WTF zo snelquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bínnen 10 minuten, echt bizar
[ afbeelding ]
bedankt, thuisbezorgd.nl
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bínnen 10 minuten, echt bizar
[ afbeelding ]
bedankt, thuisbezorgd.nl
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:25 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ben dakloos en zat even hier bij het legers des heils op internet maar kwam er ook niet doorheen dus daar gaat met enige warme maaltijd voor deze maand
ik heb wel wat ijs voor je?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:25 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ben dakloos en zat even hier bij het legers des heils op internet maar kwam er ook niet doorheen dus daar gaat met enige warme maaltijd voor deze maand
Baal je wel als je Jan de Baas heetquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:24 schreef 9611Niels het volgende:
Kiezen de mensen die nu nog bestellen wel voor 'gratis' ipv 'de baas betaalt'?
Ik show die bezorger wel een printscreentje danquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:27 schreef TwyLight het volgende:
Ik ga echt niet betalen, in mijn bestelscherm stond gratis dus dan is het ook gratis
Eerst pizza.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:27 schreef Ori het volgende:
voor degenen die gratis hebben kunnen bestellen, wees dan ook even zo tof op op hen te stemmen voor website van het jaar!
http://www.websitevanhetjaar.nl/vote.php?id=180
Goeie Nederlandse actie, je geeft iets gratis weg en je wint een award.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:27 schreef Ori het volgende:
voor degenen die gratis hebben kunnen bestellen, wees dan ook even zo tof op op hen te stemmen voor website van het jaar!
http://www.websitevanhetjaar.nl/vote.php?id=180
Dat zou koning zijn, maar ik weet ongeveer wat ze pakken op een bestelling, en dat al 9 jaar, dus failliet zullen ze wel niet zijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:27 schreef TwyLight het volgende:
En ik hoop dat thuisbezorgd.nl nu failliet is![]()
BAVARIA.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:28 schreef ruud.nl het volgende:
U heeft het volgende besteld:
1x [Grote schotels] Shoarma, friet ¤10,00
3x [Dranken] Bavaria ¤4,50
Bezorging: GRATIS
Totale prijs: ¤14,50
Tijdstip bezorging: zo snel mogelijk
Gekozen betaalmethode: De Baas Betaalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |