Bruinsquote:Op zondag 1 november 2009 13:58 schreef Samael het volgende:
Bruins erin..... nu is het helemaal gebeurd
Zit je toch te kijken. Echt principieel ben je niet, hèquote:Op zondag 1 november 2009 14:04 schreef Ritmo het volgende:
Is Wijnaldum er al af? Kan me voorstellen als Been's geduld op begint te raken, deze dip duurt te lang.
Nee, 'lollige' vrienden houden me op de hoogte.quote:Op zondag 1 november 2009 14:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Zit je toch te kijken. Echt principieel ben je niet, hè
Maar echt goed speelde hij niet. Bal sprong constant van zijn voet.
Speelt die gast nog steeds? Been's wissels zijn wel slecht altijd hoor. Meestal sowieso veels te laat in de wedstrijd en sommige mensen laat ie veels te lang staan.quote:Op zondag 1 november 2009 14:10 schreef Hamilcar het volgende:
Godverdomme, wissel die Wijnaldum! Ik heb hem echt nog nooit zo slecht zien spelen.
Ja, topkeeper Mulder.quote:Op zondag 1 november 2009 14:20 schreef Hamilcar het volgende:
Ik zit nu echt keihard te lachen om hoe slecht dit alles is. Je moet die actie van Suarez eens zien en waarom Van Dijk rood krijgt. Suarez tikt de bal dik naast, kan er nooit bij en Van Dijk krijgt even rood
Nou ja, krijgen we iig een jonge keeper te zien volgende week.
Dat is nu duidelijk, maar met zulke cijfers weer verliezen.quote:Op zondag 1 november 2009 14:22 schreef Happel het volgende:
We hebben geen kutelftal. We zijn gewoon niet goed genoeg om aansluiting bij de top te vinden.
Met 10 tegen 11, niet geheel onbegrijpelijk.quote:Op zondag 1 november 2009 14:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is nu duidelijk, maar met zulke cijfers weer verliezen.
Dan heb je dus gewoon een kutelftal.quote:Op zondag 1 november 2009 14:22 schreef Happel het volgende:
We hebben geen kutelftal. We zijn gewoon niet goed genoeg om aansluiting bij de top te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |