ja maar.....quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat ik foto's wil, nu.
Beetje hard to get zitten spelen hier
sniettttttquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hoefde er alleen mezelf voor te zijn ... Ze is heel lief en heel meegaand hoor!
swellllllllquote:
Heyyyyyyyyyyyy....jij hoort in mijn kamp te zitten....ik ben heel niet lievvv voor bepaalde personenquote:
Wat is er mis met een goede teen???quote:
Ik heb er niks meequote:
Eg welquote:
Ik zit in jou kamp dus ik vind je liefquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heyyyyyyyyyyyy....jij hoort in mijn kamp te zitten....ik ben heel niet lievvv voor bepaalde personen
Ja niks maar word er niet opgewonden vanquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat is er mis met een goede teen???
[ afbeelding ]
Teen +1
Hoeft ook niet, als je er maar 1 hebtquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja niks maar word er niet opgewonden van
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, als je er maar 1 hebt
Tenenfestival!quote:
Die heb ik er in staan als herinnering dat ik braaf moet zijnquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat je braaf bent is mede mogelijk gemaakt door: Remlof
Ja en? heb je d'r eentje?quote:
+veeeeeel!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tenenfestival!
[ afbeelding ]
Jij hebt me gezien dat weet jij beter maar in mijn hotpants vast welquote:
Hij kent mjn foto's alquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vraag jij maar om foto's, ik krijg niet eens normale van Laysa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |