Because the fucking fury is unleashed in Caps Lock:quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:02 schreef switchboy het volgende:
En wat is dat trouwens voor grap dat al die samenzweringsfilmpjes zo nodig altijd caps lock aan hebben?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geniale reactiesquote:Op donderdag 19 november 2009 03:14 schreef Odysseuzzz het volgende:
Hehe, ik wist niet meer of ik hem hier in BNW al eerder had gepost. Die reacties iddquote:
Ik lijd aan verbale diarree, dat is heus geen pretje hoor.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:43 schreef ToT het volgende:
Ledje kon het ook niet laten om daar te reageren he!
Nee, dat weten wequote:Op donderdag 19 november 2009 15:47 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik lijd aan verbale diarree, dat is heus geen pretje hoor.
Hoe?quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:03 schreef Terecht het volgende:
Danny leeft van onze belastingcenten!
Alex Jones set off the fire alarm.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:28 schreef ATuin-hek het volgende:
Even Freud would say, 'he has issues'
Het heeft geen haast.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:35 schreef Ticker het volgende:
Terecht, ik ben je nu al een week een antwoord verschuldigt, maar ik kan me er gewoon niet toe dwingen om een beetje nette post te maken, of eigenlijk tijd erin te steken!![]()
Ik kom terug, met wat pics, maar het is lastig om makkelijk door de NASA cataloges te kunnen kijken om even alle LEM landingen van onder te kunnen vergelijken.
Zie post erboven: advertentie van de overheid. Wij sponsoren Danny!quote:
Je hangt ook niet meer Jones' politieke visie aan zie ik?quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:39 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Alex Jones set off the fire alarm.![]()
Die kerel roept zoveel gevoelens bij mij op... Maar nu andere dan vroeger.![]()
Blijkbaar ben ik ouder en wijzer geworden.
Iemand nog een signature nodigquote:
quote:Op zondag 22 november 2009 22:01 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Nou, de mensen die echt snappen wat er in het vaccin zit en zich toch vrijwillig laten vaccineren, zou ik kunnen plaatsen onder de kategorie kamikaze-piloten i.p.v schapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |