abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 22:28:42 #176
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_74028245
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 22:27 schreef versabommie het volgende:

[..]

godver 1 avondje publieke omroep en ik weet weer waarom ik geen tv meer kijk
Nah geef mij maar een goeie film
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 22:29:40 #177
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74028273
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 22:28 schreef Kally het volgende:

[..]

Nah geef mij maar een goeie film
Taking of Pelham 1 2 3 en surrogats ... die zijn kicke!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_74028338
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 21:38 schreef versabommie het volgende:

[..]

Doe jij ff een schone dependslip aan, wandelende overgang.. Word je niet moe van steeds maar weer tegen mij beginnen? Is 20 keer om foto's vragen zo verfrissend? Je kunt me ook gewoon niet lezen en lekker je eigen gang gaan ipv me op te zoeken met je zure postings. Ik ga echt nergens heen omdat jij toevallig jezelf doet storen aan mijn posting.
Jeah right
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 22:32:49 #179
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74028367
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 22:31 schreef Soury het volgende:

[..]

Jeah right
Tis zo simpel ..
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_74028403
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 22:32 schreef versabommie het volgende:

[..]

Tis zo simpel ..
Ja dat ik je op pm vriendelijk heb verzocht op te tiefen
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 22:34:14 #181
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_74028406
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 22:29 schreef versabommie het volgende:

[..]

Taking of Pelham 1 2 3 en surrogats ... die zijn kicke!
Ok tnx ff binnen halen dan, maar ook hier ben ik weg, morgen weer klussen
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 22:34:58 #182
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74028428
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 22:34 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja dat ik je op pm vriendelijk heb verzocht op te tiefen
Lul niet, je hebt nix op PM!
pi_74028459
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 22:34 schreef versabommie het volgende:

[..]

Lul niet, je hebt nix op PM!
Echt je zuigt zwaar mannetje
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 22:36:29 #184
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74028484
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 22:35 schreef Soury het volgende:

[..]

Echt je zuigt zwaar mannetje
Gewoon negeren, niets aan het handje..
pi_74028508
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 22:36 schreef versabommie het volgende:

[..]

Gewoon negeren, niets aan het handje..
Dat bedoel ik
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 22:38:39 #186
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74028562
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 22:37 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat bedoel ik
Had dat gedaan voordat je twee keer een sneer moest doen en voor je moest liegen over in de pm wat zeggen en er was al veel minder aan de hand. Topic niet verziekt voor iemand en klaar. Dit is een forum voor iedereen en dan moet je je soms over mensen heenzetten of er overheen lezen. Dat is al. Zo simpel.
pi_74028611
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 22:38 schreef versabommie het volgende:

[..]

Had dat gedaan voordat je twee keer een sneer moest doen en voor je moest liegen over in de pm wat zeggen en er was al veel minder aan de hand. Topic niet verziekt voor iemand en klaar. Dit is een forum voor iedereen en dan moet je je soms over mensen heenzetten of er overheen lezen. Dat is al. Zo simpel.
Flikker toch op zak !!! je weet wel beter .. Ohh Soury
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 22:41:12 #188
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74028628
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 22:40 schreef Soury het volgende:

[..]

Flikker toch op zak !!! je weet wel beter .. Ohh Soury
Beterschap, zieke!
pi_74028661
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 22:41 schreef versabommie het volgende:

[..]

Beterschap, zieke!
Dank ... das beter
pi_74028708
En klaar?
pi_74028731
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 22:43 schreef Chanel5 het volgende:
En klaar?
Wel met eten
pi_74028771
Nu weer verder tot de orde van de dag?
Ehhh nee ook dat niet, dus laat maar

[ Bericht 0% gewijzigd door Chanel5 op 24-10-2009 23:01:40 ]
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 22:47:35 #193
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74028816
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 22:46 schreef Chanel5 het volgende:
Nu weer verder tot de orde van de dag?
Ehhh nee ook dat niet, dus laat maar
Orde van de dag komt maandag weer, tis nu weekend dus relaxed..
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 22:50:11 #194
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74028894
trouwens.. motoragenten rijden altijd te hard!
pi_74028960
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 22:50 schreef versabommie het volgende:
trouwens.. motoragenten rijden altijd te hard!
En door rood over zebrapaden
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 22:53:46 #196
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74028999
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Tis toch godsgeklaagd.. dit is de zoveelste keer dat ze in het verkeer over de schreef gaan. Mijn ex en kinderen zijn ooit op een zebrapad net niet dood gereden omdat ze net op de andere weghelft konden remmen. Geen sirene niets. En dan nog tekeer gaan ook he?
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 22:58:58 #197
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74029169
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

oi.. deze is zo mogelijk erger

Peuter (2) martelt broertje doodDe ogenschijnlijk zorgzame moeder Christina McIntyre deed niets toen haar zoontje (2) zijn piepjonge broertje doodmartelde. De vrouw zag weliswaar dat Micah op het tere lichaampje sprong van de pasgeboren baby, maar deed niets. Ze handelde veel te laat. Pas nadat het jongetje niet meer ademde, schakelde de moeder hulp in.

Christina McIntyre handelde alles behalve adequaat toen haar tweejarige zoontje zijn pasgeboren broertje vermoordde. Micah klom op een kast en sprong op het lichaam van het slachtoffertje. De jonge knaap kwam al snel te overlijden. De aanwezige moeder deed niets.

McIntyre verstuurde een tekstbericht naar haar vriend. Veel later belde ze pas het alarmnummer. McIntyre vertelde de operator aan de andere kant van de lijn, dat ze niet wist of haar zoontje nog leefde. De vrouw verrichtte naar eigen zeggen tevergeefs mond-op-mondbeademing en een hartmassage. Ze verzweeg wat er echt was gebeurd in het huis.

Aan het werk

Tijdens verhoor bekende de vrouw dat ze niet handelde toen Micah haar kind doodmartelde. Onbekend is of de vrouw ook actief heeft bijgedragen aan de dood van haar zoontje. McIntyre kon naar eigen zeggen niet voor beide kinderen zorgen. Ze wilde bovendien weer aan het werk, aldus een politiewoordvoerder. Waarschijnlijk gaat haar wens in vervulling - in de gevangenis.
pi_74029347
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 22:47 schreef versabommie het volgende:

[..]

Orde van de dag komt maandag weer, tis nu weekend dus relaxed..
Weekend Oja en een uur extra, kan ik wel gebruiken..
pi_74029381
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 22:58 schreef versabommie het volgende:

[..]

oi.. deze is zo mogelijk erger

Peuter (2) martelt broertje doodDe ogenschijnlijk zorgzame moeder Christina McIntyre deed niets toen haar zoontje (2) zijn piepjonge broertje doodmartelde. De vrouw zag weliswaar dat Micah op het tere lichaampje sprong van de pasgeboren baby, maar deed niets. Ze handelde veel te laat. Pas nadat het jongetje niet meer ademde, schakelde de moeder hulp in.

Christina McIntyre handelde alles behalve adequaat toen haar tweejarige zoontje zijn pasgeboren broertje vermoordde. Micah klom op een kast en sprong op het lichaam van het slachtoffertje. De jonge knaap kwam al snel te overlijden. De aanwezige moeder deed niets.

McIntyre verstuurde een tekstbericht naar haar vriend. Veel later belde ze pas het alarmnummer. McIntyre vertelde de operator aan de andere kant van de lijn, dat ze niet wist of haar zoontje nog leefde. De vrouw verrichtte naar eigen zeggen tevergeefs mond-op-mondbeademing en een hartmassage. Ze verzweeg wat er echt was gebeurd in het huis.

Aan het werk

Tijdens verhoor bekende de vrouw dat ze niet handelde toen Micah haar kind doodmartelde. Onbekend is of de vrouw ook actief heeft bijgedragen aan de dood van haar zoontje. McIntyre kon naar eigen zeggen niet voor beide kinderen zorgen. Ze wilde bovendien weer aan het werk, aldus een politiewoordvoerder. Waarschijnlijk gaat haar wens in vervulling - in de gevangenis.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 23:09:11 #200
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74029468
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 23:05 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

Sommige mensen moeten echt preventief geruimd worden ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')