quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 13:18 schreef Ritmo het volgende:
- probeer het eens in normale bewoordingen -
Het blijft grappig.quote:[ Bericht 82% gewijzigd door Happel op 01-11-2009 13:18
Zal er voortaan op letten =)quote:Op zondag 1 november 2009 13:21 schreef Happel het volgende:
Ben het helemaal eens, met wat er achter die edits staat, maar probeer het even netjes te houden. Beuk desnoods de muur aan gort met je vuisten, doe ik ook.
Gelukkig is de mod een feyenoord-supporter en zullen er tot 14.30 hopelijk geen bans volgen en alleen editsquote:Op zondag 1 november 2009 13:21 schreef Happel het volgende:
Ben het helemaal eens, met wat er achter die edits staat, maar probeer het even netjes te houden. Beuk desnoods de muur aan gort met je vuisten, doe ik ook.
Ja, ik had het al voorspeld.quote:
Dat je nog gaat kijken.quote:Op zondag 1 november 2009 13:28 schreef Hamilcar het volgende:
Ik verwissel m'n cola'tje maar met een biertje zodat ik hopelijk de 2de helft door kom. Godsamme, die scheids ><
quote:Op zondag 1 november 2009 13:31 schreef Hamilcar het volgende:
Ja hallo, ik ben wel wat erger gewend na 24 jaar Feyenoord supporter
Die is inderdaad net zo schuldig.quote:Op zondag 1 november 2009 13:27 schreef Ritmo het volgende:
Tomasson, nog bedankt.
Juich niet te vroegquote:Op zondag 1 november 2009 13:31 schreef Hamilcar het volgende:
Ja hallo, ik ben wel wat erger gewend na 24 jaar Feyenoord supporter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |