quote:
Sommige mogen iid aan het gas (kachel)quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kom op Soury, iedereen heeft z'n sterke en minder sterke kanten. Dat wij dan toevallig perfect zijn, is dan best een handicap in dit gezelschap
ja maar dat had ik al ontdekt hoorquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Soury is ook heel aardig, soms duurt 't even voordat je het ontdekt
nou das ook niet alles hoor....dat valt nog best tegenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Sommige mogen iid aan het gas (kachel)
Wat moet ik hier nou weer mee ?? Lief dank je .. Ik ga tv kijkenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar dat had ik al ontdekt hoor....ik vind Soury juist een lekker gek tof wijf
gehehe daaaaaaaaag kijk zequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat moet ik hier nou weer mee ?? Lief dank je .. Ik ga tv kijken
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Sommige mogen iid aan het gas (kachel)
Nee, ik heb ze nu, als ik klaar benquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Laysa, er gaat was mis denk ik, ik heb nogsteeds geen foto's in mijn PM.
Fijn, vochtige foto's.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze nu, als ik klaar benstuur ik ze wel door
Haal je wel die plaktroep erafquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze nu, als ik klaar benstuur ik ze wel door
hey...zo snel gaat dat niet he.....quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het was meer als hint bedoelt, maar fijn dat je het leuk hebt_!
Jij hoefde bij mij verdomme alleen maar op het fobo knopje te klikkenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
hey...zo snel gaat dat niet he.....
Hi Ianquote:
Ik doe mijn best er weer een beetje in te komen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hi Ian
Ik zag je al posten en wilde je nog begroeten maar je was me voorNog veel actief op FOK?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Deze hele SC is wat verwijfd sinds jij weg bent
Ah, okejquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik doe mijn best er weer een beetje in te komen.![]()
Heb mijn Ian_Nick account gisteren vanRemlof
terug gekregen (probleempjes met wachtwoord) dus nu kan ik er weer tegenaan.
Hoi Meraquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
Bing Bong!![]()
Wat gaat het weer snel hier zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |