abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 december 2009 @ 00:22:42 #241
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_75234154
quote:
Op donderdag 3 december 2009 00:18 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Daar beantwoord je de vraag waarom het volgens jou niet kan werken niet mee.
En doe mij eens niet beschuldigen van dingen die ik niet doe.
jouw situatie 2 is onrealistisch
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 3 december 2009 @ 00:24:10 #242
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_75234184
quote:
Op woensdag 2 december 2009 22:32 schreef slackster het volgende:

[..]

Geeft wel aan dat er voor een relatief milde griep alles maar dan ook alles uit de kast is getrokken om maar zo veel mogelijk mensen over de gehele wereld in te spuiten met god-mag-weten wat

er was geen rede om een pandemie niveau 6 te verklaren

geloof me hier zal nog een boek over verschijnen, niet door mij natuurlijk maar wel door een expert die hierover nog een boekje zal opendoen

en als dat gebeurt zal climate gate een muis zijn vergeleken met een olifant, dat weet ik zeker

nog nooit is er sinds mensenheugenis met zo zulke bergen geld gesmeten om een griepje dat niet eens gevaarlijker bleek te zijn dan n "normale" seizoens griep

zoiets is nog nooit vertoond in de geschiedenis vd mensheid

natuurlijk werken die dinegn wel als jij dat zo graag wil horen, alleen niet tegen H1N1

wel ten behoeve van een of ander doel, alhoewel de hoeveelheid mensen die erin tuinden zal zijn tegen gevallen

alhoewel ik vermoedens heb zal ik in een later stadium daar op terug komen zodra ik meer zekerheid heb over wat het doel ervan precies is
Tijd voor een wat nou als.
Wat nou als het virus op dit moment (op dit moment omdat het natuurlijk nog lang niet over is) wel zoveel doden had veroorzaakt als men in de media bang voor was? En wat nou als in dat scenario de overheid niet al dat geld er aan uit had gegeven, en beschermende maatregelen hadden genomen etc? Denk je niet dat jij en anderen de overheid dan daar voor af was gaan fakkelen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 3 december 2009 @ 00:27:12 #243
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_75234239
quote:
Op donderdag 3 december 2009 00:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

jouw situatie 2 is onrealistisch
Waarom vind je die onrealistisch?
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 3 december 2009 @ 00:45:46 #244
52357 Lambiekje
pi_75234631
quote:
Op donderdag 3 december 2009 00:27 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waarom vind je die onrealistisch?
de adjuvanten en bijwerkingen mist. En het chronisch verslaafd zijn aan medicatie.

De reguliere manier een niet-dodelijke ziekte te doorlopen is zo veel beter.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 3 december 2009 @ 00:50:06 #245
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_75234701
quote:
Op donderdag 3 december 2009 00:45 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

de adjuvanten en bijwerkingen mist. En het chronisch verslaafd zijn aan medicatie.

De reguliere manier een niet-dodelijke ziekte te doorlopen is zo veel beter.
Adjuvanten zijn niet altijd nodig. Verschilt per vaccin, maar prima. Voeg dan iets toe als "dit vaccin bevat een adjuvant als hulpstof om een immuun reactie op te wekken. Hierdoor zijn minder deeltjes van het virus mantel nodig per dosis.". Zo tevreden? Wil je dan nu eindelijk de vraag beantwoorden?
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 3 december 2009 @ 00:55:08 #246
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75234817
Hulpstoffen in vaccinaties vermoedelijk oorzaak van autisme en vele andere neuro-degenratieve ziekten kán niet mogelijk zijn?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 3 december 2009 @ 00:57:08 #247
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_75234848
quote:
Op donderdag 3 december 2009 00:55 schreef Schenkstroop het volgende:
Hulpstoffen in vaccinaties vermoedelijk oorzaak van autisme en vele andere neuro-degenratieve ziekten kán niet mogelijk zijn?
Gezien de onderzoeken die in die richting zijn gedaan lijkt me dat onwaarschijnlijk.
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 3 december 2009 @ 01:17:58 #248
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_75235128
quote:
Op donderdag 3 december 2009 00:57 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Gezien de onderzoeken die in die richting zijn gedaan lijkt me dat onwaarschijnlijk.
Gezien onderzoeken waar achter een bepaalde politieke agenda schuilt (dus vette subsidie treinen) en de uitvoer ervan vervolgens weer uitbesteed word aan de grote Corporaties)) niet altijd even betrouwbaar blijken te zijn;

Dan zou je die onderzoeken steeds weer opnieuw moeten toetsen door volstrekt onafhankelijke partijen, voor zover ik weet mankeert er nog steeds heel wat aan de test procedures of worden de test procedures helemaal niet uitgevoerd.

Er zijn zoveel gevallen bekent die een relatie aantonen tussen vaccinaties en autisme..

Dan kun je dat wel ontkennen natuurlijk maar ja, mensen hebben wel iets beters te doen, zoiets verzin je gewoon niet..

Die gegevens zijn natuurlijk ook makkelijk verifieerbaar, vind het eigenlijk wel op het randje van acceptabel gedrag trouwens om met dit soort stompzinnige reacties te komen

weet je wel wat autisme is? realiseer je je eigen wel wat zoiets doet met een mensenleven?

[ Bericht 2% gewijzigd door slackster op 03-12-2009 01:27:55 ]
  donderdag 3 december 2009 @ 01:29:57 #249
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_75235233
quote:
Op donderdag 3 december 2009 01:17 schreef slackster het volgende:

[..]

Gezien onderzoeken waar achter een bepaalde politieke agenda schuilt (dus vette subsidie treinen) en de uitvoer ervan vervolgens weer uitbesteed word aan de grote Corporaties)) niet altijd even betrouwbaar blijken te zijn;

Dan zou je die onderzoeken steeds weer opnieuw moeten toetsen door volstrekt onafhankelijke partijen, voor zover ik weet mankeert er nog steeds heel wat aan de test procedures of worden de test procedures helemaal niet uitgevoerd.

Er zijn zoveel gevallen bekent die een relatie aantonen tussen vaccinaties en autisme..

Dan kun je dat wel ontkennen natuurlijk maar ja, mensen hebben wel iets beters te doen, zoiets verzin je gewoon niet..

Die gegevens zijn natuurlijk ook makkelijk verifieerbaar, vind het eigenlijk wel op het randje van acceptabel gedrag trouwens om met dit soort stompzinnige reacties te komen

weet je wel wat autisme is? realiseer je je eigen wel wat zoiets doet met een mensenleven?
Wat is dat nou weer voorn onzin? Omdat ik die link onwaarschijnlijk vind zou ik de aandoening minachten ofzo?
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 3 december 2009 @ 01:34:37 #250
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75235275
Is het aantonen van de on/schadelijkheid van bijv. thimerosal, niet zo eenvoudig als een stukje hersenen in een schaaltje doen met thimersoal erbij en dan de gezondheid van de receptoren bekijken?

[ Bericht 30% gewijzigd door Schenkstroop op 03-12-2009 01:44:53 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 3 december 2009 @ 02:34:41 #251
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_75235782
quote:
Op donderdag 3 december 2009 01:29 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voorn onzin? Omdat ik die link onwaarschijnlijk vind zou ik de aandoening minachten ofzo?
indirect is dat misschien wel minachting dat weet ik niet

in ieder geval getuigt het niet van enige vorm van menselijk inlevingsvermogen gezien het automatisme waarmee je steeds gefundeerde aanwijzingen van negatieve bijwerkingen van vaccins meteen van tafel veegt zoals b.v. autisme en dat is een onwijs heftige en ernstige aandoening

dat in combinatie met de hoeveelheid informatie dat daarover beschikbaar is zou je wel tot een bepaalde conclusie kunnen komen over jou kijk op de zaak, maar is niet mijn probleem ofzo

wel een observatie
  donderdag 3 december 2009 @ 08:34:26 #252
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_75237004
quote:
Op donderdag 3 december 2009 02:34 schreef slackster het volgende:

[..]

indirect is dat misschien wel minachting dat weet ik niet

in ieder geval getuigt het niet van enige vorm van menselijk inlevingsvermogen gezien het automatisme waarmee je steeds gefundeerde aanwijzingen van negatieve bijwerkingen van vaccins meteen van tafel veegt zoals b.v. autisme en dat is een onwijs heftige en ernstige aandoening

dat in combinatie met de hoeveelheid informatie dat daarover beschikbaar is zou je wel tot een bepaalde conclusie kunnen komen over jou kijk op de zaak, maar is niet mijn probleem ofzo

wel een observatie
Dat is dan een foutive observatie.
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 3 december 2009 @ 09:40:37 #253
52357 Lambiekje
pi_75238099
quote:
Op donderdag 3 december 2009 00:57 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

hahaha je begint al lachwekkender te worden.
  donderdag 3 december 2009 @ 09:41:37 #254
52357 Lambiekje
pi_75238118
quote:
Op donderdag 3 december 2009 01:29 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

vaccins zijn een soort van holy grail voor je!
  donderdag 3 december 2009 @ 09:45:03 #255
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_75238199
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

vaccins zijn een soort van holy grail voor je!
Dat is een leugen.
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 3 december 2009 @ 09:47:40 #256
52357 Lambiekje
pi_75238255
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:45 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat is een leugen.
je verheerlijkt het wel !
  donderdag 3 december 2009 @ 09:57:23 #257
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_75238491
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

je verheerlijkt het wel !
Objectef gezien is het wel 1 van de meer succes volle onderdelen van de medische wetenschap ja. Heeft een goede verhouding tussen effectiviteit, veiligheid en kosten. Maar het is zeker niet perfect.
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 3 december 2009 @ 11:03:42 #258
52357 Lambiekje
pi_75240140
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:57 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Objectef gezien is het wel 1 van de meer succes volle onderdelen van de medische wetenschap ja. Heeft een goede verhouding tussen effectiviteit, veiligheid en kosten. Maar het is zeker niet perfect.
qua geld in het laatje ja. Qua gezondheid is het vernietigend.
  donderdag 3 december 2009 @ 11:07:44 #259
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_75240263
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

qua geld in het laatje ja. Qua gezondheid is het vernietigend.
Dat is jouw mening ja. Gelukkig geen feit.
En om daar eens op in te haken, jij en anderen spreken vaak over het geld aspect en dat de producenten er zoveel aan zouden verdienen. Hoeveel verdienen ze er dan aan? En heb je daar een betrouwbare bron van?
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 3 december 2009 @ 11:28:58 #260
52357 Lambiekje
pi_75240876
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:07 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat is jouw mening ja. Gelukkig geen feit.
En om daar eens op in te haken, jij en anderen spreken vaak over het geld aspect en dat de producenten er zoveel aan zouden verdienen. Hoeveel verdienen ze er dan aan? En heb je daar een betrouwbare bron van?
gelukkig geen feit. !?! En CO2 is ook vervuiling zeker en de Amerikanen kloten niet met banken en de dollar.

Dat nu miljoenen tegelijk mexvaccins zijn ingekocht is zeker geen bigbusiness. Nu dat Klink met 60% in zijn maag zit verpatst ie het maar aan armere landen. FEIT is wel dat wij voor de kosten opdraaien en dat GSK, Baxter en de Pfizers hun miljarden lekker geincasseerd hebben. Voor een MILDE (op zijn minst factor 100 zwakkere ) dan de reguliere griepvaccin.

Onder wat voor prehistorische grot leef je ? Ga eens voor de gein The Corparation kijken. Dat basisschoolniveau maatschappij kennis begint gewoon ronduit triest te worden. Het is zo overduidelijk dat je nog nooit ook maar iets van de materie die door verscheidene lui zijn aangedragen hier in BNW.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')