AD.nlquote:Feyenoorder Andwélé Slory wekte zaterdagavond in de eerste helft van het thuisduel met VVV-Venlo (1-0) flink wat irritatie bij trainer Mario Been. De snelle aanvaller keerde na de rust dan ook niet terug op het veld.
,,Ik was even klaar met zijn gedrag'', mopperde Been na afloop. ,,Hij werd in de eerste helft op een positieve manier gecoacht door het team, maar wilde niet luisteren. Dan kom je maar lekker op het bankie ziten.''
Been: ,,Het gaat hier niet om ego's, het gaat om de ploeg en om de club. Het wordt tijd dat deze heertjes eens in de spiegel kijken.'' Been zei desgevraagd dat hij geen boete zal uitdelen aan de weerbarstige Slory. ,,Het lijkt mij al erg genoeg om voor een volle Kuip na 45 minuten gewisseld te worden.''
Been kan Slory in de komende wedstrijden tegen FC Den Bosch (dinsdag), Ajax (1 november) en AZ (8 november) ook goed gebruiken. Tomasson en Cissé zijn geschorst, De Guzman en Fernandez geblesseerd. Van Bronckhorst en Leerdam klaagden na afloop van het duel met VVV over flinke pijn in hun lies.
,,Het is even pappen en nathouden'', erkende Been. ,,Maar het komt goed met Feyenoord, hoor. Het glijdt echt niet tussen mijn vingers weg.''
Gelukkig voor hem zijn er op dit moment geen alternatieven voor de rechtsbuiten-positie.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:04 schreef Ritmo het volgende:
Slory gooit mooi z'n eigen ruiten in met dit gedrag, als hij iemand dankbaar moet zijn is het Been.
Wijnaldum is er toch en evt Biseswar en wie weet gaat Been dan wel 4-4-2 spelen ivm missen echte rechtsbuiten.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:06 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Gelukkig voor hem zijn er op dit moment geen alternatieven voor de rechtsbuiten-positie.
Denk niet dat Been zich daar iets van aantrekt als Slory hier niets van leert, die verzint wel wat creatiefs. Overigens kan Biseswar daar nog spelen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:06 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Gelukkig voor hem zijn er op dit moment geen alternatieven voor de rechtsbuiten-positie.
Wijnaldum is op dit moment nodig als aanvallende middenvelder en Biseswar is de komende wedstrijd nodig op links, 4-4-2 spelen lijkt me dan een betere optie, heb nooit begrepen waarom je Slory een vaste basisplaats zou geven.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:09 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Wijnaldum is er toch en evt Biseswar en wie weet gaat Been dan wel 4-4-2 spelen ivm missen echte rechtsbuiten.
ik heb minimaal 2 uittrappen gezien van hem, waar geen VVV-speler hem lastig viel, die zo over de zijlijn gingen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:56 schreef PabloLopez het volgende:
van dijk was wel aardig
Biseswar is een rechtspoot zet die gewoon op rechts dan rendeert hij beter. En hou Slory voor links of op de reservebank. Komende zondag gewoon met twee spitsen spelen . Met Makaay en een ander.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:11 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Wijnaldum is op dit moment nodig als aanvallende middenvelder en Biseswar is de komende wedstrijd nodig op links, 4-4-2 spelen lijkt me dan een betere optie, heb nooit begrepen waarom je Slory een vaste basisplaats zou geven.
Was z'n eigen wedstrijd aan het spelen en negeerde z'n medespelers, ondanks dat deze hem probeerden te corrigeren.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:04 schreef AryaMehr het volgende:
Wat gebeurde er gister precies met Slory?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:05 schreef yozd het volgende:
Ik hoorde gister een paar keer een paar gasten een of ander liedje blèren met daarin alleen maar tetetetetetete tetetetetetete. Lekker wazig geformuleerd, maar ok. Vorige wedstrijd hoorde ik dat ook al. Volgens mij is t gebaseerd op een hardstyle nummer ofzo.
Weet iemand op welk nummer?
Jammer, zag hem graag enorm floppen en in de 3e divisie eindigen daar.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:00 schreef Happel het volgende:
Jeffrey Bruma heeft trouwens zijn eerste minuten gemaakt voor Chelsea. Op zijn 17de. Die moet dus echt goed zijn.
Ik hoorde gister een paar keer een paar gasten een of ander liedje blèren met daarin alleen maar tetetetetetete tetetetetetete. Lekker wazig geformuleerd, maar ok. Vorige wedstrijd hoorde ik dat ook al. Volgens mij is t gebaseerd op een hardstyle nummer ofzo.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jammer, zag hem graag enorm floppen en in de 3e divisie eindigen daar.
Een idee of je ergens de samenvatting van die wedstrijd kunt bekijken?quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:00 schreef Happel het volgende:
Jeffrey Bruma heeft trouwens zijn eerste minuten gemaakt voor Chelsea. Op zijn 17de. Die moet dus echt goed zijn.
jemig wat een flauw ventje ben jij zegquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jammer, zag hem graag enorm floppen en in de 3e divisie eindigen daar.
Niets persoonlijks, maar hij moet absoluut geen voorbeeld worden voor andere jongens in onze jeugd. Eerder een waarschuwing om te blijven.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
jemig wat een flauw ventje ben jij zeg
Abonneer op Sport1quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Een idee of je ergens de samenvatting van die wedstrijd kunt bekijken?
http://www.bbc.co.uk/bbcone/quote:MOTD: 24 & 25 oktober
Gary Lineker and Adrian Chiles present highlights of the weekend's Premier League action - plus live coverage of Derby v QPR on BBC Two. Gary Lineker en Adrian Chiles huidige hoogtepunten van het weekend Premier League actie - plus live verslag van Derby tegen QPR op BBC Two.
Boeit alleen wel als je tegen iets betere tegenstanders speelt, dan ga je op je bek.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:05 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Het is hele seizoen al niet om aan te zien, mja wat boeit dat als de puntem maar binnenstromen.
Jaagt goed door en is balvast, hoop dat het wat gaat worden...quote:
Hij en Drenthe weten zelf ook dat het een risico is. En hoop zeker dat Luc Castagnois, Fer, Wijnaldum, De Vrij en nog wat jongens uit de A en B jeugd langer dan eerdere genoemde 2 heren.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Niets persoonlijks, maar hij moet absoluut geen voorbeeld worden voor andere jongens in onze jeugd. Eerder een waarschuwing om te blijven.
Dat zou heel fijn zijn, maar ik ben bang dat ik de tweede helft maar wat anders ga doenquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:02 schreef PabloLopez het volgende:
volgende week 3 puntjes weghalen uit de UFO Dome, dat zou nog eens fijn zijn!
Ja dat is ook wel zo. We hebben al vijf uitwedstrijden in die befonnen pisbak verloren en thuis al de laatste vier keer niet gewonnen. Dat vind ik gewoon heel erg om niet te kunnen winnen van je aartsrivaal.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:03 schreef Ruud het volgende:
[..]
Boeit alleen wel als je tegen iets betere tegenstanders speelt, dan ga je op je bek.
[..]
Een zaal onder Z?quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:53 schreef Langlearn het volgende:
Zouden onder elke tribune zo'n zaal moeten aanleggen. Vakkie Z is er helemaal ideaal voor. Alleen even cd'tje er in pleuren...
Neuh, ik vind de zaal bij Z wel goed zoals het nu is.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:53 schreef Langlearn het volgende:
Zouden onder elke tribune zo'n zaal moeten aanleggen. Vakkie Z is er helemaal ideaal voor. Alleen even cd'tje er in pleuren...
Ben vanwege de zaal vier seizoenen geleden weggegaan. Zat ik daar met maximaal 10-20 man binnen. Gezellig...quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Neuh, ik vind de zaal bij Z wel goed zoals het nu is.
http://www.nusport.nl/ere(...)n-laatste-halte.htmlquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:47 schreef Ritmo het volgende:
Wat vinden jullie van v. Bronckhorst? Mijn mening is dat ie na dit seizoen gewoon moet stoppen voordat het écht triest wordt.
Mooi nieuws.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
http://www.nusport.nl/ere(...)n-laatste-halte.html
Ben ik het eigelijk wel mee eens.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Niets persoonlijks, maar hij moet absoluut geen voorbeeld worden voor andere jongens in onze jeugd. Eerder een waarschuwing om te blijven.
20.45quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:09 schreef DeTolk het volgende:
hoe laat begint die bekerwedstrijd morgen?
de treinreis is juist het mooiste van alles. De wedstrijd zelf is geen hol aan!quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:08 schreef Paul-89 het volgende:
Zojuist toch maar kaartje aangeschaft voor morgen, Hopelijk krijgen we een goede pot met een lekker sfeertje, anders is die dikke 4 uur in de trein ook zo klote.
Ja het laatste stuk op de heenreis is leuk en het eerste stuk van de terugreis, dan heb je wat meer mede-fans voor de rest is het niet veel al kun je wel rustig indrinken.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
de treinreis is juist het mooiste van alles. De wedstrijd zelf is geen hol aan!
Ik vond Slory in het stadion nog wel meevallen, als iemand verkeerde keuzes maakte was het Biseswar wel met zijn pogingen tot afstandschoten, niet verwonderlijk dat hij daarna dan ook de bal niet meer kreeg.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Was z'n eigen wedstrijd aan het spelen en negeerde z'n medespelers, ondanks dat deze hem probeerden te corrigeren.
Amen , zo is het maar net.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:48 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Ik vond Slory in het stadion nog wel meevallen, als iemand verkeerde keuzes maakte was het Biseswar wel met zijn pogingen tot afstandschoten, niet verwonderlijk dat hij daarna dan ook de bal niet meer kreeg.
Hij begint wat traag te worden.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:47 schreef Ritmo het volgende:
Wat vinden jullie van v. Bronckhorst? Mijn mening is dat ie na dit seizoen gewoon moet stoppen voordat het écht triest wordt.
Waarschijnlijk wordt dat het welquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:44 schreef H.M.Murdock het volgende:
Hopelijk wordt het morgen weer niet zo'n zaadpot als vorige keren tegen 1e divisie clubs, Fc Zwolle en Top Oss, waar de extra tijd aan te pas moest komen. Of tegen RKC en VVV
Dat is toch die gast die nu bij de Eagles zit?quote:Op maandag 26 oktober 2009 06:56 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ben ik het eigelijk wel mee eens.
Laat maar eens een stuk of wat van die gasten hard neergaan, dan blijven de talenten misschien eens sneller hier. Gewoon zoals Vincent van den Berg
Inderdaad dacht dat hij zo veel slimmer was geworden (interview in VI paar weekjes terug)quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:16 schreef Ritmo het volgende:
Slory op de bank morgen, schijnt zich vandaag op de training niet gebeterd te hebben.
Wat denkt die debiel wel niet?
Don Leo.quote:'Feyenoord moet vierde worden'
ROTTERDAM - Feyenoord moet dit seizoen kampioen van de rest worden. Dat zei technisch directeur Leo Beenhakker maandagavond tegen de leden van de Business Club. Hij gaf in het Maasgebouw een toelichting op zijn toekomstplannen voor de Rotterdamse club.
We hebben een kwalitatief uitstekende jeugdopleiding en een generatie die barst van het talent, dus daar moeten we gebruik van maken. ,,Op dit moment zijn Ajax, PSV en FC Twente structureel verder dan wij. Dit jaar moeten wij kampioen van de rest worden, zodat we volgend jaar daar een stapje bovenop kunnen doen. Nu kunnen we best incidenteel winnen van topploegen, maar dat moet structureel worden'', legde hij uit.
Daar is volgens Beenhakker niet eens zo veel voor nodig. Een belangrijke pijler in de weg omhoog is de jeugdopleiding, waar volgens de oud-bondscoach op dit moment perfect wordt gewerkt. ,,Er lopen drie of vier jongens in de jeugd die zo aan kunnen sluiten bij de selectie. Dan zullen ze het zwaar krijgen, maar ze hebben talent genoeg. We hebben een kwalitatief uitstekende jeugdopleiding en een generatie die barst van het talent, dus daar moeten we gebruik van maken.''
In de scouting moeten de komende jaren wel flinke stappen worden gemaakt. Beenhakker: ,,Vanwege de financiële situatie van de club moeten we het aantal vijvers waarin we vissen beperken. Tevens zullen we specifieker gaan scouten op de behoeftes van het elftal en gaan we meer doen met tipgevers die in het buitenland wonen en een band hebben met Feyenoord.''
Op de vraag of hij nog een kunstje in gedachten heeft voor de topper zondag tegen Ajax, antwoordde de technisch directeur: ,,Dat moet je lekker aan die kleine vragen, want ik hoef me daar niet meer mee bezig te houden. Heerlijk!''
quote:NAC niet bestraft voor slecht zicht in uitvak
De aanklager betaald voetbal van de KNVB gaat NAC Breda niet bestraffen voor het slechte zicht dat Feyenoord-supporters hadden in het duel in Breda. NAC had een nieuw uitvak gebouwd en daar folie over de ramen geplakt, maar deze zorgde er voor dat de wedstrijd niet te volgen was.
"Met name gelet op het feit dat NAC pas in een laat stadium heeft opgemerkt dat de folie voor niet te verwachten hinder zou zorgen en ook hieromtrent Feyenoord tevoren heeft geïnformeerd, voorts de toezegging heeft gedaan om de toegangskaarten van de Feyenoord-supporters te vergoeden en aangegeven heeft welke maatregelen zijn genomen en welke maatregelen zij nog zal nemen om de problemen in het uitvak op te lossen, heeft de aanklager deze beslissing genomen," zo staat de lezen op de website van de club uit Breda.
bedanken voor bewezen diensten en jeugdtrainer maken.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:47 schreef Ritmo het volgende:
Die van ons zouden vooraan in de rij schuldeisers staan.quote:Spelers RKC willen financiële bijdrage leveren
WAALWIJK - De spelers van RKC Waalwijk willen hun club financieel ondersteunen om een faillissement af te wenden. Dat verklaarde directeur Louis Everard van spelersvakbond VVCS dinsdag tegenover de NOS.
,,De spelers hebben de bereidheid getoond een substantiële bijdrage te leveren. Voordat we dit doen moeten we wel eerst met het management van de club overleggen'', aldus Everard.
RKC kampt met huurschuld van zes ton bij de gemeente Waalwijk. Hoofdsponsor Ben Mandemakers is alleen bereid garant te staan voor het begrotingstekort (2,4 miljoen) als de gemeente de hoogte van de huur bijstelt.
Tja, als je als speler van RKC een tientje inlevert zijn ze al een stuk verder.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die van ons zouden vooraan in de rij schuldeisers staan.
Hoeveel staat het, zit nu op de telefoon dusquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:06 schreef Jorwol het volgende:
Meh, beetje jammer dit weer.. Maar komt wel goed hoop ik
Verdedigend staat het gewoon stukken beter dan vorig jaar. Toen was elke tegenaanval een goal, nu niet meer. Dat zorgt er idd voor dat we moeilijk te verslaan zijn. Alleen aanvallend zijn we zo zwak, zeker als we het spel zelf moeten maken. Alleen tegen Twente ging dat goed eigenlijk. Het helpt niet dat we geen enkele aanvaller van het gewenste niveau hebben.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:03 schreef Ritmo het volgende:
Toch blijft Feyenoord lastig te verslaan of uberhaupt lastig om een tegengoal te maken. Iedereen roept dat ze nog niet ver zijn, maar voor een team dat 4 a 5 basisspelers mist en niets weg geeft zijn ze knap bezig.
Dat is standaard. Best vermoeiend op zijn tijd.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:43 schreef DonRaja het volgende:
Waarom 90% anti-joden liedjes? Om te compenseren dat het a.s. zondag niet kan?
zat in vak VV, had het idee dat daar al mijn mede-provincialen ook zaten...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is standaard. Best vermoeiend op zijn tijd.
Had wel lekker veel ruimte, moeten ze vaker doen zulke wedstrijden.
Begin dit seizoen nog bij Excelsior Maassluisquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is toch die gast die nu bij de Eagles zit?
Echt lesmateriaal voor onze jeugdspelers dus.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 06:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Begin dit seizoen nog bij Excelsior Maassluis
Beginnen in de jeugd bij SC Heerenveen, dan naar Arsenal, uitgeleend worden aan FC Zwolle en Go Ahead Eagles en als je contract bij Arsenal afloopt alleen nog bij Excelsior Maassluis terecht kunnen...!
En zo is het maar net!quote:Landzaat: "We hebben onze opdracht vervuld"
Het realisme overheerste bij de Feyenoord-spelers, na de zege op Fc Den Bosch. Allemaal beseften ze zich dat het dinsdagavond niet de beste wedstrijd van de Rotterdammers van het seizoen was geweest, maar tegelijkertijd kwam de zege van Feyenoord geen moment in gevaar.
‘We hebben onze opdracht vervuld’, zei Denny Landzaat. ‘Af en toe was het misschien niet om aan te zien, maar ik denk dat we bij vlagen ook leuk gevoetbald hebben. Het was in ieder geval beter dan afgelopen zaterdag tegen Vvv.’
Tim de Cler onderschreef de woorden van zijn ploeggenoot. De linksback, die dinsdagavond een zeer aanvallende rol had, zag dat er te veel gelopen werd met de bal en het keer op keer mis ging bij de eindpass. ‘Tegelijk was de tegenstander niet bij machte om het ons echt moeilijk te maken’, zei De Cler. ‘Wij hadden de wedstrijd binnen een halfuur moeten beslissen, maar dat lukte niet. Aan de andere kant was het belangrijkste vandaag dat we zouden winnen en dat hebben we gedaan.’
Volgens Stefan Babovic, die in de slotminuut zijn eerste doelpunt voor Feyenoord maakte, geeft de zege op Fc Den Bosch vertrouwen voor de wedstrijd van aanstaande zondag tegen ajax. ‘We hebben geconcentreerd gespeeld vandaag en bijna geen kans weggegeven’, zei de Serviër. ‘Dat moeten we doortrekken naar de wedstrijd tegen ajax. Een grote club als Feyenoord moet altijd spelen om te winnen, dus dat moeten we dan ook doen.’
Babovic stond dinsdagavond aan het einde van een fraaie aanval, die eindigde met een kopbal van hem op een assist van Karim El Ahmadi. ‘Aan die aanval kon je zien dat we zulke goede voetballers in de groep hebben’, zei hij. ‘Het was een fraai staaltje teamwork. Ik volgde de hele actie en anticipeerde goed op de voorzet. Ik ben blij dat ik mijn eerste doelpunt voor Feyenoord heb gemaakt.’
quote:Feyenoord onaangenaam verast door uitspraak KNVB
Feyenoord heeft ‘verbaasd’ en ‘onaangenaam verrast’ gereageerd op de mededeling van de aanklager betaald voetbal van de KNVB dat Nac niet vervolgd wordt inzake de slechte staat van het bezoekersvak ten tijde van de wedstrijd tegen Feyenoord op 27 september jongstleden.
De KNVB had besloten een onderzoek in te stellen omdat het zicht van de 750 meegereisde Feyenoord-supporters die dag ver onder de maat was, door in het verbouwde bezoekersvak aangebrachte folie op de plexiglas afscheidingswanden en dubbele netten die het zicht ernstig belemmerden. Als argumenten om de zaak nu verder te laten rusten voerde de KNVB onder meer aan dat Nac ook pas in een laat stadium heeft opgemerkt dat het folie voor niet te verwachten hinder zou zorgen, dat maatregelen zijn genomen om herhaling van de problemen te voorkomen en dat Feyenoord was gewaarschuwd dat de situatie niet ideaal was.
Algemeen directeur Eric Gudde stelt in een reactie op de mededeling van de voetbalbond ‘nooit uitgeweest te zijn op een sanctie voor Nac. Ons ging én gaat het er nog steeds om dat onze supporters volledige vergoeding verdienen van de door hun gemaakte kosten.’
Nac had direct na het duel al aangegeven de prijs van de kaarten (10,50 per stuk) niet in rekening te zullen brengen. Dit bedrag wordt deze week via Feyenoord dan ook teruggestort naar de gedupeerden. Een klemmend verzoek van Feyenoord aan het bestuur van Nac om haar supporters volledig schadeloos te stellen, door ook door hun betaalde 18,50 euro per persoon aan reis- en beveiligingskosten te vergoeden, wezen de Bredanaars tot dusver echter van de hand.
Gudde: ‘Ik heb gisteren, direct nadat duidelijk werd dat de zaak voor de KNVB kennelijk is afgedaan, nogmaals contact opgenomen met mijn collega van Nac. Tijdens dat gesprek heb ik hem wéér dringend verzocht onze supporters volledig schadeloos te stellen’. ‘De deur staat zogezegd nog op een kier, maar dwingen kunnen we Nac niet’, beseft Gudde.
quote:Been: "Bij vlagen beter Feyenoord gezien"
Mario Been had voor de wedstrijd tegen Fc Den Bosch twee belangrijke opdrachten voor zijn elftal. Op de eerste plaats stond natuurlijk het behalen van een overwinning en daarmee het veilig stellen van een plek in de volgende ronde van het bekertoernooi, maar daarnaast wilde de trainer ook beter voetbal zien dan in met name de tweede helft van de afgelopen wedstrijd tegen Vvv-Venlo. ‘Dat laatste hebben we bij vlagen laten zien’, stelde Been dinsdagavond vast.
De trainer zag zijn ploeg de bal beter en meer verzorgd rondspelen dan afgelopen zaterdag, maar constateerde ook dat veel grote kansen uitbleven. ‘Door het midden kwamen we er niet doorheen, dus het moest komen vanaf de zijkanten. Incidenteel hebben we dat goed gedaan, maar het was niet goed genoeg. We hadden de wedstrijd eerder moeten beslissen.’
Dat gebeurde nu pas in de slotminuut toen Stefan Babovic de 2-0 binnenkopte. Het gevolg was dat Been voor de zekerheid een paar spelers langer op het veld liet staan dan hij oorspronkelijk in gedachte had. Ron Vlaar werd met het oog op de wedstrijd tegen ajax naar de kant gehaald, maar daardoor moest Leroy Fer, die Been ook liever wat minder lang had laten spelen, zijn positie als rechtsback overnam.
‘We wilden geen risico nemen’, vertelde Been. ‘Terwijl als we dat wel hadden kunnen doen als we eerder de tweede goal hadden gemaakt.’ Dat uitgerekend Stefan Babovic, die voor het eerst een volledige wedstrijd speelde, nu die tweede goal maakte, stemde Been tot tevredenheid. ‘De manier waarop hij zijn blijdschap deelde met het publiek beviel me’, zei de oefenmeester. ‘Het is typerend voor hoe graag hij bij Feyenoord wil slagen.’
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:33 schreef Paul-89 het volgende:
Zal hij al een basisplaats krijgen dan Zondag ?
12 man?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:44 schreef Paul-89 het volgende:
Van Dijk
Leerdam-Vlaar-Bahia-Gio
Landzaat-Fer-Wijnaldum
Babovic
Slory - Makaay - Biseswar
Zoiets voor Zondag het beste dan maar ?
WIjnaldum eruit. En Leerdam eruit en dan Hofland erin. En Hofland dan centraal en Vlaar rechtsback.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:44 schreef Paul-89 het volgende:
Van Dijk
Leerdam-Vlaar-Bahia-Gio
Landzaat-Fer-Wijnaldum
Babovic
Slory - Makaay - Biseswar
Zoiets voor Zondag het beste dan maar ?
Dat is inderdaad een goede optie, kun je Wijnaldum nog altijd inbrengen om iets te forceren.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
WIjnaldum eruit. En Leerdam eruit en dan Hofland erin. En Hofland dan centraal en Vlaar rechtsback.
Vraag: "Komen wij uit Rotterdam"quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:29 schreef DonRaja het volgende:
Wat zongen de supporters gister eigenlijk naar elkaar? Soort vraag en antwoord yell leek het.
Hij blijft mooi.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Vraag: "Komen wij uit Rotterdam"
Antwoord: "Ken je dat niet horen dan."
quote:Been: Van Bronckhorst is en blijft mijn aanvoerder
ROTTERDAM - Feyenoord-aanvoerder Giovanni van Bronkhorst staat niet ter discussie bij Mario Been. Mario Been reageert in Voetbal International op de kritiek die de 34-jarige linksback in de media krijgt.
,,Ik lees die verhalen over Gio ook. Maar ik ben het er niet mee eens. Elke linksback in de Eredivisie heeft moeite tegen snelle buitenspelers te spelen. Tegen Sparta stonden we met negen tegen elf man. Logisch dat het dan een lastig karwei is," aldus Been. ,,Van Bronckhorst is en blijft mijn aanvoerder. Ik vind hem met al zijn ervaring en voetballende kwaliteiten heel belangrijk voor onze ploeg."
Hadden ze misschien beter kunnen halen i.p.v. Cisséquote:'Feyenoord en Celtic willen Van Wolfswinkel'
Ricky Van Wolfswinkel. FOTO ANP
ROTTERDAM - Feyenoord en Celtic zouden zeer geïnteresseerd zijn in Ricky van Wolfswinkel, de spits van FC Utrecht. Dit schrijft de The Scottish Sun vandaag.
Tony Mowbray, de trainer van Celtic, heeft de afgelopen weken de 20-jarige aanvaller drie maal geobserveerd.
Maar Celtic zou niet de enige geïnteresseerde zijn in 'de nieuwe Huntelaar'. Volgens The Sun loert ook Feyenoord op Van Wolfswinkel. ,,De Rotterdammers willen de jeugdinternational in januari naar de Kuip halen". (DHE)
Erg irritant ja.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:43 schreef DonRaja het volgende:
Net terug uit het stadion, bagger wedstrijd, bagger sfeer. Waarom 90% anti-joden liedjes? Om te compenseren dat het a.s. zondag niet kan?
Vriend van me toen hij gisteren een sliding maakte in de laatste minuten: "Kut, toch douchen"quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Makaay is toch onzichtbaar, valt niet op.
net zoals bij dikke theo riep IK alweer dat wolfswinkel gehaald moest worden... Ik ben een baas!quote:
Ik had juist te weinig ruimte; dwz er zaten mensen op "mijn" plek. Volgens mij zat de helft van RR op R. Naja, ik vond het sfeertje wel aardig. Maar ik zie het niet al te rooskleurig in voor aankomend weekend...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is standaard. Best vermoeiend op zijn tijd.
Had wel lekker veel ruimte, moeten ze vaker doen zulke wedstrijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je scheenbeschermers. waar zijn ze?
of ben ik nou scheel?
Feyenoord Rotterdam
Dan ken je zo 8-9 miljoen op tafel leggen, voor minder doet Utrecht dat nooit.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:29 schreef Happel het volgende:
Feyenoord - PSV paar jaar terug, was net zo een wedstrijd. Werd toen 3-3.
[..]
Hadden ze misschien beter kunnen halen i.p.v. Cissé
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Vraag: "Komen wij uit Rotterdam"
Antwoord: "Ken je dat niet horen dan."
Volgens mij wilde Van Wolfswinkel naar een club waar hij zeker weten in de basis zou staan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dan hadden ze dat van de zomer moeten doen. Niet nu hij 2x zo duur is.
Hij speelde inderdaad niet zo heel goed, maar ik was vanaf het begin al fanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:44 schreef Haringkop het volgende:
Ik vond die Babovic helemaal niet zo bijzonder eigenlijk... de heflt van z'n voorzetten kwamen niet van de grond.
Dat is een feit.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:29 schreef Happel het volgende:
Feyenoord - PSV paar jaar terug, was net zo een wedstrijd. Werd toen 3-3.
[..]
Hadden ze misschien beter kunnen halen i.p.v. Cissé
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:17 schreef Ruud het volgende:
Vriend van me toen hij gisteren een sliding maakte in de laatste minuten: "Kut, toch douchen"
Bij andere clubs verdubbelen spelers hun eigen waarde, bij ons halveren ze die in een half seizoen (El Ahmadi, Cissé).quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:45 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dan ken je zo 8-9 miljoen op tafel leggen, voor minder doet Utrecht dat nooit.
Het waren ook meisjes die d'r pissig over waren, ze hadden zelfs een seizoenskaart.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:30 schreef Langlearn het volgende:
Vrouwen en voetbal.![]()
Zou haar vooral haar ding laten doen en de volgende dag mijn eigen geschiedenisles voorbereiden gerelateerd aan ''ajax''.
Kijken of ze dan ook nog met zo'n schijnheilige lach op haar smoel zou kunnen rondlopen...
Hoop het ook ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 07:18 schreef TJDoornbos het volgende:
hoop dat het rustig blijft in Dord!
Die kans lijkt me niet groot.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 07:18 schreef TJDoornbos het volgende:
hoop dat het rustig blijft in Dord!
Toch is het qua supporters al een tijdje redelijk rustig bij Feyenoord.quote:
Hun sterkste speler tegen onze zwakste idd.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:46 schreef Thunder0x het volgende:
Ik vrees echt dat Leerdam onze ondergang word zondag... Suarez speelt hem denk ik echt helemaal van de mat![]()
Vlaar rechtsback zetten is ook niet echt een optie zoals je tegen Den Bosch kon zien, is totaal niet zijn plek en kwam er gewoon niet goed tot zijn recht
Ben benieuwd wat Been gaat doen, zal wel Leerdam worden
Ah, nee joh. Valt reuze mee.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:44 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee maar jij en ik (en alle andere) normaal gedragende fans zijn dan weer de lul.........
Happel staat zelf voorop in Dordrecht joh.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:44 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee maar jij en ik (en alle andere) normaal gedragende fans zijn dan weer de lul.........
quote:Blom fluit klassieker Ajax - Feyenoord
ZEIST (ANP) - Kevin Blom heeft zondag de leiding bij de klassieker tussen Ajax en Feyenoord. Het duel tussen de nummers drie en vier van de eredivisie begint zondag om 12.30 uur in de Amsterdam Arena.
De wedstrijden tussen beide rivalen zijn traditioneel zeer beladen. Vorig seizoen vielen in beide ontmoetingen tussen de clubs vijftien gele kaarten, waarvan twee omgezet in één rode kaart.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:51 schreef Happel het volgende:
Had vroeger altijd een zwak voor Tijani Babangida.
Fijne dribbelaar en snel. Genot om naar te kijken.
[ afbeelding ]
Is het ook. Jammer dat ie niet naar z'n ouders luisterde en naar ons kwam.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:05 schreef Jorwol het volgende:
Bergkamp vind ik stiekem toch wel de beste speler die ik ooit heb zien voetballen in mijn jaren..![]()
Herkenbaar.quote:Kantinesupporter in De Kuip
[LEZERSBIJDRAGE] - Ik ben meer en meer een kantinesupporter aan het worden. Kantinesupporter? Ja, kantinesupporter. Met een kantinesupporter bedoel ik iemand die wel naar De Kuip gaat, maar de wedstrijd dan niet vanaf de tribune bekijkt, maar warm en droog in een van de kantines van het stadion.
Vooral de laatste tijd neem ik mijn kantinesupporterschap erg serieus. Zo heb ik de laatste drie thuiswedstrijden (RKC Waalwijk, VVV en FC Den Bosch) grotendeels in de Olympiazaal (kantine achter vak Z) doorgebracht. Afgelopen zaterdag tegen VVV zelfs de hele wedstrijd. Met een bakkie koffie, gratis speculaaskoek erbij en kameraden die ook te lui/lam/onverschillig zijn om een tribuneplekkie te zoeken.
In de kantine vliegt de tijd. Zijdelings volg je de wedstrijd op een van de beeldschermen en verder is het ouwehoeren over echt bier, tieten, de liefde die Feyenoord heet, slaaptijden van je baby en vooral herinneringen ophalen aan die goeie ouwe tijd: 'Weet je nog, toen we in Zürich die stewardhesjes hadden gejat en in de perskamer stonden te schelden tegen Evert ter Napel.'
Ik geef toe dat in de kantine blijven hangen een rare gewoonte is. Het liefst wil ik er dan ook vanaf. Maar ja, dan komt m'n bijgeloof om de hoek kijken. De laatste drie wedstrijden in de kantine gekeken, en alledrie de keren wonnen we...
Eerstvolgende thuiswedstrijd, zondag 22 november aanstaande, aftrap 14:30 uur: Feyenoord-FC Utrecht. Ik ben erbij. Zoniet op de tribune, dan toch zeker wel in de kantine.
Leve Feyenoord één!
Idd erg herkenbaar. In de kantine achter vak W zit het tijdens de wedstrijd ook aardig vol.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Herkenbaar.![]()
Goede vondst van ze trouwens, die gratis speculaaskoeken.
Betrap mezelf er ook op dat ik wat vaker in de Legioenzaal sta. Zeker afgelopen zaterdag, maar helaas geen speculaaskoeken gezien. Volgende wedstrijd maar eens naar vragen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Herkenbaar.![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Herkenbaar.![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Idd erg herkenbaar. In de kantine achter vak W zit het tijdens de wedstrijd ook aardig vol.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:33 schreef Langlearn het volgende:
Sluit aardig op mijn post van gisteren aan.
Al blijf ik liever in de kroeg hangen ergens op Zuid. Stadion is op incidentele wedstrijden na, erg weinig aan en sinds ik niet meer op Z zit, heeft het hangen op huidige tribune helemaal geen meerwaarde.
Kanslozenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:48 schreef blindgier het volgende:
[..]
Betrap mezelf er ook op dat ik wat vaker in de Legioenzaal sta. Zeker afgelopen zaterdag, maar helaas geen speculaaskoeken gezien. Volgende wedstrijd maar eens naar vragen.
Niet iedereen drinkt bier.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:03 schreef Haringkop het volgende:
Waarom zou je in de kantine van de Kuip gaan zitten? Dan kan je toch gewoon beter de pub pakken met goed bier?
Nou.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:55 schreef Neroje het volgende:
Nou, thuis tegen AZ...
Geen geweldige loting, maar kan ook slechter
Idd, AZ is echt te kansloos dit jaar. Als je al zag hoe Ajax er overheen walste in 1 helft...quote:
Ik wacht maar af tot zondag totdat ik hier verder uitspraken over ga doen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd, AZ is echt te kansloos dit jaar. Als je al zag hoe Ajax er overheen walste in 1 helft...
Slory spits? Lijkt er erg op dat Been wil gaan counteren, snelle uitbraken met Slory en Biseswar, Babovic erachter omdat hij toch wel inzicht blijkt te hebben.. Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:12 schreef Paul-89 het volgende:
'Makaay gepasseerd, Van Bronckhorst en Leerdam keren terug'
Zowel Giovanni van Bronckhorst als Kelvin Leerdam is fit genoeg om zondag in actie te komen met Feyenoord in de Klassieker tegen Ajax. Beide spelers lieten dinsdag het bekerduel met FC Den Bosch nog schieten, maar vrijdag was het duo weer te bezichtigen op de ochtendtraining. Volgens De Telegraaf zullen zij dan ook starten.
Meest opmerkelijke conclusie die kon worden getrokken naar aanleiding van de oefensessie is dat er waarschijnlijk geen basisplaats ingeruimd zal worden voor Roy Makaay. De spits leek bij de afwezigheid van Jon Dahl Tomasson (geschorst) eerste keus, maar zal Andwelé Slory voor zich moeten dulden. De rappe buitenspeler zal voorin worden bijgestaan door Georginio Wijnaldum en Diego Biseswar.
Dat juist Slory de plek van Makaay in moet gaan nemen is saillant. De aanvaller lag vorig weekend tijdens het duel met VVV-Venlo nog in de clinch met coach Mario Been, die hem om disciplinaire redenen wisselde. Overigens lijkt er ook een nieuwe basisplaats weggelegd voor de Serviër Stefan Babovic. De gehuurde middenvelder startte ook in het bekerduel met Den Bosch en behoudt zijn basisplaats.
Nou, ben benieuwd wat dat gaat worden..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:18 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Slory spits? Lijkt er erg op dat Been wil gaan counteren, snelle uitbraken met Slory en Biseswar, Babovic erachter omdat hij toch wel inzicht blijkt te hebben.. Ben benieuwd!
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:22 schreef ursel het volgende:
[..]
Nou, ben benieuwd wat dat gaat worden..
Ik denk dat ik maar een lekkere lange wandeling ga maken met de hond ofzoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:30 schreef Langlearn het volgende:
Counteren met Slory, die geen actie kan maken, en Biseswar die de bal op eigen helft komt ophalen.
Wordt een topwedstrijd.
Mooi.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar een lekkere lange wandeling ga maken met de hond ofzo
Makaay niet kunnen bedienen, waardoor hij waardeloos is, en dan maar met mindere spelers starten. Lachwekkend en triest tegelijk.quote:
Precies wat ik dacht.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:18 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Slory spits? Lijkt er erg op dat Been wil gaan counteren, snelle uitbraken met Slory en Biseswar, Babovic erachter omdat hij toch wel inzicht blijkt te hebben.. Ben benieuwd!
Het eerste seizoen bij Feyenoord haalde hij wel zijn doelpuntengemiddelde, maar hij is ieder jaar gewoon een stuk minder geworden. Je kunt zo'n passieve speler alleen tolereren in je elftal als hij veel goals maakt en dat doet hij ook niet meer.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:37 schreef Merkie het volgende:
Feyenoord is gewoon te slecht voor een spits van het type Makaay.
Maar ook toen was hij geen schim van wat hij bij Depor en Bayern was. Logisch natuurlijk, gezien de spelers om hem heen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:59 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Het eerste seizoen bij Feyenoord haalde hij wel zijn doelpuntengemiddelde
Komt volgens mij door blessures van Hofs. Was een aardig duo inderdaad.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:38 schreef Jorwol het volgende:
Weten jullie nog hoe Feyenoord speelde toen Makaay er net was? Met Hofs als een soort speler tussen Makaay en het middenveld? Was onder van Marwijk volgens mij... Toen vond ik Feyenoord echt goed voetbal spelen. Kan aan m'n geheugen liggen hoor, maar ik vond het jammer dat ze daar nooit meer verder zijn gegaan.
quote:Slory praat met Beenhakker
door Jeroen Kapteijns
ROTTERDAM - De rentree van Roy Makaay in de hoofdmacht van Feyenoord is van korte duur geweest. De spits is opnieuw gepasseerd door Feyenoord-trainer Mario Been en bekijkt de klassieker vanaf de bank. Been geeft in zijn tactische plan de voorkeur aan snelle, bewegelijke aanvallers, waardoor Andwélé Slory zijn opwachting maakt in de spits.
Het slechte nieuws voor Makaay betekende goed nieuws voor Slory. De snelle aanvaller werd tegen FC Den Bosch nog gepasseerd na diens slechte beurt tegen VVV-Venlo. Been was boos over de slechte manier waarop Slory met de coaching door zijn ploeggenoot Denny Landzaat omging.
Slory: "Ik vond het allemaal nogal meevallen wat er is gebeurd en ik vond alle commotie zwaar overdreven. Ik heb een goed gesprek gehad met Leo Beenhakker en die vond dat ook. Natuurlijk kun je niet twisten over een beslissing van de trainer en dat doe ik ook niet. Maar het enige wat er gebeurde, was dat ik niet mijn hand opstak toen ik werd gecoacht. Voortaan zal ik dat weer wel doen. Ik was goed bezig en ik ga de draad gewoon weer oppakken."
Giovanni van Bronckhorst en Kelvin Leerdam zijn na hun liesblessures weer inzetbaar in de klassieker. Stefan Babovic behoudt de basisplaats die hij tegen FC Den Bosch had. "Met zijn creativiteit en wil om te winnen is hij een speler die we goed kunnen gebruiken", aldus Feyenoord-trainer Mario Been.
Enige juiste conclusie.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:37 schreef Merkie het volgende:
Weet niet of het met goed of slecht te maken heeft, meer met de manier van spelen. Bovendien takelt Makaay al jaren af, in z'n laatste jaar bij Bayern scoorde hij ook al een stuk minder dan de jaren ervoor.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:37 schreef Merkie het volgende:
quote:"Geen nieuwe investeringen bij Feyenoord volgend jaar"
Financieel directeur van Feyenoord Onno Jacobs waarschuwt de achterban dat zij volgend jaar geen investering hoeven te verwachten.
31 okt. 2009 20:00:58
Feyenoord kwam afgelopen jaar terecht in een financiële crisis. De club had moeite met voorbestaan en kon uiteindelijk met behulp van buitenaf alles weer op de rails krijgen en zelfs spelers aankopen.
Voor het komend jaar hoeft men in Rotterdam echter niet al te veel te verwachten."De spelers die dit jaar zijn aangekocht zijn door externe financiers mogelijk gemaakt, maar daar zit ook een keer een einde aan, aan die mogelijkheid. Deze zomer loopt een paar contracten van duurdere spelers af. Die worden niet verlengd, we zullen goedkopere spelers terughalen," stelt Jacobs zaterdag in het Parool.
Feyenoord haalde deze zomer onder meer Roda JC-aanvaller Sekou Cissé en Stefan Babovic dankzij externe financiers naar De Kuip.
Goedkopere, maar waarschijnlijk wel betere spelers. Iemand van het niveau Hofland kun je ook bij Roda JC of Willem II wegplukken voor 1/3e van het salaris.quote:
Eens. De Cler dan dus ook weg. Zijn er nog goede linksbacks in de jeugd eigenlijk? Wattamaleo?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:14 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Goedkopere, maar waarschijnlijk wel betere spelers. Iemand van het niveau Hofland kun je ook bij Roda JC of Willem II wegplukken voor 1/3e van het salaris.
Dat is de enige die bij mij bekend is. Al zullen er vast nog wel meer zijn.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:58 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Eens. De Cler dan dus ook weg. Zijn er nog goede linksbacks in de jeugd eigenlijk? Wattamaleo?
Voorlopig nog niet goed genoeg voor de basis lijkt me, anders zat ie nu wel bij de selectie.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:58 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Eens. De Cler dan dus ook weg. Zijn er nog goede linksbacks in de jeugd eigenlijk? Wattamaleo?
Verkeerde topicquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:55 schreef Ritmo het volgende:
Gaat die Lazovic nu eindelijk z'n 'belofte' waarmaken?
Nu dit zich zo op jonge leeftijd al openbaart, zie ik weinig toekomst voor deze Bosz aankoop in de Kuip.quote:OTTERDAM - Feyenoord-doelman Darley heeft opnieuw knieklachten, waardoor Erwin Mulder gewoon weer als tweede doelman fungeert bij de uitwedstrijd tegen Ajax. Darley heeft last van een peesontsteking in zijn linkerknie. Eerder dit seizoen stond hij twee maanden aan de kant door een blessure aan de andere knie. Die liep hij op bij de eerste competitiewedstrijd tegen NEC, toen Darley in de basis begon, maar in de rust vanwege die knieblessure gewisseld moest worden
De huidige knieklachten zijn niet ernstig, maar de Braziliaan moet wel even rustig aan doen.
Moet idd niet te lang meer gaan duren deze onzin.quote:Op zondag 1 november 2009 07:35 schreef DikVoormekaar het volgende:
Knieklachten voor Darley
[..]
Nu dit zich zo op jonge leeftijd al openbaart, zie ik weinig toekomst voor deze Bosz aankoop in de Kuip.
Van Dijk nokt er in 2010 mee. Mulder krijgt geen vertrouwem van de ts
Blijft over de talentvolle 18 jarige Griekse doelman Kostas Lamprou. En die zijn contract .loopt medio 2010 af.
quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 13:18 schreef Ritmo het volgende:
- probeer het eens in normale bewoordingen -
Het blijft grappig.quote:[ Bericht 82% gewijzigd door Happel op 01-11-2009 13:18
Zal er voortaan op letten =)quote:Op zondag 1 november 2009 13:21 schreef Happel het volgende:
Ben het helemaal eens, met wat er achter die edits staat, maar probeer het even netjes te houden. Beuk desnoods de muur aan gort met je vuisten, doe ik ook.
Gelukkig is de mod een feyenoord-supporter en zullen er tot 14.30 hopelijk geen bans volgen en alleen editsquote:Op zondag 1 november 2009 13:21 schreef Happel het volgende:
Ben het helemaal eens, met wat er achter die edits staat, maar probeer het even netjes te houden. Beuk desnoods de muur aan gort met je vuisten, doe ik ook.
Ja, ik had het al voorspeld.quote:
Dat je nog gaat kijken.quote:Op zondag 1 november 2009 13:28 schreef Hamilcar het volgende:
Ik verwissel m'n cola'tje maar met een biertje zodat ik hopelijk de 2de helft door kom. Godsamme, die scheids ><
quote:Op zondag 1 november 2009 13:31 schreef Hamilcar het volgende:
Ja hallo, ik ben wel wat erger gewend na 24 jaar Feyenoord supporter
Die is inderdaad net zo schuldig.quote:Op zondag 1 november 2009 13:27 schreef Ritmo het volgende:
Tomasson, nog bedankt.
Juich niet te vroegquote:Op zondag 1 november 2009 13:31 schreef Hamilcar het volgende:
Ja hallo, ik ben wel wat erger gewend na 24 jaar Feyenoord supporter
Bruinsquote:Op zondag 1 november 2009 13:58 schreef Samael het volgende:
Bruins erin..... nu is het helemaal gebeurd
Zit je toch te kijken. Echt principieel ben je niet, hèquote:Op zondag 1 november 2009 14:04 schreef Ritmo het volgende:
Is Wijnaldum er al af? Kan me voorstellen als Been's geduld op begint te raken, deze dip duurt te lang.
Nee, 'lollige' vrienden houden me op de hoogte.quote:Op zondag 1 november 2009 14:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Zit je toch te kijken. Echt principieel ben je niet, hè
Maar echt goed speelde hij niet. Bal sprong constant van zijn voet.
Speelt die gast nog steeds? Been's wissels zijn wel slecht altijd hoor. Meestal sowieso veels te laat in de wedstrijd en sommige mensen laat ie veels te lang staan.quote:Op zondag 1 november 2009 14:10 schreef Hamilcar het volgende:
Godverdomme, wissel die Wijnaldum! Ik heb hem echt nog nooit zo slecht zien spelen.
Ja, topkeeper Mulder.quote:Op zondag 1 november 2009 14:20 schreef Hamilcar het volgende:
Ik zit nu echt keihard te lachen om hoe slecht dit alles is. Je moet die actie van Suarez eens zien en waarom Van Dijk rood krijgt. Suarez tikt de bal dik naast, kan er nooit bij en Van Dijk krijgt even rood
Nou ja, krijgen we iig een jonge keeper te zien volgende week.
Dat is nu duidelijk, maar met zulke cijfers weer verliezen.quote:Op zondag 1 november 2009 14:22 schreef Happel het volgende:
We hebben geen kutelftal. We zijn gewoon niet goed genoeg om aansluiting bij de top te vinden.
Met 10 tegen 11, niet geheel onbegrijpelijk.quote:Op zondag 1 november 2009 14:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is nu duidelijk, maar met zulke cijfers weer verliezen.
Dan heb je dus gewoon een kutelftal.quote:Op zondag 1 november 2009 14:22 schreef Happel het volgende:
We hebben geen kutelftal. We zijn gewoon niet goed genoeg om aansluiting bij de top te vinden.
Het is beter dan vorig jaar. Tegen Ajax kan je verliezen, als je de wedstrijden tegen de kleintjes maar wint.quote:
Nee, dat is belachelijk. Ook zonder hem moet je hier gewoon een goed resultaat kunnen halen. Eerste helft deden we niet onder. Na de 1-0 en rood voor Babovic wordt het gewoon moeilijker. Ajax speelt goed, snel en zet op de juiste momenten druk. Middenveld en aanval van Feijenoord zijn zwak. Fer red het niet alleen. Landzaat heb je geen reet en die drie voorin kunnen niets creëren.quote:Op zondag 1 november 2009 14:25 schreef Ritmo het volgende:
Ben ik de enige die dit Tomasson echt kwalijk neemt?![]()
Dat betwijfel ik, als deze kneusjes zo doorgaan hebben we over 3 weken 5 geschorste en 7 geblesseerde spelers.quote:Op zondag 1 november 2009 14:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is beter dan vorig jaar. Tegen Ajax kan je verliezen, als je de wedstrijden tegen de kleintjes maar wint.
quote:Op zondag 1 november 2009 14:27 schreef Ritmo het volgende:
-edit-
Stel je niet zo aan.quote:Op zondag 1 november 2009 14:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, als deze kneusjes zo doorgaan hebben we over 3 weken 5 geschorste en 7 geblesseerde spelers.
Ik bedoel meer dat ie zichzelf bewust uitschakelde voor de wedstrijd tegen Ajax, op het moment van die overtreding WIST hij dat hij z'n club in zo'n wedstrijd in de steek laat terwijl ze hem zo hard nodig hadden.quote:Op zondag 1 november 2009 14:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, dat is belachelijk. Ook zonder hem moet je hier gewoon een goed resultaat kunnen halen. Eerste helft deden we niet onder. Na de 1-0 en rood voor Babovic wordt het gewoon moeilijker. Ajax speelt goed, snel en zet op de juiste momenten druk. Middenveld en aanval van Feijenoord zijn zwak. Fer red het niet alleen. Landzaat heb je geen reet en die drie voorin kunnen niets creëren.
Ik heb het vandaag niet gezien, maar tegen VVV en Den Bosch was wel duidelijk dat we hem missen.quote:Op zondag 1 november 2009 14:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, dat is belachelijk. Ook zonder hem moet je hier gewoon een goed resultaat kunnen halen.
Ah gossie, in zn eigen clubtopic kan ie wel reëel zijnquote:Op zondag 1 november 2009 14:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, als deze kneusjes zo doorgaan hebben we over 3 weken 5 geschorste en 7 geblesseerde spelers.
Waarom is deze kloon hier nog?quote:Op zondag 1 november 2009 14:31 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Ah gossie, in zn eigen clubtopic kan ie wel reëel zijn
Stel je niet zo aan, werd er al eerder gezegd.quote:Op zondag 1 november 2009 14:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mag je die losers die de afgelopen jaren Feyenoord zo af hebben laten zakken voor bedanken.
Flikker toch op, alsof AZ, Heracles en Utrecht etc. zo goed zijn.quote:Op zondag 1 november 2009 14:30 schreef Samael het volgende:
Deze wedstrijd zal niemand snel vergeten, maar goed, het Feyenoord van nu is nou eenmaal niet zo goed als dat wel staan op de ranglijst.
Ja, door iemand die net zo goed een Ajacied als PSV'er, als AZ'er als Groninger als Feyenoorder is.quote:Op zondag 1 november 2009 14:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, werd er al eerder gezegd.
Dan moet wel de scheids een beetje meewerken (of beter gezegd, je niet actief tegenwerken). Ik denk dat je deze tegenslag echt gewoon snel moet vergeten, want het zegt niet zoveel over het team. Ja, Wijnaldum speelde wederom slecht maar dat weten we nu wel.quote:Op zondag 1 november 2009 14:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Had echt het idee dat we hier minstens een punt konden halen....
Nee, dat hoor je me ook niet zeggen.quote:Op zondag 1 november 2009 14:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Flikker toch op, alsof AZ, Heracles en Utrecht etc. zo goed zijn.
Jij doet altijd net alsof ze zoiets expres doen en het allemaal een complot is om Feyenoord van punten af te houden. Die rode kaart van Babovic was onterecht en die rode kaart van Van Dijk maakt niet zoveel uit, Mulder zal echt niet slechter zijn.quote:Op zondag 1 november 2009 14:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ga jij lekker naar het FC Neutraal-topic.
Als we dan met 11 tegen 11 spelen ipv met 13 tegen 11 wel.quote:Op zondag 1 november 2009 14:32 schreef mash_ het volgende:
Maar leuke wedstrijdheb me vermaakt
18 feb weer?
13 tegen 11?quote:Op zondag 1 november 2009 14:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als we dan met 11 tegen 11 spelen ipv met 13 tegen 11 wel.
Niets complot, gewoon een falende scheids en Feyenoord dat zich weer veels te makkelijk laat pakken zoals elk jaar.quote:Op zondag 1 november 2009 14:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jij doet altijd net alsof ze zoiets expres doen en het allemaal een complot is om Feyenoord van punten af te houden. Die rode kaart van Babovic was onterecht en die rode kaart van Van Dijk maakt niet zoveel uit, Mulder zal echt niet slechter zijn.
1-0 achter met 11 tegen 10 win je niet in de Arena.quote:Op zondag 1 november 2009 14:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Niets complot, gewoon een falende scheids en Feyenoord dat zich weer veels te makkelijk laat pakken zoals elk jaar.
quote:Op zondag 1 november 2009 00:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Morgen uurtje of 10 lekker richting Amsterdam met een biertje en heerlijke voetbalmiddag hebben met je vrienden en de kakkerlakke uitlachen na de 5-1.
Heb er nu al zin in
Jezus zegquote:Op zondag 1 november 2009 14:40 schreef Ritmo het volgende:
Been is ook echt duidelijk de grip kwijt aan het raken, ik hoop dat Beenhakker toch eens in gaat grijpen en Been een beetje ondersteuning geeft nu.
Stel je niet aan.quote:Op zondag 1 november 2009 14:40 schreef Ritmo het volgende:
Been is ook echt de grip kwijt aan het raken, ik hoop dat Beenhakker toch eens in gaat grijpen en Been een beetje helpen nu.
En soms vraag ik me af waarom jij zegt voor Feyenoord te zijn, maar dat terzijde.quote:Op zondag 1 november 2009 14:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jezus zeg. Soms vraag ik me af of je IQ wel boven het doelpuntenaantal van Feyenoord uitkomt.
Dat joch trappen ze wat mij betreft naar Excelsior terug in de winter.quote:Op zondag 1 november 2009 14:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Bruins is trouwens ook wel bedroevend slecht zeg
quote:Op zondag 1 november 2009 14:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En soms vraag ik me af waarom jij zegt voor Feyenoord te zijn, maar dat terzijde.
Ik bedoelde het niet verwijtend naar Been, maar het aantal gele en rode kaarten is echt te idioot voor woorden. En Beenhakkers ervaring zou gewoon enorm goed zijn om Been een beetje steun te bieden.
De return is nog ver natuurlijk, als Suarez vertrekt en wij niet zo enorm veel geblesseerde en geschorste spelers hebben + het thuispubliek is het straks een wereld van verschil.quote:Op zondag 1 november 2009 14:48 schreef HaagsPietje het volgende:
feyenoord weggespeeld, en volgens mij is dat eerder gewoonte dan uitzondering....wat armoedige bende is dat toch telkens weer...wel leuk zo'n uitslag voor de return, werkt alleen maar frustratieverhogend bij het legioen!
Hahaquote:Op zondag 1 november 2009 14:49 schreef MB23 het volgende:
Zo stoer man.
Cohen en Aboutaleb hebben de Klassieker vermoord, Blom neukt het lijk wat ze hebben achtergelaten. Ik verwacht trouwens een boete of andere maatregelen vanwege kwetsende spreekkoren.
Het team kan je niks verwijten, in de eerste helft ging het wel aardig, verdedigen en er dan af en toe snel uit. Tweede helft hoefde natuurlijk niet gespeeld te worden, met 10 man ben je nergens. En zélfs toen vond ik het soms nog wel goed, toch iets waar Been op voort moet bouwen, ondanks de 5-1.
Idd, zo typerend he?quote:Op zondag 1 november 2009 14:57 schreef Irritatie100 het volgende:
De sms-jes beginnen ook weer binnen te komen en dan ook nog eens van mensen die alleen in de arena zijn geweest toen U2 er van de zomer speelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |