De hardcore BNW-ertjes hebben een ban. Lambiekje bijvoorbeeld. Ik vind het ook ziekelijk rustig hier.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:46 schreef Cerbie het volgende:
Ik dacht dat ik in één van de gratis krantjes vanmorgen las dat de HPV prik vandaag gecombineerd werd gegeven met een ander vaccin in de Randstad. Waarom wordt daar geen moord en brand over geschreeuwd hier
Vind het wel een goede oplossing als de vaccinatiegraad daardoor omhoog gaat.
Kom ik hier even welterusten zeggenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:47 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
De hardcore BNW-ertjes hebben een ban. Lambiekje bijvoorbeeld. Ik vind het ook ziekelijk rustig hier.
Kwik an sich wel.. Thiomersal niet, zeker niet in de hoeveelheden die in een vaccin zitten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:32 schreef Cerbie het volgende:
Via water ga je er sowieso niet dood aan, dan neem je nog geen tiende procent 0,01% van de dosis op. Maar ik vroeg me af of het intramusculair net zo schadeloos is.
Ik bedoelde ook kwik, met Thiomersal is een kwikverbinding hoef je na een half dozijn vaccinatietopics niet meer aan te komenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:20 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Kwik an sich wel.. Thiomersal niet, zeker niet in de hoeveelheden die in een vaccin zitten.
Thiomersal is een kwikverbinding..weer net ff anders
Edited by Dragorius!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:37 schreef ATuin-hek het volgende:
< bans worden niet besproken op het forum>
Nu 6quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:38 schreef Q.E.D. het volgende:
Een slow-chat met 5 users?![]()
En ja dat onderschrift is geniaal.
De rest is zo'n beetje allemaal gebanned!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:38 schreef Q.E.D. het volgende:
Een slow-chat met 5 users?![]()
En ja dat onderschrift is geniaal.
"Obama takes over the internet."quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]
De rest is zo'n beetje allemaal gebanned!
Communisten hebben overigens een grote fout gemaakt door het geld niet af te schaffen. Ze hadden alles op de bon moeten doen, dan was het beter gegaan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:55 schreef ToT het volgende:
Nee, dat is een communist.(Waarom denk je dat hij ROODbol heet dan?
)
salvador nog nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]
De rest is zo'n beetje allemaal gebanned!
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:54 schreef Cerbie het volgende:
Mits hoedje en gasmasker tegen chemtrails
Goed planquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:59 schreef ToT het volgende:
Gezien de passie van veel vaste bezoekers hier, denk ik dat ALS er een meet zou komen, alle scherpe en harde voorwerpen VER uit de buurt van de meet-gangers moetn blijven!
Hallo dame.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:21 schreef Lavenderr het volgende:
Goedenavond!
Nijmegen's onderonsje hier
Door het vaccinatie-topic.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:26 schreef Alex_Jones het volgende:
[..]
Hoe ben jij eigenlijk in BNW beland?
Mag Lent zich tegenwoordig ook Nijmegen noemen danquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:27 schreef ToT het volgende:
*Woont zo'n beetje tussen Arnhem en Nijmegen in*
En hoe ben jij hier beland dan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:26 schreef Alex_Jones het volgende:
[..]
Hoe ben jij eigenlijk in BNW beland?
Zwangere vrouwen laten zich nu ook inenten... Voor een griepje.quote:
Door Obama's voortzetting van de Bush-politiek ben ik weer in de NWO samenzweringstheorie gaan 'geloven'.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En hoe ben jij hier beland dan?
Dan zul je hier vele antwoorden krijgen denk ik.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:40 schreef Alex_Jones het volgende:
[..]
Door Obama's voortzetting van de Bush-politiek ben ik weer in de NWO samenzweringstheorie gaan 'geloven'.
En door Charlie Sheen.
Maar ik heb nog wel vragen, veel.
Toch niet in Elst hequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:33 schreef ToT het volgende:
Neuh, niet Lent.
Ik zit er ook niet MIDDEN tussenin he!Beetje van de snelweg af! :p
Elst. Waar we 50% van de tijd staan te wachten voor de spoorwegovergangquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |