Dan zeg ik dat ik niks besteld hebquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:28 schreef zquing het volgende:
zoals de meesten wel zullen weten was er vandaag een gratis actie op thuisbezorgd.nl, echter was het ook na 19.09 mogelijk om gratis eten te bestellen. Als de bevestiging is geleverd en het eten daadwerkelijk bezorgd wordt, maar er aan de deur gevraagd wordt om te betalen, moet je dan wel of niet voor je eten betalen?
Niet natuurlijk, ook al moet je het via het hooggerechtshof spelen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:28 schreef zquing het volgende:
zoals de meesten wel zullen weten was er vandaag een gratis actie op thuisbezorgd.nl, echter was het ook na 19.09 mogelijk om gratis eten te bestellen. Als de bevestiging is geleverd en het eten daadwerkelijk bezorgd wordt, maar er aan de deur gevraagd wordt om te betalen, moet je dan wel of niet voor je eten betalen?
Gewoon bevestigingsmail laten zien dat 'de Baas Betaalt'quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:28 schreef zquing het volgende:
De site gaf aan, deze bestelling is gratis en in het bevestigingsmailtje stond bij betalingmethode "de baas betaald"quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:30 schreef spoor4 het volgende:
Heb je wel even goed gekeken op de site of er daadwerkelijk stond dat het gratis was?
Klopt, maar in de actievoorwaarden staat duidelijk tussen 19.00 en 19.09. Bestellingen op andere tijdstippen kunnen nooit gratis zijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:31 schreef zquing het volgende:
[..]
De site gaf aan, deze bestelling is gratis en in het bevestigingsmailtje stond bij betalingmethode "de baas betaald"
Dan staat dat ook op de fax van de eettent en weten ze dat het betaald is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:31 schreef zquing het volgende:
[..]
De site gaf aan, deze bestelling is gratis en in het bevestigingsmailtje stond bij betalingmethode "de baas betaald"
roept je baas je morgen bij zich, "wtf is dit jongen"quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:31 schreef zquing het volgende:
[..]
Thuisbezorgd is ook baasquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:31 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds de melding dat het gratis is (heb al besteld), dus je kunt het nog eens proberen.quote:
Nou heb ik weer zin in etenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:54 schreef TwyLight het volgende:
aaaiiiiiigggghhhhhhtttttttt
[ afbeelding ]
godverdomme, ik had geen keuze voor kapsalonquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:54 schreef TwyLight het volgende:
aaaiiiiiigggghhhhhhtttttttt
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |