HAHAHAHAHAHAHA!!!!quote:Op maandag 30 november 2009 16:42 schreef switchboy het volgende:
[..]
Omdat van vaccinaties vast staat dat ze beschermend werken.
Het is algemeen bekent en bewezen dat met een optimale gezondheid je lichaam beter bestand is tegen een lange reeks mogelijke ongemakken, van straat overval of hardloop wedstrijden tot micro organismen, elke grootmoeder weet dat nog van vroeger, vraag het haar maar eens als de jouwe nog leeft althans.quote:Op maandag 30 november 2009 16:42 schreef switchboy het volgende:
[..]
Omdat van vaccinaties vast staat dat ze beschermend werken. En dat er nog geen enkel dieet uitgevonden is wat bescherming bied tegen microorganisme.
Kan je om lachen wat je wilt, hij heeft wel gelijk.quote:
hooguit omdat jij zegt dat hij gelijk heeft maar dat betekend verder niets.quote:Op maandag 30 november 2009 21:40 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Kan je om lachen wat je wilt, hij heeft wel gelijk.
quote:Op maandag 30 november 2009 23:56 schreef slackster het volgende:
[..]
hooguit omdat jij zegt dat hij gelijk heeft maar dat betekend verder niets.
ook niet als ik zou zeggen dat hij gelijk heeft
iedereen met een internet aansluiting kan waarnemen dat vele medici met ruimschoots voldoende medische ervaring en opleidingen dit ontkennen.
dus niet alleen de veiligheid en/of effectiviteit ontkennen van H1N1 vaccins maar tevens over vaccineren in het algemeen
en dit op basis van eigen gedegen onderzoeken die voldoen aan de maatstaven waaraan wetenschappelijk onderzoek zou moeten voldoen.
Het is daarom onmogelijk om met zekerheid de veiligheid van vaccins aan te kondigen zolang verschillende kampen binnen de wetenschap daarover nog verdeelt zijn.
PUNT
quote:
al zou het zo zijn betekend dit niets..quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:22 schreef Cerbie het volgende:
Nee serieus, je hebt het over <1% van de medici, tenzij je zelfbenoemde medici, mensen die hun titel ontnomen zijn of verplegers en andere zut die niets van medisch-wetenschappelijk onderzoek afweten meeneemt. En dan nog kom je op <5% uit.
jullie zitten echt in een bekrompen wereld.quote:Op maandag 30 november 2009 21:40 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Kan je om lachen wat je wilt, hij heeft wel gelijk.
Deze grafiek laat toch iets anders zien Lambiekje..quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
jullie zitten echt in een bekrompen wereld.
VACCINS werken NIET. nog nooit gedaan ook. De gehele basis waarop virusbestrijding is gebaseerd is een al bedrog. Of het nu AID$, Kanker, Psychiatrie of griep betreft het is bedrog.
Het heeft NIETS met welzijn van de mensen te maken.
Net als met de klimaatwetenschap wordt er maar wat aangeknoeid. Om maar de poltieke targets te halen.
Jij hebt echt geen flauw benul hoe verrot wetenschap is.
wetenschap == corrupt
quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
wetenschap == corrupt
Het toont iig aan dat sommige vaccins beter werkten dan anderen in het begin, maar het beeld wordt natuurlijk wel wat vertekend door de schaal, en het feit dat de cijfers maar tot 1975 zijn.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:49 schreef -jos- het volgende:
[..]
Trouwens fruityloop jouw grafieken laten eerder het tegenovergestelde zien aangezien de lijn juist steeds minder steil afloopt na vaccinaties.
Ik denk dat zonder de vaccinaties de grafieken er hetzelfde uit zouden hebben gezien
Nee, iets is waar zeer waarschijnlijk juist als je het goed kunt onderbouwen met feiten en/of experimenten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:43 schreef slackster het volgende:
volgens jouw is iets waar omdat heel heel heeeel veel mensen dat beweren
Situatie 1:quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
VACCINS werken NIET. nog nooit gedaan ook. De gehele basis waarop virusbestrijding is gebaseerd is een al bedrog. Of het nu AID$, Kanker, Psychiatrie of griep betreft het is bedrog.
Het heeft NIETS met welzijn van de mensen te maken.
Net als met de klimaatwetenschap wordt er maar wat aangeknoeid. Om maar de poltieke targets te halen.
Jij hebt echt geen flauw benul hoe verrot wetenschap is.
wetenschap == corrupt
Eigenlijk kan je ook beter naar indicence dan naar mortality kijkenquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:49 schreef -jos- het volgende:
[..]
Trouwens fruityloop jouw grafieken laten eerder het tegenovergestelde zien aangezien de lijn juist steeds minder steil afloopt na vaccinaties.
Ik denk dat zonder de vaccinaties de grafieken er hetzelfde uit zouden hebben gezien
Omdat ze vast nog allerlei andere dingen inspuiten gok ik zo. Ik zie de bezwaren van een goed getest vaccin ook niet echt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:40 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waar zit nou precies het verschil waar jij problemen mee hebt? Waarom zou dit volgens jou niet werken?
Wie zegt dat die gegevens ook niet nogal "creatief" zijn samen gesteld a la UEA CRU?quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:35 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Deze grafiek laat toch iets anders zien Lambiekje..
[ afbeelding ]
Hier zie dus dat de opkomst van goede sanitaire voorzieningen een grote rol hebben gespeeld, en daarna de vaccinaties.
Neequote:Op woensdag 2 december 2009 19:31 schreef slackster het volgende:
Er is immers veel verdeeldheid binnen de wetenschappelijke wereld daarover (over de effectiviteit van vaccins in dit geval) hetgeen best vreemd is nietwaar?
Wijs even aan waar staat dat een groot deel van de wetenschappers het principe van vaccineren niet effectief vinden.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:46 schreef slackster het volgende:
[..]
http://www.theaustralian.(...)frg8y6-1225805509987
Oeps!
Situatie 2 is Copyrighted shit bij een motherfucking megalomaan bedrijf als GSK, Pfizer. Hun enige doel is chronisch ziekmaken. Waarbij misschien het virus overwonnen wordt maar dat je wel met allergieën en andere ziektes onder de leden hebt. Zoals dat met het poliovaccin.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:40 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Situatie 1:
Iemand wordt besmet wordt een virus.
Het lichaam herkent het virus aan een aantal onderdelen van zijn mantel en begin een afweer op te bouwen.
Dit duurt even.
Persoon wordt ondertussen ziek
Afweer begint op gang te komen en het virus wordt verslagen
Situatie 2:
Iemand wordt ingespoten met de mantel van een virus
Het lichaam herkent het virus aan een aantal onderdelen van zijn mantel en begint een afweerop te bouwen.
Dit duurt even.
Persoon wordt ondertussen niet ziek, want er komt geen virus aan te pas. Alleen de mantel.
Afweer begint op gang te komen, en als het echte virus langskomt heeft deze een veel lagere kans de persoon ziek te maken.
Waar zit nou precies het verschil waar jij problemen mee hebt? Waarom zou dit volgens jou niet werken?
quote:Op woensdag 2 december 2009 20:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Situatie 2 is Copyrighted shit bij een motherfucking megalomaan bedrijf als GSK, Pfizer. Hun enige doel is chronisch ziekmaken. Waarbij misschien het virus overwonnen wordt maar dat je wel met allergieën en andere ziektes onder de leden hebt. Zoals dat met het poliovaccin.
Jij vergeet EXPRES te vermelden dat er dodelijke en onnodige adjuvanten in het vaccin zitten.
quote:
ja leuk pokkenquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:22 schreef switchboy het volgende:
Je hoeft alleen maar naar de uitroeiing van de pokken te kijken.
Het is echt te zielig hoe weinig men weet hoe ziektes misbruikt worden door de farmabedrijven.quote:
QUE!?!!quote:'Nederlandse regering wil websites met alternatieve info griepvaccins afsluiten'
Volgens een bericht op The Flu Case, de website van de Oostenrijkse onderzoeksjournalist Jane Burgermeister waar alle internationale berichten over de Mexicaanse griep en de vaccinatieprogramma's worden verzameld, heeft de Nederlandse regering besloten om alle websites en weblogs met alternatieve informatie over de H1N1 pandemie en de vaccins, af te sluiten. Minister Klink van Volksgezondheid zou hebben toegegeven dat overheidsofficials actief bezig zijn op deze alternatieve sites, om zo een idee te krijgen van welke meningen en visies de bezoekers met elkaar delen.
bron
ziek gewoonquote:De Nederlandse media zouden de opdracht hebben gekregen om de stervensgevallen als gevolg van het H1N1-griepvaccin zoveel mogelijk te bagatelliseren of compleet te negeren. Er zouden zelfs klinkklare leugens worden verspreid over de hoge opkomst (4 miljoen mensen); ook zouden er voor het TV-nieuws mensen zijn gefilmd die volgens de commentator in de rij stonden te wachten voor hun griepprik, terwijl het hier ging om een uitverkoop van een gewone winkel.
Maar als er een Martial Law komt in Frankrijk ?!! Nu dat het Lissabonverraad actief is.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:13 schreef ToT het volgende:
Is er ook een objectieve bron over?
Iets in het nieuws?
Is de site van Burgemeister nog bereikbaar nu?
Lekker schreeuwende kop er weer boven: "FRANSE KRANT LE FIGARO: BINNENKORT STAAT VAN BELEG IN FRANKRIJK EN GEDWONGEN VACCINATIES' "
was een voorbeeld uit 1000'denquote:Op woensdag 2 december 2009 20:19 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Wijs even aan waar staat dat een groot deel van de wetenschappers het principe van vaccineren niet effectief vinden.
In principe is het uitgeroeid behalve dan die paar vails. Daarom krijgen wij (geneeskunde studenten) nog steeds onderwijs om dit ziektebeeld te herkennen. In het geval van bioterrorisme of een ongeluk. Maar in het wild komt het niet meer voor. Er is wel een soortgelijk virus bij apen. En men is bang dat als het genoeg tijd krijgt dit ook wel eens mens op mens overdraagbaar kan worden. Maar dat is allemaal nog speculeren.quote:
Eerst maar een zien of het waar is. Opzich zou het geen verkeerd idee zijn om blogs die bewezen foute informatie plaatsen te dwingen een erratum te publiceren. Om de misinformatie (en geloof me er staat echt een hoop troep op internet) te kunnen filteren. Er is op internet geen zelf regulerend mechanisme. Waardoor diezelfde onwaarheden blijven teugkomen.quote:
Wordt ieder sterfgeval breed uitgemeten is het niet goed (want propaganda). Wordt het gedownplayed is het ook niet goed. Wat wil je nou eigenlijk?quote:[..]
ziek gewoon
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:47 schreef slackster het volgende:
[..]
was een voorbeeld uit 1000'den
maar al zou ik daar miljoenen voorbeelden van aandragen geef jij toch geen krimp
zou je volledig koud laten, dus als jij denkt dat je me daarmee de tent uit kan lokken ben je wel ffe aan het verkeerde adres
doei
Geeft wel aan dat er voor een relatief milde griep alles maar dan ook alles uit de kast is getrokken om maar zo veel mogelijk mensen over de gehele wereld in te spuiten met god-mag-weten watquote:Op woensdag 2 december 2009 22:21 schreef Cerbie het volgende:
[..]
THE dominant expert view that swine flu is much more dangerous than seasonal strains is under attack from Australian research, which has found little to no difference in patients infected by the two types.
Ik zie nog steeds niet staan dat vaccinaties niet werken hoor
Jij kwam aanzetten met de bewering dat er grote verdeeldheid onder wetenschappers heerst over de werkzaamheid van vaccineren.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:32 schreef slackster het volgende:
natuurlijk werken die dinegn wel als jij dat zo graag wil horen, alleen niet tegen H1N1
zoek het lekker zelf uitquote:Op woensdag 2 december 2009 22:38 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Jij kwam aanzetten met de bewering dat er grote verdeeldheid onder wetenschappers heerst over de werkzaamheid van vaccineren.
Begrijpend lezen is niet echt je sterkste kant he.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:50 schreef slackster het volgende:
[..]
zoek het lekker zelf uit
heb helaas weinig zin om met jou te discussieren
heb jou al gezegd dat als ik 100'den voorbeelden zou voorschotelen hetgeen ik ook al vaak heb gedaan
hetgeen jou toch geen moer uitmaak dus nogmaals doei
Dáár reageerde ik op. Vervolgens kom je met een linkje waarin wordt beweerd dat de mexicaanse griep niet dodelijker is dan de gewone seizoensgriep.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:31 schreef slackster het volgende:
Er is immers veel verdeeldheid binnen de wetenschappelijke wereld daarover (over de effectiviteit van vaccins in dit geval) hetgeen best vreemd is nietwaar?
Daar beantwoord je de vraag waarom het volgens jou niet kan werken niet mee.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Situatie 2 is Copyrighted shit bij een motherfucking megalomaan bedrijf als GSK, Pfizer. Hun enige doel is chronisch ziekmaken. Waarbij misschien het virus overwonnen wordt maar dat je wel met allergieën en andere ziektes onder de leden hebt. Zoals dat met het poliovaccin.
Jij vergeet EXPRES te vermelden dat er dodelijke en onnodige adjuvanten in het vaccin zitten.
weet je nog dat we in februari zaten te steigeren over griepvaccins en geknoei van Baxter?!quote:Op woensdag 2 december 2009 21:19 schreef ToT het volgende:
Als als als.....
Er zijn nog geen aanwijzingen dat het gaat gebeuren.
jouw situatie 2 is onrealistischquote:Op donderdag 3 december 2009 00:18 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Daar beantwoord je de vraag waarom het volgens jou niet kan werken niet mee.
En doe mij eens niet beschuldigen van dingen die ik niet doe.
Tijd voor een wat nou als.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:32 schreef slackster het volgende:
[..]
Geeft wel aan dat er voor een relatief milde griep alles maar dan ook alles uit de kast is getrokken om maar zo veel mogelijk mensen over de gehele wereld in te spuiten met god-mag-weten wat
er was geen rede om een pandemie niveau 6 te verklaren
geloof me hier zal nog een boek over verschijnen, niet door mij natuurlijk maar wel door een expert die hierover nog een boekje zal opendoen
en als dat gebeurt zal climate gate een muis zijn vergeleken met een olifant, dat weet ik zeker
nog nooit is er sinds mensenheugenis met zo zulke bergen geld gesmeten om een griepje dat niet eens gevaarlijker bleek te zijn dan n "normale" seizoens griep
zoiets is nog nooit vertoond in de geschiedenis vd mensheid
natuurlijk werken die dinegn wel als jij dat zo graag wil horen, alleen niet tegen H1N1
wel ten behoeve van een of ander doel, alhoewel de hoeveelheid mensen die erin tuinden zal zijn tegen gevallen
alhoewel ik vermoedens heb zal ik in een later stadium daar op terug komen zodra ik meer zekerheid heb over wat het doel ervan precies is
Waarom vind je die onrealistisch?quote:Op donderdag 3 december 2009 00:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
jouw situatie 2 is onrealistisch
de adjuvanten en bijwerkingen mist. En het chronisch verslaafd zijn aan medicatie.quote:Op donderdag 3 december 2009 00:27 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom vind je die onrealistisch?
Adjuvanten zijn niet altijd nodig. Verschilt per vaccin, maar prima. Voeg dan iets toe als "dit vaccin bevat een adjuvant als hulpstof om een immuun reactie op te wekken. Hierdoor zijn minder deeltjes van het virus mantel nodig per dosis.". Zo tevreden? Wil je dan nu eindelijk de vraag beantwoorden?quote:Op donderdag 3 december 2009 00:45 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
de adjuvanten en bijwerkingen mist. En het chronisch verslaafd zijn aan medicatie.
De reguliere manier een niet-dodelijke ziekte te doorlopen is zo veel beter.
Gezien de onderzoeken die in die richting zijn gedaan lijkt me dat onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 3 december 2009 00:55 schreef Schenkstroop het volgende:
Hulpstoffen in vaccinaties vermoedelijk oorzaak van autisme en vele andere neuro-degenratieve ziekten kán niet mogelijk zijn?
Gezien onderzoeken waar achter een bepaalde politieke agenda schuilt (dus vette subsidie treinen) en de uitvoer ervan vervolgens weer uitbesteed word aan de grote Corporaties)) niet altijd even betrouwbaar blijken te zijn;quote:Op donderdag 3 december 2009 00:57 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Gezien de onderzoeken die in die richting zijn gedaan lijkt me dat onwaarschijnlijk.
Wat is dat nou weer voorn onzin?quote:Op donderdag 3 december 2009 01:17 schreef slackster het volgende:
[..]
Gezien onderzoeken waar achter een bepaalde politieke agenda schuilt (dus vette subsidie treinen) en de uitvoer ervan vervolgens weer uitbesteed word aan de grote Corporaties)) niet altijd even betrouwbaar blijken te zijn;
Dan zou je die onderzoeken steeds weer opnieuw moeten toetsen door volstrekt onafhankelijke partijen, voor zover ik weet mankeert er nog steeds heel wat aan de test procedures of worden de test procedures helemaal niet uitgevoerd.
Er zijn zoveel gevallen bekent die een relatie aantonen tussen vaccinaties en autisme..
Dan kun je dat wel ontkennen natuurlijk maar ja, mensen hebben wel iets beters te doen, zoiets verzin je gewoon niet..
Die gegevens zijn natuurlijk ook makkelijk verifieerbaar, vind het eigenlijk wel op het randje van acceptabel gedrag trouwens om met dit soort stompzinnige reacties te komen
weet je wel wat autisme is? realiseer je je eigen wel wat zoiets doet met een mensenleven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |