Nog luchtigerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
dus we gaan skypen... jij wat luchtigers en de webcam aan. zoiets
nah lijkt me trouwens een slecht idee.. mijn vrouw zit naast me, denk dat ze me gaat slaan danquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Nog luchtiger, zo warm is het niet
En terechtquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
nah lijkt me trouwens een slecht idee.. mijn vrouw zit naast me, denk dat ze me gaat slaan dan
Word je niet moe van jezelf. Ik wel eigenlijk met dat domme gegeil van je.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
dus we gaan skypen... jij wat luchtigers en de webcam aan. zoiets
Doe jij ff een schone dependslip aan, wandelende overgang.. Word je niet moe van steeds maar weer tegen mij beginnen? Is 20 keer om foto's vragen zo verfrissend? Je kunt me ook gewoon niet lezen en lekker je eigen gang gaan ipv me op te zoeken met je zure postings. Ik ga echt nergens heen omdat jij toevallig jezelf doet storen aan mijn posting.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Word je niet moe van jezelf. Ik wel eigenlijk met dat domme gegeil van je.
Trapt er iemand nog in
whehe.....dat weet ik jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:48 schreef Kally het volgende:
Niemand, nou dan ga ik zelluf maar aan de zuip, maar ik waarschuw vast kan vervelend worden hoor alles door elkaar
Jij houd je mondquote:
Braaf dinnetjequote:
Psies en jij bent de bestequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
ey...je bent vrienden of je bent het niet
Ach als je maar leut hebt toch ?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:48 schreef Kally het volgende:
Niemand, nou dan ga ik zelluf maar aan de zuip, maar ik waarschuw vast kan vervelend worden hoor alles door elkaar
Ik altijdquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach als je maar leut hebt toch ?
Nouja altijd fijn, beter dan zure postings omdat er gepost is wat iemand niet wil in een slowchat ...quote:
Bah doe niet zo klefquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:09 schreef versabommie het volgende:
Waarom kunnen we niet allemaal vrienden zijn ?
Ach iets minder mag ook wel, en ik kan ook wel ongenuanceerd uit de hoek komen soms, maar dit is al de tweede keer dat in een discussie waar meer mensen soortgelijk posting ik ineens de toorn van Soury over me heen krijg. Nergens voor nodig en nu was ik ff pissed.. ik mag na twee keer toch best een keer zuur terug doen. Verder no hard feelings het is alleen een beetje vaag. Ik mag ook niet iedereen op het forum evenveel en daarom ga ik sommigen gewoon uit de weg door erover heen te lezen. NIets ergs aan.quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach iets minder mag ook wel, en ik kan ook wel ongenuanceerd uit de hoek komen soms, maar dit is al de tweede keer dat in een discussie waar meer mensen soortgelijk posting ik ineens de toorn van Soury over me heen krijg. Nergens voor nodig en nu was ik ff pissed.. ik mag na twee keer toch best een keer zuur terug doen. Verder no hard feelings het is alleen een beetje vaag. Ik mag ook niet iedereen op het forum evenveel en daarom ga ik sommigen gewoon uit de weg door erover heen te lezen. NIets ergs aan.
Zelfkennis siert somsquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:20 schreef Kally het volgende:
[..]
jij ongenuanceerd, ik val van mijn stoel nu
So truequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |