Ik wil niet verderquote:
Maar ik weet dus 100% zeker dat mijn vriendin niet van kut is echniequote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar ik weet dus 100% zeker dat mijn vriendin niet van kut is echnie
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar ik weet dus 100% zeker dat mijn vriendin niet van kut is echnie
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:21 schreef Laysa het volgende:
Ik gun jou gewoon nog een paar daagjes rust bommie das toch eigenlijk lievvv van mij
Ja sorry leg het ff verkeerd uitquote:
I second that!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
We gaan d'r geen aandachtshoerentopic van maken hè. Gewoon tetten laten zien en daarna via PM een afspraak maken.
Jij weet al hoe ik eruit ziequote:
boringquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:27 schreef Laysa het volgende:
ik laat niks zien....dus begin maar een facinerend gesprek
Ja dat weet ik jaquote:
Daar ben ik niet goed in, ben meer een doener, die zijn ook nodigquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:27 schreef Laysa het volgende:
ik laat niks zien....dus begin maar een facinerend gesprek
Oquote:
Erg hard nodig jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar ben ik niet goed in, ben meer een doener, die zijn ook nodig
Niet zo onschuldig, je weet zelf dat je een lekker ding bentquote:
Hier ook .. CV is net overal af en het is heeeeeeeerlijk!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:30 schreef liesje1979 het volgende:
Wat is het lekker warm in mijn huisje!
Dat zijn de ergstenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet zo onschuldig, je weet zelf dat je een lekker ding bent
Nou ja zeg, bleghhh dat is maar net op wie of wat je valtquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet zo onschuldig, je weet zelf dat je een lekker ding bent
Ik heb geen cv maar wel sinds vandaag een gaskachel, ook heerlijk!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hier ook .. CV is net overal af en het is heeeeeeeerlijk!
Stank al weg? Zal wel hè, die lucht kwam vast van die gastenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:30 schreef liesje1979 het volgende:
Wat is het lekker warm in mijn huisje!
Ik ben niet erg, ik ben te liefquote:
Ja hallo, lees je es in, we vallen op tetten hieroquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja zeg, bleghhh dat is maar net op wie of wat je valt
fijn liesje dat het weer warm in je huisje isquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb geen cv maar wel sinds vandaag een gaskachel, ook heerlijk!
Je meent hetquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
O en dan lekker ervoor zitten....heerlijkquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
La maar, sla mijn deur maar over. Wijven die zeggen dat ze "lief zijn' zijn nog erger dan die die weten dat ze knap zijn en net doen alsof ze het niet wetenquote:
O oke dan ga ik maar weerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hallo, lees je es in, we vallen op tetten hiero
Nou ik zette hem net even heel hard en toen rook ik het nog een beetje.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Stank al weg? Zal wel hè, die lucht kwam vast van die gasten
Oke oke ik ben een rasechte bitch en een lekker ding, zo goedquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
La maar, sla mijn deur maar over. Wijven die zeggen dat ze "lief zijn' zijn nog erger dan die die weten dat ze knap zijn en net doen alsof ze het niet weten![]()
Hebben ze wel gecheckt met zeepsop?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ik zette hem net even heel hard en toen rook ik het nog een beetje.
Ik zal als ik de schouw mooi dichtheb gemaakt een foto maken. Of ik ga de binnenkant van de schouw in een kleurtje verven, lijkt me ook wel tof staan.
He mooi... mag ik je houden ?quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke oke ik ben een rasechte bitch en een lekker ding, zo goed
Nah jeetje joh.. Kom je daar nu pas mee ? Van die bloemetjes op je fietsen en janken op niks af. En nu ga je tekeer tegen een aardig dinnetjequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
La maar, sla mijn deur maar over. Wijven die zeggen dat ze "lief zijn' zijn nog erger dan die die weten dat ze knap zijn en net doen alsof ze het niet weten![]()
Jij welquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
He mooi... mag ik je houden ?
Weet ik niet want ik ben naar de AH gevlucht. Volgens vriendje hebben ze hem uitgebreid nagekeken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hebben ze wel gecheckt met zeepsop?
edit: op lekken en zulks?
Pas op wat je zegt, straks heb je een huis volquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
He mooi... mag ik je houden ?
Da's wel kut ja, maar deze is wel leuk heur ..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt, straks heb je een huis vol
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah jeetje joh.. Kom je daar nu pas mee ? Van die bloemetjes op je fietsen en janken op niks af. En nu ga je tekeer tegen een aardig dinnetje
Kom op Soury, iedereen heeft z'n sterke en minder sterke kanten. Dat wij dan toevallig perfect zijn, is dan best een handicap in dit gezelschapquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah jeetje joh.. Kom je daar nu pas mee ? Van die bloemetjes op je fietsen en janken op niks af. En nu ga je tekeer tegen een aardig dinnetje
Hey Bongquote:
quote:
Sommige mogen iid aan het gas (kachel)quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kom op Soury, iedereen heeft z'n sterke en minder sterke kanten. Dat wij dan toevallig perfect zijn, is dan best een handicap in dit gezelschap
ja maar dat had ik al ontdekt hoorquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Soury is ook heel aardig, soms duurt 't even voordat je het ontdekt
nou das ook niet alles hoor....dat valt nog best tegenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Sommige mogen iid aan het gas (kachel)
Wat moet ik hier nou weer mee ?? Lief dank je .. Ik ga tv kijkenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar dat had ik al ontdekt hoor....ik vind Soury juist een lekker gek tof wijf
gehehe daaaaaaaaag kijk zequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat moet ik hier nou weer mee ?? Lief dank je .. Ik ga tv kijken
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Sommige mogen iid aan het gas (kachel)
Nee, ik heb ze nu, als ik klaar benquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Laysa, er gaat was mis denk ik, ik heb nogsteeds geen foto's in mijn PM.
Fijn, vochtige foto's.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze nu, als ik klaar benstuur ik ze wel door
Haal je wel die plaktroep erafquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze nu, als ik klaar benstuur ik ze wel door
hey...zo snel gaat dat niet he.....quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het was meer als hint bedoelt, maar fijn dat je het leuk hebt_!
Jij hoefde bij mij verdomme alleen maar op het fobo knopje te klikkenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
hey...zo snel gaat dat niet he.....
Hi Ianquote:
Ik doe mijn best er weer een beetje in te komen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hi Ian
Ik zag je al posten en wilde je nog begroeten maar je was me voorNog veel actief op FOK?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Deze hele SC is wat verwijfd sinds jij weg bent
Ah, okejquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik doe mijn best er weer een beetje in te komen.![]()
Heb mijn Ian_Nick account gisteren vanRemlof
terug gekregen (probleempjes met wachtwoord) dus nu kan ik er weer tegenaan.
Hoi Meraquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
Bing Bong!![]()
Wat gaat het weer snel hier zeg
Veel plezier en geniet met matequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
woehahaha![]()
Nou ik ben al weg hoor, bier zuipuh!![]()
Dát zijn de vrouwen die dit topique nodig heeft.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
woehahaha![]()
Nou ik ben al weg hoor, bier zuipuh!![]()
quote:
Ah, vet, ben ik het een keer nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Komt wel goed, en bij voorbaat excuses voor de wartaal in de SC als ik weer terug ben
Ik blijf maar ben wel aan het drinken, mag dat ook en Mera have funquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dát zijn de vrouwen die dit topique nodig heeft.
Tuurlijk, nou nog een beetje met "tering" schelden (waar is mijn eigen custom made tering-smiley?)quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik blijf maar ben wel aan het drinken, mag dat ook en Mera have fun
* BONG noteertquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Komt wel goed, en bij voorbaat excuses voor de wartaal in de SC als ik weer terug ben
Ik maak screenshots, weesch niet bong.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG noteert
Morgen even teruglezen dus![]()
![]()
Nogmaals have fun
Tering allemaal ouwe tieten op tvquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tuurlijk, nou nog een beetje met "tering" schelden (waar is mijn eigen custom made tering-smiley?)
En over tieten praten enzeaux.
Ga je alweer dan, weer gamen zekerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG noteert
Morgen even teruglezen dus![]()
![]()
Nogmaals have fun
BOE! KIJK EN LUISTERGELD TERUG!quote:
Psies of jonge tieten op tv teringgggggquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
BOE! KIJK EN LUISTERGELD TERUG!
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik maak screenshots, weesch niet bong.
Snap je, bang = bong god wat ben ik leuk.
Nope, alleen zo even iets bewerken op de PC dus ben zo terugquote:
Zo is dat.. en een beetje jonge tenen mogen ook!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Psies of jonge tieten op tv teringggggg
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Psies of jonge tieten op tv teringggggg
ja maar waarom?????quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ok, wat moet er gebeuren om jou die foto's te laten sturen?
Is goed tot zoquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[..]
Nope, alleen zo even iets bewerken op de PC dus ben zo terug
Ik hoefde er alleen mezelf voor te zijn ... Ze is heel lief en heel meegaand hoor!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ok, wat moet er gebeuren om jou die foto's te laten sturen?
Bah is dat jou fettish dingquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zo is dat.. en een beetje jonge tenen mogen ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |