Ik vond Slory in het stadion nog wel meevallen, als iemand verkeerde keuzes maakte was het Biseswar wel met zijn pogingen tot afstandschoten, niet verwonderlijk dat hij daarna dan ook de bal niet meer kreeg.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Was z'n eigen wedstrijd aan het spelen en negeerde z'n medespelers, ondanks dat deze hem probeerden te corrigeren.
Amen , zo is het maar net.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:48 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Ik vond Slory in het stadion nog wel meevallen, als iemand verkeerde keuzes maakte was het Biseswar wel met zijn pogingen tot afstandschoten, niet verwonderlijk dat hij daarna dan ook de bal niet meer kreeg.
Hij begint wat traag te worden.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:47 schreef Ritmo het volgende:
Wat vinden jullie van v. Bronckhorst? Mijn mening is dat ie na dit seizoen gewoon moet stoppen voordat het écht triest wordt.
Waarschijnlijk wordt dat het welquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:44 schreef H.M.Murdock het volgende:
Hopelijk wordt het morgen weer niet zo'n zaadpot als vorige keren tegen 1e divisie clubs, Fc Zwolle en Top Oss, waar de extra tijd aan te pas moest komen. Of tegen RKC en VVV
Dat is toch die gast die nu bij de Eagles zit?quote:Op maandag 26 oktober 2009 06:56 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ben ik het eigelijk wel mee eens.
Laat maar eens een stuk of wat van die gasten hard neergaan, dan blijven de talenten misschien eens sneller hier. Gewoon zoals Vincent van den Berg
Inderdaad dacht dat hij zo veel slimmer was geworden (interview in VI paar weekjes terug)quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:16 schreef Ritmo het volgende:
Slory op de bank morgen, schijnt zich vandaag op de training niet gebeterd te hebben.
Wat denkt die debiel wel niet?
Don Leo.quote:'Feyenoord moet vierde worden'
ROTTERDAM - Feyenoord moet dit seizoen kampioen van de rest worden. Dat zei technisch directeur Leo Beenhakker maandagavond tegen de leden van de Business Club. Hij gaf in het Maasgebouw een toelichting op zijn toekomstplannen voor de Rotterdamse club.
We hebben een kwalitatief uitstekende jeugdopleiding en een generatie die barst van het talent, dus daar moeten we gebruik van maken. ,,Op dit moment zijn Ajax, PSV en FC Twente structureel verder dan wij. Dit jaar moeten wij kampioen van de rest worden, zodat we volgend jaar daar een stapje bovenop kunnen doen. Nu kunnen we best incidenteel winnen van topploegen, maar dat moet structureel worden'', legde hij uit.
Daar is volgens Beenhakker niet eens zo veel voor nodig. Een belangrijke pijler in de weg omhoog is de jeugdopleiding, waar volgens de oud-bondscoach op dit moment perfect wordt gewerkt. ,,Er lopen drie of vier jongens in de jeugd die zo aan kunnen sluiten bij de selectie. Dan zullen ze het zwaar krijgen, maar ze hebben talent genoeg. We hebben een kwalitatief uitstekende jeugdopleiding en een generatie die barst van het talent, dus daar moeten we gebruik van maken.''
In de scouting moeten de komende jaren wel flinke stappen worden gemaakt. Beenhakker: ,,Vanwege de financiële situatie van de club moeten we het aantal vijvers waarin we vissen beperken. Tevens zullen we specifieker gaan scouten op de behoeftes van het elftal en gaan we meer doen met tipgevers die in het buitenland wonen en een band hebben met Feyenoord.''
Op de vraag of hij nog een kunstje in gedachten heeft voor de topper zondag tegen Ajax, antwoordde de technisch directeur: ,,Dat moet je lekker aan die kleine vragen, want ik hoef me daar niet meer mee bezig te houden. Heerlijk!''
quote:NAC niet bestraft voor slecht zicht in uitvak
De aanklager betaald voetbal van de KNVB gaat NAC Breda niet bestraffen voor het slechte zicht dat Feyenoord-supporters hadden in het duel in Breda. NAC had een nieuw uitvak gebouwd en daar folie over de ramen geplakt, maar deze zorgde er voor dat de wedstrijd niet te volgen was.
"Met name gelet op het feit dat NAC pas in een laat stadium heeft opgemerkt dat de folie voor niet te verwachten hinder zou zorgen en ook hieromtrent Feyenoord tevoren heeft geïnformeerd, voorts de toezegging heeft gedaan om de toegangskaarten van de Feyenoord-supporters te vergoeden en aangegeven heeft welke maatregelen zijn genomen en welke maatregelen zij nog zal nemen om de problemen in het uitvak op te lossen, heeft de aanklager deze beslissing genomen," zo staat de lezen op de website van de club uit Breda.
bedanken voor bewezen diensten en jeugdtrainer maken.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:47 schreef Ritmo het volgende:
Wat vinden jullie van v. Bronckhorst? Mijn mening is dat ie na dit seizoen gewoon moet stoppen voordat het écht triest wordt.
Die van ons zouden vooraan in de rij schuldeisers staan.quote:Spelers RKC willen financiële bijdrage leveren
WAALWIJK - De spelers van RKC Waalwijk willen hun club financieel ondersteunen om een faillissement af te wenden. Dat verklaarde directeur Louis Everard van spelersvakbond VVCS dinsdag tegenover de NOS.
,,De spelers hebben de bereidheid getoond een substantiële bijdrage te leveren. Voordat we dit doen moeten we wel eerst met het management van de club overleggen'', aldus Everard.
RKC kampt met huurschuld van zes ton bij de gemeente Waalwijk. Hoofdsponsor Ben Mandemakers is alleen bereid garant te staan voor het begrotingstekort (2,4 miljoen) als de gemeente de hoogte van de huur bijstelt.
Tja, als je als speler van RKC een tientje inlevert zijn ze al een stuk verder.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die van ons zouden vooraan in de rij schuldeisers staan.
Hoeveel staat het, zit nu op de telefoon dusquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:06 schreef Jorwol het volgende:
Meh, beetje jammer dit weer.. Maar komt wel goed hoop ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |