Ik vind het toch wel een beetje vies en engquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:51 schreef Morretje het volgende:
Zo, ik heb net ff een nieuwe ketting om m'n fiets gelegd..![]()
haartje, wij hebben hier ook zo'n raamspin aan de buitenkant, ik laat em ook mooi zitten om naar te kijken.. Leuk om te zien vind ik het!
En Mr$, stuur die glazenwasser eens deze kant op! Alstie voorzichtig is, kan ie best wassen zonder de spin te verstoren..
Wederom, het gaat om de glazenwasserquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:51 schreef Greys het volgende:
Zo'n fotowand wil ik ook!
Maar dan met iets meer ouderwetse zilveren lijstjes in alle soorten, vormen en maten!
Tot gauw Draakje, hou ons op de hoogte he!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:54 schreef draculettetje het volgende:
lieve allemaal ik ben er weer vandoor!tot gauw
Uiteraard,quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:54 schreef Greys het volgende:
Noekje
Die bedoel je toch Haar? Want PietjePuk ken ik niet
Daar heb ik ook tussen getwijfeldquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:51 schreef Greys het volgende:
Zo'n fotowand wil ik ook!
Maar dan met iets meer ouderwetse zilveren lijstjes in alle soorten, vormen en maten!
Wat zij zegt!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Tot gauw Draakje, hou ons op de hoogte he!
Ik ben snel afgeleidquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:54 schreef Maes het volgende:
[..]
Wederom, het gaat om de glazenwasser
Gevalletje: oh-oh laat foto zien voor het behang en iemand post: wat zitten die hondjes daar toch netjes op de stoel
ja doe ik welquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Tot gauw Draakje, hou ons op de hoogte he!
Viel mij ook al opquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:54 schreef Maes het volgende:
[..]
Wederom, het gaat om de glazenwasser
Gevalletje: oh-oh laat foto zien voor het behang en iemand post: wat zitten die hondjes daar toch netjes op de stoel
Ik heb mijn bandana homie icoontje pas netquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:00 schreef Qwea het volgende:
WAAROM HEBBEN JULLIE GEEN SINT EN KLAAS ICON???
Pimp je die in sint en klaas stijlquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb mijn bandana homie icoontje pas net [ afbeelding ]
Had ik daarstraks al even geprobeerdquote:
OMDAT SINTERKLAAS HEUL NOG NIET IN NEDERLAND ISquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:00 schreef Qwea het volgende:
WAAROM HEBBEN JULLIE GEEN SINT EN KLAAS ICON???
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:04 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Had ik daarstraks al even geprobeerd
NOU EN!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:06 schreef Morretje het volgende:
[..]
OMDAT SINTERKLAAS HEUL NOG NIET IN NEDERLAND IS
En waarom schreeuw je zo?
Tuurlijk kan dat!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:09 schreef Greys het volgende:
Kan mijn bewegende duckie ook een pietenmuts krijgen denk je Q?
Ik ga naar de intratuin!
Diepvriesspinazie uit de magnetron, aardappeltjes, kipfilet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zeg kookwonder. Vertel me eens wat ik moet eten als ik niet kan koken.
Geen chinees of tatwel iets gezonds. Maar het moet binnen een minuut of 5 a 10 klah zijn
En niet vettig, want dat gaan mn darmen over de zeik
Ik heb gisteren net spinazie gehad. En ik heb dus geen zin om aardappels te gaan schillen. Kan amper staan. En als ik sta moet ik om de 5 min hollen naar de toiletquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:16 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Diepvriesspinazie uit de magnetron, aardappeltjes, kipfilet.
Niet vet, gezond, en in maximaal 15 minuten op tafel
Ik voorzie gezinsuitbreiding in het vleesetendeplantjestopicquote:
ik heb geen intratuinquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:17 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik voorzie gezinsuitbreiding in het vleesetendeplantjestopic
Okay, alternatief dan:quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb gisteren net spinazie gehad. En ik heb dus geen zin om aardappels te gaan schillen. Kan amper staan. En als ik sta moet ik om de 5 min hollen naar de toilet
Ik ben lastig
Das wel goed idee ja!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Okay, alternatief dan:
Rijst (8 minuten koken), pakje verse haricotverts (puntjes eraf, paar minuten koken), en ook daar kan kip bij.
maximaal 10 minuten klaar
Een verkapte intratuin. Nooit binnen geweest, vroeger zat daar de ITTquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:21 schreef MrSubtle het volgende:
Wat is een L&G?
Ja die heb ik ookquote:
Ik moet zo toch met beer uit, Ik zal eens kijken of die winkel tegenover ons zo'n ding heeftquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja die heb ik ooken Greys is er nu een halen
Mooie foto!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:30 schreef MrSubtle het volgende:
Stuk van mijn achtertuintje in herfstkleurtjes
[ afbeelding ]
Volgende week ga ik snoeiendan is het weer afgelopen met de pracht
(foto is in HDR)
Ja, ik vind het merendeel ook niet te pruimen, maar dit ziet er aardig uit.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:27 schreef Pagan het volgende:
[..]
Mooie foto!![]()
Vaak worden HDR foto's zo OTT, surrealistich haast, maar dit is mooi, subtiel zelfs.
Ja mee eens, zeker als je veel lucht / wolken in je foto hebt, dan wordt het een beetje freaky. Je ziet het op mijn foto iets te duidelijk nog bij de bladeren van de hortensia, maar ik vond 't nog wel kunnenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:27 schreef Pagan het volgende:
[..]
Mooie foto!![]()
Vaak worden HDR foto's zo OTT, surrealistich haast, maar dit is mooi, subtiel zelfs.
Nee op deze manier gebeurt er niets... de voel-haartjes zitten verder naar binnen (je ziet ze trouwens zitten hier). Overigens wil je graag dat ie dit spinnetje even opeet, want deze is gevaarlijk!quote:
Dat is toch niet de black widow?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:30 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee op deze manier gebeurt er niets... de voel-haartjes zitten verder naar binnen (je ziet ze trouwens zitten hier). Overigens wil je graag dat ie dit spinnetje even opeet, want deze is gevaarlijk!
Je kunt de onderkant niet zien, dus lastig te zeggen, maar ik zou zeggen van wel zoquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is toch niet de black widow?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je kunt de onderkant niet zien, dus lastig te zeggen, maar ik zou zeggen van wel zo
edit: lol, en de foto heet ook gewoon "black widow"dus laten we maar uitgaan van wel he?
En toen knoeide ik mijn drinkenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Werkt de pil niet als de sex langer duurt dan 10 minuten?
quote:
Lieverd, ik was daar hoofdredacteurquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
FOK!gamer status Semi-pro (stats)
Nerd
Nerd in het kwadraat.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Lieverd, ik was daar hoofdredacteur
Alles staat nog in tassen op de bank.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:51 schreef Morretje het volgende:
Lekker Ing!
Hebbie ook een feauteaux van de oogst?
Ik bedoel meer dat ik daarom wel sitenieuwsjes heb gepost, en dus die status heb verworven aan post countquote:
Op de valreep he?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Alles staat nog in tassen op de bank.
Het leek wel SATC toen ik uit de auto stapte![]()
Ook hele gave zwarte laarsen gekocht, net op de valreep.
Ik zag dat ze 100 euro waren en dat vond ik eigenlijk te gek na alles wat ik al had uitgegeven.
Maar toen pakte zusje ze, bleek dat ze waren afgeprijsd voor 35 euro![]()
Nou ja, toen gingen ze ook mee de auto in dus...
Nee hoor...ze benne mooi en zitten heerlijk heurquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:57 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Op de valreep he?
Leuk!
Morgen kun je ze dan hier postenhttp://www.mijnmiskoop.nl/
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:57 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Op de valreep he?
Leuk!
Morgen kun je ze dan hier postenhttp://www.mijnmiskoop.nl/
Foto van taart in de wc kun je krijgenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:53 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, als ik geen foto van de taart krijg wil ik een foto van de taart in de jurk
Qwea kloonquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Foto van taart in de wc kun je krijgen![]()
I'll take what I can get.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Foto van taart in de wc kun je krijgen![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Feli draakje
Wij hebben vandaag de vuurtoren gezien en de roofvogels/vogeltuin. Al die trappen opklimmen was toch wel erg veel als je benauwd bent.
@Q het is hier helemaal geen rot weer wel bewolkt maar absoluut niet koud. Straks de tas weer inpakken en dan morgen naar huisje toe.
Vast aidsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:28 schreef Harajuku. het volgende:
Misschien heb je in het ziekenhuis wel een enge ziekte opgelopen, Q.
Grappigquote:
Ik zat aan een vleesetende bacterie te denken, maar okay.quote:
Ja briljant gemaaktquote:
Ooh. Nou icm aids danquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zat aan een vleesetende bacterie te denken, maar okay.
Ja, en dan loop je over zo'n bospaadje en heb je zo'n heel web in je gezicht zitten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:36 schreef Barbaaf het volgende:
Morgen vrij
Als 't net zo lekker weer (windstil, licht zonnetje hier) is als vandaag ga ik weer 'ns met de camera het bos in, de kruisspinnen maken met dit weer webben van wel twee meter doorsnee
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, en dan loop je over zo'n bospaadje en heb je zo'n heel web in je gezicht zitten.
Maar verder spoor je wel?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:42 schreef Barbaaf het volgende:
[..], en de spinnen die je kraag in kruipen
![]()
Maar meestal let ik wel op, 't is toch zielig als ze weer een nieuw web moeten maken omdat een of andere lomperik er doorheen gelopen is
Oh echt, ik probeer spinnenwebben altijd heel te verhangen als t ff kan, op mn balkon maken ze t altijd vast aan de gieter of aan de bezem en op kantoor altijd op de achterdeur, ik vind dat zoooo sneu, dus als t ff kan hang ik het dan voorzichtig aan iets anders vastquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:42 schreef Barbaaf het volgende:
[..], en de spinnen die je kraag in kruipen
![]()
Maar meestal let ik wel op, 't is toch zielig als ze weer een nieuw web moeten maken omdat een of andere lomperik er doorheen gelopen is
En bedanktquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:50 schreef oh-oh het volgende:
OMG als je Dr. Phill kijkt ben je even kansloos als mijn moeder![]()
En Qwea wat is dat met je gehea???
Wij kijken elke dag. En bedanktquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:50 schreef oh-oh het volgende:
OMG als je Dr. Phill kijkt ben je even kansloos als mijn moeder![]()
Ja sorry.quote:
Omfgquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:49 schreef MrSubtle het volgende:
God wat heb je rare mensen....
Vrouw bij DrPhill met haar zoon. Zoonlief gaat graag in achtbanen en probeert dan bewusteloos te raken vanwege de kick. Gevaarlijk spel natuurlijk, dus vraagt DrPhill "hoe komt uw zoon dan bij het pretpark?" ... jawel, wat zegt mevrouw dan?
... "ik breng hem... moet ik dat dan misschien niet meer doen?"![]()
Ik kijk nooit, kwam er nu langs bij zappen, maar vind 't niets om je voor te schamen... tis gewoon lekker mainstream tv met soms heel interessante (en soms vanuit Nederlands oogpunt heel bekrompen) onderwerpenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja sorry.
Mn moeder kan ook vaak uren lullen over wat ze op Oprah en Dr. Phill ziet![]()
Echt, dat je dr naar kijkt is 1 ding, maar dat je dr dan openlijk over moet praten das weer iets heel anders he
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |