullie weten me vast nog wel een keer uit te leggen hoe je een link goed in je sig zet?!
je bedoelt [url=plak hier je link] zet hier de tekst van je link [/url] ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:50 schreef draculettetje het volgende:
goede bijna middag!
jullie weten me vast nog wel een keer uit te leggen hoe je een link goed in je sig zet?!
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:46 schreef MrSubtle het volgende:
We zijn gewoon aan deel 2 van het vlees-etende-planten topic![]()
Een groeiende community met schattige plantjes (met vaak nog leukere namen)
![]()
#2 Vleesetende plantenliefhebbers hier issie dan :)
Plaats een snel een foto in het "centrale" topic danquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:52 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Ik heb er ook eentje, maar die vangt heul niks nie.. Heul de zomer werkloos in de keuken gestaan, terwijl ik best wel veel fruitvliegjes ed had. Oh, en de mijne krijgt gewoon kraanwater..
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat is dat precies en waar? Mag per PM. Ik zoek dringend werk
Nah.. te veel moeite nuquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Plaats een snel een foto in het "centrale" topic dan![]()
(en kraanwater![]()
![]()
)
Hij doet het ook een poos prima, maar na verloop van tijd gaat iequote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:54 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nah.. te veel moeite nu![]()
![]()
Plantje doet het prima verder, ook met kraanwater dus..
Q!!! Sint is nog heul niet in het land..
Ik heb dr echt jaaaaaaaaaaren een gehad op kraanwater, die deed het echt prima, dies es doodgegaan toen ik op vakantie was en ik m per ongeluk op een te zonnig plekje had staanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:57 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hij doet het ook een poos prima, maar na verloop van tijd gaat ieDOOD
Onze kraanwatermythequote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb dr echt jaaaaaaaaaaren een gehad op kraanwater, die deed het echt prima, dies es doodgegaan toen ik op vakantie was en ik m per ongeluk op een te zonnig plekje had staan
Hier hangt de kerstversiering al op in de stad dus van mij mag zequote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:53 schreef MrSubtle het volgende:
Qwea, het is oktobersinterklaas = december
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Onze kraanwatermythewat doe je!
Dat vind ik dus echt NIET kunnenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier hangt de kerstversiering al op in de stad dus van mij mag ze
Hij hangt dr nu al meer dan een week, in t centrum, ik vind het ook echt belachelijk maar ja, wat doe je dr aanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt NIET kunnen
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
Zooo net ff meteen een exit-gesprek met wat mensen gevoerd.
Kreeg net een belletje van de teamleider dat er een gehele verdieping die we huren in het naastgelegen pand per zaterdag niet meer gehuurd word![]()
Of ik daar ff de switch wilde loskoppelen en morgen laten verwijderen en dan zou Facilitair Bedrijf de rest van de spullen afvoeren. Kom ik daar, zit er nog gewoon lui te werken![]()
die dus niet wisten dat ze per morgen klaar zijn![]()
Nou nu weten ze het dus wel. Heb ze nog maar daagje laten werken, gooit vanavond een collega die switch uit en gaan we morgen ff alle hardware en netwerkapparatuur verwijderen
Echt gewoon [url=hier de link plakken waarnaar je wil verwijzen] hier de tekst typen hoe je linkje moet heten [/url]quote:
Nee het is een projectlocatie, project is voorbij en de etage die daarvoor werd gehuurd is dus per overmorgen opgezegdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die horen echt zo ff tussen neus en lippen door van jou dat ze op straat staan of verhuizen ze naar een andere locatie?????
Ik heb al een oliebol opquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt NIET kunnen
Wij hebben ook wel eens bij iemand EERST de netwerkaansluiting en rechten laten afkoppelen, voordat we vertelden dat ie per direct mocht opzouten. We waren - gezien eerdere incidenten - bang dat hij destructief gedrag zou vertonen bij het horen van het slechte nieuws...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
Zooo net ff meteen een exit-gesprek met wat mensen gevoerd.
Kreeg net een belletje van de teamleider dat er een gehele verdieping die we huren in het naastgelegen pand per zaterdag niet meer gehuurd word![]()
Of ik daar ff de switch wilde loskoppelen en morgen laten verwijderen en dan zou Facilitair Bedrijf de rest van de spullen afvoeren. Kom ik daar, zit er nog gewoon lui te werken![]()
die dus niet wisten dat ze per morgen klaar zijn![]()
Nou nu weten ze het dus wel. Heb ze nog maar daagje laten werken, gooit vanavond een collega die switch uit en gaan we morgen ff alle hardware en netwerkapparatuur verwijderen
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:05 schreef MissBliss het volgende:
Ik wil ook zo'n stoere vleesetende plant!
Ik heb me maar ff coulant opgesteld, idee was ook dat ik NU de stekker uit de switch zou trekken en we morgen de hele netwerkomgeving zouden ontmantelen, maar er zaten dus nog wat lui te werken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wij hebben ook wel eens bij iemand EERST de netwerkaansluiting en rechten laten afkoppelen, voordat we vertelden dat ie per direct mocht opzouten. We waren - gezien eerdere incidenten - bang dat hij destructief gedrag zou vertonen bij het horen van het slechte nieuws...
Uitiendelijk is hij met security naar buiten gebracht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |