Sloeber.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:10 schreef Schobbejak. het volgende:
Godverdomme, ben der gewoon eerder voor naar huis gegaan vant werk.
Ze kunnen de weetikwat krijgen!
Hoe zijn ze terug te pakken?
Bestelling toch aangekomenquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
Post dit plaatje als je het met me eens bent:
[ afbeelding ]
Whehehe.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:11 schreef Razor21 het volgende:
Wel grapppig dat iedereen zijn / haar ordernummer post ik zal de boel ff annuleren....![]()
WTFFFFquote:U heeft het volgende besteld:
1x [Pizza's] Vegetariana ¤7,001x [Pizza's] Salami ¤6,50 Bezorging: 1,00 Totale prijs: ¤14,50 Tijdstip bezorging: zo snel mogelijk
Gekozen betaalmethode: Contant
Wat heb jij eigenlijk gegeten, Jarno?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:11 schreef Jarno het volgende:
Allemaal boze fokkertjes in dit topic, priceless!!
Jij bent ook al zo stoer!!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:11 schreef Razor21 het volgende:
Wel grapppig dat iedereen zijn / haar ordernummer post ik zal de boel ff annuleren....![]()
Geniaal. Dat zullen meer restaurants gedaan hebben, die nu allemaal niks meer met thuisbezorgd te maken willen hebben. Thuisbezorgd failliet, daagquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Whehehe meesterlijk!
Werd net gebeld door Taco Mundo, hebben allemaal extra koeriers, extra mensen in de keuken gezet.
Alles plat, mijn bestelling is de enige die doorkwam![]()
Mijne is CMA8FW.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:10 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Bedankt voor je ordernummer, heb het adres even laten wijzigen.
was t niet TUSSEN 19:00 en 19:09quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:11 schreef Moordenaar het volgende:
FUCK yea omg om 19:09 nog net kunnen bestellen gratis:D
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:11 schreef Razor21 het volgende:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Whehehe meesterlijk!
Werd net gebeld door Taco Mundo, hebben allemaal extra koeriers, extra mensen in de keuken gezet.
Alles plat, mijn bestelling is de enige die doorkwam![]()
Ja weet het. Heb zelf ook bij de Sparerib Express gewerktquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:09 schreef Smolderbeard het volgende:
[..]
Nee.
Dat is via bedrijf op rekening betalen haha.
Dat staat altijd in de opties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |