Nah geef mij maar een goeie filmquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
godver 1 avondje publieke omroep en ik weet weer waarom ik geen tv meer kijk
Taking of Pelham 1 2 3 en surrogats ... die zijn kicke!quote:
Jeah rightquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe jij ff een schone dependslip aan, wandelende overgang.. Word je niet moe van steeds maar weer tegen mij beginnen? Is 20 keer om foto's vragen zo verfrissend? Je kunt me ook gewoon niet lezen en lekker je eigen gang gaan ipv me op te zoeken met je zure postings. Ik ga echt nergens heen omdat jij toevallig jezelf doet storen aan mijn posting.
Tis zo simpel ..quote:
Ja dat ik je op pm vriendelijk heb verzocht op te tiefenquote:
Ok tnx ff binnen halen dan, maar ook hier ben ik weg, morgen weer klussenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Taking of Pelham 1 2 3 en surrogats ... die zijn kicke!
Lul niet, je hebt nix op PM!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat ik je op pm vriendelijk heb verzocht op te tiefen
quote:
Gewoon negeren, niets aan het handje..quote:
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gewoon negeren, niets aan het handje..
Had dat gedaan voordat je twee keer een sneer moest doen en voor je moest liegen over in de pm wat zeggen en er was al veel minder aan de hand. Topic niet verziekt voor iemand en klaar. Dit is een forum voor iedereen en dan moet je je soms over mensen heenzetten of er overheen lezen. Dat is al. Zo simpel.quote:
Flikker toch op zak !!! je weet wel beter .. Ohh Souryquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Had dat gedaan voordat je twee keer een sneer moest doen en voor je moest liegen over in de pm wat zeggen en er was al veel minder aan de hand. Topic niet verziekt voor iemand en klaar. Dit is een forum voor iedereen en dan moet je je soms over mensen heenzetten of er overheen lezen. Dat is al. Zo simpel.
Beterschap, zieke!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikker toch op zak !!! je weet wel beter .. Ohh Soury
Dank ... das beterquote:
Wel met etenquote:
Orde van de dag komt maandag weer, tis nu weekend dus relaxed..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:46 schreef Chanel5 het volgende:
Nu weer verder tot de orde van de dag?
Ehhh nee ook dat niet, dus laat maar
En door rood over zebrapadenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:50 schreef versabommie het volgende:
trouwens.. motoragenten rijden altijd te hard!
Tis toch godsgeklaagd.. dit is de zoveelste keer dat ze in het verkeer over de schreef gaan. Mijn ex en kinderen zijn ooit op een zebrapad net niet dood gereden omdat ze net op de andere weghelft konden remmen. Geen sirene niets. En dan nog tekeer gaan ook he?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En door rood over zebrapaden
oi.. deze is zo mogelijk ergerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En door rood over zebrapaden
Weekendquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Orde van de dag komt maandag weer, tis nu weekend dus relaxed..
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
oi.. deze is zo mogelijk erger![]()
Peuter (2) martelt broertje doodDe ogenschijnlijk zorgzame moeder Christina McIntyre deed niets toen haar zoontje (2) zijn piepjonge broertje doodmartelde. De vrouw zag weliswaar dat Micah op het tere lichaampje sprong van de pasgeboren baby, maar deed niets. Ze handelde veel te laat. Pas nadat het jongetje niet meer ademde, schakelde de moeder hulp in.
Christina McIntyre handelde alles behalve adequaat toen haar tweejarige zoontje zijn pasgeboren broertje vermoordde. Micah klom op een kast en sprong op het lichaam van het slachtoffertje. De jonge knaap kwam al snel te overlijden. De aanwezige moeder deed niets.
McIntyre verstuurde een tekstbericht naar haar vriend. Veel later belde ze pas het alarmnummer. McIntyre vertelde de operator aan de andere kant van de lijn, dat ze niet wist of haar zoontje nog leefde. De vrouw verrichtte naar eigen zeggen tevergeefs mond-op-mondbeademing en een hartmassage. Ze verzweeg wat er echt was gebeurd in het huis.
Aan het werk
Tijdens verhoor bekende de vrouw dat ze niet handelde toen Micah haar kind doodmartelde. Onbekend is of de vrouw ook actief heeft bijgedragen aan de dood van haar zoontje. McIntyre kon naar eigen zeggen niet voor beide kinderen zorgen. Ze wilde bovendien weer aan het werk, aldus een politiewoordvoerder. Waarschijnlijk gaat haar wens in vervulling - in de gevangenis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |