Wel als je diaree hebtquote:
OMFG, ik dacht al die tijd serieus dat je gewoon uit je aars zat te diarreeën, maar tis nog erger dusquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb al ruim 3 a 4 weken geen sex meer gehad. Knap als ik zwanger wordt
Kut diarree en zulks
Oh jezusquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMFG, ik dacht al die tijd serieus dat je gewoon uit je aars zat te diarreeën, maar tis nog erger dus
Serieus? Kom op, iedereen weet dat mijn diarree uit mn poesje spuit als een malle. Hou je nou niet van de domme, heaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMFG, ik dacht al die tijd serieus dat je gewoon uit je aars zat te diarreeën, maar tis nog erger dus
Ziekquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
klopt. Zeker als je om de 10 min moet. Dan sex je niet lekker hoorquote:
Ja arme Q, echt ziekquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ff snel bij de fuch-fuch-fuch-fuchsia's
Ze is al thuis? Sterker nog, ze is nooit weggeweest vandaag!quote:Maar ze is al thuis volgens mij, ik vroeg het meer gewoon omdat ik niet weet waar in R'dam een Intratuin zit?
En nu moet je stappen, da's 3 grappige posts op een rijquote:
En je weet dat je pil dan niet werkt he?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
klopt. Zeker als je om de 10 min moet. Dan sex je niet lekker hoor
Uh-oh.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:48 schreef Greys het volgende:
[..]
En je weet dat je pil dan niet werkt he?
Ja he? Ja toch?
Werkt de pil niet als de sex langer duurt dan 10 minuten?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he? Ja toch?
Godverdommequote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Werkt de pil niet als de sex langer duurt dan 10 minuten?
Qwea, ik hoor wel of het blauw of roze moet wordenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he? Ja toch?
Ik ga een beetje naar fuckin Pijnacker voor een plantje van 3,50quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:47 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
[..]
Ze is al thuis? Sterker nog, ze is nooit weggeweest vandaag!
Maar ik heb nieuws voor je...
http://www.intratuin.nl/vestiging_prov/Zuid-Holland/2
Jij moet ook naar Pijnacker
Als je om de 10 minuten sext dan werkt ie niet, dat houdt ie niet bij.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Werkt de pil niet als de sex langer duurt dan 10 minuten?
Dat dacht Boris Becker ookquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als je om de 10 minuten sext dan werkt ie niet, dat houdt ie niet bij.
Gelukkig dat Qutje gewoon slikt of t in de haar laat spuiten, daar wor je nie heul snel door bezwangerd.
Toch?
Nou, zo gaat ie goed, zo gaat ie beter he?quote:
ik gooi hem leeg. Geen post, nog niet geweestquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:46 schreef oh-oh het volgende:
Over dat ik grappig ben gesproken.
Q kuthoerrrrrr, je inbox is vol en ik wil weten of je A post gehad hebt en B naar de brievenbus geweest bent.
QWEEEEEEAAAAA!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:46 schreef oh-oh het volgende:
Over dat ik grappig ben gesproken.
Q kuthoerrrrrr, je inbox is vol en ik wil weten of je A post gehad hebt en B naar de brievenbus geweest bent.
Whahaha ik riep je net.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik gooi hem leeg. Geen post, nog niet geweest
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:45 schreef Harajuku. het volgende:
Greys, we wachten nog immer op je ren.
Loop niet zo te drammen jaquote:
Ik zou het niet proberen hoor...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:55 schreef draculettetje het volgende:
ik moet zeker het vorige topic beter lezen om nog wat te snappen?
Oh jaquote:
Hoe de kat zo veilig mogelijk naar buiten kan een beetje zoals ditquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja
Het idee was een klein verhaaltje schrijven en wat foto's van de kattenren he?
Uiterlijk dit weekend heb je het. Beloofd.
Iedereen is nu getuige.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:56 schreef MrSubtle het volgende:
Ik zit hier zo hard te lachen op de bank om een fragment op 3FM.
Een of andere DJ belt naar de platenzaak of hij een CD mag ruilen. Als dat niet mag begint hij te huilen en dan zegt de verkoper dat het voor 1 keertje okay is. Vervolgens zegt de DJ dat hij daar blij om is, want hij had inmiddels de CD toch al op de computer gekopieerd, dus hij hoefde het origineel niet meer
Zo slecht en nep gewoon, maar die verkoper hapt prachtig![]()
Ik heb het al heel lang beloofd, drammen was wel op zijn plaats hier.quote:
Ow plies Greys ik maakte een grapjuh, omdat ik zelf net mijn vraag voor Qwea ook herhaalde.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het al heel lang beloofd, drammen was wel op zijn plaats hier.
Maar er kwam steeds iets tussen hierMaar komt goed!
Waarom denk je dat we geen sex hebben lieverd.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he? Ja toch?
Goed idee, kutwijf. Je kwetst greysquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow plies Greys ik maakte een grapjuh, omdat ik zelf net mijn vraag voor Qwea ook herhaalde.
Zal ik voortaan erbij zetten wanneer ik grap?
Dus je wilt greys niet zien?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:59 schreef Loveless85 het volgende:
Maar waar koop ik verder zo'n ding, ik ga niet naar Pijnacker voor een date met Greys de Intratuin
Je hebt toch een stofzuiger?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom denk je dat we geen sex hebben lieverd.
Condooms is een no go voor MM
Wel schattig je advies
Plantenzaak? Ik heb ze zelfs wel es bij de super bij de plantenafdeling zien staan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:59 schreef Loveless85 het volgende:
Maar waar koop ik verder zo'n ding, ik ga niet naar Pijnacker voor een date met Greys de Intratuin
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goed idee, kutwijf. Je kwetst greys![]()
Ja, hoezo?quote:
Bek houwe of ik diarree in je giechelquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bemoei je toch es met je eigen zaken
![]()
Zorg jij nou godverdomme maar es dat je je post in de brievenbus gooit kuthoerrrrrquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bek houwe of ik diarree in je giechel
Zorg jij nou maar godverdomme dat je post aankomt
En pindakaas?quote:
IEUWWWWWquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:06 schreef draculettetje het volgende:
toch even het vorige topic ene laatste bladzijde gelezen
dank allemaal voor de felicitaties!
ik wist het de dag voor we de asielactie hadden, weet je hoe moeilijk het was toen niks te zeggen hihi
Wij deden dat in de pauze bij de Edah als vakkenvullers... van die vragen-brieven voorlezen uit de Yes waar de kassa-meisjes bij waren... die zaten dan altijd met een vuurrood hoofd voor zich uit te starenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
IEUWWWWW
Doet me denken aan die rubriek in de Break-Out vroeger, met die meest lompe sexvragen.
O.a. over zoiets dus, en of het voor de hond kwaad kon
had ik op zich ook zo tegen je kunnen zeggenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Ok, mijn tip van de dag:
Bijt geen lekkere rijpe cherry tomaat stuk met je mond open![]()
Godskolere, dat geeft rotzooi
En dan kunnen de plant en de kat dagenlang eten en spelenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja, en dan doe je de pot open om er een uit te halen en dan heb je een heel huis vol![]()
trustequote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:18 schreef Qwea het volgende:
Ik ga een tukje doen.
Braaf doen hea als ik weg ben
Ja nou daar ben je dan mooi te laat mee hèquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
had ik op zich ook zo tegen je kunnen zeggen
Foto's maken, camera op macro stand, huphup!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:21 schreef Harajuku. het volgende:
Hij maakt nu een wandeling met de mot.
Nee, kan niet. Raam is keismerig en ik zie het ook niet zitten om op het dak te gaan klimmen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Foto's maken, camera op macro stand, huphup!
Waar in oud-IJsselmonde? Das wss wel in de buurt danquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:17 schreef rats het volgende:
Bij Rotterdam zitten verschillende tuincentra's.. De Praxis op de keileweg heeft een plantenafdeling. EHmmm oud ijsselmonde zit een tuincetrum en van dezelfde zit er nog 1 in Vlaardingen (naast de Gamma), ben alleen zo snel de naam even kwijt. In Rhoon zit een intratuin en paar deuren verder een plantenhal (heeft niet bijzonder veel). Als je iets verder wil zit er in Zoetermeer nog een intratuin dacht ik, Overvecht heb je nog ergens zitten (schijnt ook een grote te zijn). Bij Hornbach in Wateringen hebben ze ook een grote plantenafdeling. Keuze genoeg dus zou ik zeggen in de buurt van Roterdam
oeps sorryquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nou daar ben je dan mooi te laat mee hè
Hoiquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:17 schreef rats het volgende:
Bij Rotterdam zitten verschillende tuincentra's.. De Praxis op de keileweg heeft een plantenafdeling. EHmmm oud ijsselmonde zit een tuincetrum en van dezelfde zit er nog 1 in Vlaardingen (naast de Gamma), ben alleen zo snel de naam even kwijt. In Rhoon zit een intratuin en paar deuren verder een plantenhal (heeft niet bijzonder veel). Als je iets verder wil zit er in Zoetermeer nog een intratuin dacht ik, Overvecht heb je nog ergens zitten (schijnt ook een grote te zijn). Bij Hornbach in Wateringen hebben ze ook een grote plantenafdeling. Keuze genoeg dus zou ik zeggen in de buurt van Roterdam
Wat een kutsmoezenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, kan niet. Raam is keismerig en ik zie het ook niet zitten om op het dak te gaan klimmen..
Neeee mijn dagstatsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat een kutsmoezen![]()
Booooooh ik ga weer es aan het werk
Echt serieus Mr, als jij dat zo vraagt met die UI en dat onderschrift dan schrikt dat mensen vrees ik heel erg afquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt serieus Mr, als jij dat zo vraagt met die UI en dat onderschrift dan schrikt dat mensen vrees ik heel erg af
Dat weet ik heus wel maar dat kan Rats nie ruiken hequote:
Jamaar jamaar...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat weet ik heus wel maar dat kan Rats nie ruiken he
... ik heb een wasmachine en een droger... helpt dat?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb advies nodig over de verkoop van een was- en droog combinatie en met welk bod in te stemmen. Wie heeft er ervaring met dit soort dingen?
Welk merk, hoe oud, wat is nu de nieuwprijs e.d.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb advies nodig over de verkoop van een was- en droog combinatie en met welk bod in te stemmen. Wie heeft er ervaring met dit soort dingen?
Hallo! Doe eens rustig zelf!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow plies Greys ik maakte een grapjuh, omdat ik zelf net mijn vraag voor Qwea ook herhaalde.
Zal ik voortaan erbij zetten wanneer ik grap?
Ik vind 150 een nette prijs dan, maar het komt uiteindelijk aan op gevoel... als het niet goed voelt moet je het niet verkopen. Nooit spijt naderhand hebbenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Indesit, bijna twee jaar oud. Nieuwprijs 400 euro. Ik vroeg 200, iemand bied 150. What to do?
Ik zou niet akkoord gaan, als hij niks mankeert en nog netjes is is 200 toch prima prijs.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Indesit, bijna twee jaar oud. Nieuwprijs 400 euro. Ik vroeg 200, iemand bied 150. What to do?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |