Het waren ook meisjes die d'r pissig over waren, ze hadden zelfs een seizoenskaart.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:30 schreef Langlearn het volgende:
Vrouwen en voetbal.![]()
Zou haar vooral haar ding laten doen en de volgende dag mijn eigen geschiedenisles voorbereiden gerelateerd aan ''ajax''.
Kijken of ze dan ook nog met zo'n schijnheilige lach op haar smoel zou kunnen rondlopen...
Hoop het ook ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 07:18 schreef TJDoornbos het volgende:
hoop dat het rustig blijft in Dord!
Die kans lijkt me niet groot.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 07:18 schreef TJDoornbos het volgende:
hoop dat het rustig blijft in Dord!
Toch is het qua supporters al een tijdje redelijk rustig bij Feyenoord.quote:
Hun sterkste speler tegen onze zwakste idd.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:46 schreef Thunder0x het volgende:
Ik vrees echt dat Leerdam onze ondergang word zondag... Suarez speelt hem denk ik echt helemaal van de mat![]()
Vlaar rechtsback zetten is ook niet echt een optie zoals je tegen Den Bosch kon zien, is totaal niet zijn plek en kwam er gewoon niet goed tot zijn recht
Ben benieuwd wat Been gaat doen, zal wel Leerdam worden
Ah, nee joh. Valt reuze mee.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:44 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee maar jij en ik (en alle andere) normaal gedragende fans zijn dan weer de lul.........
Happel staat zelf voorop in Dordrecht joh.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:44 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee maar jij en ik (en alle andere) normaal gedragende fans zijn dan weer de lul.........
quote:Blom fluit klassieker Ajax - Feyenoord
ZEIST (ANP) - Kevin Blom heeft zondag de leiding bij de klassieker tussen Ajax en Feyenoord. Het duel tussen de nummers drie en vier van de eredivisie begint zondag om 12.30 uur in de Amsterdam Arena.
De wedstrijden tussen beide rivalen zijn traditioneel zeer beladen. Vorig seizoen vielen in beide ontmoetingen tussen de clubs vijftien gele kaarten, waarvan twee omgezet in één rode kaart.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:51 schreef Happel het volgende:
Had vroeger altijd een zwak voor Tijani Babangida.
Fijne dribbelaar en snel. Genot om naar te kijken.
[ afbeelding ]
Is het ook. Jammer dat ie niet naar z'n ouders luisterde en naar ons kwam.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:05 schreef Jorwol het volgende:
Bergkamp vind ik stiekem toch wel de beste speler die ik ooit heb zien voetballen in mijn jaren..![]()
Herkenbaar.quote:Kantinesupporter in De Kuip
[LEZERSBIJDRAGE] - Ik ben meer en meer een kantinesupporter aan het worden. Kantinesupporter? Ja, kantinesupporter. Met een kantinesupporter bedoel ik iemand die wel naar De Kuip gaat, maar de wedstrijd dan niet vanaf de tribune bekijkt, maar warm en droog in een van de kantines van het stadion.
Vooral de laatste tijd neem ik mijn kantinesupporterschap erg serieus. Zo heb ik de laatste drie thuiswedstrijden (RKC Waalwijk, VVV en FC Den Bosch) grotendeels in de Olympiazaal (kantine achter vak Z) doorgebracht. Afgelopen zaterdag tegen VVV zelfs de hele wedstrijd. Met een bakkie koffie, gratis speculaaskoek erbij en kameraden die ook te lui/lam/onverschillig zijn om een tribuneplekkie te zoeken.
In de kantine vliegt de tijd. Zijdelings volg je de wedstrijd op een van de beeldschermen en verder is het ouwehoeren over echt bier, tieten, de liefde die Feyenoord heet, slaaptijden van je baby en vooral herinneringen ophalen aan die goeie ouwe tijd: 'Weet je nog, toen we in Zürich die stewardhesjes hadden gejat en in de perskamer stonden te schelden tegen Evert ter Napel.'
Ik geef toe dat in de kantine blijven hangen een rare gewoonte is. Het liefst wil ik er dan ook vanaf. Maar ja, dan komt m'n bijgeloof om de hoek kijken. De laatste drie wedstrijden in de kantine gekeken, en alledrie de keren wonnen we...
Eerstvolgende thuiswedstrijd, zondag 22 november aanstaande, aftrap 14:30 uur: Feyenoord-FC Utrecht. Ik ben erbij. Zoniet op de tribune, dan toch zeker wel in de kantine.
Leve Feyenoord één!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |