Betrap mezelf er ook op dat ik wat vaker in de Legioenzaal sta. Zeker afgelopen zaterdag, maar helaas geen speculaaskoeken gezien. Volgende wedstrijd maar eens naar vragen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Herkenbaar.![]()
Goede vondst van ze trouwens, die gratis speculaaskoeken.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Herkenbaar.![]()
Goede vondst van ze trouwens, die gratis speculaaskoeken.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Idd erg herkenbaar. In de kantine achter vak W zit het tijdens de wedstrijd ook aardig vol.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:33 schreef Langlearn het volgende:
Sluit aardig op mijn post van gisteren aan.
Al blijf ik liever in de kroeg hangen ergens op Zuid. Stadion is op incidentele wedstrijden na, erg weinig aan en sinds ik niet meer op Z zit, heeft het hangen op huidige tribune helemaal geen meerwaarde.
Kanslozenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:48 schreef blindgier het volgende:
[..]
Betrap mezelf er ook op dat ik wat vaker in de Legioenzaal sta. Zeker afgelopen zaterdag, maar helaas geen speculaaskoeken gezien. Volgende wedstrijd maar eens naar vragen.
Niet iedereen drinkt bier.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:03 schreef Haringkop het volgende:
Waarom zou je in de kantine van de Kuip gaan zitten? Dan kan je toch gewoon beter de pub pakken met goed bier?
Nou.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:55 schreef Neroje het volgende:
Nou, thuis tegen AZ...
Geen geweldige loting, maar kan ook slechter
Idd, AZ is echt te kansloos dit jaar. Als je al zag hoe Ajax er overheen walste in 1 helft...quote:
Ik wacht maar af tot zondag totdat ik hier verder uitspraken over ga doen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd, AZ is echt te kansloos dit jaar. Als je al zag hoe Ajax er overheen walste in 1 helft...
Slory spits? Lijkt er erg op dat Been wil gaan counteren, snelle uitbraken met Slory en Biseswar, Babovic erachter omdat hij toch wel inzicht blijkt te hebben.. Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:12 schreef Paul-89 het volgende:
'Makaay gepasseerd, Van Bronckhorst en Leerdam keren terug'
Zowel Giovanni van Bronckhorst als Kelvin Leerdam is fit genoeg om zondag in actie te komen met Feyenoord in de Klassieker tegen Ajax. Beide spelers lieten dinsdag het bekerduel met FC Den Bosch nog schieten, maar vrijdag was het duo weer te bezichtigen op de ochtendtraining. Volgens De Telegraaf zullen zij dan ook starten.
Meest opmerkelijke conclusie die kon worden getrokken naar aanleiding van de oefensessie is dat er waarschijnlijk geen basisplaats ingeruimd zal worden voor Roy Makaay. De spits leek bij de afwezigheid van Jon Dahl Tomasson (geschorst) eerste keus, maar zal Andwelé Slory voor zich moeten dulden. De rappe buitenspeler zal voorin worden bijgestaan door Georginio Wijnaldum en Diego Biseswar.
Dat juist Slory de plek van Makaay in moet gaan nemen is saillant. De aanvaller lag vorig weekend tijdens het duel met VVV-Venlo nog in de clinch met coach Mario Been, die hem om disciplinaire redenen wisselde. Overigens lijkt er ook een nieuwe basisplaats weggelegd voor de Serviër Stefan Babovic. De gehuurde middenvelder startte ook in het bekerduel met Den Bosch en behoudt zijn basisplaats.
Nou, ben benieuwd wat dat gaat worden..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:18 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Slory spits? Lijkt er erg op dat Been wil gaan counteren, snelle uitbraken met Slory en Biseswar, Babovic erachter omdat hij toch wel inzicht blijkt te hebben.. Ben benieuwd!
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:22 schreef ursel het volgende:
[..]
Nou, ben benieuwd wat dat gaat worden..
Ik denk dat ik maar een lekkere lange wandeling ga maken met de hond ofzoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:30 schreef Langlearn het volgende:
Counteren met Slory, die geen actie kan maken, en Biseswar die de bal op eigen helft komt ophalen.
Wordt een topwedstrijd.
Mooi.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar een lekkere lange wandeling ga maken met de hond ofzo
Makaay niet kunnen bedienen, waardoor hij waardeloos is, en dan maar met mindere spelers starten. Lachwekkend en triest tegelijk.quote:
Precies wat ik dacht.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:18 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Slory spits? Lijkt er erg op dat Been wil gaan counteren, snelle uitbraken met Slory en Biseswar, Babovic erachter omdat hij toch wel inzicht blijkt te hebben.. Ben benieuwd!
Het eerste seizoen bij Feyenoord haalde hij wel zijn doelpuntengemiddelde, maar hij is ieder jaar gewoon een stuk minder geworden. Je kunt zo'n passieve speler alleen tolereren in je elftal als hij veel goals maakt en dat doet hij ook niet meer.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:37 schreef Merkie het volgende:
Feyenoord is gewoon te slecht voor een spits van het type Makaay.
Maar ook toen was hij geen schim van wat hij bij Depor en Bayern was. Logisch natuurlijk, gezien de spelers om hem heen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:59 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Het eerste seizoen bij Feyenoord haalde hij wel zijn doelpuntengemiddelde
Komt volgens mij door blessures van Hofs. Was een aardig duo inderdaad.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:38 schreef Jorwol het volgende:
Weten jullie nog hoe Feyenoord speelde toen Makaay er net was? Met Hofs als een soort speler tussen Makaay en het middenveld? Was onder van Marwijk volgens mij... Toen vond ik Feyenoord echt goed voetbal spelen. Kan aan m'n geheugen liggen hoor, maar ik vond het jammer dat ze daar nooit meer verder zijn gegaan.
quote:Slory praat met Beenhakker
door Jeroen Kapteijns
ROTTERDAM - De rentree van Roy Makaay in de hoofdmacht van Feyenoord is van korte duur geweest. De spits is opnieuw gepasseerd door Feyenoord-trainer Mario Been en bekijkt de klassieker vanaf de bank. Been geeft in zijn tactische plan de voorkeur aan snelle, bewegelijke aanvallers, waardoor Andwélé Slory zijn opwachting maakt in de spits.
Het slechte nieuws voor Makaay betekende goed nieuws voor Slory. De snelle aanvaller werd tegen FC Den Bosch nog gepasseerd na diens slechte beurt tegen VVV-Venlo. Been was boos over de slechte manier waarop Slory met de coaching door zijn ploeggenoot Denny Landzaat omging.
Slory: "Ik vond het allemaal nogal meevallen wat er is gebeurd en ik vond alle commotie zwaar overdreven. Ik heb een goed gesprek gehad met Leo Beenhakker en die vond dat ook. Natuurlijk kun je niet twisten over een beslissing van de trainer en dat doe ik ook niet. Maar het enige wat er gebeurde, was dat ik niet mijn hand opstak toen ik werd gecoacht. Voortaan zal ik dat weer wel doen. Ik was goed bezig en ik ga de draad gewoon weer oppakken."
Giovanni van Bronckhorst en Kelvin Leerdam zijn na hun liesblessures weer inzetbaar in de klassieker. Stefan Babovic behoudt de basisplaats die hij tegen FC Den Bosch had. "Met zijn creativiteit en wil om te winnen is hij een speler die we goed kunnen gebruiken", aldus Feyenoord-trainer Mario Been.
Enige juiste conclusie.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:37 schreef Merkie het volgende:
Weet niet of het met goed of slecht te maken heeft, meer met de manier van spelen. Bovendien takelt Makaay al jaren af, in z'n laatste jaar bij Bayern scoorde hij ook al een stuk minder dan de jaren ervoor.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:37 schreef Merkie het volgende:
quote:"Geen nieuwe investeringen bij Feyenoord volgend jaar"
Financieel directeur van Feyenoord Onno Jacobs waarschuwt de achterban dat zij volgend jaar geen investering hoeven te verwachten.
31 okt. 2009 20:00:58
Feyenoord kwam afgelopen jaar terecht in een financiële crisis. De club had moeite met voorbestaan en kon uiteindelijk met behulp van buitenaf alles weer op de rails krijgen en zelfs spelers aankopen.
Voor het komend jaar hoeft men in Rotterdam echter niet al te veel te verwachten."De spelers die dit jaar zijn aangekocht zijn door externe financiers mogelijk gemaakt, maar daar zit ook een keer een einde aan, aan die mogelijkheid. Deze zomer loopt een paar contracten van duurdere spelers af. Die worden niet verlengd, we zullen goedkopere spelers terughalen," stelt Jacobs zaterdag in het Parool.
Feyenoord haalde deze zomer onder meer Roda JC-aanvaller Sekou Cissé en Stefan Babovic dankzij externe financiers naar De Kuip.
Goedkopere, maar waarschijnlijk wel betere spelers. Iemand van het niveau Hofland kun je ook bij Roda JC of Willem II wegplukken voor 1/3e van het salaris.quote:
Eens. De Cler dan dus ook weg. Zijn er nog goede linksbacks in de jeugd eigenlijk? Wattamaleo?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:14 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Goedkopere, maar waarschijnlijk wel betere spelers. Iemand van het niveau Hofland kun je ook bij Roda JC of Willem II wegplukken voor 1/3e van het salaris.
Dat is de enige die bij mij bekend is. Al zullen er vast nog wel meer zijn.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:58 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Eens. De Cler dan dus ook weg. Zijn er nog goede linksbacks in de jeugd eigenlijk? Wattamaleo?
Voorlopig nog niet goed genoeg voor de basis lijkt me, anders zat ie nu wel bij de selectie.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:58 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Eens. De Cler dan dus ook weg. Zijn er nog goede linksbacks in de jeugd eigenlijk? Wattamaleo?
Verkeerde topicquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:55 schreef Ritmo het volgende:
Gaat die Lazovic nu eindelijk z'n 'belofte' waarmaken?
Nu dit zich zo op jonge leeftijd al openbaart, zie ik weinig toekomst voor deze Bosz aankoop in de Kuip.quote:OTTERDAM - Feyenoord-doelman Darley heeft opnieuw knieklachten, waardoor Erwin Mulder gewoon weer als tweede doelman fungeert bij de uitwedstrijd tegen Ajax. Darley heeft last van een peesontsteking in zijn linkerknie. Eerder dit seizoen stond hij twee maanden aan de kant door een blessure aan de andere knie. Die liep hij op bij de eerste competitiewedstrijd tegen NEC, toen Darley in de basis begon, maar in de rust vanwege die knieblessure gewisseld moest worden
De huidige knieklachten zijn niet ernstig, maar de Braziliaan moet wel even rustig aan doen.
Moet idd niet te lang meer gaan duren deze onzin.quote:Op zondag 1 november 2009 07:35 schreef DikVoormekaar het volgende:
Knieklachten voor Darley
[..]
Nu dit zich zo op jonge leeftijd al openbaart, zie ik weinig toekomst voor deze Bosz aankoop in de Kuip.
Van Dijk nokt er in 2010 mee. Mulder krijgt geen vertrouwem van de ts
Blijft over de talentvolle 18 jarige Griekse doelman Kostas Lamprou. En die zijn contract .loopt medio 2010 af.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |