abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74187951
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:21 schreef Happel het volgende:

[..]

Herkenbaar.

Goede vondst van ze trouwens, die gratis speculaaskoeken.
Betrap mezelf er ook op dat ik wat vaker in de Legioenzaal sta. Zeker afgelopen zaterdag, maar helaas geen speculaaskoeken gezien. Volgende wedstrijd maar eens naar vragen.

En jammer dat sommigen weer weinig vertrouwen hebben in Leerdam. Weinig zin om zo'n jongen nu alweer kansloos in te schatten voor zondag. Denk eerder dat ik me aan een paar anderen zal ergeren dan aan Leerdam.
pi_74197527
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:21 schreef Happel het volgende:

[..]

Herkenbaar.

Goede vondst van ze trouwens, die gratis speculaaskoeken.
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Idd erg herkenbaar. In de kantine achter vak W zit het tijdens de wedstrijd ook aardig vol.
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:33 schreef Langlearn het volgende:
Sluit aardig op mijn post van gisteren aan.

Al blijf ik liever in de kroeg hangen ergens op Zuid. Stadion is op incidentele wedstrijden na, erg weinig aan en sinds ik niet meer op Z zit, heeft het hangen op huidige tribune helemaal geen meerwaarde.
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 14:48 schreef blindgier het volgende:

[..]

Betrap mezelf er ook op dat ik wat vaker in de Legioenzaal sta. Zeker afgelopen zaterdag, maar helaas geen speculaaskoeken gezien. Volgende wedstrijd maar eens naar vragen.
Kanslozen
pi_74201898
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 11:57 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

heb ik met Marc O.
Hehe dat spandoek met "kusje gordon" was toch niet van jou hè?
#12 is not for sale!
pi_74201944
Waarom zou je in de kantine van de Kuip gaan zitten? Dan kan je toch gewoon beter de pub pakken met goed bier?
#12 is not for sale!
  donderdag 29 oktober 2009 @ 21:07:44 #158
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_74202107
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 21:03 schreef Haringkop het volgende:
Waarom zou je in de kantine van de Kuip gaan zitten? Dan kan je toch gewoon beter de pub pakken met goed bier?
Niet iedereen drinkt bier.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_74209574
Nou, thuis tegen AZ...

Geen geweldige loting, maar kan ook slechter
You can trust me, trust nobody...
  donderdag 29 oktober 2009 @ 23:56:44 #160
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_74209621
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 23:55 schreef Neroje het volgende:
Nou, thuis tegen AZ...

Geen geweldige loting, maar kan ook slechter
Nou.
2000 light years from home
  donderdag 29 oktober 2009 @ 23:57:25 #161
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_74209651
Ach, die pakken we gewoon hoor.
Elite
Tegen TTIP
pi_74209898
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 23:57 schreef Happel het volgende:
Ach, die pakken we gewoon hoor.
Idd, AZ is echt te kansloos dit jaar. Als je al zag hoe Ajax er overheen walste in 1 helft...
-
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 00:20:53 #163
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_74210352
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 00:04 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Idd, AZ is echt te kansloos dit jaar. Als je al zag hoe Ajax er overheen walste in 1 helft...
Ik wacht maar af tot zondag totdat ik hier verder uitspraken over ga doen.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_74221373
'Makaay gepasseerd, Van Bronckhorst en Leerdam keren terug'
Zowel Giovanni van Bronckhorst als Kelvin Leerdam is fit genoeg om zondag in actie te komen met Feyenoord in de Klassieker tegen Ajax. Beide spelers lieten dinsdag het bekerduel met FC Den Bosch nog schieten, maar vrijdag was het duo weer te bezichtigen op de ochtendtraining. Volgens De Telegraaf zullen zij dan ook starten.

Meest opmerkelijke conclusie die kon worden getrokken naar aanleiding van de oefensessie is dat er waarschijnlijk geen basisplaats ingeruimd zal worden voor Roy Makaay. De spits leek bij de afwezigheid van Jon Dahl Tomasson (geschorst) eerste keus, maar zal Andwelé Slory voor zich moeten dulden. De rappe buitenspeler zal voorin worden bijgestaan door Georginio Wijnaldum en Diego Biseswar.

Dat juist Slory de plek van Makaay in moet gaan nemen is saillant. De aanvaller lag vorig weekend tijdens het duel met VVV-Venlo nog in de clinch met coach Mario Been, die hem om disciplinaire redenen wisselde. Overigens lijkt er ook een nieuwe basisplaats weggelegd voor de Serviër Stefan Babovic. De gehuurde middenvelder startte ook in het bekerduel met Den Bosch en behoudt zijn basisplaats.
pi_74221611
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 13:12 schreef Paul-89 het volgende:
'Makaay gepasseerd, Van Bronckhorst en Leerdam keren terug'
Zowel Giovanni van Bronckhorst als Kelvin Leerdam is fit genoeg om zondag in actie te komen met Feyenoord in de Klassieker tegen Ajax. Beide spelers lieten dinsdag het bekerduel met FC Den Bosch nog schieten, maar vrijdag was het duo weer te bezichtigen op de ochtendtraining. Volgens De Telegraaf zullen zij dan ook starten.

Meest opmerkelijke conclusie die kon worden getrokken naar aanleiding van de oefensessie is dat er waarschijnlijk geen basisplaats ingeruimd zal worden voor Roy Makaay. De spits leek bij de afwezigheid van Jon Dahl Tomasson (geschorst) eerste keus, maar zal Andwelé Slory voor zich moeten dulden. De rappe buitenspeler zal voorin worden bijgestaan door Georginio Wijnaldum en Diego Biseswar.

Dat juist Slory de plek van Makaay in moet gaan nemen is saillant. De aanvaller lag vorig weekend tijdens het duel met VVV-Venlo nog in de clinch met coach Mario Been, die hem om disciplinaire redenen wisselde. Overigens lijkt er ook een nieuwe basisplaats weggelegd voor de Serviër Stefan Babovic. De gehuurde middenvelder startte ook in het bekerduel met Den Bosch en behoudt zijn basisplaats.
Slory spits? Lijkt er erg op dat Been wil gaan counteren, snelle uitbraken met Slory en Biseswar, Babovic erachter omdat hij toch wel inzicht blijkt te hebben.. Ben benieuwd!
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:22:47 #166
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_74221751
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 13:18 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Slory spits? Lijkt er erg op dat Been wil gaan counteren, snelle uitbraken met Slory en Biseswar, Babovic erachter omdat hij toch wel inzicht blijkt te hebben.. Ben benieuwd!
Nou, ben benieuwd wat dat gaat worden..
pi_74221768
Laat maar zitten die wedstrijd. Slory schiet toch alles weer naast oog in oog met Stekel
pi_74221992
Counteren met Slory, die geen actie kan maken, en Biseswar die de bal op eigen helft komt ophalen.

Wordt een topwedstrijd.
pi_74222019
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 13:22 schreef ursel het volgende:

[..]

Nou, ben benieuwd wat dat gaat worden..
pi_74222037
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 13:30 schreef Langlearn het volgende:
Counteren met Slory, die geen actie kan maken, en Biseswar die de bal op eigen helft komt ophalen.

Wordt een topwedstrijd.
Ik denk dat ik maar een lekkere lange wandeling ga maken met de hond ofzo
pi_74222041
Oh maar ik denk ook absoluut niet dat we gaan winnen hoor
We mogen echt hartstikke blij zijn als we met een puntje weggaan uit Amsterdam..
pi_74222098
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 13:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ik denk dat ik maar een lekkere lange wandeling ga maken met de hond ofzo
Mooi.

Morgen kroeg voetbal kijken. Zal wel na tien minuten ergeren uit frustratie naar huis gaan...

Feyenoord.
pi_74222172
Zonder echte spits spelen.
-
pi_74222437
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 13:34 schreef Ritmo het volgende:
Zonder echte spits spelen.
Makaay niet kunnen bedienen, waardoor hij waardeloos is, en dan maar met mindere spelers starten. Lachwekkend en triest tegelijk.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:45:24 #175
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_74222545
Goede keuze van Been!

Makaay staat waarschijnlijk toch alleen maar op een eiland. Kun je veel beter met snelle beweeglijke spitsen spelen zoals Slory, Biseswar & Wijnaldum

Babovic in de basis
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_74222591
Ik vind het zo slecht nog niet, denk dat Ajax veel op onze helft speelt en Fer gewoon hopelijk veel ballen afpakt bij Enog/Gabri en deze dan diep verstuurd richting Slory/Biseswar/Wijnaldum zodat je snelle counters kunt uitvoeren. Makaay is dan vaak stappen te laat of staat nog mee te verdedigen.
pi_74222884
Trieste is dat Been verwacht dat Makaay mee verdedigt. Makaay moet 1 taak hebben en dat is 1 goede bal (gebeurt niet vaak, maar goed) er in te schieten.

Voordeel van Makaay is dat je de tegenstander naar mate de wedstrijd vordert steeds aanvallender gaat spelen en dat betekent veel ruimte voor Makaay en vaak 1 op 1. Dat is waarom hij zo succesvol was in het buitenland en af en toe bij Feyenoord is gebleken.

Ach, boek Makaay kan dicht. Enorm goede spits en wij begrijpen de gebruiksaanwijzing niet en/ of willen ons niet aanpassen.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:19:57 #178
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_74223745
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 13:18 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Precies wat ik dacht.

Heb zo een vermoeden dat Been de spelers wel weet op te fokken tot betere prestaties. Vermoed dat er ook de nodige gele kaarten zullen vallen.

Echt veel vertrouwen heb ik er nog niet in.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:37:39 #179
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_74231736
Feyenoord is gewoon te slecht voor een spits van het type Makaay.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 19:59:45 #180
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_74234351
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 18:37 schreef Merkie het volgende:
Het eerste seizoen bij Feyenoord haalde hij wel zijn doelpuntengemiddelde, maar hij is ieder jaar gewoon een stuk minder geworden. Je kunt zo'n passieve speler alleen tolereren in je elftal als hij veel goals maakt en dat doet hij ook niet meer.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:38:07 #181
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_74235788
Nou, Feyenoord doet gewoon aan momentenvoetbal. Hopen dat de bal een keer lekker uitkomt en iemand hem er in kan schieten. Makaay heb je pas wat aan als je weet hoe je wilt gaan aanvallen en je twee stappen vooruit kan denken.
pi_74242055
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 19:59 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Het eerste seizoen bij Feyenoord haalde hij wel zijn doelpuntengemiddelde
Maar ook toen was hij geen schim van wat hij bij Depor en Bayern was. Logisch natuurlijk, gezien de spelers om hem heen.
pi_74242120
Weten jullie nog hoe Feyenoord speelde toen Makaay er net was? Met Hofs als een soort speler tussen Makaay en het middenveld? Was onder van Marwijk volgens mij... Toen vond ik Feyenoord echt goed voetbal spelen. Kan aan m'n geheugen liggen hoor, maar ik vond het jammer dat ze daar nooit meer verder zijn gegaan.
pi_74242157
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 23:38 schreef Jorwol het volgende:
Weten jullie nog hoe Feyenoord speelde toen Makaay er net was? Met Hofs als een soort speler tussen Makaay en het middenveld? Was onder van Marwijk volgens mij... Toen vond ik Feyenoord echt goed voetbal spelen. Kan aan m'n geheugen liggen hoor, maar ik vond het jammer dat ze daar nooit meer verder zijn gegaan.
Komt volgens mij door blessures van Hofs. Was een aardig duo inderdaad.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 09:06:42 #185
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_74246093
quote:
Slory praat met Beenhakker

door Jeroen Kapteijns
ROTTERDAM - De rentree van Roy Makaay in de hoofdmacht van Feyenoord is van korte duur geweest. De spits is opnieuw gepasseerd door Feyenoord-trainer Mario Been en bekijkt de klassieker vanaf de bank. Been geeft in zijn tactische plan de voorkeur aan snelle, bewegelijke aanvallers, waardoor Andwélé Slory zijn opwachting maakt in de spits.

Het slechte nieuws voor Makaay betekende goed nieuws voor Slory. De snelle aanvaller werd tegen FC Den Bosch nog gepasseerd na diens slechte beurt tegen VVV-Venlo. Been was boos over de slechte manier waarop Slory met de coaching door zijn ploeggenoot Denny Landzaat omging.

Slory: "Ik vond het allemaal nogal meevallen wat er is gebeurd en ik vond alle commotie zwaar overdreven. Ik heb een goed gesprek gehad met Leo Beenhakker en die vond dat ook. Natuurlijk kun je niet twisten over een beslissing van de trainer en dat doe ik ook niet. Maar het enige wat er gebeurde, was dat ik niet mijn hand opstak toen ik werd gecoacht. Voortaan zal ik dat weer wel doen. Ik was goed bezig en ik ga de draad gewoon weer oppakken."

Giovanni van Bronckhorst en Kelvin Leerdam zijn na hun liesblessures weer inzetbaar in de klassieker. Stefan Babovic behoudt de basisplaats die hij tegen FC Den Bosch had. "Met zijn creativiteit en wil om te winnen is hij een speler die we goed kunnen gebruiken", aldus Feyenoord-trainer Mario Been.
Elite
Tegen TTIP
pi_74249701
quote:
Enige juiste conclusie.
pi_74253798
quote:
Weet niet of het met goed of slecht te maken heeft, meer met de manier van spelen. Bovendien takelt Makaay al jaren af, in z'n laatste jaar bij Bayern scoorde hij ook al een stuk minder dan de jaren ervoor.
-
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 16:32:33 #188
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_74254647
In de eredivisie moet een spits zelf het spel maken, anders kom je niet aan de bak.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 21:12:51 #189
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_74262077
quote:
"Geen nieuwe investeringen bij Feyenoord volgend jaar"
Financieel directeur van Feyenoord Onno Jacobs waarschuwt de achterban dat zij volgend jaar geen investering hoeven te verwachten.

31 okt. 2009 20:00:58

Feyenoord kwam afgelopen jaar terecht in een financiële crisis. De club had moeite met voorbestaan en kon uiteindelijk met behulp van buitenaf alles weer op de rails krijgen en zelfs spelers aankopen.
Voor het komend jaar hoeft men in Rotterdam echter niet al te veel te verwachten."De spelers die dit jaar zijn aangekocht zijn door externe financiers mogelijk gemaakt, maar daar zit ook een keer een einde aan, aan die mogelijkheid. Deze zomer loopt een paar contracten van duurdere spelers af. Die worden niet verlengd, we zullen goedkopere spelers terughalen," stelt Jacobs zaterdag in het Parool.

Feyenoord haalde deze zomer onder meer Roda JC-aanvaller Sekou Cissé en Stefan Babovic dankzij externe financiers naar De Kuip.
Elite
Tegen TTIP
pi_74262143
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 21:12 schreef Happel het volgende:

[..]

Goedkopere, maar waarschijnlijk wel betere spelers. Iemand van het niveau Hofland kun je ook bij Roda JC of Willem II wegplukken voor 1/3e van het salaris.
-
pi_74263418
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 21:14 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Goedkopere, maar waarschijnlijk wel betere spelers. Iemand van het niveau Hofland kun je ook bij Roda JC of Willem II wegplukken voor 1/3e van het salaris.
Eens. De Cler dan dus ook weg. Zijn er nog goede linksbacks in de jeugd eigenlijk? Wattamaleo?
pi_74263532
Ik hoor goede verhalen over Bruno Martins Indi. Sterke, grote jongen. Deed ook mee op het WK O/17.
Feyenoord Rotterdam
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 22:04:34 #193
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_74263547
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 21:58 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Eens. De Cler dan dus ook weg. Zijn er nog goede linksbacks in de jeugd eigenlijk? Wattamaleo?
Dat is de enige die bij mij bekend is. Al zullen er vast nog wel meer zijn.

Onlangs had Beenhakker nog gekeken naar die Knut toch? Maar ben wel benieuwd wie ze gaan halen. Geloof best dat ze hard bezig zijn om de selectie nu al rond te hebben voor volgend seizoen.
Elite
Tegen TTIP
pi_74263899
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 21:58 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Voorlopig nog niet goed genoeg voor de basis lijkt me, anders zat ie nu wel bij de selectie.
-
pi_74264787
Gaat die Lazovic nu eindelijk z'n 'belofte' waarmaken?
-
pi_74268286
Uurtje of 11 in slaap gevallen en nu klaarwakker.

Klote wedstrijd.
  zondag 1 november 2009 @ 02:01:37 #197
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_74268402
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 22:55 schreef Ritmo het volgende:
Gaat die Lazovic nu eindelijk z'n 'belofte' waarmaken?
Verkeerde topic
pi_74269915
Knieklachten voor Darley
quote:
OTTERDAM - Feyenoord-doelman Darley heeft opnieuw knieklachten, waardoor Erwin Mulder gewoon weer als tweede doelman fungeert bij de uitwedstrijd tegen Ajax. Darley heeft last van een peesontsteking in zijn linkerknie. Eerder dit seizoen stond hij twee maanden aan de kant door een blessure aan de andere knie. Die liep hij op bij de eerste competitiewedstrijd tegen NEC, toen Darley in de basis begon, maar in de rust vanwege die knieblessure gewisseld moest worden

De huidige knieklachten zijn niet ernstig, maar de Braziliaan moet wel even rustig aan doen.
Nu dit zich zo op jonge leeftijd al openbaart, zie ik weinig toekomst voor deze Bosz aankoop in de Kuip.
Van Dijk nokt er in 2010 mee. Mulder krijgt geen vertrouwem van de ts
Blijft over de talentvolle 18 jarige Griekse doelman Kostas Lamprou. En die zijn contract .loopt medio 2010 af.
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
pi_74271900
quote:
Op zondag 1 november 2009 02:01 schreef Merkie het volgende:

[..]

Verkeerde topic
Klopt idd, Lazovic is niet onze duurste aankoop allertijden.
-
pi_74271910
quote:
Op zondag 1 november 2009 07:35 schreef DikVoormekaar het volgende:
Knieklachten voor Darley
[..]

Nu dit zich zo op jonge leeftijd al openbaart, zie ik weinig toekomst voor deze Bosz aankoop in de Kuip.
Van Dijk nokt er in 2010 mee. Mulder krijgt geen vertrouwem van de ts
Blijft over de talentvolle 18 jarige Griekse doelman Kostas Lamprou. En die zijn contract .loopt medio 2010 af.
Moet idd niet te lang meer gaan duren deze onzin. Tijd om Krul eindelijk eens te halen.
-
pi_74274881
- probeer het eens in normale bewoordingen -

[ Bericht 82% gewijzigd door Happel op 01-11-2009 13:18:44 ]
-
pi_74274900
Hoerescheids die wederom niet consequent is.
pi_74274903
quote:
Op zondag 1 november 2009 13:18 schreef Ritmo het volgende:
Blom -edit-

[ Bericht 1% gewijzigd door Morpheus2002 op 01-11-2009 13:19:01 ]
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  zondag 1 november 2009 @ 13:18:48 #204
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_74274904
Dat was geen rood
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')