mij ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:13 schreef Wessiej het volgende:
Hahah het is mij gelukt om 19:11, geniaal.
Hehe,quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:13 schreef Scorpie het volgende:
Haha, ik ben net gebeld door de grillroom dat het wat langer kon duren, ze kunnen de orders niet aan!!!!!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:13 schreef Scorpie het volgende:
Haha, ik ben net gebeld door de grillroom dat het wat langer kon duren, ze kunnen de orders niet aan!!!!!
quote:
Er staat totale prijs 14.98, betekend dat dat ik toch moet betalen, ook al dat er gratis stondquote:U heeft het volgende besteld:
1x
[Actiepizza's] Dunne bodem pommodori pesto, italiaanse dunne bodem
¤7,99
1x
[Actiepizza's] Cheeseburger pizza, medium
¤6,99
Bezorging: GRATIS
Totale prijs: ¤14,98
Dat dusquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:12 schreef timbob het volgende:
Zo, en bij wie is het gelukt?
En waarom lopen mensen zo te irriteren met die backup server.. geef dan die link of hou je bek gewoon
De Baas Betaalt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:14 schreef Ori het volgende:
moet er in de bevestingmail nog staan dat het gratis is?
bij mij worden namelijk wel de kosten vermeld
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:13 schreef nVincible het volgende:
Uw ordernummer is xxxxxx
Uw bestelling is verwerkt en wordt nu aangeboden aan Domino's Pizza Alphen
Houd uw e-mail en telefoon in de gaten, het kan zijn dat Domino's Pizza Alphen contact met u opneemt.
Thuisbezorgd.NL wenst u smakelijk eten!
* Vertel het door!
* Thuisbezorgd.NL toevoegen aan favorieten
* Terug naar de voorpagina
Yup, heb ik ook.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:13 schreef MoneyTalks het volgende:
In de bevestigingsmail staat trouwens "De baas betaalt" hebben jullie dat ook?
Echt iets om een ziekte bij te gebruikenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:10 schreef Shoombak het volgende:
Die kankesite doet het gewoon weer nu
DOMINOS BELT MIJ NET OP MET HET BERICHT DAT BJ CARAMEL CHEW CHEW OP IS EN OF IK DAN COOKIE DOUGH WIL. MIJN BESTELLING IS ER DUS DOORHEENquote:Uw ordernummer is 5AOLQB
Uw bestelling is verwerkt en wordt nu aangeboden aan Domino's Pizza Huizen
Houd uw e-mail en telefoon in de gaten, het kan zijn dat Domino's Pizza Huizen contact met u opneemt.
Ja, en je moet ons voeren!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:14 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb voor 19.09 besteld, maar kreeg de bevestiging om 19.11
En ik kreeg deze mail:
[..]
Er staat totale prijs 14.98, betekend dat dat ik toch moet betalen, ook al dat er gratis stond
Heb ik dus ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:16 schreef MASD het volgende:
Gelukt. Maar er staat: "betalingsoptie: de baas betaald". Moet ik nu betalen of niet..
is bij iedereen zo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:15 schreef Bravebart het volgende:
Huh, ik heb om 19.11 gratis besteld, maar nou staat er in mn email 'Gekozen betaalmethode: De Baas Betaalt'
ha-ha.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:15 schreef ABombali het volgende:
Je kan nog steeds gratis bestellen:p
Is hij nou doorgekomen?quote:Er is al een GRATIS bestelling vanaf dit adres geplaatst. Er kan maximaal 1 keer besteld worden vanaf hetzelfde adres.
met het adres van mijn buren ook nog gelukt om 19:12quote:
Hopelijk komt hij erdoorhene, dat is namelijk degene met mijn hoofdmenuquote:Uw ordernummer is COUBZL
Uw bestelling is verwerkt en wordt nu aangeboden aan Maryo
Houd uw e-mail en telefoon in de gaten, het kan zijn dat Maryo contact met u opneemt.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
DOMINOS BELT MIJ NET OP MET HET BERICHT DAT BJ CARAMEL CHEW CHEW OP IS EN OF IK DAN COOKIE DOUGH WIL. MIJN BESTELLING IS ER DUS DOORHEEN
DOMINOS BELT MIJ NET OP MET HET BERICHT DAT BJ CARAMEL CHEW CHEW OP IS EN OF IK DAN COOKIE DOUGH WIL. MIJN BESTELLING IS ER DUS DOORHEEN
Ik was ook na 1909 binnen, maar hé, not my problem.quote:
Na negen over besteld.quote:Thuisbezorgd.NL wenst u smakelijk eten!
Dan zit je flink in de problemen, jongemanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:15 schreef Bravebart het volgende:
Huh, ik heb om 19.11 gratis besteld, maar nou staat er in mn email 'Gekozen betaalmethode: De Baas Betaalt'
Ik ook, hoop van wel zegquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:16 schreef MASD het volgende:
Gelukt. Maar er staat: "betalingsoptie: de baas betaalt". Moet ik nu betalen of niet..
Wat, je hebt hem toch?quote:
http://www.thuisbezord.nl/quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:16 schreef gohan16 het volgende:
Kent iemand een concurrent waar ik wel kan bestellen
Godnondejuquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:17 schreef Manu. het volgende:
[..]
Dan zit je flink in de problemen, jongeman
Dat.quote:
DIT DUS!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:18 schreef tralalala het volgende:
Er is al een GRATIS bestelling vanaf dit adres geplaatst. Er kan maximaal 1 keer besteld worden vanaf hetzelfde adres.
Maar geen bevestiging gehad.![]()
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Wat staat er dan bij je betaalmethode?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:18 schreef Naamah het volgende:
Lol! Het lukt nu nog gewoon! Om 19:17 nog gratis besteld!
JA!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:18 schreef Eenskijken het volgende:
krijg mail dat het geld kost maar baas betaalt? Moet ik nou wel of niet betalen?
Zal er dan straks toch om 21.30 pizza aan de deur komenquote:Bezorgadres Er is al een GRATIS bestelling vanaf dit adres geplaatst. Er kan maximaal 1 keer besteld worden vanaf hetzelfde adres.
CHECK JE EMAIL!!!!!!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:18 schreef TwyLight het volgende:
LOL HET IS MIJ NOG GELUKT OM GRATIS TE BESTELLEN!!!!!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:18 schreef Qunix het volgende:
FUUUUUUUUUUUU
Wie heeft ook een bevestigings email gekregen???
1x [Spare ribs]
Classic ribs, geen drankje, salade, whiskysaus, currysaus, gepofte aardappel met kruidenboter ¤14,75
Bezorging: GRATIS Totale prijs: ¤14,75 Tijdstip bezorging: zo snel mogelijk
Gekozen betaalmethode: De Baas Betaalt
Jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:18 schreef Mirjam het volgende:
krijgt iedereen met een gelukte bestelling een bevestigingsmail?
quote:Beste klant,
Wegens een storing is Thuisbezorgd.NL momenteel onbeschikbaar. Probeer het over enkele minuten nogmaals.
Wij vragen om uw begrip.
Je hebt kans dat ie remote het scriptje moet vervangen, dat moet ie op stuk of 8 servers doen, doordat alles traag is kan dat dus langer durenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:18 schreef ABombali het volgende:
Hun admin is even naar de wc...dat wordt 100000 euro aan gratis eten dus
"U heeft zeker het verkeerde adres."quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
GodnondejuNaja, dan maar als in NKOTB gewoon zeggen da ik geen geld bij heb
Ja.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:18 schreef Mirjam het volgende:
quote:
Ja om 19.18 nog besteld en optie gratis stond nog eropquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:18 schreef Mirjam het volgende:
1xquote:
quote:
Heb ik ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:20 schreef zquing het volgende:
[..]
1x
[Spare ribs]Yakitori ribs, gepofte aardappel met kruidenboter, knoflooksaus, salade, geen drankje
¤14,75
Totale prijs: ¤14,75
Tijdstip bezorging: zo snel mogelijk
Gekozen betaalmethode: De Baas Betaal
heb je constant ge f5-ed ofzoquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:20 schreef ErikT het volgende:
om 19:19 gratis besteld.
Ik zou t nog ff blijven proberen.
HAHAHAHquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:21 schreef ReignBeau het volgende:
Wat een fail! Ik vet blij nadat ik een bevestigingsmailtje had gekregen, ff na gebeld bij NY-pizza.
Ik moet gewoon betalen
Hetzlefde maar dan Express Leidenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:21 schreef Dayshine het volgende:
Uw bestelling is verwerkt en wordt nu aangeboden aan Spare Rib Express Nijmegen
Houd uw e-mail en telefoon in de gaten, het kan zijn dat Spare Rib Express Nijmegen contact met u opneemt.
Nou zal mij benieuwen. Bestelling gedaan om 19:19 maar er stond nog wel dat de bestelling gratis was.
Betaalmethode is 'de baas betaald' dus we zullen zien
Snel!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:22 schreef Mirjam het volgende:
kut, ik heb geen bevestigingsmail![]()
op het moment dat ik dit typ, gaat de bel, de bezorger met mijn gratis ijs![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:21 schreef Shoombak het volgende:
Het is nog steeds onmogelijk om gratis te bestellen!
quote:Thuisbezorgd.NL is genomineerd voor Website van het Jaar 2009. Stem nu op Thuisbezorgd.NL en maak kans op een Samsung 26 inch HD televisie of een PSP Go! http://www.websitevanhetjaar.nl/vote.php?id=180
Geachte heer/mevrouw xxxxx,
Bedankt voor uw bestelling bij Thuisbezorgd.NL
Uw ordernummer is 2BITM4
Wij geven uw bestelling direct door aan Sphinx. Als u vragen of opmerkingen heeft over de door u geplaatste bestelling willen wij u met klem vragen het restaurant zelf te bellen op 077-3541894. Voor minder spoedeisende vragen aan Thuisbezorgd.NL zelf kunt u hier klikken. Let op: u kunt niet per e-mail reageren!
De kans is aanwezig dat u door Sphinx gebeld zult worden. Blijft u dus bereikbaar op het door u opgegeven telefoonnummer en houd ook u e-mail goed in de gaten.
Bezorging is (afhankelijk van het bezorgrestaurant!) meestal binnen 45-60 minuten. Op zon- en feestdagen kan dit helaas wat langer duren. Ook kunnen specifieke weersomstandigheden de bezorging lastiger maken. Sphinx zal u echter meestal informeren als het wat langer duurt.
Thuisbezorgd.NL heeft helaas geen invloed op het tijdstip van de bezorging.
U heeft het volgende besteld:
1x [Pizza's] Vegetariana ¤7,001x [Pizza's] Salami ¤6,50 Bezorging: 1,00 Totale prijs: ¤14,50 Tijdstip bezorging: zo snel mogelijk
Gekozen betaalmethode: Contant
Gratisch
De door u opgegeven adresinformatie is:
xxxxx
xxxxxx
xxxxxxx
Telefoonnr xxxxxxx
Klopt er iets niet belt u dan zo snel mogelijk Sphinx (077-3541894).
Namens Sphinx willen wij u hartelijk danken voor het plaatsen van uw bestelling!
Thuisbezorgd.NL BV
quote:Thuisbezorgd.NL is genomineerd voor Website van het Jaar 2009. Stem nu op Thuisbezorgd.NL en maak kans op een Samsung 26 inch HD televisie of een PSP Go! http://www.websitevanhetjaar.nl/vote.php?id=180
Geachte heer/mevrouw xxxxx,
Bedankt voor uw bestelling bij Thuisbezorgd.NL
Uw ordernummer is R2TGME
Wij geven uw bestelling direct door aan Pizzeria Venezia. Als u vragen of opmerkingen heeft over de door u geplaatste bestelling willen wij u met klem vragen het restaurant zelf te bellen op 077-3826243. Voor minder spoedeisende vragen aan Thuisbezorgd.NL zelf kunt u hier klikken. Let op: u kunt niet per e-mail reageren!
De kans is aanwezig dat u door Pizzeria Venezia gebeld zult worden. Blijft u dus bereikbaar op het door u opgegeven telefoonnummer en houd ook u e-mail goed in de gaten.
Bezorging is (afhankelijk van het bezorgrestaurant!) meestal binnen 45-60 minuten. Op zon- en feestdagen kan dit helaas wat langer duren. Ook kunnen specifieke weersomstandigheden de bezorging lastiger maken. Pizzeria Venezia zal u echter meestal informeren als het wat langer duurt.
Thuisbezorgd.NL heeft helaas geen invloed op het tijdstip van de bezorging.
1x [Dranken] Coca cola 33cl ¤1,501x [Pizza's] Carsiofi, klein ¤5,501x [Pizza's] Salame, klein ¤5,50 Bezorging: 2,50 Totale prijs: ¤15,00 Tijdstip bezorging: zo snel mogelijk
Gratisch
De door u opgegeven adresinformatie is:
xxxxxxx
xxxxx
xxxxxx
Telefoonnr xxxxxxx
Klopt er iets niet belt u dan zo snel mogelijk Pizzeria Venezia (077-3826243).
Namens Pizzeria Venezia willen wij u hartelijk danken voor het plaatsen van uw bestelling!
Thuisbezorgd.NL BV
Huh, heb je het wel goed gedaan dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:21 schreef ReignBeau het volgende:
Wat een fail! Ik vet blij nadat ik een bevestigingsmailtje had gekregen, ff na gebeld bij NY-pizza.
Ik moet gewoon betalen
Same here. Ook bevestigingsmailquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:22 schreef Fingon het volgende:
[..]
Hetzlefde maar dan Express Leiden
Wel bevestigingsmail
Die bestelling ken ikquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:18 schreef Qunix het volgende:
FUUUUUUUUUUUU
Wie heeft ook een bevestigings email gekregen???
1x [Spare ribs]
Classic ribs, geen drankje, salade, whiskysaus, currysaus, gepofte aardappel met kruidenboter ¤14,75
Bezorging: GRATIS Totale prijs: ¤14,75 Tijdstip bezorging: zo snel mogelijk
Hier ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:22 schreef santiagojwz het volgende:
besteld, maar geen bevestiging, er was al 1 gratis bestelling geplaatst . no confirmation
Nou, dan ga je toch niet akkoord..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:21 schreef ReignBeau het volgende:
Ik moet gewoon betalen
Gekozen betaalmethode: De Baas Betaaltquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 @ 19:22 schreef RodeNek het volgende:
OH YOU THOUGHT U WON![]()
![]()
?????? :
19.18
[..]
I DON'T THINK SO BIATCHHHHHH.....GET THIISSSS AAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FREEE FOOODDD
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
ik dacht: iedereen zal nu wel afhaken, en ze zullen bij thuisbezorgd.nl wel begrijpen dat ze dit niet kunnen maken, en dus de actie verlengen. dus ff later nog eens geprobeerd.quote:
Niet als je via het gratis schermpje hebt besteld.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:21 schreef ReignBeau het volgende:
Ik moet gewoon betalen
EH? in mijn bevestigingsmail staat dat baas betaald. Ga ze geen geld geven als ze hier komen hoor! Heb ook geen geld in portomonee dus gaatm oeilijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:21 schreef ReignBeau het volgende:
Ik moet gewoon betalen
Blijkbaar niet nee,quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:22 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Huh, heb je het wel goed gedaan dan?
pics!a111quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:24 schreef StephanL het volgende:
Ja pizza is aangekomen + ben en jerry. 0 euro kosten, lekker snel!!!!!!!
Duh... echt niet dat ik dan ga betalen.. krijg de tiefus maar..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:24 schreef RacerDKB het volgende:
Benieuwd of al die mensen straks moeten betalen
Kan je het weigeren? Zeggen dat je niets besteld hebt gewoon?
Ik ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:24 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Fuck, het is nog steeds gratis! Maar ik word eruit gegooid!
Nee, nu zit je in de penarie vriend.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:23 schreef Ori het volgende:
In de bevestingsmail staan wel kosten vermeld. hebben jullie dat ook?
Ligt dan gewoon aan de site, neem maar weer meequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:24 schreef RacerDKB het volgende:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bínnen 10 minuten, echt bizar
[ afbeelding ]
bedankt, thuisbezorgd.nl
FUUUUUUUUquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bedankt, thuisbezorgd.nl
Thuisbezorgd ik heb een overeenkomst met thuisbezorgd, welke een overeenkomst heeft met de leverancier. Niet mijn probleem als het tussen die 2 fout loopt, dan mogen ze met hun eten weer terug gaan als ik moet betalenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:24 schreef RacerDKB het volgende:
WTF zo snelquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bedankt, thuisbezorgd.nl
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bedankt, thuisbezorgd.nl
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:25 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ben dakloos en zat even hier bij het legers des heils op internet maar kwam er ook niet doorheen dus daar gaat met enige warme maaltijd voor deze maand
ik heb wel wat ijs voor je?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:25 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ben dakloos en zat even hier bij het legers des heils op internet maar kwam er ook niet doorheen dus daar gaat met enige warme maaltijd voor deze maand
Baal je wel als je Jan de Baas heetquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:24 schreef 9611Niels het volgende:
Kiezen de mensen die nu nog bestellen wel voor 'gratis' ipv 'de baas betaalt'?
Ik show die bezorger wel een printscreentje danquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:27 schreef TwyLight het volgende:
Ik ga echt niet betalen, in mijn bestelscherm stond gratis dus dan is het ook gratis
Eerst pizza.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:27 schreef Ori het volgende:
voor degenen die gratis hebben kunnen bestellen, wees dan ook even zo tof op op hen te stemmen voor website van het jaar!
http://www.websitevanhetjaar.nl/vote.php?id=180
Goeie Nederlandse actie, je geeft iets gratis weg en je wint een award.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:27 schreef Ori het volgende:
voor degenen die gratis hebben kunnen bestellen, wees dan ook even zo tof op op hen te stemmen voor website van het jaar!
http://www.websitevanhetjaar.nl/vote.php?id=180
Dat zou koning zijn, maar ik weet ongeveer wat ze pakken op een bestelling, en dat al 9 jaar, dus failliet zullen ze wel niet zijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:27 schreef TwyLight het volgende:
En ik hoop dat thuisbezorgd.nl nu failliet is![]()
BAVARIA.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:28 schreef ruud.nl het volgende:
1x [Grote schotels] Shoarma, friet ¤10,00
3x [Dranken] Bavaria ¤4,50
Totale prijs: ¤14,50
Tijdstip bezorging: zo snel mogelijk
Waar heb je die besteld danquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bedankt, thuisbezorgd.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |