Nu 6quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:38 schreef Q.E.D. het volgende:
Een slow-chat met 5 users?![]()
En ja dat onderschrift is geniaal.
De rest is zo'n beetje allemaal gebanned!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:38 schreef Q.E.D. het volgende:
Een slow-chat met 5 users?![]()
En ja dat onderschrift is geniaal.
"Obama takes over the internet."quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]
De rest is zo'n beetje allemaal gebanned!
Communisten hebben overigens een grote fout gemaakt door het geld niet af te schaffen. Ze hadden alles op de bon moeten doen, dan was het beter gegaan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:55 schreef ToT het volgende:
Nee, dat is een communist.(Waarom denk je dat hij ROODbol heet dan?
)
salvador nog nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]
De rest is zo'n beetje allemaal gebanned!
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:54 schreef Cerbie het volgende:
Mits hoedje en gasmasker tegen chemtrails
Goed planquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:59 schreef ToT het volgende:
Gezien de passie van veel vaste bezoekers hier, denk ik dat ALS er een meet zou komen, alle scherpe en harde voorwerpen VER uit de buurt van de meet-gangers moetn blijven!
Hallo dame.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:21 schreef Lavenderr het volgende:
Goedenavond!
Nijmegen's onderonsje hier
Door het vaccinatie-topic.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:26 schreef Alex_Jones het volgende:
[..]
Hoe ben jij eigenlijk in BNW beland?
Mag Lent zich tegenwoordig ook Nijmegen noemen danquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:27 schreef ToT het volgende:
*Woont zo'n beetje tussen Arnhem en Nijmegen in*
En hoe ben jij hier beland dan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:26 schreef Alex_Jones het volgende:
[..]
Hoe ben jij eigenlijk in BNW beland?
Zwangere vrouwen laten zich nu ook inenten... Voor een griepje.quote:
Door Obama's voortzetting van de Bush-politiek ben ik weer in de NWO samenzweringstheorie gaan 'geloven'.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En hoe ben jij hier beland dan?
Dan zul je hier vele antwoorden krijgen denk ik.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:40 schreef Alex_Jones het volgende:
[..]
Door Obama's voortzetting van de Bush-politiek ben ik weer in de NWO samenzweringstheorie gaan 'geloven'.
En door Charlie Sheen.
Maar ik heb nog wel vragen, veel.
Toch niet in Elst hequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:33 schreef ToT het volgende:
Neuh, niet Lent.
Ik zit er ook niet MIDDEN tussenin he!Beetje van de snelweg af! :p
Elst. Waar we 50% van de tijd staan te wachten voor de spoorwegovergangquote:
Echt waar?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:11 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Elst. Waar we 50% van de tijd staan te wachten voor de spoorwegovergang
Zevenaar?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:26 schreef ToT het volgende:
Oepsie, ik zie trouwens dat ik qua noord-zuid wel midden tussen beide steden zit, maar dan wel VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL oostelijker!
http://www.gelderlander.n(...)reinstation-Elst.ecequote:
Whehe, dat is idd een behoorlijke geography failquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |