quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goed idee, kutwijf. Je kwetst greys![]()
Ja, hoezo?quote:
Bek houwe of ik diarree in je giechelquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bemoei je toch es met je eigen zaken
![]()
Zorg jij nou godverdomme maar es dat je je post in de brievenbus gooit kuthoerrrrrquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bek houwe of ik diarree in je giechel
Zorg jij nou maar godverdomme dat je post aankomt
En pindakaas?quote:
IEUWWWWWquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:06 schreef draculettetje het volgende:
toch even het vorige topic ene laatste bladzijde gelezen
dank allemaal voor de felicitaties!
ik wist het de dag voor we de asielactie hadden, weet je hoe moeilijk het was toen niks te zeggen hihi
Wij deden dat in de pauze bij de Edah als vakkenvullers... van die vragen-brieven voorlezen uit de Yes waar de kassa-meisjes bij waren... die zaten dan altijd met een vuurrood hoofd voor zich uit te starenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
IEUWWWWW
Doet me denken aan die rubriek in de Break-Out vroeger, met die meest lompe sexvragen.
O.a. over zoiets dus, en of het voor de hond kwaad kon
had ik op zich ook zo tegen je kunnen zeggenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Ok, mijn tip van de dag:
Bijt geen lekkere rijpe cherry tomaat stuk met je mond open![]()
Godskolere, dat geeft rotzooi
En dan kunnen de plant en de kat dagenlang eten en spelenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja, en dan doe je de pot open om er een uit te halen en dan heb je een heel huis vol![]()
trustequote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:18 schreef Qwea het volgende:
Ik ga een tukje doen.
Braaf doen hea als ik weg ben
Ja nou daar ben je dan mooi te laat mee hèquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
had ik op zich ook zo tegen je kunnen zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |