Vraag: "Komen wij uit Rotterdam"quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:29 schreef DonRaja het volgende:
Wat zongen de supporters gister eigenlijk naar elkaar? Soort vraag en antwoord yell leek het.
Hij blijft mooi.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Vraag: "Komen wij uit Rotterdam"
Antwoord: "Ken je dat niet horen dan."
quote:Been: Van Bronckhorst is en blijft mijn aanvoerder
ROTTERDAM - Feyenoord-aanvoerder Giovanni van Bronkhorst staat niet ter discussie bij Mario Been. Mario Been reageert in Voetbal International op de kritiek die de 34-jarige linksback in de media krijgt.
,,Ik lees die verhalen over Gio ook. Maar ik ben het er niet mee eens. Elke linksback in de Eredivisie heeft moeite tegen snelle buitenspelers te spelen. Tegen Sparta stonden we met negen tegen elf man. Logisch dat het dan een lastig karwei is," aldus Been. ,,Van Bronckhorst is en blijft mijn aanvoerder. Ik vind hem met al zijn ervaring en voetballende kwaliteiten heel belangrijk voor onze ploeg."
Hadden ze misschien beter kunnen halen i.p.v. Cisséquote:'Feyenoord en Celtic willen Van Wolfswinkel'
Ricky Van Wolfswinkel. FOTO ANP
ROTTERDAM - Feyenoord en Celtic zouden zeer geïnteresseerd zijn in Ricky van Wolfswinkel, de spits van FC Utrecht. Dit schrijft de The Scottish Sun vandaag.
Tony Mowbray, de trainer van Celtic, heeft de afgelopen weken de 20-jarige aanvaller drie maal geobserveerd.
Maar Celtic zou niet de enige geïnteresseerde zijn in 'de nieuwe Huntelaar'. Volgens The Sun loert ook Feyenoord op Van Wolfswinkel. ,,De Rotterdammers willen de jeugdinternational in januari naar de Kuip halen". (DHE)
Erg irritant ja.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:43 schreef DonRaja het volgende:
Net terug uit het stadion, bagger wedstrijd, bagger sfeer. Waarom 90% anti-joden liedjes? Om te compenseren dat het a.s. zondag niet kan?
Vriend van me toen hij gisteren een sliding maakte in de laatste minuten: "Kut, toch douchen"quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Makaay is toch onzichtbaar, valt niet op.
net zoals bij dikke theo riep IK alweer dat wolfswinkel gehaald moest worden... Ik ben een baas!quote:
Ik had juist te weinig ruimte; dwz er zaten mensen op "mijn" plek. Volgens mij zat de helft van RR op R. Naja, ik vond het sfeertje wel aardig. Maar ik zie het niet al te rooskleurig in voor aankomend weekend...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is standaard. Best vermoeiend op zijn tijd.
Had wel lekker veel ruimte, moeten ze vaker doen zulke wedstrijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je scheenbeschermers. waar zijn ze?
of ben ik nou scheel?
Feyenoord Rotterdam
Dan ken je zo 8-9 miljoen op tafel leggen, voor minder doet Utrecht dat nooit.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:29 schreef Happel het volgende:
Feyenoord - PSV paar jaar terug, was net zo een wedstrijd. Werd toen 3-3.
[..]
Hadden ze misschien beter kunnen halen i.p.v. Cissé
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Vraag: "Komen wij uit Rotterdam"
Antwoord: "Ken je dat niet horen dan."
Volgens mij wilde Van Wolfswinkel naar een club waar hij zeker weten in de basis zou staan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dan hadden ze dat van de zomer moeten doen. Niet nu hij 2x zo duur is.
Hij speelde inderdaad niet zo heel goed, maar ik was vanaf het begin al fanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:44 schreef Haringkop het volgende:
Ik vond die Babovic helemaal niet zo bijzonder eigenlijk... de heflt van z'n voorzetten kwamen niet van de grond.
Dat is een feit.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:29 schreef Happel het volgende:
Feyenoord - PSV paar jaar terug, was net zo een wedstrijd. Werd toen 3-3.
[..]
Hadden ze misschien beter kunnen halen i.p.v. Cissé
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:17 schreef Ruud het volgende:
Vriend van me toen hij gisteren een sliding maakte in de laatste minuten: "Kut, toch douchen"
Bij andere clubs verdubbelen spelers hun eigen waarde, bij ons halveren ze die in een half seizoen (El Ahmadi, Cissé).quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:45 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dan ken je zo 8-9 miljoen op tafel leggen, voor minder doet Utrecht dat nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |