1xquote:
quote:
Heb ik ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:20 schreef zquing het volgende:
[..]
1x
[Spare ribs]Yakitori ribs, gepofte aardappel met kruidenboter, knoflooksaus, salade, geen drankje
¤14,75
Bezorging: GRATIS
Totale prijs: ¤14,75
Tijdstip bezorging: zo snel mogelijk
Gekozen betaalmethode: De Baas Betaal
heb je constant ge f5-ed ofzoquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:20 schreef ErikT het volgende:
om 19:19 gratis besteld.
Ik zou t nog ff blijven proberen.
HAHAHAHquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:21 schreef ReignBeau het volgende:
Wat een fail! Ik vet blij nadat ik een bevestigingsmailtje had gekregen, ff na gebeld bij NY-pizza.
Ik moet gewoon betalen
Hetzlefde maar dan Express Leidenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:21 schreef Dayshine het volgende:
Uw bestelling is verwerkt en wordt nu aangeboden aan Spare Rib Express Nijmegen
Houd uw e-mail en telefoon in de gaten, het kan zijn dat Spare Rib Express Nijmegen contact met u opneemt.
Nou zal mij benieuwen. Bestelling gedaan om 19:19 maar er stond nog wel dat de bestelling gratis was.
Betaalmethode is 'de baas betaald' dus we zullen zien
Snel!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:22 schreef Mirjam het volgende:
kut, ik heb geen bevestigingsmail![]()
op het moment dat ik dit typ, gaat de bel, de bezorger met mijn gratis ijs![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:21 schreef Shoombak het volgende:
Het is nog steeds onmogelijk om gratis te bestellen!
quote:Thuisbezorgd.NL is genomineerd voor Website van het Jaar 2009. Stem nu op Thuisbezorgd.NL en maak kans op een Samsung 26 inch HD televisie of een PSP Go! http://www.websitevanhetjaar.nl/vote.php?id=180
Geachte heer/mevrouw xxxxx,
Bedankt voor uw bestelling bij Thuisbezorgd.NL
Uw ordernummer is 2BITM4
Wij geven uw bestelling direct door aan Sphinx. Als u vragen of opmerkingen heeft over de door u geplaatste bestelling willen wij u met klem vragen het restaurant zelf te bellen op 077-3541894. Voor minder spoedeisende vragen aan Thuisbezorgd.NL zelf kunt u hier klikken. Let op: u kunt niet per e-mail reageren!
De kans is aanwezig dat u door Sphinx gebeld zult worden. Blijft u dus bereikbaar op het door u opgegeven telefoonnummer en houd ook u e-mail goed in de gaten.
Bezorging is (afhankelijk van het bezorgrestaurant!) meestal binnen 45-60 minuten. Op zon- en feestdagen kan dit helaas wat langer duren. Ook kunnen specifieke weersomstandigheden de bezorging lastiger maken. Sphinx zal u echter meestal informeren als het wat langer duurt.
Thuisbezorgd.NL heeft helaas geen invloed op het tijdstip van de bezorging.
U heeft het volgende besteld:
1x [Pizza's] Vegetariana ¤7,001x [Pizza's] Salami ¤6,50 Bezorging: 1,00 Totale prijs: ¤14,50 Tijdstip bezorging: zo snel mogelijk
Gekozen betaalmethode: Contant
Gratisch
De door u opgegeven adresinformatie is:
xxxxx
xxxxxx
xxxxxxx
Telefoonnr xxxxxxx
Klopt er iets niet belt u dan zo snel mogelijk Sphinx (077-3541894).
Namens Sphinx willen wij u hartelijk danken voor het plaatsen van uw bestelling!
Thuisbezorgd.NL BV
quote:Thuisbezorgd.NL is genomineerd voor Website van het Jaar 2009. Stem nu op Thuisbezorgd.NL en maak kans op een Samsung 26 inch HD televisie of een PSP Go! http://www.websitevanhetjaar.nl/vote.php?id=180
Geachte heer/mevrouw xxxxx,
Bedankt voor uw bestelling bij Thuisbezorgd.NL
Uw ordernummer is R2TGME
Wij geven uw bestelling direct door aan Pizzeria Venezia. Als u vragen of opmerkingen heeft over de door u geplaatste bestelling willen wij u met klem vragen het restaurant zelf te bellen op 077-3826243. Voor minder spoedeisende vragen aan Thuisbezorgd.NL zelf kunt u hier klikken. Let op: u kunt niet per e-mail reageren!
De kans is aanwezig dat u door Pizzeria Venezia gebeld zult worden. Blijft u dus bereikbaar op het door u opgegeven telefoonnummer en houd ook u e-mail goed in de gaten.
Bezorging is (afhankelijk van het bezorgrestaurant!) meestal binnen 45-60 minuten. Op zon- en feestdagen kan dit helaas wat langer duren. Ook kunnen specifieke weersomstandigheden de bezorging lastiger maken. Pizzeria Venezia zal u echter meestal informeren als het wat langer duurt.
Thuisbezorgd.NL heeft helaas geen invloed op het tijdstip van de bezorging.
U heeft het volgende besteld:
1x [Dranken] Coca cola 33cl ¤1,501x [Pizza's] Carsiofi, klein ¤5,501x [Pizza's] Salame, klein ¤5,50 Bezorging: 2,50 Totale prijs: ¤15,00 Tijdstip bezorging: zo snel mogelijk
Gekozen betaalmethode: De Baas Betaalt
Gratisch
De door u opgegeven adresinformatie is:
xxxxxxx
xxxxx
xxxxxx
Telefoonnr xxxxxxx
Klopt er iets niet belt u dan zo snel mogelijk Pizzeria Venezia (077-3826243).
Namens Pizzeria Venezia willen wij u hartelijk danken voor het plaatsen van uw bestelling!
Thuisbezorgd.NL BV
Huh, heb je het wel goed gedaan dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:21 schreef ReignBeau het volgende:
Wat een fail! Ik vet blij nadat ik een bevestigingsmailtje had gekregen, ff na gebeld bij NY-pizza.
Ik moet gewoon betalen
Same here. Ook bevestigingsmailquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:22 schreef Fingon het volgende:
[..]
Hetzlefde maar dan Express Leiden
Wel bevestigingsmail
Die bestelling ken ikquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:18 schreef Qunix het volgende:
FUUUUUUUUUUUU
Wie heeft ook een bevestigings email gekregen???
1x [Spare ribs]
Classic ribs, geen drankje, salade, whiskysaus, currysaus, gepofte aardappel met kruidenboter ¤14,75
Bezorging: GRATIS Totale prijs: ¤14,75 Tijdstip bezorging: zo snel mogelijk
Gekozen betaalmethode: De Baas Betaalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |