Zit net je hyves helemaal ondersteboven te halen maar de enige teen die ik van je tegenkomt valt een beetje tegenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij hebt me gezien dat weet jij beter maar in mijn hotpants vast wel
In de dumpert gezocht op teen hè?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zit net je hyves helemaal ondersteboven te halen maar de enige teen die ik van je tegenkomt valt een beetje tegen
[ afbeelding ]
ja kutkutkutquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In de dumpert gezocht op teen hè?
Deed ik eauk
Nou nee zo erg ook weer nietquote:
Yeps..zo erg wel ja!quote:
Ja de foto's die er toe doen staan niet op mijn hyves bommetjequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zit net je hyves helemaal ondersteboven te halen maar de enige teen die ik van je tegenkomt valt een beetje tegen
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/82d58c98_zadeltassen.jpg
Al klaar....mannen stellen ook niks meer voor tegenwoordig....sjuchtquote:
En jullie in mijn hartje.. altans het zwarte gat waar die hoort te zittenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
kan dr ook niets aan doen...die gek zit op mn hyves vastgeplakt...bommie
![]()
Wij moeten eens flink gaan msn-en, skypen ofzoquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja de foto's die er toe doen staan niet op mijn hyves bommetje
Jouw hartje hoort in je reedt!? - heel veel.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
En jullie in mijn hartje.. altans het zwarte gat waar die hoort te zitten
Neuh.. da's weer wat anders..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jouw hartje hoort in je reedt!? - heel veel.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wij moeten eens flink gaan msn-en, skypen ofzo
Lekker ik een bacoquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En nou ook nog denigrerend gaan lopen doen!? Ik ga wel zuipen
goed plan ik zit ook al aan het palmbierquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En nou ook nog denigrerend gaan lopen doen!? Ik ga wel zuipen
Nu lach je me uitquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |