JE MOET NAAR HET BEHANG KIJKENquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:57 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wat een vreselijk fotogeniek stel, met al hun pakjes.
Oh daar wilde ik wel zitten met de doggies, konden ze lekker de hele dag rauzen buitenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:04 schreef Barbaaf het volgende:
Goeie morgen vanuit mijn kantoortuin () in mijn grijze gebouw aan de rand van een saai industrie/kantoren gebied. 't Enige leuke hier is dat het aan de rand ligt en ik uitzicht heb over wat veldjes, slootjes en bossages zodat er nog wel 'ns een vosje, torenvalkje of buizerd te zien is.
Hoezo, zitten er daar nog meer achter geplakt?quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:04 schreef Barbaaf het volgende:
Goeie morgen vanuit mijn kantoortuin () in mijn grijze gebouw aan de rand van een saai industrie/kantoren gebied. 't Enige leuke hier is dat het aan de rand ligt en ik uitzicht heb over wat veldjes, slootjes en bossages zodat er nog wel 'ns een vosje, torenvalkje of buizerd te zien is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:09 schreef Maes het volgende:
Audit(dit is echt de eerste keer dat ik deze smiley gebruik)
Hmmmpff wij hebben een vacature voor iemand die die audits doet..voor mij hoeft het niet (heb sinds ik iedere week een vakanteidag opneem een shitload aan achterstallig papierwerk).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ik gooi het nog wel gesorteerd op alfabet in van die speciale sorteermappen dat helpt bij het opruimen en opzoeken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:17 schreef Loveless85 het volgende:
Bwehehe heel mijn bureau ligt bezaait met papier, ik zou ook es op moeten ruimen
Dank! Mooi zeg. Ik zit in een iets ander pand:)quote:
Wat is dat precies en waar? Mag per PM. Ik zoek dringend werkquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmmmpff wij hebben een vacature voor iemand die die audits doet..voor mij hoeft het niet (heb sinds ik iedere week een vakanteidag opneem een shitload aan achterstallig papierwerk).
Nou, niet echt ziek ziek. Wel koud terwijl ik net uit de douhe komquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:27 schreef Morretje het volgende:
Q'tje toch, alweer ziek?![]()
En ziek? Afgelopen zomer nog een fikse hoest na een zomerkamp, daarvoor kan ik me niet heugen. Dat wordt vast snel anders..
Dat je het nu koud hebt klopt natuurlijk al niet he.. Extra pitamientjes!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, niet echt ziek ziek. Wel koud terwijl ik net uit de douhe kom
Als dit zo doorgaat voorzie ik dat mn pool dategaat
![]()
Snie funny
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:47 schreef Morretje het volgende:
[..]
Dat je het nu koud hebt klopt natuurlijk al niet he.. Extra pitamientjes!!
[url = http://www.etc ] Hier je omschrijving [/url]quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:50 schreef draculettetje het volgende:
goede bijna middag!
jullie weten me vast nog wel een keer uit te leggen hoe je een link goed in je sig zet?!
je bedoelt [url=plak hier je link] zet hier de tekst van je link [/url] ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:50 schreef draculettetje het volgende:
goede bijna middag!
jullie weten me vast nog wel een keer uit te leggen hoe je een link goed in je sig zet?!
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:46 schreef MrSubtle het volgende:
We zijn gewoon aan deel 2 van het vlees-etende-planten topic![]()
Een groeiende community met schattige plantjes (met vaak nog leukere namen)
![]()
#2 Vleesetende plantenliefhebbers hier issie dan :)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |