Had je het gedeelte over ACHTTIEN GRADEN gelezen?!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zonder jas, afijn, karma als je morgen griep hebt
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Whaaaaaat, zeepwater, mmmmmm lekker.
let op waar je de tuinslang en de haspel opbergt hequote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vinnut wel cool. Beetje beestjes voeren enzo.
Greys waar ga jij naar de I-Tuin?
En ik had het over Mips![]()
Overigens vanochtend nog alles waar een touwtje aan zit afgeknipt of weggestopt, anders kan ik over een halve week weer 20cm touw rectaal verwijderen bij dat mormel
ja. Je thermometer is stukquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Had je het gedeelte over ACHTTIEN GRADEN gelezen?!
Dat is er al uitgespoeld in de wasmachine heur.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Whaaaaaat, zeepwater, mmmmmm lekker.
Whehehehehheheh, wil je met Greys daten in de Intratuin?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens vanochtend nog alles waar een touwtje aan zit afgeknipt of weggestopt, anders kan ik over een halve week weer 20cm touw rectaal verwijderen bij dat mormel
Ja, en dan doe je de pot open om er een uit te halen en dan heb je een heel huis volquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:40 schreef Barbaaf het volgende:
Kan je ook niet gewoon vliegelarven halen bij de dierenwinkel/visbenodigdheden? Als je die een paar dagen laat staan heb je zo een pot vol lekkere dikke bromvliegen
Ik zie een date aankomenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Whehehehehheheh, wil je met Greys daten in de Intratuin?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:40 schreef oh-oh het volgende:
Draacje, gefeliciteerd!
Je bent echt ongeveer even ver als Mor ook nog he.
Tis een epidemie
Helderlichtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:42 schreef Greys het volgende:
Whut? Is Draakje zwanger?
Ik had nog niet op het linkje geklikt![]()
Gefeliciteerd!
![]()
Ff snel bij de fuch-fuch-fuch-fuchsia'squote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Whehehehehheheh, wil je met Greys daten in de Intratuin?
Ik heb al ruim 3 a 4 weken geen sex meer gehad. Knap als ik zwanger wordtquote:
Ja, ze heeft het mooi geheim gehoudenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:42 schreef MrSubtle het volgende:
Oooh draculettetje, sorry ik wist niet dat het nieuw-nieuws wasproficiat
![]()
Tis ook tofquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
Seks is viesquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ze heeft het mooi geheim gehouden
Kun je geloven dat wij niet eens wisten dat ze überhaupt seks heeft?
Ik ga naar die in Pijnacker denk ik maar, die is het dichtst bij. Geloof ik.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |