quote:Op woensdag 4 november 2009 09:11 schreef Dragorius het volgende:
Heeft iedereen al braaf zijn prikje gehaald?
Maandag ga ik voor de slacht de prikquote:Op woensdag 4 november 2009 09:11 schreef Dragorius het volgende:
Heeft iedereen al braaf zijn prikje gehaald?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:37 schreef splendor het volgende:
In plaats van youtubes filmpje plaatsen zonder er verder bij te zeggen wat je er nu precies mee wilt zeggen, kun je beter een foto van een leuke meid in lingerie plaatsen, dat is net zo offtopic en nutteloos, maar in ieder geval wél leuk om naar te kijken.
Ben vergeten te duimen. Je hebt gefaald neem ik aan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:23 schreef ATuin-hek het volgende:
Duimen jullie allemaal mee dat ik voor dinsdag resultaten heb die interessant genoeg zijn om voor http://www.ismrm.org/ in te sturen?
Gaat nog een weekend hard werken worden...
quote:While most scientists would write off the event as a freak accident, two esteemed physicists have formulated a theory that suggests an alternative explanation: perhaps a time-traveling bird was sent from the future to sabotage the experiment. Bech Nielsen of the Niels Bohr Institute in Copenhagen and Masao Ninomiya of the Yukawa Institute for Theoretical Physics in Kyoto, Japan, have published several papers over the past year arguing that the CERN experiment may be the latest in a series of physics research projects whose purposes are so unacceptable to the universe that they are doomed to fail, subverted by the future.
BNW is nabij dood zonder Lambiekje.quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:49 schreef Bommenlegger het volgende:
Lambiekje zit vast.
Betrapt bij het ontucht plegen met een kikker...
Verwacht over een week of 2 weer hier te kunnen posten.
May God have mercy on us all!quote:Op zondag 15 november 2009 19:08 schreef Cerbie het volgende:
Ah Lambiekje is ook weer terug
Als er in je hoofd iets doorgebrand is waar bij normale mensen hun gezond verstand zit wel jaquote:Op maandag 16 november 2009 10:22 schreef Terecht het volgende:
Als NASA zegt dat 2012 niet het einde van de wereld is dan is 2012 dus het einde van de wereld.
Okee, jij hebt er dus geen enkel probleem mee om een contract te ondertekenen waarin staat dat ik in 2013 al jouw bezittingen krijg ? Die heb je immers niet nodig als de wereld is vergaan !quote:Op maandag 16 november 2009 10:37 schreef Terecht het volgende:
Of je bent een goedgelovig schaapje natuurlijk. Slaap zacht...
Jij iets te serieus blijkbaar.quote:Op maandag 16 november 2009 10:40 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Okee, jij hebt er dus geen enkel probleem mee om een contract te ondertekenen waarin staat dat ik in 2013 al jouw bezittingen krijg ? Die heb je immers niet nodig als de wereld is vergaan !
Kom, je hebt nu eindelijk eens de mogelijkheid om te laten zien hoe serieus je dit allemaal meent !
This was a triumphquote:Op maandag 16 november 2009 14:43 schreef switchboy het volgende:
The lamp is a lie is a lie!quote:Op maandag 16 november 2009 13:38 schreef switchboy het volgende:
The cake is a lie!
Dat ik dan mijn bankgegevens op het internet ga zetten om te zien welke neiging een mod niet kon onderdrukken?quote:Op maandag 16 november 2009 18:19 schreef switchboy het volgende:
gewoon wachten tot je er een paar hebt en dan kan je ze in 1x inzien
Mmm, ja ik weet dus echt niet waar ik hem voor gekregen heb. Kan wel leven met een note. Vind het jammer dat ik niets gemerkt heb toen ik hem kreeg.quote:Op maandag 16 november 2009 18:55 schreef ToT het volgende:@ die note trouwens!
What the hell were you thinking?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 november 2009 18:59 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Mmm, ja ik weet dus echt niet waar ik hem voor gekregen heb. Kan wel leven met een note. Vind het jammer dat ik niets gemerkt heb toen ik hem kreeg.Iets over bejaarden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer zeg ik niet, dan moet je Danny gaan sponsoren om die gozer in Thailand er uit te kopen!
![]()
Ah!quote:
Ik dacht dat het in dat subforum het juist de norm was dergelijke onzin uit te kramen.quote:
Ow, een topic over bejaarden die iets gestolen hadden in NWS. Ik zo van:quote:
Beetje als absurd comentaar op non-oplossingingen en dom geroep in NWS en op het internet in het algemeen. Niet eens echt grappig, maar note-waardig blijkbaar.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:09 schreef Odysseuzzz het volgende:
Bejaarden moeten terug jong worden...terug waar ze vandaan komen...hun moeder in.![]()
Tja, is mijn eerste note sinds 2006. Beetje vreemd vind ik het ook wel.quote:
Mmm, zal vast een waarschuwing aan voorafgegaan zijn?quote:Heb er eentje staan van ToT, iets met lambiekje en gesticht geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |