ja maar.....quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat ik foto's wil, nu.
Beetje hard to get zitten spelen hier
sniettttttquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hoefde er alleen mezelf voor te zijn ... Ze is heel lief en heel meegaand hoor!
swellllllllquote:
Heyyyyyyyyyyyy....jij hoort in mijn kamp te zitten....ik ben heel niet lievvv voor bepaalde personenquote:
Wat is er mis met een goede teen???quote:
Ik heb er niks meequote:
Eg welquote:
Ik zit in jou kamp dus ik vind je liefquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heyyyyyyyyyyyy....jij hoort in mijn kamp te zitten....ik ben heel niet lievvv voor bepaalde personen
Ja niks maar word er niet opgewonden vanquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat is er mis met een goede teen???
[ afbeelding ]
Teen +1
Hoeft ook niet, als je er maar 1 hebtquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja niks maar word er niet opgewonden van
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, als je er maar 1 hebt
Tenenfestival!quote:
Die heb ik er in staan als herinnering dat ik braaf moet zijnquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat je braaf bent is mede mogelijk gemaakt door: Remlof
Ja en? heb je d'r eentje?quote:
+veeeeeel!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tenenfestival!
[ afbeelding ]
Jij hebt me gezien dat weet jij beter maar in mijn hotpants vast welquote:
Hij kent mjn foto's alquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vraag jij maar om foto's, ik krijg niet eens normale van Laysa
Zit net je hyves helemaal ondersteboven te halen maar de enige teen die ik van je tegenkomt valt een beetje tegenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij hebt me gezien dat weet jij beter maar in mijn hotpants vast wel
In de dumpert gezocht op teen hè?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zit net je hyves helemaal ondersteboven te halen maar de enige teen die ik van je tegenkomt valt een beetje tegen
[ afbeelding ]
ja kutkutkutquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In de dumpert gezocht op teen hè?
Deed ik eauk
Nou nee zo erg ook weer nietquote:
Yeps..zo erg wel ja!quote:
Ja de foto's die er toe doen staan niet op mijn hyves bommetjequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zit net je hyves helemaal ondersteboven te halen maar de enige teen die ik van je tegenkomt valt een beetje tegen
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/82d58c98_zadeltassen.jpg
Al klaar....mannen stellen ook niks meer voor tegenwoordig....sjuchtquote:
En jullie in mijn hartje.. altans het zwarte gat waar die hoort te zittenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
kan dr ook niets aan doen...die gek zit op mn hyves vastgeplakt...bommie
![]()
Wij moeten eens flink gaan msn-en, skypen ofzoquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja de foto's die er toe doen staan niet op mijn hyves bommetje
Jouw hartje hoort in je reedt!? - heel veel.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
En jullie in mijn hartje.. altans het zwarte gat waar die hoort te zitten
Neuh.. da's weer wat anders..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jouw hartje hoort in je reedt!? - heel veel.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wij moeten eens flink gaan msn-en, skypen ofzo
Lekker ik een bacoquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En nou ook nog denigrerend gaan lopen doen!? Ik ga wel zuipen
goed plan ik zit ook al aan het palmbierquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En nou ook nog denigrerend gaan lopen doen!? Ik ga wel zuipen
Nu lach je me uitquote:
quote:
quote:
Nog luchtigerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
dus we gaan skypen... jij wat luchtigers en de webcam aan. zoiets
nah lijkt me trouwens een slecht idee.. mijn vrouw zit naast me, denk dat ze me gaat slaan danquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Nog luchtiger, zo warm is het niet
En terechtquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
nah lijkt me trouwens een slecht idee.. mijn vrouw zit naast me, denk dat ze me gaat slaan dan
Word je niet moe van jezelf. Ik wel eigenlijk met dat domme gegeil van je.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
dus we gaan skypen... jij wat luchtigers en de webcam aan. zoiets
Doe jij ff een schone dependslip aan, wandelende overgang.. Word je niet moe van steeds maar weer tegen mij beginnen? Is 20 keer om foto's vragen zo verfrissend? Je kunt me ook gewoon niet lezen en lekker je eigen gang gaan ipv me op te zoeken met je zure postings. Ik ga echt nergens heen omdat jij toevallig jezelf doet storen aan mijn posting.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Word je niet moe van jezelf. Ik wel eigenlijk met dat domme gegeil van je.
Trapt er iemand nog in
whehe.....dat weet ik jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:48 schreef Kally het volgende:
Niemand, nou dan ga ik zelluf maar aan de zuip, maar ik waarschuw vast kan vervelend worden hoor alles door elkaar
Jij houd je mondquote:
Braaf dinnetjequote:
Psies en jij bent de bestequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
ey...je bent vrienden of je bent het niet
Ach als je maar leut hebt toch ?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:48 schreef Kally het volgende:
Niemand, nou dan ga ik zelluf maar aan de zuip, maar ik waarschuw vast kan vervelend worden hoor alles door elkaar
Ik altijdquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach als je maar leut hebt toch ?
Nouja altijd fijn, beter dan zure postings omdat er gepost is wat iemand niet wil in een slowchat ...quote:
Bah doe niet zo klefquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:09 schreef versabommie het volgende:
Waarom kunnen we niet allemaal vrienden zijn ?
Ach iets minder mag ook wel, en ik kan ook wel ongenuanceerd uit de hoek komen soms, maar dit is al de tweede keer dat in een discussie waar meer mensen soortgelijk posting ik ineens de toorn van Soury over me heen krijg. Nergens voor nodig en nu was ik ff pissed.. ik mag na twee keer toch best een keer zuur terug doen. Verder no hard feelings het is alleen een beetje vaag. Ik mag ook niet iedereen op het forum evenveel en daarom ga ik sommigen gewoon uit de weg door erover heen te lezen. NIets ergs aan.quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach iets minder mag ook wel, en ik kan ook wel ongenuanceerd uit de hoek komen soms, maar dit is al de tweede keer dat in een discussie waar meer mensen soortgelijk posting ik ineens de toorn van Soury over me heen krijg. Nergens voor nodig en nu was ik ff pissed.. ik mag na twee keer toch best een keer zuur terug doen. Verder no hard feelings het is alleen een beetje vaag. Ik mag ook niet iedereen op het forum evenveel en daarom ga ik sommigen gewoon uit de weg door erover heen te lezen. NIets ergs aan.
Zelfkennis siert somsquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:20 schreef Kally het volgende:
[..]
jij ongenuanceerd, ik val van mijn stoel nu
So truequote:
godver 1 avondje publieke omroep en ik weet weer waarom ik geen tv meer kijkquote:
Nah geef mij maar een goeie filmquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
godver 1 avondje publieke omroep en ik weet weer waarom ik geen tv meer kijk
Taking of Pelham 1 2 3 en surrogats ... die zijn kicke!quote:
Jeah rightquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe jij ff een schone dependslip aan, wandelende overgang.. Word je niet moe van steeds maar weer tegen mij beginnen? Is 20 keer om foto's vragen zo verfrissend? Je kunt me ook gewoon niet lezen en lekker je eigen gang gaan ipv me op te zoeken met je zure postings. Ik ga echt nergens heen omdat jij toevallig jezelf doet storen aan mijn posting.
Tis zo simpel ..quote:
Ja dat ik je op pm vriendelijk heb verzocht op te tiefenquote:
Ok tnx ff binnen halen dan, maar ook hier ben ik weg, morgen weer klussenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Taking of Pelham 1 2 3 en surrogats ... die zijn kicke!
Lul niet, je hebt nix op PM!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat ik je op pm vriendelijk heb verzocht op te tiefen
quote:
Gewoon negeren, niets aan het handje..quote:
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gewoon negeren, niets aan het handje..
Had dat gedaan voordat je twee keer een sneer moest doen en voor je moest liegen over in de pm wat zeggen en er was al veel minder aan de hand. Topic niet verziekt voor iemand en klaar. Dit is een forum voor iedereen en dan moet je je soms over mensen heenzetten of er overheen lezen. Dat is al. Zo simpel.quote:
Flikker toch op zak !!! je weet wel beter .. Ohh Souryquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Had dat gedaan voordat je twee keer een sneer moest doen en voor je moest liegen over in de pm wat zeggen en er was al veel minder aan de hand. Topic niet verziekt voor iemand en klaar. Dit is een forum voor iedereen en dan moet je je soms over mensen heenzetten of er overheen lezen. Dat is al. Zo simpel.
Beterschap, zieke!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikker toch op zak !!! je weet wel beter .. Ohh Soury
Dank ... das beterquote:
Wel met etenquote:
Orde van de dag komt maandag weer, tis nu weekend dus relaxed..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:46 schreef Chanel5 het volgende:
Nu weer verder tot de orde van de dag?
Ehhh nee ook dat niet, dus laat maar
En door rood over zebrapadenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:50 schreef versabommie het volgende:
trouwens.. motoragenten rijden altijd te hard!
Tis toch godsgeklaagd.. dit is de zoveelste keer dat ze in het verkeer over de schreef gaan. Mijn ex en kinderen zijn ooit op een zebrapad net niet dood gereden omdat ze net op de andere weghelft konden remmen. Geen sirene niets. En dan nog tekeer gaan ook he?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En door rood over zebrapaden
oi.. deze is zo mogelijk ergerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En door rood over zebrapaden
Weekendquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Orde van de dag komt maandag weer, tis nu weekend dus relaxed..
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
oi.. deze is zo mogelijk erger![]()
Peuter (2) martelt broertje doodDe ogenschijnlijk zorgzame moeder Christina McIntyre deed niets toen haar zoontje (2) zijn piepjonge broertje doodmartelde. De vrouw zag weliswaar dat Micah op het tere lichaampje sprong van de pasgeboren baby, maar deed niets. Ze handelde veel te laat. Pas nadat het jongetje niet meer ademde, schakelde de moeder hulp in.
Christina McIntyre handelde alles behalve adequaat toen haar tweejarige zoontje zijn pasgeboren broertje vermoordde. Micah klom op een kast en sprong op het lichaam van het slachtoffertje. De jonge knaap kwam al snel te overlijden. De aanwezige moeder deed niets.
McIntyre verstuurde een tekstbericht naar haar vriend. Veel later belde ze pas het alarmnummer. McIntyre vertelde de operator aan de andere kant van de lijn, dat ze niet wist of haar zoontje nog leefde. De vrouw verrichtte naar eigen zeggen tevergeefs mond-op-mondbeademing en een hartmassage. Ze verzweeg wat er echt was gebeurd in het huis.
Aan het werk
Tijdens verhoor bekende de vrouw dat ze niet handelde toen Micah haar kind doodmartelde. Onbekend is of de vrouw ook actief heeft bijgedragen aan de dood van haar zoontje. McIntyre kon naar eigen zeggen niet voor beide kinderen zorgen. Ze wilde bovendien weer aan het werk, aldus een politiewoordvoerder. Waarschijnlijk gaat haar wens in vervulling - in de gevangenis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |