Dan zeg ik dat ik niks besteld hebquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:28 schreef zquing het volgende:
zoals de meesten wel zullen weten was er vandaag een gratis actie op thuisbezorgd.nl, echter was het ook na 19.09 mogelijk om gratis eten te bestellen. Als de bevestiging is geleverd en het eten daadwerkelijk bezorgd wordt, maar er aan de deur gevraagd wordt om te betalen, moet je dan wel of niet voor je eten betalen?
Niet natuurlijk, ook al moet je het via het hooggerechtshof spelen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:28 schreef zquing het volgende:
zoals de meesten wel zullen weten was er vandaag een gratis actie op thuisbezorgd.nl, echter was het ook na 19.09 mogelijk om gratis eten te bestellen. Als de bevestiging is geleverd en het eten daadwerkelijk bezorgd wordt, maar er aan de deur gevraagd wordt om te betalen, moet je dan wel of niet voor je eten betalen?
Gewoon bevestigingsmail laten zien dat 'de Baas Betaalt'quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:28 schreef zquing het volgende:
De site gaf aan, deze bestelling is gratis en in het bevestigingsmailtje stond bij betalingmethode "de baas betaald"quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:30 schreef spoor4 het volgende:
Heb je wel even goed gekeken op de site of er daadwerkelijk stond dat het gratis was?
Klopt, maar in de actievoorwaarden staat duidelijk tussen 19.00 en 19.09. Bestellingen op andere tijdstippen kunnen nooit gratis zijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:31 schreef zquing het volgende:
[..]
De site gaf aan, deze bestelling is gratis en in het bevestigingsmailtje stond bij betalingmethode "de baas betaald"
Dan staat dat ook op de fax van de eettent en weten ze dat het betaald is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:31 schreef zquing het volgende:
[..]
De site gaf aan, deze bestelling is gratis en in het bevestigingsmailtje stond bij betalingmethode "de baas betaald"
roept je baas je morgen bij zich, "wtf is dit jongen"quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:31 schreef zquing het volgende:
[..]
Thuisbezorgd is ook baasquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:31 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds de melding dat het gratis is (heb al besteld), dus je kunt het nog eens proberen.quote:
Nou heb ik weer zin in etenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:54 schreef TwyLight het volgende:
aaaiiiiiigggghhhhhhtttttttt
[ afbeelding ]
godverdomme, ik had geen keuze voor kapsalonquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:54 schreef TwyLight het volgende:
aaaiiiiiigggghhhhhhtttttttt
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat jij besteld hebt terwijl jij akkoord ging met de actievoorwaarden. Als jij akkoord gaat dat het niet gratis kan zijn na 19.09, dan kan het dus niet gratis zijn. Al zie je nog een oude pagina waar 'gratis' op staat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:24 schreef brushaway het volgende:
Als het niet zou mogen moeten ze de optie toch weghalen. Ik hoefde niks in te vullen, er stond meteen dat de bestelling gratis was en heb 10 min geleden besteld.
Je zit te spammen, jongen. En niet alleen in dit topic.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:16 schreef OleUSA het volgende:
Ik heb gisteren ook mooi genoten van de gratis actie van thuisbezorgd. Een overheerlijke pizza pepperoni. Het moet wel gezegd worden dat dit soort acties echt wel heel erg goed is. Zo kan je veel geld besparen. Ik kwam vandaag weer een kortingspagina tegen met verschillende kortingscodes op FOK!. Dus daar heb ik nu ook weer wat geld bespaard.
Zonder het internet was dit allemaal een stukje moeilijker.
Sukkelquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:16 schreef OleUSA het volgende:
Ik heb gisteren ook mooi genoten van de gratis actie van thuisbezorgd. Een overheerlijke pizza pepperoni. Het moet wel gezegd worden dat dit soort acties echt wel heel erg goed is. Zo kan je veel geld besparen. Ik kwam vandaag weer een kortingspagina tegen met verschillende kortingscodes op FOK!. Dus daar heb ik nu ook weer wat geld bespaard.
Zonder het internet was dit allemaal een stukje moeilijker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |