Weet je zeker dat je die ros voor je kop niet kreeg omdat je de heule tijd "heul" zei?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet heul heb gewonnen?
Ik ben bezig schat. En lammetjes dus mańana.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Coos, fluitertje vroeg 2 topics terug om het recept van je kippesoep![]()
pleur het effe online
Vrij zeker, heul laat zich niet zo lekker op z'n Duitsch vertalenquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je die ros voor je kop niet kreeg omdat je de heule tijd "heul" zei?
lees ik het morgen...quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ben bezig schat. En lammetjes dus mańana.![]()
of straks
Wil jij ruige nuecqseks hier?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hoiiiii![]()
Nou het zuipuh is goed gelukt hoor hee![]()
Hoe is het hier in het quasi-brute-mannen-topique
HiiDiiHooquote:
Je hoeft het toch ook niet te vertalen? "Deine Mutti hat eine heul schmutzige enzündete Fotze". Hoppa, klapjes!quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vrij zeker, heul laat zich niet zo lekker op z'n Duitsch vertalen
Uw Duitsch ownt mijn moederquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hoeft het toch ook niet te vertalen? "Deine Mutti hat eine heul schmutzige enzündete Fotze". Hoppa, klapjes!
oké we gaan het een keer doen ik heet gewoon Coos daar.quote:
Daarom ben ik ook nog wakker!quote:
Bestond die nog?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:56 schreef Coos het volgende:
[..]
oké we gaan het een keer doen ik heet gewoon Coos daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |