Ik wil niet verderquote:
Maar ik weet dus 100% zeker dat mijn vriendin niet van kut is echniequote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar ik weet dus 100% zeker dat mijn vriendin niet van kut is echnie
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar ik weet dus 100% zeker dat mijn vriendin niet van kut is echnie
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:21 schreef Laysa het volgende:
Ik gun jou gewoon nog een paar daagjes rust bommie das toch eigenlijk lievvv van mij
Ja sorry leg het ff verkeerd uitquote:
I second that!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
We gaan d'r geen aandachtshoerentopic van maken hè. Gewoon tetten laten zien en daarna via PM een afspraak maken.
Jij weet al hoe ik eruit ziequote:
boringquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:27 schreef Laysa het volgende:
ik laat niks zien....dus begin maar een facinerend gesprek
Ja dat weet ik jaquote:
Daar ben ik niet goed in, ben meer een doener, die zijn ook nodigquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:27 schreef Laysa het volgende:
ik laat niks zien....dus begin maar een facinerend gesprek
Oquote:
Erg hard nodig jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar ben ik niet goed in, ben meer een doener, die zijn ook nodig
Niet zo onschuldig, je weet zelf dat je een lekker ding bentquote:
Hier ook .. CV is net overal af en het is heeeeeeeerlijk!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:30 schreef liesje1979 het volgende:
Wat is het lekker warm in mijn huisje!
Dat zijn de ergstenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet zo onschuldig, je weet zelf dat je een lekker ding bent
Nou ja zeg, bleghhh dat is maar net op wie of wat je valtquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet zo onschuldig, je weet zelf dat je een lekker ding bent
Ik heb geen cv maar wel sinds vandaag een gaskachel, ook heerlijk!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hier ook .. CV is net overal af en het is heeeeeeeerlijk!
Stank al weg? Zal wel hè, die lucht kwam vast van die gastenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:30 schreef liesje1979 het volgende:
Wat is het lekker warm in mijn huisje!
Ik ben niet erg, ik ben te liefquote:
Ja hallo, lees je es in, we vallen op tetten hieroquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja zeg, bleghhh dat is maar net op wie of wat je valt
fijn liesje dat het weer warm in je huisje isquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb geen cv maar wel sinds vandaag een gaskachel, ook heerlijk!
Je meent hetquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
O en dan lekker ervoor zitten....heerlijkquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
La maar, sla mijn deur maar over. Wijven die zeggen dat ze "lief zijn' zijn nog erger dan die die weten dat ze knap zijn en net doen alsof ze het niet wetenquote:
O oke dan ga ik maar weerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hallo, lees je es in, we vallen op tetten hiero
Nou ik zette hem net even heel hard en toen rook ik het nog een beetje.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Stank al weg? Zal wel hè, die lucht kwam vast van die gasten
Oke oke ik ben een rasechte bitch en een lekker ding, zo goedquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
La maar, sla mijn deur maar over. Wijven die zeggen dat ze "lief zijn' zijn nog erger dan die die weten dat ze knap zijn en net doen alsof ze het niet weten![]()
Hebben ze wel gecheckt met zeepsop?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ik zette hem net even heel hard en toen rook ik het nog een beetje.
Ik zal als ik de schouw mooi dichtheb gemaakt een foto maken. Of ik ga de binnenkant van de schouw in een kleurtje verven, lijkt me ook wel tof staan.
He mooi... mag ik je houden ?quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke oke ik ben een rasechte bitch en een lekker ding, zo goed
Nah jeetje joh.. Kom je daar nu pas mee ? Van die bloemetjes op je fietsen en janken op niks af. En nu ga je tekeer tegen een aardig dinnetjequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
La maar, sla mijn deur maar over. Wijven die zeggen dat ze "lief zijn' zijn nog erger dan die die weten dat ze knap zijn en net doen alsof ze het niet weten![]()
Jij welquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
He mooi... mag ik je houden ?
Weet ik niet want ik ben naar de AH gevlucht. Volgens vriendje hebben ze hem uitgebreid nagekeken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hebben ze wel gecheckt met zeepsop?
edit: op lekken en zulks?
Pas op wat je zegt, straks heb je een huis volquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
He mooi... mag ik je houden ?
Da's wel kut ja, maar deze is wel leuk heur ..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt, straks heb je een huis vol
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah jeetje joh.. Kom je daar nu pas mee ? Van die bloemetjes op je fietsen en janken op niks af. En nu ga je tekeer tegen een aardig dinnetje
Kom op Soury, iedereen heeft z'n sterke en minder sterke kanten. Dat wij dan toevallig perfect zijn, is dan best een handicap in dit gezelschapquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah jeetje joh.. Kom je daar nu pas mee ? Van die bloemetjes op je fietsen en janken op niks af. En nu ga je tekeer tegen een aardig dinnetje
Hey Bongquote:
quote:
Sommige mogen iid aan het gas (kachel)quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kom op Soury, iedereen heeft z'n sterke en minder sterke kanten. Dat wij dan toevallig perfect zijn, is dan best een handicap in dit gezelschap
ja maar dat had ik al ontdekt hoorquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Soury is ook heel aardig, soms duurt 't even voordat je het ontdekt
nou das ook niet alles hoor....dat valt nog best tegenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Sommige mogen iid aan het gas (kachel)
Wat moet ik hier nou weer mee ?? Lief dank je .. Ik ga tv kijkenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar dat had ik al ontdekt hoor....ik vind Soury juist een lekker gek tof wijf
gehehe daaaaaaaaag kijk zequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat moet ik hier nou weer mee ?? Lief dank je .. Ik ga tv kijken
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze nu, als ik klaar benquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Laysa, er gaat was mis denk ik, ik heb nogsteeds geen foto's in mijn PM.
Fijn, vochtige foto's.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze nu, als ik klaar benstuur ik ze wel door
Haal je wel die plaktroep erafquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze nu, als ik klaar benstuur ik ze wel door
hey...zo snel gaat dat niet he.....quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het was meer als hint bedoelt, maar fijn dat je het leuk hebt_!
Jij hoefde bij mij verdomme alleen maar op het fobo knopje te klikkenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
hey...zo snel gaat dat niet he.....
Hi Ianquote:
Ik doe mijn best er weer een beetje in te komen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hi Ian
Ik zag je al posten en wilde je nog begroeten maar je was me voorNog veel actief op FOK?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Deze hele SC is wat verwijfd sinds jij weg bent
Ah, okejquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik doe mijn best er weer een beetje in te komen.![]()
Heb mijn Ian_Nick account gisteren vanRemlof
terug gekregen (probleempjes met wachtwoord) dus nu kan ik er weer tegenaan.
Hoi Meraquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
Bing Bong!![]()
Wat gaat het weer snel hier zeg
Veel plezier en geniet met matequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
woehahaha![]()
Nou ik ben al weg hoor, bier zuipuh!![]()
Dát zijn de vrouwen die dit topique nodig heeft.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
woehahaha![]()
Nou ik ben al weg hoor, bier zuipuh!![]()
quote:
Ah, vet, ben ik het een keer nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Komt wel goed, en bij voorbaat excuses voor de wartaal in de SC als ik weer terug ben
Ik blijf maar ben wel aan het drinken, mag dat ook en Mera have funquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dát zijn de vrouwen die dit topique nodig heeft.
Tuurlijk, nou nog een beetje met "tering" schelden (waar is mijn eigen custom made tering-smiley?)quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik blijf maar ben wel aan het drinken, mag dat ook en Mera have fun
* BONG noteertquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Komt wel goed, en bij voorbaat excuses voor de wartaal in de SC als ik weer terug ben
Ik maak screenshots, weesch niet bong.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG noteert
Morgen even teruglezen dus![]()
![]()
Nogmaals have fun
Tering allemaal ouwe tieten op tvquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tuurlijk, nou nog een beetje met "tering" schelden (waar is mijn eigen custom made tering-smiley?)
En over tieten praten enzeaux.
Ga je alweer dan, weer gamen zekerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG noteert
Morgen even teruglezen dus![]()
![]()
Nogmaals have fun
BOE! KIJK EN LUISTERGELD TERUG!quote:
Psies of jonge tieten op tv teringgggggquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
BOE! KIJK EN LUISTERGELD TERUG!
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik maak screenshots, weesch niet bong.
Snap je, bang = bong god wat ben ik leuk.
Nope, alleen zo even iets bewerken op de PC dus ben zo terugquote:
Zo is dat.. en een beetje jonge tenen mogen ook!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Psies of jonge tieten op tv teringggggg
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Psies of jonge tieten op tv teringggggg
ja maar waarom?????quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ok, wat moet er gebeuren om jou die foto's te laten sturen?
Is goed tot zoquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[..]
Nope, alleen zo even iets bewerken op de PC dus ben zo terug
Ik hoefde er alleen mezelf voor te zijn ... Ze is heel lief en heel meegaand hoor!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ok, wat moet er gebeuren om jou die foto's te laten sturen?
Bah is dat jou fettish dingquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zo is dat.. en een beetje jonge tenen mogen ook!
ja maar.....quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat ik foto's wil, nu.
Beetje hard to get zitten spelen hier
sniettttttquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hoefde er alleen mezelf voor te zijn ... Ze is heel lief en heel meegaand hoor!
swellllllllquote:
Heyyyyyyyyyyyy....jij hoort in mijn kamp te zitten....ik ben heel niet lievvv voor bepaalde personenquote:
Wat is er mis met een goede teen???quote:
Ik heb er niks meequote:
Eg welquote:
Ik zit in jou kamp dus ik vind je liefquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heyyyyyyyyyyyy....jij hoort in mijn kamp te zitten....ik ben heel niet lievvv voor bepaalde personen
Ja niks maar word er niet opgewonden vanquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat is er mis met een goede teen???
[ afbeelding ]
Teen +1
Hoeft ook niet, als je er maar 1 hebtquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja niks maar word er niet opgewonden van
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, als je er maar 1 hebt
Tenenfestival!quote:
Die heb ik er in staan als herinnering dat ik braaf moet zijnquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat je braaf bent is mede mogelijk gemaakt door: Remlof
Ja en? heb je d'r eentje?quote:
+veeeeeel!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tenenfestival!
[ afbeelding ]
Jij hebt me gezien dat weet jij beter maar in mijn hotpants vast welquote:
Hij kent mjn foto's alquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vraag jij maar om foto's, ik krijg niet eens normale van Laysa
Zit net je hyves helemaal ondersteboven te halen maar de enige teen die ik van je tegenkomt valt een beetje tegenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij hebt me gezien dat weet jij beter maar in mijn hotpants vast wel
In de dumpert gezocht op teen hè?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zit net je hyves helemaal ondersteboven te halen maar de enige teen die ik van je tegenkomt valt een beetje tegen
[ afbeelding ]
ja kutkutkutquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In de dumpert gezocht op teen hè?
Deed ik eauk
Nou nee zo erg ook weer nietquote:
Yeps..zo erg wel ja!quote:
Ja de foto's die er toe doen staan niet op mijn hyves bommetjequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zit net je hyves helemaal ondersteboven te halen maar de enige teen die ik van je tegenkomt valt een beetje tegen
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/82d58c98_zadeltassen.jpg
Al klaar....mannen stellen ook niks meer voor tegenwoordig....sjuchtquote:
En jullie in mijn hartje.. altans het zwarte gat waar die hoort te zittenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
kan dr ook niets aan doen...die gek zit op mn hyves vastgeplakt...bommie
![]()
Wij moeten eens flink gaan msn-en, skypen ofzoquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja de foto's die er toe doen staan niet op mijn hyves bommetje
Jouw hartje hoort in je reedt!? - heel veel.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
En jullie in mijn hartje.. altans het zwarte gat waar die hoort te zitten
Neuh.. da's weer wat anders..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jouw hartje hoort in je reedt!? - heel veel.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wij moeten eens flink gaan msn-en, skypen ofzo
Lekker ik een bacoquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En nou ook nog denigrerend gaan lopen doen!? Ik ga wel zuipen
goed plan ik zit ook al aan het palmbierquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En nou ook nog denigrerend gaan lopen doen!? Ik ga wel zuipen
Nu lach je me uitquote:
quote:
quote:
Nog luchtigerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
dus we gaan skypen... jij wat luchtigers en de webcam aan. zoiets
nah lijkt me trouwens een slecht idee.. mijn vrouw zit naast me, denk dat ze me gaat slaan danquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Nog luchtiger, zo warm is het niet
En terechtquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
nah lijkt me trouwens een slecht idee.. mijn vrouw zit naast me, denk dat ze me gaat slaan dan
Word je niet moe van jezelf. Ik wel eigenlijk met dat domme gegeil van je.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
dus we gaan skypen... jij wat luchtigers en de webcam aan. zoiets
Doe jij ff een schone dependslip aan, wandelende overgang.. Word je niet moe van steeds maar weer tegen mij beginnen? Is 20 keer om foto's vragen zo verfrissend? Je kunt me ook gewoon niet lezen en lekker je eigen gang gaan ipv me op te zoeken met je zure postings. Ik ga echt nergens heen omdat jij toevallig jezelf doet storen aan mijn posting.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Word je niet moe van jezelf. Ik wel eigenlijk met dat domme gegeil van je.
Trapt er iemand nog in
whehe.....dat weet ik jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:48 schreef Kally het volgende:
Niemand, nou dan ga ik zelluf maar aan de zuip, maar ik waarschuw vast kan vervelend worden hoor alles door elkaar
Jij houd je mondquote:
Braaf dinnetjequote:
Psies en jij bent de bestequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
ey...je bent vrienden of je bent het niet
Ach als je maar leut hebt toch ?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:48 schreef Kally het volgende:
Niemand, nou dan ga ik zelluf maar aan de zuip, maar ik waarschuw vast kan vervelend worden hoor alles door elkaar
Ik altijdquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach als je maar leut hebt toch ?
Nouja altijd fijn, beter dan zure postings omdat er gepost is wat iemand niet wil in een slowchat ...quote:
Bah doe niet zo klefquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:09 schreef versabommie het volgende:
Waarom kunnen we niet allemaal vrienden zijn ?
Ach iets minder mag ook wel, en ik kan ook wel ongenuanceerd uit de hoek komen soms, maar dit is al de tweede keer dat in een discussie waar meer mensen soortgelijk posting ik ineens de toorn van Soury over me heen krijg. Nergens voor nodig en nu was ik ff pissed.. ik mag na twee keer toch best een keer zuur terug doen. Verder no hard feelings het is alleen een beetje vaag. Ik mag ook niet iedereen op het forum evenveel en daarom ga ik sommigen gewoon uit de weg door erover heen te lezen. NIets ergs aan.quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach iets minder mag ook wel, en ik kan ook wel ongenuanceerd uit de hoek komen soms, maar dit is al de tweede keer dat in een discussie waar meer mensen soortgelijk posting ik ineens de toorn van Soury over me heen krijg. Nergens voor nodig en nu was ik ff pissed.. ik mag na twee keer toch best een keer zuur terug doen. Verder no hard feelings het is alleen een beetje vaag. Ik mag ook niet iedereen op het forum evenveel en daarom ga ik sommigen gewoon uit de weg door erover heen te lezen. NIets ergs aan.
Zelfkennis siert somsquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:20 schreef Kally het volgende:
[..]
jij ongenuanceerd, ik val van mijn stoel nu
So truequote:
godver 1 avondje publieke omroep en ik weet weer waarom ik geen tv meer kijkquote:
Nah geef mij maar een goeie filmquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
godver 1 avondje publieke omroep en ik weet weer waarom ik geen tv meer kijk
Taking of Pelham 1 2 3 en surrogats ... die zijn kicke!quote:
Jeah rightquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe jij ff een schone dependslip aan, wandelende overgang.. Word je niet moe van steeds maar weer tegen mij beginnen? Is 20 keer om foto's vragen zo verfrissend? Je kunt me ook gewoon niet lezen en lekker je eigen gang gaan ipv me op te zoeken met je zure postings. Ik ga echt nergens heen omdat jij toevallig jezelf doet storen aan mijn posting.
Tis zo simpel ..quote:
Ja dat ik je op pm vriendelijk heb verzocht op te tiefenquote:
Ok tnx ff binnen halen dan, maar ook hier ben ik weg, morgen weer klussenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Taking of Pelham 1 2 3 en surrogats ... die zijn kicke!
Lul niet, je hebt nix op PM!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat ik je op pm vriendelijk heb verzocht op te tiefen
quote:
Gewoon negeren, niets aan het handje..quote:
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gewoon negeren, niets aan het handje..
Had dat gedaan voordat je twee keer een sneer moest doen en voor je moest liegen over in de pm wat zeggen en er was al veel minder aan de hand. Topic niet verziekt voor iemand en klaar. Dit is een forum voor iedereen en dan moet je je soms over mensen heenzetten of er overheen lezen. Dat is al. Zo simpel.quote:
Flikker toch op zak !!! je weet wel beter .. Ohh Souryquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Had dat gedaan voordat je twee keer een sneer moest doen en voor je moest liegen over in de pm wat zeggen en er was al veel minder aan de hand. Topic niet verziekt voor iemand en klaar. Dit is een forum voor iedereen en dan moet je je soms over mensen heenzetten of er overheen lezen. Dat is al. Zo simpel.
Beterschap, zieke!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikker toch op zak !!! je weet wel beter .. Ohh Soury
Dank ... das beterquote:
Wel met etenquote:
Orde van de dag komt maandag weer, tis nu weekend dus relaxed..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:46 schreef Chanel5 het volgende:
Nu weer verder tot de orde van de dag?
Ehhh nee ook dat niet, dus laat maar
En door rood over zebrapadenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:50 schreef versabommie het volgende:
trouwens.. motoragenten rijden altijd te hard!
Tis toch godsgeklaagd.. dit is de zoveelste keer dat ze in het verkeer over de schreef gaan. Mijn ex en kinderen zijn ooit op een zebrapad net niet dood gereden omdat ze net op de andere weghelft konden remmen. Geen sirene niets. En dan nog tekeer gaan ook he?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En door rood over zebrapaden
oi.. deze is zo mogelijk ergerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En door rood over zebrapaden
Weekendquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Orde van de dag komt maandag weer, tis nu weekend dus relaxed..
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
oi.. deze is zo mogelijk erger![]()
Peuter (2) martelt broertje doodDe ogenschijnlijk zorgzame moeder Christina McIntyre deed niets toen haar zoontje (2) zijn piepjonge broertje doodmartelde. De vrouw zag weliswaar dat Micah op het tere lichaampje sprong van de pasgeboren baby, maar deed niets. Ze handelde veel te laat. Pas nadat het jongetje niet meer ademde, schakelde de moeder hulp in.
Christina McIntyre handelde alles behalve adequaat toen haar tweejarige zoontje zijn pasgeboren broertje vermoordde. Micah klom op een kast en sprong op het lichaam van het slachtoffertje. De jonge knaap kwam al snel te overlijden. De aanwezige moeder deed niets.
McIntyre verstuurde een tekstbericht naar haar vriend. Veel later belde ze pas het alarmnummer. McIntyre vertelde de operator aan de andere kant van de lijn, dat ze niet wist of haar zoontje nog leefde. De vrouw verrichtte naar eigen zeggen tevergeefs mond-op-mondbeademing en een hartmassage. Ze verzweeg wat er echt was gebeurd in het huis.
Aan het werk
Tijdens verhoor bekende de vrouw dat ze niet handelde toen Micah haar kind doodmartelde. Onbekend is of de vrouw ook actief heeft bijgedragen aan de dood van haar zoontje. McIntyre kon naar eigen zeggen niet voor beide kinderen zorgen. Ze wilde bovendien weer aan het werk, aldus een politiewoordvoerder. Waarschijnlijk gaat haar wens in vervulling - in de gevangenis.
Sommige mensen moeten echt preventief geruimd worden jaquote:
Ik weet niet wat je met sommige mensen bedoeld?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten echt preventief geruimd worden ja
Nou gewoon, zo'n moeder... Echt ik zit onderhand met tranen in mijn ogen als ik zoiets lees.. je zou dat wijf toch kapotschoppen.. een Baby!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je met sommige mensen bedoeld?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tis toch godsgeklaagd.. dit is de zoveelste keer dat ze in het verkeer over de schreef gaan. Mijn ex en kinderen zijn ooit op een zebrapad net niet dood gereden omdat ze net op de andere weghelft konden remmen. Geen sirene niets. En dan nog tekeer gaan ook he?
Niet zo dramatisch het wordt ongeloofwaardigquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou gewoon, zo'n moeder... Echt ik zit onderhand met tranen in mijn ogen als ik zoiets lees.. je zou dat wijf toch kapotschoppen.. een Baby!
Wtf, tranen in je ogenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou gewoon, zo'n moeder... Echt ik zit onderhand met tranen in mijn ogen als ik zoiets lees.. je zou dat wijf toch kapotschoppen.. een Baby!
Hehe , dat doen kinderen met je.. Als ik lees dat een baby zo behandeld wor dan heb ik meestal het beeld van mijn eigen kids in het hoofd...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wtf, tranen in je ogen
Gaat t wel goed met je?
Wat jij wilt...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Niet zo dramatisch het wordt ongeloofwaardig
Ik geloof je. Dit was echt afschuwelijk. En als je dan zelf kinderen hebt, lijkt het me erg om zoiets te moeten zien.quote:
Lijkt me dat elke ouder hier wel enorm van schrikt, dit beeld.. Zo'n ventje die van de kast op een baby springt.. Volgens breek je direct elk ribje, elk borstbeen..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik geloof je. Dit was echt afschuwelijk. En als je dan zelf kinderen hebt, lijkt het me erg om zoiets te moeten zien.
euh.. waarvoor?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:39 schreef HiDiHo het volgende:
ff vraagje, heeft huub eerst de party gebelt ?
Vreselijk he. Kan daar ook heel slecht tegen, word er onpasselijk van. Arm kindje.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lijkt me dat elke ouder hier wel enorm van schrikt, dit beeld.. Zo'n ventje die van de kast op een baby springt.. Volgens breek je direct elk ribje, elk borstbeen..
Hoelang heeft die baby pijn gevoeld...
Net alsof ze bij jou voor de deur staan om je nieuwe vriendin te fotograferenquote:
Trusten Chanel, sweet dreamsquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:42 schreef Chanel5 het volgende:
Mensen, ga naar mijn bedje, 2 nachten laat geweest, reageer zeker noch op e.e.a.
Ohwdatquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Net alsof ze bij jou voor de deur staan om je nieuwe vriendin te fotograferen
truste!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:42 schreef Chanel5 het volgende:
Mensen, ga naar mijn bedje, 2 nachten laat geweest, reageer zeker noch op e.e.a.
Ik geloof daar niets vanquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
OhwdatIk denk dat hij zelf wel voor 1 en ander de party gebeld heeft maar niet voor dat
True.. maar hij is "slim" genoeg om zelf te proberen negatieve aandacht te ontwijken ..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik geloof daar niets van![]()
Meedoen aan DGK, trouwen, kind, enz. Doet hij ook wel eens iets niet om aandacht te krijgen?
Zielig op de bank, laat me niet lachenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
True.. maar hij is "slim" genoeg om zelf te proberen negatieve aandacht te ontwijken ..
Er stond een mooi artikel van een "ingewijde" over hoe hij zielig opd e bank zat, dan komt een bericht over hem en een nieuwe vriendin volgens mij slecht uit .. toch ?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vond zijn "hit"wel leuk... dat "nooit meer naar huis" ... nee idd daar had hij zomaar eens een vooruitziende blikquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zielig op de bank, laat me niet lachen![]()
Dat komt nog wel
En nog steeds lekker warm?quote:
Dat ik die gozer ooit eens leuk gevonden heb, ik kan het zelf nog niet gelovenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vond zijn "hit"wel leuk... dat "nooit meer naar huis" ... nee idd daar had hij zomaar eens een vooruitziende blik
Zes uur geleden wassie nog online, maar hij heeft vermoedelijk geen lef om te postenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
True.. maar hij is "slim" genoeg om zelf te proberen negatieve aandacht te ontwijken ..
Er stond een mooi artikel van een "ingewijde" over hoe hij zielig opd e bank zat, dan komt een bericht over hem en een nieuwe vriendin volgens mij slecht uit .. toch ?
Waar woont ie? Dan ga ik het nieuws zelf wel halenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jaaaa!
Nog nieuws op het Huub en Claire front?
Of makenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar woont ie? Dan ga ik het nieuws zelf wel halen
Ik vond hem leuk tot ze Eric begonnen te pesten, dat vond ik zooo erg!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat ik die gozer ooit eens leuk gevonden heb, ik kan het zelf nog niet geloven
ok, was in het begin van dgk, maar toch...
Geen idee, misschien logeert hij bij Jaap en Cora?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar woont ie? Dan ga ik het nieuws zelf wel halen
Ja dat vond ik ook wel erg bruut.. toen was ik er ook behoorlijk klaar meequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond hem leuk tot ze Eric begonnen te pesten, dat vond ik zooo erg!
Ik totdat ie terug kwam en het een arrogante zak werdquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond hem leuk tot ze Eric begonnen te pesten, dat vond ik zooo erg!
Dan zit hij hier twee kilometer hemelsbreed vandaanquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, misschien logeert hij bij Jaap en Cora?
Wel leuk z'n bungalow parkquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, misschien logeert hij bij Jaap en Cora?
Ik vond hem in het begin ook niet zo leuk, maar dat verandere toen met Eric en Syl, en daarna toen met Eric vond ik hem alleen maar minder leuk worden. Het zat echt harstikke diepquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vanaf seconde één hem een eikel gevonden. Een eikel met een paar leuke kantjes.
Bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:58 schreef versabommie het volgende:
hehe in het andere topic is Mooiii nu door de mand aan het vallen ...!
Eric vind ik zo mogelijk nog erger dan Huub. Sylvia is een type waar ik met een enorme grote boog omheen loop. Vind haar een nietszeggende chick.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond hem in het begin ook niet zo leuk, maar dat verandere toen met Eric en Syl, en daarna toen met Eric vond ik hem alleen maar minder leuk worden. Het zat echt harstikke diep
quote:
echt ik zit randje van ik neem een rummetje om het bij te houdenquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Sometimes this place is like a lunatic asylum
Ik vond Eric pas echt stom worden toen hij weer even terugkwam in de kooi en Huub een dikke knuffel gaf en de grootste lol met hem had. Daar snapte ik echt niets van.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eric vind ik zo mogelijk nog erger dan Huub. Sylvia is een type waar ik met een enorme grote boog omheen loop. Vind haar een nietszeggende chick.
Ik moest kotsen toen hij de politie beldequote:Op zondag 25 oktober 2009 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond Eric pas echt stom worden toen hij weer even terugkwam in de kooi en Huub een dikke knuffel gaf en de grootste lol met hem had. Daar snapte ik echt niets van.
psies.. daar heb ik nooit ene reet van gesnapt!quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond Eric pas echt stom worden toen hij weer even terugkwam in de kooi en Huub een dikke knuffel gaf en de grootste lol met hem had. Daar snapte ik echt niets van.
Ohja!quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik moest kotsen toen hij de politie belde
Ik deel je misselijkheid.. weer een poging tot bagetaliseren!quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja!
Damn wat ben ik alweer veel vergeten!
Ben ik trouwens de enige die een beetje misselijk wordt van het woord speculaasjes?
En je bent nog wel een tough cookiequote:Op zondag 25 oktober 2009 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja!
Damn wat ben ik alweer veel vergeten!
Ben ik trouwens de enige die een beetje misselijk wordt van het woord speculaasjes?
Dat was geen aanranding, Huub bij een stomdronken Amanda vond ik dat dan weer wel.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:30 schreef liesje1979 het volgende:
Wat vonden jullie eigenlijk van de aanranding?
Ik vond het helemaal geen aanranding en vond de overtrokken reacties daarop echt belachelijk.
Het was iig ongewenst volgens mij.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:30 schreef liesje1979 het volgende:
Wat vonden jullie eigenlijk van de aanranding?
Ik vond het helemaal geen aanranding en vond de overtrokken reacties daarop echt belachelijk.
22 mei 2008 stopte het.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
Ongewenst, intimiderent en nog veel meer, maar geen aanrandingEn iedereen ging uit zijn dak!
Dat van Huub-Amanda vond ik idd ook meer in de buurt komen van.
Is het echt pas een jaartje geleden?
Omdat als je op tv bent, je gewoon een voorbeeldfunctie hebt, zeker om dat tijdstipquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
Ongewenst, intimiderent en nog veel meer, maar geen aanrandingEn iedereen ging uit zijn dak!
Dat van Huub-Amanda vond ik idd ook meer in de buurt komen van.
Is het echt pas een jaartje geleden?
Bij gebrek aan beterquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:10 schreef versabommie het volgende:
Wanneer is dgk nu een keer afgelopen?
niets, maar dat is je specialiteitquote:
Foto van je kapotte bakkes.quote:
Ik maakte een "je moeder" garpjequote:
Maar je kan er nog om lachen dus, zonder tandjes te tuffen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik maakte een "je moeder" garpje
Da's in Nederland toch best normaal?
Deze mof was zwaar beledigd!
Serieus hij ging mij heul slaan
Omdat ik irl net zo stijlleaus ben als hierquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar je kan er nog om lachen dus, zonder tandjes te tuffen?![]()
Waarom deed je dat dan en wat zei je precies?
Als je een 'je moeder' opmerking maakt tijdens het pokeren komen ze helemaal losquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik maakte een "je moeder" garpje
Da's in Nederland toch best normaal?
Deze mof was zwaar beledigd!
Serieus hij ging mij heul slaan
Dit was gewoon tijdens het bier zuipenquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je een 'je moeder' opmerking maakt tijdens het pokeren komen ze helemaal los
Oh, maar dan maakt het toch niet uit wat je zegt? Ze willen gewoon mattenquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit was gewoon tijdens het bier zuipen
Hij heeft verdomme op mijn prachtige gelaat geslagen!quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh, maar dan maakt het toch niet uit wat je zegt? Ze willen gewoon matten
quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij heeft verdomme op mijn prachtige gelaat geslagen!
Neenquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Denk je er straks toch nog een keertje over na, als je een 'je moeder' opmerking wilt maken
Oh, je wilt 2 blauwe ogen?quote:
Nein, ik geloof heilig in de vrijheid van meningsuiting. Als het je niet aanstaat wat ik zeg kan je daar verbaal op reageren. Erop los rammen mag van mij ook maar laat alleen maar zien dat je het met je intelligentie niet voor elkaar krijgtquote:
Misschien kan diegene jou best wel in de hoek lullen, maar heeft ie gewoon zin om je voor je harses te slaan.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nein, ik geloof heilig in de vrijheid van meningsuiting. Als het je niet aanstaat wat ik zeg kan je daar verbaal op reageren. Erop los rammen mag van mij ook maar laat alleen maar zien dat je het met je intelligentie niet voor elkaar krijgt
Wie zegt dat ik niet heul heb gewonnen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien kan diegene jou best wel in de hoek lullen, maar heeft ie gewoon zin om je voor je harses te slaan.![]()
Deprimerende gedachte hè.
Dus je hebt effe lekker tussen die duitse ballen staan schoppen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet heul heb gewonnen?
Weet je zeker dat je die ros voor je kop niet kreeg omdat je de heule tijd "heul" zei?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet heul heb gewonnen?
Ik ben bezig schat. En lammetjes dus mañana.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Coos, fluitertje vroeg 2 topics terug om het recept van je kippesoep![]()
pleur het effe online
Vrij zeker, heul laat zich niet zo lekker op z'n Duitsch vertalenquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je die ros voor je kop niet kreeg omdat je de heule tijd "heul" zei?
lees ik het morgen...quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ben bezig schat. En lammetjes dus mañana.![]()
of straks
Wil jij ruige nuecqseks hier?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hoiiiii![]()
Nou het zuipuh is goed gelukt hoor hee![]()
Hoe is het hier in het quasi-brute-mannen-topique
HiiDiiHooquote:
Je hoeft het toch ook niet te vertalen? "Deine Mutti hat eine heul schmutzige enzündete Fotze". Hoppa, klapjes!quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vrij zeker, heul laat zich niet zo lekker op z'n Duitsch vertalen
Uw Duitsch ownt mijn moederquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hoeft het toch ook niet te vertalen? "Deine Mutti hat eine heul schmutzige enzündete Fotze". Hoppa, klapjes!
oké we gaan het een keer doen ik heet gewoon Coos daar.quote:
Daarom ben ik ook nog wakker!quote:
Bestond die nog?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:56 schreef Coos het volgende:
[..]
oké we gaan het een keer doen ik heet gewoon Coos daar.
Gert, ik wil graag mod worden.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook nog wakker!
En ook effe checken of de pjoeter en FOK! het een beetje netjes doen.
Heb je nog een foto van je tarte flambée genaakt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |