Nu past de TT niet meer in de TT-balk.quote:
Matigjes, met vlagen goed. You know the drillquote:
Dat ding geeft connectiviteit tussen regionen aanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:34 schreef Dragorius het volgende:
Gefeliciteerd.
Ik heb 0% een clue wat je zojuist hebt gezegd
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:32 schreef ATuin-hek het volgende:
Wordt ik nu midden in de nacht van m'n bed gelicht?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:46 schreef Dragorius het volgende:
[..]Als dat al zo is, dan enkel door de grammar-nazi's
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:35 schreef ToT het volgende:
Ik zit hier in een hels kabaal!
Ik laat mijn konijn vaak rondlopen in de woonkamer, maar ze vindt het leuk om onder meubels te kruipen en daar de hele boel compleet onder te piesen en te poepen.
Nu heb ik onder de bank een plastic zeil gelegd met daar kranten overheen.Het mormel zit nu de hele tijd in die kranten te wroeten!
RITSEL! RITSEL! RITSEL! RITSEL! RITSEL! RITSEL! RITSEL! RITSEL!
Bouw een FEMA camp voor je konijn.quote:de hele boel compleet onder te piesen en te poepen.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:41 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Bouw een FEMA camp voor je konijn.
Tja ze is idd niet gevaccineerd!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:41 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Bouw een FEMA camp voor je konijn.
Niet eerlijk als diegene niet kan reagerenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:41 schreef ATuin-hek het volgende:
Wie heeft het over bespreken?Mag toch best een opmerking over gemaakt worden.
Dan bewaar ik em welquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:42 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Niet eerlijk als diegene niet kan reageren
Komt door de chipsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:37 schreef Cerbie het volgende:
Bans bespreken? Ik hoefde niet eens in MED te kijken om te weten over wie jullie het hadden
Ha, Darwin.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:50 schreef Cerbie het volgende:
http://terugnaarjemaker.nl/
Darwin. Tijd dat ik een nieuwe avatar uitzoek
Of zie ik dan wat over het hoofd, dat je een minieme intramusculaire dosis kwik ook wel overleefdquote:Elemental mercury
Quicksilver (liquid metallic mercury) is poorly absorbed by ingestion and skin contact. It is hazardous due to its potential to release mercury vapour. Animal data indicate that less than 0.01% of ingested mercury is absorbed through the intact gastrointestinal tract; though it may not be true for individuals suffering from ileus. Cases of systemic toxicity from accidental swallowing are rare, and attempted suicide via intravenous injection does not appear to result in systemic toxicity.
[Clarkson TW, Magos L (2006). "The toxicology of mercury and its chemical compounds". Crit Rev Toxicol 36 (8): 609–62. doi:10.1080/10408440600845619]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:21 schreef Cerbie het volgende:
Oh over thiomersal. Ik had het toevallig vanmiddag over kwik met iemand. Dat je er vooral aan doodgaat als je een lekkere snuif kwikdampen neemt.
Wikipedia meldt ook
[..]
Of zie ik dan wat over het hoofd, dat je een minieme intramusculaire dosis kwik ook wel overleefd
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:59 schreef Dragorius het volgende:
Oh ToT, je wil niet weten hoe de mensen om me heen keken n.a.v. ons gesprek
coolquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:38 schreef hondjes het volgende:
Krijg hem morgen,,net bericht van Bol .com gekregen
De hardcore BNW-ertjes hebben een ban. Lambiekje bijvoorbeeld. Ik vind het ook ziekelijk rustig hier.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:46 schreef Cerbie het volgende:
Ik dacht dat ik in één van de gratis krantjes vanmorgen las dat de HPV prik vandaag gecombineerd werd gegeven met een ander vaccin in de Randstad. Waarom wordt daar geen moord en brand over geschreeuwd hier
Vind het wel een goede oplossing als de vaccinatiegraad daardoor omhoog gaat.
Kom ik hier even welterusten zeggenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:47 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
De hardcore BNW-ertjes hebben een ban. Lambiekje bijvoorbeeld. Ik vind het ook ziekelijk rustig hier.
Kwik an sich wel.. Thiomersal niet, zeker niet in de hoeveelheden die in een vaccin zitten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:32 schreef Cerbie het volgende:
Via water ga je er sowieso niet dood aan, dan neem je nog geen tiende procent 0,01% van de dosis op. Maar ik vroeg me af of het intramusculair net zo schadeloos is.
Ik bedoelde ook kwik, met Thiomersal is een kwikverbinding hoef je na een half dozijn vaccinatietopics niet meer aan te komenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:20 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Kwik an sich wel.. Thiomersal niet, zeker niet in de hoeveelheden die in een vaccin zitten.
Thiomersal is een kwikverbinding..weer net ff anders
Edited by Dragorius!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:37 schreef ATuin-hek het volgende:
< bans worden niet besproken op het forum>
Nu 6quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:38 schreef Q.E.D. het volgende:
Een slow-chat met 5 users?![]()
En ja dat onderschrift is geniaal.
De rest is zo'n beetje allemaal gebanned!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:38 schreef Q.E.D. het volgende:
Een slow-chat met 5 users?![]()
En ja dat onderschrift is geniaal.
"Obama takes over the internet."quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]
De rest is zo'n beetje allemaal gebanned!
Communisten hebben overigens een grote fout gemaakt door het geld niet af te schaffen. Ze hadden alles op de bon moeten doen, dan was het beter gegaan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:55 schreef ToT het volgende:
Nee, dat is een communist.(Waarom denk je dat hij ROODbol heet dan?
)
salvador nog nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]
De rest is zo'n beetje allemaal gebanned!
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:54 schreef Cerbie het volgende:
Mits hoedje en gasmasker tegen chemtrails
Goed planquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:59 schreef ToT het volgende:
Gezien de passie van veel vaste bezoekers hier, denk ik dat ALS er een meet zou komen, alle scherpe en harde voorwerpen VER uit de buurt van de meet-gangers moetn blijven!
Hallo dame.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:21 schreef Lavenderr het volgende:
Goedenavond!
Nijmegen's onderonsje hier
Door het vaccinatie-topic.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:26 schreef Alex_Jones het volgende:
[..]
Hoe ben jij eigenlijk in BNW beland?
Mag Lent zich tegenwoordig ook Nijmegen noemen danquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:27 schreef ToT het volgende:
*Woont zo'n beetje tussen Arnhem en Nijmegen in*
En hoe ben jij hier beland dan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:26 schreef Alex_Jones het volgende:
[..]
Hoe ben jij eigenlijk in BNW beland?
Zwangere vrouwen laten zich nu ook inenten... Voor een griepje.quote:
Door Obama's voortzetting van de Bush-politiek ben ik weer in de NWO samenzweringstheorie gaan 'geloven'.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En hoe ben jij hier beland dan?
Dan zul je hier vele antwoorden krijgen denk ik.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:40 schreef Alex_Jones het volgende:
[..]
Door Obama's voortzetting van de Bush-politiek ben ik weer in de NWO samenzweringstheorie gaan 'geloven'.
En door Charlie Sheen.
Maar ik heb nog wel vragen, veel.
Toch niet in Elst hequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:33 schreef ToT het volgende:
Neuh, niet Lent.
Ik zit er ook niet MIDDEN tussenin he!Beetje van de snelweg af! :p
Elst. Waar we 50% van de tijd staan te wachten voor de spoorwegovergangquote:
Echt waar?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:11 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Elst. Waar we 50% van de tijd staan te wachten voor de spoorwegovergang
Zevenaar?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:26 schreef ToT het volgende:
Oepsie, ik zie trouwens dat ik qua noord-zuid wel midden tussen beide steden zit, maar dan wel VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL oostelijker!
http://www.gelderlander.n(...)reinstation-Elst.ecequote:
Whehe, dat is idd een behoorlijke geography failquote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 09:11 schreef Dragorius het volgende:
Heeft iedereen al braaf zijn prikje gehaald?
Maandag ga ik voor de slacht de prikquote:Op woensdag 4 november 2009 09:11 schreef Dragorius het volgende:
Heeft iedereen al braaf zijn prikje gehaald?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:37 schreef splendor het volgende:
In plaats van youtubes filmpje plaatsen zonder er verder bij te zeggen wat je er nu precies mee wilt zeggen, kun je beter een foto van een leuke meid in lingerie plaatsen, dat is net zo offtopic en nutteloos, maar in ieder geval wél leuk om naar te kijken.
Ben vergeten te duimen. Je hebt gefaald neem ik aan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:23 schreef ATuin-hek het volgende:
Duimen jullie allemaal mee dat ik voor dinsdag resultaten heb die interessant genoeg zijn om voor http://www.ismrm.org/ in te sturen?
Gaat nog een weekend hard werken worden...
quote:While most scientists would write off the event as a freak accident, two esteemed physicists have formulated a theory that suggests an alternative explanation: perhaps a time-traveling bird was sent from the future to sabotage the experiment. Bech Nielsen of the Niels Bohr Institute in Copenhagen and Masao Ninomiya of the Yukawa Institute for Theoretical Physics in Kyoto, Japan, have published several papers over the past year arguing that the CERN experiment may be the latest in a series of physics research projects whose purposes are so unacceptable to the universe that they are doomed to fail, subverted by the future.
BNW is nabij dood zonder Lambiekje.quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:49 schreef Bommenlegger het volgende:
Lambiekje zit vast.
Betrapt bij het ontucht plegen met een kikker...
Verwacht over een week of 2 weer hier te kunnen posten.
May God have mercy on us all!quote:Op zondag 15 november 2009 19:08 schreef Cerbie het volgende:
Ah Lambiekje is ook weer terug
Als er in je hoofd iets doorgebrand is waar bij normale mensen hun gezond verstand zit wel jaquote:Op maandag 16 november 2009 10:22 schreef Terecht het volgende:
Als NASA zegt dat 2012 niet het einde van de wereld is dan is 2012 dus het einde van de wereld.
Okee, jij hebt er dus geen enkel probleem mee om een contract te ondertekenen waarin staat dat ik in 2013 al jouw bezittingen krijg ? Die heb je immers niet nodig als de wereld is vergaan !quote:Op maandag 16 november 2009 10:37 schreef Terecht het volgende:
Of je bent een goedgelovig schaapje natuurlijk. Slaap zacht...
Jij iets te serieus blijkbaar.quote:Op maandag 16 november 2009 10:40 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Okee, jij hebt er dus geen enkel probleem mee om een contract te ondertekenen waarin staat dat ik in 2013 al jouw bezittingen krijg ? Die heb je immers niet nodig als de wereld is vergaan !
Kom, je hebt nu eindelijk eens de mogelijkheid om te laten zien hoe serieus je dit allemaal meent !
This was a triumphquote:Op maandag 16 november 2009 14:43 schreef switchboy het volgende:
The lamp is a lie is a lie!quote:Op maandag 16 november 2009 13:38 schreef switchboy het volgende:
The cake is a lie!
Dat ik dan mijn bankgegevens op het internet ga zetten om te zien welke neiging een mod niet kon onderdrukken?quote:Op maandag 16 november 2009 18:19 schreef switchboy het volgende:
gewoon wachten tot je er een paar hebt en dan kan je ze in 1x inzien
Mmm, ja ik weet dus echt niet waar ik hem voor gekregen heb. Kan wel leven met een note. Vind het jammer dat ik niets gemerkt heb toen ik hem kreeg.quote:Op maandag 16 november 2009 18:55 schreef ToT het volgende:@ die note trouwens!
What the hell were you thinking?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 november 2009 18:59 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Mmm, ja ik weet dus echt niet waar ik hem voor gekregen heb. Kan wel leven met een note. Vind het jammer dat ik niets gemerkt heb toen ik hem kreeg.Iets over bejaarden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer zeg ik niet, dan moet je Danny gaan sponsoren om die gozer in Thailand er uit te kopen!
![]()
Ah!quote:
Ik dacht dat het in dat subforum het juist de norm was dergelijke onzin uit te kramen.quote:
Ow, een topic over bejaarden die iets gestolen hadden in NWS. Ik zo van:quote:
Beetje als absurd comentaar op non-oplossingingen en dom geroep in NWS en op het internet in het algemeen. Niet eens echt grappig, maar note-waardig blijkbaar.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:09 schreef Odysseuzzz het volgende:
Bejaarden moeten terug jong worden...terug waar ze vandaan komen...hun moeder in.![]()
Tja, is mijn eerste note sinds 2006. Beetje vreemd vind ik het ook wel.quote:
Mmm, zal vast een waarschuwing aan voorafgegaan zijn?quote:Heb er eentje staan van ToT, iets met lambiekje en gesticht geloof ik.
quote:Op maandag 16 november 2009 21:00 schreef Cerbie het volgende:net als je denkt dat je alles wel gezien hebt rond de mexicaanse horror spuit
Ze komen ook allemaal samen op het internet he...quote:Op maandag 16 november 2009 21:00 schreef Cerbie het volgende:
net als je denkt dat je alles wel gezien hebt rond de mexicaanse horror spuit
Dat begrijp ik dus ook helemaal niet.quote:Op maandag 16 november 2009 22:48 schreef Terecht het volgende:
Wat is het dat zoveel mensen bevattelijk zijn voor de spookverhalen rondom de Mexicaanse griep en de vaccinatie?
Wordt het officiele verhaal wel in voldoende en duidelijke mate gecommuniceerd naar de burgers toe?quote:Op maandag 16 november 2009 22:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dus ook helemaal niet.
Het is alsof ze liever wildwestverhalen horen dan de officiele versie.
Ik vind van wel.quote:Op maandag 16 november 2009 22:54 schreef Terecht het volgende:
[..]
Wordt het officiele verhaal wel in voldoende en duidelijke mate gecommuniceerd naar de burgers toe?
Onze levensstandaard zorgt dat levensbedreigende situaties voor de meeste van ons altijd nihil zijn geweest. De slechte informatievoorziening en onwetendheid van officieel sprekers begint wellicht wat meer te knagen aan ons als het plots over schijnbaar onontkoombaar "gevaar" gaat.quote:Op maandag 16 november 2009 22:48 schreef Terecht het volgende:
Wat is het dat zoveel mensen bevattelijk zijn voor de spookverhalen rondom de Mexicaanse griep en de vaccinatie?
Maw, we zijn decadent geworden. Zit op zich wel wat in.quote:Op maandag 16 november 2009 23:25 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Onze levensstandaard zorgt dat levensbedreigende situaties voor de meeste van ons altijd nihil zijn geweest. De slechte informatievoorziening en onwetendheid van officieel sprekers begint wellicht wat meer te knagen aan ons als het plots over schijnbaar onontkoombaar "gevaar" gaat.
Het is iets dat een deel van ons aanspreekt dat, door ons luxe leven, niet vaak wordt aangesproken. En vandaar dat de onbekwaamheid van onze hoeders meer mensen opvalt en verontrust.
Tel daarbij op het gebrek aan een zondebok en natuurlijk de anti spuitjes lobby die al jaren aan de weg timmert.
Zoiets?
Edit*
hehe, ben mijn note al kwijt.
Lang verhaal kort, ik denk door de media.quote:Op maandag 16 november 2009 22:48 schreef Terecht het volgende:
En dan heb je nog het feit dat wilde indianenverhalen veel sneller via internet een veel groter publiek vinden. En we hebben een overheid uit het pre-internet tijdperk die de ballen verstand heeft van digitale media.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:19 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Lang verhaal kort, ik denk door de media.
Onderzoekers waarschuwen voor een potentieel zeer gevaarlijk virus, media springt er op en roept dingen over een zeer gevaarlijk virus.
Onderzoekers worden later gevraagt, hoe staat het er nu mee met het virus? Antwoord, het is op het moment redelijk mild. Media springt daar op en roept "het blijkt een mild virus te zijn!".
Mensen snappen het niet meer en beginnen alternatieve verhalen te geloven.
In de praktijk komt het er op neer dat het gevaar nog steeds bestaat. Waar het bijvoorbeeld erg mis kan gaan is als het virus terugkomt als mengvorm met een seizoensgriep. Maarja, dat zijn behoorlijk complexe zaken die de gemiddelde mens niet zomaar kan bevatten (en de media al helemaal niet).
Dat is mijn mening iig
Dat denk ik ook ja. De dorpsgek op de zeepkist weet nu opeens een complete natie (of meer) te beinvloeden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:36 schreef switchboy het volgende:
[..]
En dan heb je nog het feit dat wilde indianenverhalen veel sneller via internet een veel groter publiek vinden. En we hebben een overheid uit het pre-internet tijdperk die de ballen verstand heeft van digitale media.
Zo denk ik er ook over.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:19 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Lang verhaal kort, ik denk door de media.
Onderzoekers waarschuwen voor een potentieel zeer gevaarlijk virus, media springt er op en roept dingen over een zeer gevaarlijk virus.
Onderzoekers worden later gevraagt, hoe staat het er nu mee met het virus? Antwoord, het is op het moment redelijk mild. Media springt daar op en roept "het blijkt een mild virus te zijn!".
Mensen snappen het niet meer en beginnen alternatieve verhalen te geloven.
In de praktijk komt het er op neer dat het gevaar nog steeds bestaat. Waar het bijvoorbeeld erg mis kan gaan is als het virus terugkomt als mengvorm met een seizoensgriep. Maarja, dat zijn behoorlijk complexe zaken die de gemiddelde mens niet zomaar kan bevatten (en de media al helemaal niet).
Dat is mijn mening iig
Precies.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:28 schreef _Led_ het volgende:
Ik heb ook van die mooie reactis op de frontpage gezien als "Nou de overheid doet expres niks aan voorlichting, ze hebben iets te verbergen !!!! Zo is het mij helemaal niet duidelijk wat een vaccin nou eigelijk is !".
De overheid doet niet te weinig aan voorlichting, je bent zelf te beroerd om Google te gebruiken
Because the fucking fury is unleashed in Caps Lock:quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:02 schreef switchboy het volgende:
En wat is dat trouwens voor grap dat al die samenzweringsfilmpjes zo nodig altijd caps lock aan hebben?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geniale reactiesquote:Op donderdag 19 november 2009 03:14 schreef Odysseuzzz het volgende:
Hehe, ik wist niet meer of ik hem hier in BNW al eerder had gepost. Die reacties iddquote:
Ik lijd aan verbale diarree, dat is heus geen pretje hoor.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:43 schreef ToT het volgende:
Ledje kon het ook niet laten om daar te reageren he!
Nee, dat weten wequote:Op donderdag 19 november 2009 15:47 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik lijd aan verbale diarree, dat is heus geen pretje hoor.
Hoe?quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:03 schreef Terecht het volgende:
Danny leeft van onze belastingcenten!
Alex Jones set off the fire alarm.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:28 schreef ATuin-hek het volgende:
Even Freud would say, 'he has issues'
Het heeft geen haast.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:35 schreef Ticker het volgende:
Terecht, ik ben je nu al een week een antwoord verschuldigt, maar ik kan me er gewoon niet toe dwingen om een beetje nette post te maken, of eigenlijk tijd erin te steken!![]()
Ik kom terug, met wat pics, maar het is lastig om makkelijk door de NASA cataloges te kunnen kijken om even alle LEM landingen van onder te kunnen vergelijken.
Zie post erboven: advertentie van de overheid. Wij sponsoren Danny!quote:
Je hangt ook niet meer Jones' politieke visie aan zie ik?quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:39 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Alex Jones set off the fire alarm.![]()
Die kerel roept zoveel gevoelens bij mij op... Maar nu andere dan vroeger.![]()
Blijkbaar ben ik ouder en wijzer geworden.
Iemand nog een signature nodigquote:
quote:Op zondag 22 november 2009 22:01 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Nou, de mensen die echt snappen wat er in het vaccin zit en zich toch vrijwillig laten vaccineren, zou ik kunnen plaatsen onder de kategorie kamikaze-piloten i.p.v schapen.
Hij heeft wel meer rudiaanse trekjesquote:Op zondag 22 november 2009 23:19 schreef Cerbie het volgende:
Bankfurt hangt al wat langer rond in WFL/W&T, ik denk dat hij net zo min een trol is als rudeonline![]()
Patenteren die shit voor die prof ermee aan de haal gaat.quote:Op maandag 23 november 2009 12:28 schreef ATuin-hek het volgende:
Ik hoorde vanmorgen dat een professor van een Amerikaanse universiteit geinteresseerd is in mijn werk. Dus bij deze vast vaarwel voor als ik in een groots NWO complot verdwijn
Gefeliciteerd ATuin-hek.quote:Op maandag 23 november 2009 12:28 schreef ATuin-hek het volgende:
Ik hoorde vanmorgen dat een professor van een Amerikaanse universiteit geinteresseerd is in mijn werk. Dus bij deze vast vaarwel voor als ik in een groots NWO complot verdwijn
Gedeeltelijk wel. Maar hij vertelt zelf een hoop bullshit naast zijn politieke visie.quote:Op zondag 22 november 2009 17:46 schreef Terecht het volgende:
[..]
Je hangt ook niet meer Jones' politieke visie aan zie ik?
Ik kan me niet voorstellen dat hij een libertijn is, dan zou hij toch de strapatsen van the powers that be juist moeten goedkeuren? Of hij meent het allemaal niet serieus, wat op zich wel een ultieme libertijnse strategie is om voor jezelf te zorgen. Het zou zomaar kunnen, hij gedraagt zich er glibberig en theatraal genoeg voor in mijn ogen.quote:Op maandag 23 november 2009 19:00 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Gedeeltelijk wel. Maar hij vertelt zelf een hoop bullshit naast zijn politieke visie.
In feite is het een libertijn met een rijke fantasie.
Thxquote:Op maandag 23 november 2009 18:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gefeliciteerd ATuin-hek.
Geweldig!
Ik moest meteen aan een aantal veelgebruikte argumentaties in BNW denken toen ik het op de radio hoordequote:Bijleveld noemt de folder smakeloos, onder meer vanwege de associaties met de Holocaust die de folder zou kunnen oproepen.
Niveautje van de staatssecretaris.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:00 schreef Cerbie het volgende:
http://www.trouw.nl/nieuw(...)tatoeagefolder_.html
[..]
Ik moest meteen aan een aantal veelgebruikte argumentaties in BNW denken toen ik het op de radio hoorde
http://www.volkskrant.nl/(...)ij_weekblad_Elsevierquote:Boekestijn wordt columnist bij weekblad Elsevier
AMSTERDAM - Arend Jan Boekestijn, die vorige week opstapte als Tweede Kamerlid voor de VVD, wordt columnist voor het weekblad Elsevier.
Dat meldt de website van het weekblad. Boekestijn, wiens eerste bijdrage in januari 2010 zal verschijnen, zal schrijven over buitenlands beleid, defensie-aangelegenheden en ontwikkelingssamenwerking. Hij volgt daarmee Derk Jan Eppink op, die is gekozen in het Europees Parlement.
Boekestijn legde vorige week zijn functie als Kamerlid neer omdat hij aan RTL Nieuws vertelde wat er in een vertrouwelijk gesprek tussen koningin Beatrix en Kamerleden aan bod was gekomen.
Dat gesprek was het eerste sinds tien jaar, omdat Kamerleden in 1999 al tegen de Volkskrant uit de school klapten – een doodzonde, omdat staatsrechtelijk het kabinet aanspreekbaar is op wat leden van het koningshuis in het openbaar zeggen. Hierop werden de ontmoetingen met de koningin gestaakt.
Wel, laat ons niet langer in het ongewisse. Vul de leegte die jij zo priemend bij ons hebt geschapen.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:55 schreef mediaconsument het volgende:
Raar trouwens dat ik hier nog niks heb gelezen over V.
Dat is de nieuwe hitserie over reptilians, ruimteschepen, vaccins, conspiracies, infiltratie en niet te vergeten, verzet!quote:Op woensdag 25 november 2009 17:36 schreef Terecht het volgende:
[..]
Wel, laat ons niet langer in het ongewisse. Vul de leegte die jij zo priemend bij ons hebt geschapen.
Dat vertelde ik op de vorige pagina.quote:Op woensdag 25 november 2009 18:51 schreef ToT het volgende:
Van V zijn ze met een remake bezig.
Laatst heb ik de originele serie weer ff gezien.
Tip: niet doen, geniet van de herinnering!
Dat vertelde ik op de vorige pagina, had alleen nog niet gezegd dat het een remake was.quote:Op woensdag 25 november 2009 18:51 schreef ToT het volgende:
Van V zijn ze met een remake bezig.
Laatst heb ik de originele serie weer ff gezien.
Tip: niet doen, geniet van de herinnering!
Juliet uit Lost zal je ook wel opgevallen zijn. Leuke meid.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:30 schreef Cerbie het volgende:![]()
Adria uit SG-1 als DianaAnna(Morena Baccarin / hallowed are the ori
)
Mag ik Kluun en zijn grafboek daaraan toevoegen? Beter verkocht dan de ontdekking van de hemelquote:Op donderdag 26 november 2009 23:40 schreef Terecht het volgende:
Ik wil graag even mijn duim omlaag steken voor de volgende zaken:
- mininova
- Jennifer's body
Kluunquote:Op donderdag 26 november 2009 23:44 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Mag ik Kluun en zijn grafboek daaraan toevoegen? Beter verkocht dan de ontdekking van de hemel
quote:
Ik doe mee met Kluun, en nomineer meteen zijn film.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:44 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Mag ik Kluun en zijn grafboek daaraan toevoegen? Beter verkocht dan de ontdekking van de hemel
http://www.telegraaf.nl/b(...)_voor_ontslag__.htmlquote:Massaal zwanger uit vrees voor ontslag
TOGLIATTI - Vrouwelijke werknemers van de Lada-fabriek in Rusland zijn massaal zwanger. Ze hopen daarmee dreigend ontslag te voorkomen.
De autobouwer in Togliatti wil vanwege de economische crisis circa 27.000 van de ongeveer 100.000 arbeidsplaatsen schrappen. Een vrouw die zwanger is, is wettelijk beschermd tegen ontslag. Zo'n 5.000 vrouwen hebben gemeld dat ze een baby verwachten. Dat is volgens een vakbondsleider veel hoger dan gemiddeld, meldt het Russische Lada Forum op internet. Er wordt gesproken over een heuse babyboom.
Lada wordt er overigens niet slechter van. In de periode dat een zwangere vrouw niet werkt, draagt de staat bij in de loonkosten.
http://www.trouw.nl/nieuw(...)kunnen_grijpen_.htmlquote:'VS had Bin Laden kunnen grijpen'
(Novum) - Osama Bin Laden had in december 2001 gepakt kunnen worden door Amerikaanse troepen. De Al-Qaida-leider zat toen in Tora Bora in Afghanistan. Het Amerikaanse leger liet hem en andere kopstukken van het terroristische netwerk echter ontkomen, blijkt uit een rapport dat de democratische senator en voormalig presidentskandidaat John Kerry heeft laten opstellen.
De VS koos ervoor om geen grote troepenmacht in te zetten, maar wilde met behulp van enkele tientallen commando's, Afghaanse milities en luchtaanvallen Bin Laden uitschakelen. Dit mislukte: Bin Laden kon via het onherbergzame gebied in het oosten van Afghanistan naar Pakistan vluchten en is tot op de dag van vandaag onvindbaar. Het vermoeden bestaat dat hij zich nog steeds in Pakistan schuilhoudt.
De toenmalige minister van defensie Donald Rumsfeld vreesde dat een grote inzet van militairen op veel verzet zou stuiten. Bovendien waren de Amerikanen er niet honderd procent zeker van dat Bin Laden zich in het tunnelcomplex in Tora Bora schuilhield. Het rapport van Kerry stelt dat dit wel het geval was.
Ik heb van enkele vrienden vernomen dat de film wel geil was.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik doe mee met Kluun, en nomineer meteen zijn film.
Nou, die sex-scenes zijn inderdaad heftigquote:Op maandag 30 november 2009 15:07 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik heb van enkele vrienden vernomen dat de film wel geil was.
Even bewaren voor toekomstig gebruikquote:
Tja, dat is het probleem met zo'n containerbegrip. Ik denk dat de term NWO in deze context refereert aan het einddoel die "ze" voor ogen hebben. De grip op de wereld die "ze" nu hebben is volgens de scenario's nog niet verstikkend genoeg, de NWO zoals die wordt voorgesteld ziet er toch wel een stukje grimmiger uit dan de huidige wereldorde is. Plus dat "ze" in het eindstadium niet meer de rol van eminence grise zullen vervullen maar het publieke gezicht zijn van die wereldorde.quote:Op maandag 30 november 2009 16:03 schreef switchboy het volgende:
New World Order is eigenlijk een stomme naam: Het sugerreerd dat het om een toekomstig of net nieuwe manier van machtsindeling gaat. Terwijl de complotten die hier gepost worden ervan uitgaan dat deze "groep" al langer de macht in handen heeft. Waardoor het dus eigenlijk de Current World Order moet heten. Immers ze hebben de macht al een tijdje er is niks nieuws aan.
Aanleiding voor een huisuitje.quote:Op maandag 30 november 2009 17:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, die sex-scenes zijn inderdaad heftig
'Bush liet Bin Laden bewust ontsnappen'quote:Op maandag 30 november 2009 15:02 schreef Terecht het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/nieuw(...)kunnen_grijpen_.html
Komt niet echt als een verrassing, maar het geeft toch te denken. Verzet van wie? Van de Amerikaanse bevolking? Die stonden als een blok achter de inval. De Afghaanse bevolking? Daar had je op voorhand al kunnen inschatten dat zij (of op zijn minst een aanzienlijk deel ervan) de inval op hun grondgebied zich niet lieten welgevallen. De strijders in Tora Bora? Duh. Dus om dat verzet te mijden zet je maar anderhalve man en een paardekop in zodat bin Laden c.s. weinig doelwitten hadden om op te schieten? Ik ben geen militair strateeg maar deze tactiek lijkt mij doelbewust het verzet te vermijden ipv te breken. Maw: ze hebben bin Laden en de zijnen bewust de kans gegeven te ontsnappen. Zie ik iets over het hoofd?
Typisch Nederlandse film dus.quote:Op maandag 30 november 2009 17:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, die sex-scenes zijn inderdaad heftig
Die uitspraak doet me denken aan iets wat ik gisteren tijdens het zappen gezien heb!quote:
de laatste keer dat ik een Amerikaan sprak, dacht ze dat "Holland the Capitol of Amsterdam" wasquote:Op woensdag 2 december 2009 12:34 schreef Bastard het volgende:
Ik sprak laatste een Amerikaan en die kende Nederland
Die wist wat drop was en hij wist dat hij goudse kaas lekker vond (dat hij daar ontzetten veel voor moet betalen) maar zijn oom was Nederlander
Goed topic!!quote:Op woensdag 2 december 2009 19:42 schreef Cerbie het volgende:
Zijn hoogopgeleiden de grootste schapen?![]()
Tja licorice...als je dat lekker vindt, spoor je volgens hen totaal niet!quote:Op woensdag 2 december 2009 12:34 schreef Bastard het volgende:
Ik sprak laatste een Amerikaan en die kende Nederland
Die wist wat drop was en hij wist dat hij goudse kaas lekker vond (dat hij daar ontzetten veel voor moet betalen) maar zijn oom was Nederlander
Daar zit kwik inquote:Op woensdag 2 december 2009 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja licorice...als je dat lekker vindt, spoor je volgens hen totaal niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |