quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:ACT-F
...
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:GoeRoe86
...
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:Min-e
...
quote:msnk
...
quote:RoW-0
...
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Op die manier begrijp ik het wel, ik hoor het ook bijna dagelijks aan. Kan me er soms niet door concenteren. Ook in de NACHT! Slechte nachtrust, ik hoop dat het bij jou niet zo ver is gekomen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:31 schreef Burakius het volgende:
[..]
Het is pas leuk als je het zelf doet, maar als ik het moet aanhoren irriteert het me vanaf seconde 1. Jeugdtrauma, elke dag dat gejengel aanhoren
Hij steunt Koerdische separatisten en moordenaars maar ergert zich tegelijk aan Turken die met Turkse vlaggen lopen tijdens het EK? En jij kan dat gewoon negeren.. Euwkey.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Pff, nee. Ik weet niet waarom en hoe, maar we hadden het er nooit echt over gehad. De koerd praatte wel vaak over "vrede" en dat haat onzin is. Toen Turkije speelde, merkte ik dat ze zich ergerde aan de Turken op school met een vlag. Zo begon het.. en ik heb het contact toen niet verbroken, dat vind ik gewoon onzin.
Ik heb bijna zijn saz door midden gebroken, maar toen ik zag hoe hij keek, realiseerde ik me dat ik ook door het midden gebroken zou wordenquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Op die manier begrijp ik het wel, ik hoor het ook bijna dagelijks aan. Kan me er soms niet door concenteren. Ook in de NACHT! Slechte nachtrust, ik hoop dat het bij jou niet zo ver is gekomen.
She can try to change his/her way of thoughts?quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij steunt Koerdische separatisten en moordenaars maar ergert zich tegelijk aan Turken die met Turkse vlaggen lopen tijdens het EK? En jij kan dat gewoon negeren.. Euwkey.
Maar ik kan ook Robbie Williams luisteren ... om maar ff random te zijn.quote:
Ik heb nergens gezegd dat ik het kan negeren, als ik het wel heb gezegd, graag even laten zien, geen zin om het op te zoeken. Ik leg het wel nog een keer uit. Ik verbreek het contact niet met een koerd die de PKK aanmoedigt, want zo iemand moet je juist (proberen te) laten zien dat die niet juist bezig is.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij steunt Koerdische separatisten en moordenaars maar ergert zich tegelijk aan Turken die met Turkse vlaggen lopen tijdens het EK? En jij kan dat gewoon negeren.. Euwkey.
neequote:Op zondag 25 oktober 2009 23:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat Burakius probeert te zeggen is dat muziek haram is.
Best wel hypocriet ja.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ze zegt dat ze het negeert.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:36 schreef Burakius het volgende:
[..]
She can try to change his/her way of thoughts?
Wat een liefde voor de saz, respect voor je vader.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:36 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik heb bijna zijn saz door midden gebroken, maar toen ik zag hoe hij keek, realiseerde ik me dat ik ook door het midden gebroken zou worden
Gaatie weer eens op de biologisch tour.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:35 schreef IHVK het volgende:
Jullie hebben allemaal school morgen toch? Gaan ze op ene forum zitten ipv slapen.
Volgens mij zei ze toch dat ze probeerde de gedachtengang te veranderen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ze zegt dat ze het negeert.
mij ook niet.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:38 schreef IHVK het volgende:
Ah muziek haram of niet.
Vraag het maar aan Trigger.
Lijkt me geen leuke discussie alleen.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:38 schreef Burakius het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze toch dat ze probeerde de gedachtengang te veranderen.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Pff, nee. Ik weet niet waarom en hoe, maar we hadden het er nooit echt over gehad. De koerd praatte wel vaak over "vrede" en dat haat onzin is. Toen Turkije speelde, merkte ik dat ze zich ergerde aan de Turken op school met een vlag. Zo begon het.. en ik heb het contact toen niet verbroken, dat vind ik gewoon onzin.
Waar zeg ik dan dat ik het negeer? Ik zeg dat ik het contact niet heb verbroken.quote:
Bulent Abiquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:40 schreef IHVK het volgende:
Waarom zijn we überhaupt begonnen over politiek. Wie is de schuldige?
Politiek is net zo leuk als geschiedenis.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:40 schreef IHVK het volgende:
Waarom zijn we überhaupt begonnen over politiek. Wie is de schuldige?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Daarom maak ik ook die vergelijking. Als ik een koerdische vriend heb en hij heeft verkeerde gedachtes over bepaalde dingen, dan verbreek ik het contact ook niet, want zo iemand moet je juist proberen te veranderen. VIND IK.
Oja, ik weet dat ik Ahmet Kaya niet kan veranderen. Ik kan toch niet meer naar hem luisteren, mag niet van babam.
Nogmaals saz
Je legt woorden in mijn mond die ik niet heb uitgesproken. DAT is iftira.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Iftira? Je gelooft niet in Ahadith?
Ik zei dat we er in het begin nooit over praatten, want de koerd zei dat die tegen haat was en m'n ouders kennen de familie van de koerd, ik had er nooit wat over gehoord, daarom ging ik er vanuit dat de koerd geen verkeerde gedachtes zou hebben. Tot die dag van de wedstrijd.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:41 schreef Bortecinem het volgende:
Je zegt toch dat je het er nooit met hem over hebt gepraat? Is dat geen negeren?
En vervolgens zeg je dat je er nooit echt over hebt gepraat..quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
Daarom maak ik ook die vergelijking. Als ik een koerdische vriend heb en hij heeft verkeerde gedachtes over bepaalde dingen, dan verbreek ik het contact ook niet, want zo iemand moet je juist proberen te veranderen. VIND IK.
Ach so, my fault, waarvoor excuses.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:42 schreef Burakius het volgende:
[..]
Je legt woorden in mijn mond die ik niet heb uitgesproken. DAT is iftira.. Ik heb niets gezegd over muziek.
Ja, in het BEGINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En vervolgens zeg je dat je er nooit echt over hebt gepraat..
Nee, je zei dat je er nooit over had gepraat. Maar goed, like I care.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik zei dat we er in het begin nooit over praatten, want de koerd zei dat die tegen haat was en m'n ouders kennen de familie van de koerd, ik had er nooit wat over gehoord, daarom ging ik er vanuit dat de koerd geen verkeerde gedachtes zou hebben. Tot die dag van de wedstrijd.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, je zei dat je er nooit over had gepraat. Maar goed, like I care.
Sorry dat ik er niet meteen bij vermeldde dat ik er in het begin nooit over had gepraat hoor.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
BÜLENT ERSOY DÜNYA STARI OLACAKTI, AMA ÖNÜNÜ KESTILER!quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:44 schreef Burakius het volgende:
OKE MENSEN CHILL DE FOK UIT: DE BULENT-TIME-OUT!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:45 schreef IHVK het volgende:
Dit topic is wel makkelijk te ontsporen.
Laten we hopen dat er geen Britten langskomen dan.
Kestiler tabi.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
BÜLENT ERSOY DÜNYA STARI OLACAKTI, AMA ÖNÜNÜ KESTILER!
Zo, hebben we die ook weer gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |