mij ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:13 schreef Wessiej het volgende:
Hahah het is mij gelukt om 19:11, geniaal.
Hehe,quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:13 schreef Scorpie het volgende:
Haha, ik ben net gebeld door de grillroom dat het wat langer kon duren, ze kunnen de orders niet aan!!!!!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:13 schreef Scorpie het volgende:
Haha, ik ben net gebeld door de grillroom dat het wat langer kon duren, ze kunnen de orders niet aan!!!!!
quote:
Er staat totale prijs 14.98, betekend dat dat ik toch moet betalen, ook al dat er gratis stondquote:U heeft het volgende besteld:
1x
[Actiepizza's] Dunne bodem pommodori pesto, italiaanse dunne bodem
€7,99
1x
[Actiepizza's] Cheeseburger pizza, medium
€6,99
Bezorging: GRATIS
Totale prijs: €14,98
Dat dusquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:12 schreef timbob het volgende:
Zo, en bij wie is het gelukt?
En waarom lopen mensen zo te irriteren met die backup server.. geef dan die link of hou je bek gewoon
De Baas Betaalt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:14 schreef Ori het volgende:
moet er in de bevestingmail nog staan dat het gratis is?
bij mij worden namelijk wel de kosten vermeld
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:13 schreef nVincible het volgende:
Uw ordernummer is xxxxxx
Uw bestelling is verwerkt en wordt nu aangeboden aan Domino's Pizza Alphen
Houd uw e-mail en telefoon in de gaten, het kan zijn dat Domino's Pizza Alphen contact met u opneemt.
Thuisbezorgd.NL wenst u smakelijk eten!
* Vertel het door!
* Thuisbezorgd.NL toevoegen aan favorieten
* Terug naar de voorpagina
Yup, heb ik ook.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:13 schreef MoneyTalks het volgende:
In de bevestigingsmail staat trouwens "De baas betaalt" hebben jullie dat ook?
Echt iets om een ziekte bij te gebruikenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:10 schreef Shoombak het volgende:
Die kankesite doet het gewoon weer nu
DOMINOS BELT MIJ NET OP MET HET BERICHT DAT BJ CARAMEL CHEW CHEW OP IS EN OF IK DAN COOKIE DOUGH WIL. MIJN BESTELLING IS ER DUS DOORHEENquote:Uw ordernummer is 5AOLQB
Uw bestelling is verwerkt en wordt nu aangeboden aan Domino's Pizza Huizen
Houd uw e-mail en telefoon in de gaten, het kan zijn dat Domino's Pizza Huizen contact met u opneemt.
Ja, en je moet ons voeren!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:14 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb voor 19.09 besteld, maar kreeg de bevestiging om 19.11
En ik kreeg deze mail:
[..]
Er staat totale prijs 14.98, betekend dat dat ik toch moet betalen, ook al dat er gratis stond
Heb ik dus ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:16 schreef MASD het volgende:
Gelukt. Maar er staat: "betalingsoptie: de baas betaald". Moet ik nu betalen of niet..
is bij iedereen zo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:15 schreef Bravebart het volgende:
Huh, ik heb om 19.11 gratis besteld, maar nou staat er in mn email 'Gekozen betaalmethode: De Baas Betaalt'
ha-ha.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:15 schreef ABombali het volgende:
Je kan nog steeds gratis bestellen:p
Is hij nou doorgekomen?quote:Er is al een GRATIS bestelling vanaf dit adres geplaatst. Er kan maximaal 1 keer besteld worden vanaf hetzelfde adres.
met het adres van mijn buren ook nog gelukt om 19:12quote:
Hopelijk komt hij erdoorhene, dat is namelijk degene met mijn hoofdmenuquote:Uw ordernummer is COUBZL
Uw bestelling is verwerkt en wordt nu aangeboden aan Maryo
Houd uw e-mail en telefoon in de gaten, het kan zijn dat Maryo contact met u opneemt.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
DOMINOS BELT MIJ NET OP MET HET BERICHT DAT BJ CARAMEL CHEW CHEW OP IS EN OF IK DAN COOKIE DOUGH WIL. MIJN BESTELLING IS ER DUS DOORHEEN
DOMINOS BELT MIJ NET OP MET HET BERICHT DAT BJ CARAMEL CHEW CHEW OP IS EN OF IK DAN COOKIE DOUGH WIL. MIJN BESTELLING IS ER DUS DOORHEEN
Ik was ook na 1909 binnen, maar hé, not my problem.quote:
Na negen over besteld.quote:Thuisbezorgd.NL wenst u smakelijk eten!
Dan zit je flink in de problemen, jongemanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:15 schreef Bravebart het volgende:
Huh, ik heb om 19.11 gratis besteld, maar nou staat er in mn email 'Gekozen betaalmethode: De Baas Betaalt'
Ik ook, hoop van wel zegquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:16 schreef MASD het volgende:
Gelukt. Maar er staat: "betalingsoptie: de baas betaalt". Moet ik nu betalen of niet..
Wat, je hebt hem toch?quote:
http://www.thuisbezord.nl/quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:16 schreef gohan16 het volgende:
Kent iemand een concurrent waar ik wel kan bestellen
Godnondejuquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:17 schreef Manu. het volgende:
[..]
Dan zit je flink in de problemen, jongeman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |