Foto's maken, camera op macro stand, huphup!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:21 schreef Harajuku. het volgende:
Hij maakt nu een wandeling met de mot.
Nee, kan niet. Raam is keismerig en ik zie het ook niet zitten om op het dak te gaan klimmen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Foto's maken, camera op macro stand, huphup!
Waar in oud-IJsselmonde? Das wss wel in de buurt danquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:17 schreef rats het volgende:
Bij Rotterdam zitten verschillende tuincentra's.. De Praxis op de keileweg heeft een plantenafdeling. EHmmm oud ijsselmonde zit een tuincetrum en van dezelfde zit er nog 1 in Vlaardingen (naast de Gamma), ben alleen zo snel de naam even kwijt. In Rhoon zit een intratuin en paar deuren verder een plantenhal (heeft niet bijzonder veel). Als je iets verder wil zit er in Zoetermeer nog een intratuin dacht ik, Overvecht heb je nog ergens zitten (schijnt ook een grote te zijn). Bij Hornbach in Wateringen hebben ze ook een grote plantenafdeling. Keuze genoeg dus zou ik zeggen in de buurt van Roterdam
oeps sorryquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nou daar ben je dan mooi te laat mee hè
Hoiquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:17 schreef rats het volgende:
Bij Rotterdam zitten verschillende tuincentra's.. De Praxis op de keileweg heeft een plantenafdeling. EHmmm oud ijsselmonde zit een tuincetrum en van dezelfde zit er nog 1 in Vlaardingen (naast de Gamma), ben alleen zo snel de naam even kwijt. In Rhoon zit een intratuin en paar deuren verder een plantenhal (heeft niet bijzonder veel). Als je iets verder wil zit er in Zoetermeer nog een intratuin dacht ik, Overvecht heb je nog ergens zitten (schijnt ook een grote te zijn). Bij Hornbach in Wateringen hebben ze ook een grote plantenafdeling. Keuze genoeg dus zou ik zeggen in de buurt van Roterdam
Wat een kutsmoezenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, kan niet. Raam is keismerig en ik zie het ook niet zitten om op het dak te gaan klimmen..
Neeee mijn dagstatsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat een kutsmoezen![]()
Booooooh ik ga weer es aan het werk
Echt serieus Mr, als jij dat zo vraagt met die UI en dat onderschrift dan schrikt dat mensen vrees ik heel erg afquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt serieus Mr, als jij dat zo vraagt met die UI en dat onderschrift dan schrikt dat mensen vrees ik heel erg af
Dat weet ik heus wel maar dat kan Rats nie ruiken hequote:
Jamaar jamaar...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat weet ik heus wel maar dat kan Rats nie ruiken he
... ik heb een wasmachine en een droger... helpt dat?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb advies nodig over de verkoop van een was- en droog combinatie en met welk bod in te stemmen. Wie heeft er ervaring met dit soort dingen?
Welk merk, hoe oud, wat is nu de nieuwprijs e.d.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb advies nodig over de verkoop van een was- en droog combinatie en met welk bod in te stemmen. Wie heeft er ervaring met dit soort dingen?
Hallo! Doe eens rustig zelf!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow plies Greys ik maakte een grapjuh, omdat ik zelf net mijn vraag voor Qwea ook herhaalde.
Zal ik voortaan erbij zetten wanneer ik grap?
Ik vind 150 een nette prijs dan, maar het komt uiteindelijk aan op gevoel... als het niet goed voelt moet je het niet verkopen. Nooit spijt naderhand hebbenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Indesit, bijna twee jaar oud. Nieuwprijs 400 euro. Ik vroeg 200, iemand bied 150. What to do?
Ik zou niet akkoord gaan, als hij niks mankeert en nog netjes is is 200 toch prima prijs.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Indesit, bijna twee jaar oud. Nieuwprijs 400 euro. Ik vroeg 200, iemand bied 150. What to do?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |