Dat vertelde ik op de vorige pagina.quote:Op woensdag 25 november 2009 18:51 schreef ToT het volgende:
Van V zijn ze met een remake bezig.
Laatst heb ik de originele serie weer ff gezien.
Tip: niet doen, geniet van de herinnering!
Dat vertelde ik op de vorige pagina, had alleen nog niet gezegd dat het een remake was.quote:Op woensdag 25 november 2009 18:51 schreef ToT het volgende:
Van V zijn ze met een remake bezig.
Laatst heb ik de originele serie weer ff gezien.
Tip: niet doen, geniet van de herinnering!
Juliet uit Lost zal je ook wel opgevallen zijn. Leuke meid.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:30 schreef Cerbie het volgende:![]()
Adria uit SG-1 als DianaAnna(Morena Baccarin / hallowed are the ori
)
Mag ik Kluun en zijn grafboek daaraan toevoegen? Beter verkocht dan de ontdekking van de hemelquote:Op donderdag 26 november 2009 23:40 schreef Terecht het volgende:
Ik wil graag even mijn duim omlaag steken voor de volgende zaken:
- mininova
- Jennifer's body
Kluunquote:Op donderdag 26 november 2009 23:44 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Mag ik Kluun en zijn grafboek daaraan toevoegen? Beter verkocht dan de ontdekking van de hemel
quote:
Ik doe mee met Kluun, en nomineer meteen zijn film.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:44 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Mag ik Kluun en zijn grafboek daaraan toevoegen? Beter verkocht dan de ontdekking van de hemel
http://www.telegraaf.nl/b(...)_voor_ontslag__.htmlquote:Massaal zwanger uit vrees voor ontslag
TOGLIATTI - Vrouwelijke werknemers van de Lada-fabriek in Rusland zijn massaal zwanger. Ze hopen daarmee dreigend ontslag te voorkomen.
De autobouwer in Togliatti wil vanwege de economische crisis circa 27.000 van de ongeveer 100.000 arbeidsplaatsen schrappen. Een vrouw die zwanger is, is wettelijk beschermd tegen ontslag. Zo'n 5.000 vrouwen hebben gemeld dat ze een baby verwachten. Dat is volgens een vakbondsleider veel hoger dan gemiddeld, meldt het Russische Lada Forum op internet. Er wordt gesproken over een heuse babyboom.
Lada wordt er overigens niet slechter van. In de periode dat een zwangere vrouw niet werkt, draagt de staat bij in de loonkosten.
http://www.trouw.nl/nieuw(...)kunnen_grijpen_.htmlquote:'VS had Bin Laden kunnen grijpen'
(Novum) - Osama Bin Laden had in december 2001 gepakt kunnen worden door Amerikaanse troepen. De Al-Qaida-leider zat toen in Tora Bora in Afghanistan. Het Amerikaanse leger liet hem en andere kopstukken van het terroristische netwerk echter ontkomen, blijkt uit een rapport dat de democratische senator en voormalig presidentskandidaat John Kerry heeft laten opstellen.
De VS koos ervoor om geen grote troepenmacht in te zetten, maar wilde met behulp van enkele tientallen commando's, Afghaanse milities en luchtaanvallen Bin Laden uitschakelen. Dit mislukte: Bin Laden kon via het onherbergzame gebied in het oosten van Afghanistan naar Pakistan vluchten en is tot op de dag van vandaag onvindbaar. Het vermoeden bestaat dat hij zich nog steeds in Pakistan schuilhoudt.
De toenmalige minister van defensie Donald Rumsfeld vreesde dat een grote inzet van militairen op veel verzet zou stuiten. Bovendien waren de Amerikanen er niet honderd procent zeker van dat Bin Laden zich in het tunnelcomplex in Tora Bora schuilhield. Het rapport van Kerry stelt dat dit wel het geval was.
Ik heb van enkele vrienden vernomen dat de film wel geil was.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik doe mee met Kluun, en nomineer meteen zijn film.
Nou, die sex-scenes zijn inderdaad heftigquote:Op maandag 30 november 2009 15:07 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik heb van enkele vrienden vernomen dat de film wel geil was.
Even bewaren voor toekomstig gebruikquote:
Tja, dat is het probleem met zo'n containerbegrip. Ik denk dat de term NWO in deze context refereert aan het einddoel die "ze" voor ogen hebben. De grip op de wereld die "ze" nu hebben is volgens de scenario's nog niet verstikkend genoeg, de NWO zoals die wordt voorgesteld ziet er toch wel een stukje grimmiger uit dan de huidige wereldorde is. Plus dat "ze" in het eindstadium niet meer de rol van eminence grise zullen vervullen maar het publieke gezicht zijn van die wereldorde.quote:Op maandag 30 november 2009 16:03 schreef switchboy het volgende:
New World Order is eigenlijk een stomme naam: Het sugerreerd dat het om een toekomstig of net nieuwe manier van machtsindeling gaat. Terwijl de complotten die hier gepost worden ervan uitgaan dat deze "groep" al langer de macht in handen heeft. Waardoor het dus eigenlijk de Current World Order moet heten. Immers ze hebben de macht al een tijdje er is niks nieuws aan.
Aanleiding voor een huisuitje.quote:Op maandag 30 november 2009 17:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, die sex-scenes zijn inderdaad heftig
'Bush liet Bin Laden bewust ontsnappen'quote:Op maandag 30 november 2009 15:02 schreef Terecht het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/nieuw(...)kunnen_grijpen_.html
Komt niet echt als een verrassing, maar het geeft toch te denken. Verzet van wie? Van de Amerikaanse bevolking? Die stonden als een blok achter de inval. De Afghaanse bevolking? Daar had je op voorhand al kunnen inschatten dat zij (of op zijn minst een aanzienlijk deel ervan) de inval op hun grondgebied zich niet lieten welgevallen. De strijders in Tora Bora? Duh. Dus om dat verzet te mijden zet je maar anderhalve man en een paardekop in zodat bin Laden c.s. weinig doelwitten hadden om op te schieten? Ik ben geen militair strateeg maar deze tactiek lijkt mij doelbewust het verzet te vermijden ipv te breken. Maw: ze hebben bin Laden en de zijnen bewust de kans gegeven te ontsnappen. Zie ik iets over het hoofd?
Typisch Nederlandse film dus.quote:Op maandag 30 november 2009 17:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, die sex-scenes zijn inderdaad heftig
Die uitspraak doet me denken aan iets wat ik gisteren tijdens het zappen gezien heb!quote:
de laatste keer dat ik een Amerikaan sprak, dacht ze dat "Holland the Capitol of Amsterdam" wasquote:Op woensdag 2 december 2009 12:34 schreef Bastard het volgende:
Ik sprak laatste een Amerikaan en die kende Nederland
Die wist wat drop was en hij wist dat hij goudse kaas lekker vond (dat hij daar ontzetten veel voor moet betalen) maar zijn oom was Nederlander
Goed topic!!quote:Op woensdag 2 december 2009 19:42 schreef Cerbie het volgende:
Zijn hoogopgeleiden de grootste schapen?![]()
Tja licorice...als je dat lekker vindt, spoor je volgens hen totaal niet!quote:Op woensdag 2 december 2009 12:34 schreef Bastard het volgende:
Ik sprak laatste een Amerikaan en die kende Nederland
Die wist wat drop was en hij wist dat hij goudse kaas lekker vond (dat hij daar ontzetten veel voor moet betalen) maar zijn oom was Nederlander
Daar zit kwik inquote:Op woensdag 2 december 2009 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja licorice...als je dat lekker vindt, spoor je volgens hen totaal niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |