Hier ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:22 schreef santiagojwz het volgende:
besteld, maar geen bevestiging, er was al 1 gratis bestelling geplaatst . no confirmation
Nou, dan ga je toch niet akkoord..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:21 schreef ReignBeau het volgende:
Wat een fail! Ik vet blij nadat ik een bevestigingsmailtje had gekregen, ff na gebeld bij NY-pizza.
Ik moet gewoon betalen
Gekozen betaalmethode: De Baas Betaaltquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 @ 19:22 schreef RodeNek het volgende:
OH YOU THOUGHT U WON![]()
![]()
?????? :
19.18
[..]
I DON'T THINK SO BIATCHHHHHH.....GET THIISSSS AAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FREEE FOOODDD
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
ik dacht: iedereen zal nu wel afhaken, en ze zullen bij thuisbezorgd.nl wel begrijpen dat ze dit niet kunnen maken, en dus de actie verlengen. dus ff later nog eens geprobeerd.quote:
Niet als je via het gratis schermpje hebt besteld.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:21 schreef ReignBeau het volgende:
Wat een fail! Ik vet blij nadat ik een bevestigingsmailtje had gekregen, ff na gebeld bij NY-pizza.
Ik moet gewoon betalen
EH? in mijn bevestigingsmail staat dat baas betaald. Ga ze geen geld geven als ze hier komen hoor! Heb ook geen geld in portomonee dus gaatm oeilijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:21 schreef ReignBeau het volgende:
Ik moet gewoon betalen
Blijkbaar niet nee,quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:22 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Huh, heb je het wel goed gedaan dan?
pics!a111quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:24 schreef StephanL het volgende:
Ja pizza is aangekomen + ben en jerry. 0 euro kosten, lekker snel!!!!!!!
Duh... echt niet dat ik dan ga betalen.. krijg de tiefus maar..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:24 schreef RacerDKB het volgende:
Benieuwd of al die mensen straks moeten betalen
Kan je het weigeren? Zeggen dat je niets besteld hebt gewoon?
Ik ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:24 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Fuck, het is nog steeds gratis! Maar ik word eruit gegooid!
Nee, nu zit je in de penarie vriend.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:23 schreef Ori het volgende:
In de bevestingsmail staan wel kosten vermeld. hebben jullie dat ook?
Ligt dan gewoon aan de site, neem maar weer meequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:24 schreef RacerDKB het volgende:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bínnen 10 minuten, echt bizar
[ afbeelding ]
bedankt, thuisbezorgd.nl
FUUUUUUUUquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bedankt, thuisbezorgd.nl
Thuisbezorgd ik heb een overeenkomst met thuisbezorgd, welke een overeenkomst heeft met de leverancier. Niet mijn probleem als het tussen die 2 fout loopt, dan mogen ze met hun eten weer terug gaan als ik moet betalenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:24 schreef RacerDKB het volgende:
WTF zo snelquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bedankt, thuisbezorgd.nl
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bedankt, thuisbezorgd.nl
Forum Opties | |
---|---|