Wijze woorden!quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ayip degil! Ruzies zijn leerzaam.
Nee tuurlijk niet. Anders zou het wel raar zijn dat je gister met een Koerdisch liedje op de proppen kwam.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Wat dacht jij? Dat ik niet naar hem wil luisteren omdat hij een Koerdisch liedje wilde zingen?
Dat weet jij heel goedquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wijze woorden!
Ruzies zijn nodig. Alleen dan kom je achter de ware aard.
Het chearen van ruzies, dat is ayip.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ayip degil! Ruzies zijn leerzaam.
Volens mij verwar je Yilmaz Erdogan toch echt met Ibrahim Tatlises. Twee totaal verschillende figuren.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Google maar.
Wat een vergelijking zeg. Aan een kant een man die openlijk zijn steun betuigt aan de PKK en aan de andere kant een man die steun betuigt aan het verdriet van moeders die zelf misschien helemaal niks met de PKK te maken hebben.
*Beetje rare zin, even verandert.
Waarom denk je dat ik het doe? Ik wil graag leren.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het chearen van ruzies, dat is ayip.
Lul niet. De man zat dikwijls : Kürdüz sonuna kadar te zingen in het oosten met genoeg Apo vlaggen eromheen. Seperatisme is waar deze man voor zorgt. Hij zou toch beter moeten weten, dat wat hij doet slechts voor meer ellende zorgt en dat we als Moslims juist moeten verbroederen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:01 schreef IHVK het volgende:
Het enige wat Ahmet Kaya wilde doen was trouwens een liedje zingen in het Koerdisch. Als dat al niet mag zou ik ook boos worden.
Zelfs Erdogan roemde hem laatst nog.
Wat is er anno 2009 mis met geduldig, rustig en goed luisteren om te leren?quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het doe? Ik wil graag leren.
Whehehe, wat de Engelsen nu nog steeds doen. Je weet wel, iki yüzlü dost.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het chearen van ruzies, dat is ayip.
Oh, oke. Maar danquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Anders zou het wel raar zijn dat je gister met een Koerdisch liedje op de proppen kwam.
Ik wist het gewoon niet.
Ruzies kunnen soms leerzamer zijn.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat is er anno 2009 mis met geduldig, rustig en goed luisteren om te leren?
Ik moest wel lachen..quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Whehehe, wat de Engelsen nu nog steeds doen. Je weet wel, iki yüzlü dost.
Goedzo, als je niet ging terugkrabbelen hadden we ruzie!quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ruzies kunnen soms leerzamer zijn.
Toch hoop ik dat je me niet serieus neemt, ik houd niet zo van ruzies.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen..
De zoon van Enver Pasa dient de Britse luchtmacht, tijdens een militair bal ontmoet Churchill de zoon van Enver Pasa, lacht en zegt : 'Jouw vader hé, jouw vader... heeft mijn carriere 25 jaar terug de tijd in geschopt'
zooooon.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:23 schreef Burakius het volgende:
Enver pasa zijn zoon in de Britse luchtmacht??
Is er iets wat je leuk vindt?quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:22 schreef Burakius het volgende:
Fak Ahmet Kaya. Stuk ellende dat het is. Zou ik mijn achterste niet eens mee vegen.
Daarbij haat ik saz ook nog eens.
Op facebook is er zelfs een groep geopend met 'PKK'lilara sehit diyen Yilmaz Erdogan'i protesto ediyoruz'. Hij was het echt. Even bron zoeken.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Volens mij verwar je Yilmaz Erdogan toch echt met Ibrahim Tatlises. Twee totaal verschillende figuren.
Je kunt iemand die naar Ahmet Kaya luistert toch niet tegenhouden? Je accepteert iemands gedachtes toch niet meteen als je naar diegene luistert. Het lijkt een beetje op het hebben van een koerdische vriend, je vindt sommige dingen van hem leuk, maar accepteert niet alles (z'n gedachte bijv.)quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:22 schreef Burakius het volgende:
Fak Ahmet Kaya. Stuk ellende dat het is. Zou ik mijn achterste niet eens mee vegen.
Daarbij haat ik saz ook nog eens.
Jij?quote:
Iemand die Ahmet Kaya luistert wil ik graag op zijn foute acties wijzen. Dat hij het doden van 30.000 burgers steunt, seperatisme steunt, dood, verderf ellende, huilende moeders. Dat hij dit allemaal steunt. Hij kan die saz ergens stoppen waarbij fotonen nog niet eens kunnen komen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je kunt iemand die naar Ahmet Kaya luistert toch niet tegenhouden? Je accepteert iemands gedachtes toch niet meteen als je naar diegene luistert. Het lijkt een beetje op het hebben van een koerdische vriend, je vindt sommige dingen van hem leuk, maar accepteert niet alles (z'n gedachte bijv.)
En saz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |