Vast aidsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:28 schreef Harajuku. het volgende:
Misschien heb je in het ziekenhuis wel een enge ziekte opgelopen, Q.
Grappigquote:
Ik zat aan een vleesetende bacterie te denken, maar okay.quote:
Ja briljant gemaaktquote:
Ooh. Nou icm aids danquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zat aan een vleesetende bacterie te denken, maar okay.
Ja, en dan loop je over zo'n bospaadje en heb je zo'n heel web in je gezicht zitten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:36 schreef Barbaaf het volgende:
Morgen vrij
Als 't net zo lekker weer (windstil, licht zonnetje hier) is als vandaag ga ik weer 'ns met de camera het bos in, de kruisspinnen maken met dit weer webben van wel twee meter doorsnee
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, en dan loop je over zo'n bospaadje en heb je zo'n heel web in je gezicht zitten.
Maar verder spoor je wel?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:42 schreef Barbaaf het volgende:
[..], en de spinnen die je kraag in kruipen
![]()
Maar meestal let ik wel op, 't is toch zielig als ze weer een nieuw web moeten maken omdat een of andere lomperik er doorheen gelopen is
Oh echt, ik probeer spinnenwebben altijd heel te verhangen als t ff kan, op mn balkon maken ze t altijd vast aan de gieter of aan de bezem en op kantoor altijd op de achterdeur, ik vind dat zoooo sneu, dus als t ff kan hang ik het dan voorzichtig aan iets anders vastquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:42 schreef Barbaaf het volgende:
[..], en de spinnen die je kraag in kruipen
![]()
Maar meestal let ik wel op, 't is toch zielig als ze weer een nieuw web moeten maken omdat een of andere lomperik er doorheen gelopen is
En bedanktquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:50 schreef oh-oh het volgende:
OMG als je Dr. Phill kijkt ben je even kansloos als mijn moeder![]()
En Qwea wat is dat met je gehea???
Wij kijken elke dag. En bedanktquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:50 schreef oh-oh het volgende:
OMG als je Dr. Phill kijkt ben je even kansloos als mijn moeder![]()
Ja sorry.quote:
Omfgquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:49 schreef MrSubtle het volgende:
God wat heb je rare mensen....
Vrouw bij DrPhill met haar zoon. Zoonlief gaat graag in achtbanen en probeert dan bewusteloos te raken vanwege de kick. Gevaarlijk spel natuurlijk, dus vraagt DrPhill "hoe komt uw zoon dan bij het pretpark?" ... jawel, wat zegt mevrouw dan?
... "ik breng hem... moet ik dat dan misschien niet meer doen?"![]()
Ik kijk nooit, kwam er nu langs bij zappen, maar vind 't niets om je voor te schamen... tis gewoon lekker mainstream tv met soms heel interessante (en soms vanuit Nederlands oogpunt heel bekrompen) onderwerpenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja sorry.
Mn moeder kan ook vaak uren lullen over wat ze op Oprah en Dr. Phill ziet![]()
Echt, dat je dr naar kijkt is 1 ding, maar dat je dr dan openlijk over moet praten das weer iets heel anders he
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |