Jij zou vrienden kunnen worden met een PKK'ci?quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je kunt iemand die naar Ahmet Kaya luistert toch niet tegenhouden? Je accepteert iemands gedachtes toch niet meteen als je naar diegene luistert. Het lijkt een beetje op het hebben van een koerdische vriend, je vindt sommige dingen van hem leuk, maar accepteert niet alles (z'n gedachte bijv.)
En saz
Mjah, als het goed aangepakt wordt, kan het best wel wat worden.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hebben we ze Ozal aan verloren, dus blijft een pittig issue.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zijn achterste vegen met de (chinezen)hoofd van Zargon
Mijn pa vindt het helaas ook de bom.quote:
Daarom maak ik ook die vergelijking. Als ik een koerdische vriend heb en hij heeft verkeerde gedachtes over bepaalde dingen, dan verbreek ik het contact ook niet, want zo iemand moet je juist proberen te veranderen. VIND IK.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:25 schreef Burakius het volgende:
[..]
Iemand die Ahmet Kaya luistert wil ik graag op zijn foute acties wijzen. Dat hij het doden van 30.000 burgers steunt, seperatisme steunt, dood, verderf ellende, huilende moeders. Dat hij dit allemaal steunt. Hij kan die saz ergens stoppen waarbij fotonen nog niet eens kunnen komen.
Hayir hayir hic korkma, gelde sürt yüzünü, belki yakisir.quote:
En zo niet, wat zijn de consequenties?quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mjah, als het goed aangepakt wordt, kan het best wel wat worden.
Hmm. Ik heb een koerd gehad in m'n vriendenkring ja, ik ontdekte later dat deze PKK wel aanmoedigde. Misschien zal het je verbazen, maar ik heb het contact niet meteen verbroken.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij zou vrienden kunnen worden met een PKK'ci?
Van welk soort muziek houd jij ?quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:26 schreef Burakius het volgende:
[..]
Mijn pa vindt het helaas ook de bom.
Jullie hebben dan wel een behoorlijk lange periode over het weer gepraat, of niet?quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hmm. Ik heb een koerd gehad in m'n vriendenkring ja, ik ontdekte later dat deze PKK wel aanmoedigde. Misschien zal het je verbazen, maar ik heb het contact niet meteen verbroken.
Kom op dat kun je nu wel raden na 150 topicsquote:
Dat is toch anders, dan hoor je het waarschijnlijk de hele dag. Heb je er daarom een hekel aan of vind je het sowieso niet mooi klinken?quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:26 schreef Burakius het volgende:
[..]
Mijn pa vindt het helaas ook de bom.
Koerd zijn is geen synoniem voor PKK aanhanger, hoor. Oke, jouw keuze. Ik zou het niet kunnenquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hmm. Ik heb een koerd gehad in m'n vriendenkring ja, ik ontdekte later dat deze PKK wel aanmoedigde. Misschien zal het je verbazen, maar ik heb het contact niet meteen verbroken.
Het is pas leuk als je het zelf doet, maar als ik het moet aanhoren irriteert het me vanaf seconde 1. Jeugdtraumaquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is toch anders, dan hoor je het waarschijnlijk de hele dag. Heb je er daarom een hekel aan of vind je het sowieso niet mooi klinken?
Pff, nee. Ik weet niet waarom en hoe, maar we hadden het er nooit echt over gehad. De koerd praatte wel vaak over "vrede" en dat haat onzin is. Toen Turkije speelde, merkte ik dat ze zich ergerde aan de Turken op school met een vlag. Zo begon het.. en ik heb het contact toen niet verbroken, dat vind ik gewoon onzin.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jullie hebben dan wel een behoorlijk lange periode over het weer gepraat, of niet?
Nee?quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:30 schreef Burakius het volgende:
[..]
Kom op dat kun je nu wel raden na 150 topicstoch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |