Of makenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar woont ie? Dan ga ik het nieuws zelf wel halen
Ik vond hem leuk tot ze Eric begonnen te pesten, dat vond ik zooo erg!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat ik die gozer ooit eens leuk gevonden heb, ik kan het zelf nog niet geloven
ok, was in het begin van dgk, maar toch...
Geen idee, misschien logeert hij bij Jaap en Cora?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar woont ie? Dan ga ik het nieuws zelf wel halen
Ja dat vond ik ook wel erg bruut.. toen was ik er ook behoorlijk klaar meequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond hem leuk tot ze Eric begonnen te pesten, dat vond ik zooo erg!
Ik totdat ie terug kwam en het een arrogante zak werdquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond hem leuk tot ze Eric begonnen te pesten, dat vond ik zooo erg!
Dan zit hij hier twee kilometer hemelsbreed vandaanquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, misschien logeert hij bij Jaap en Cora?
Wel leuk z'n bungalow parkquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, misschien logeert hij bij Jaap en Cora?
Ik vond hem in het begin ook niet zo leuk, maar dat verandere toen met Eric en Syl, en daarna toen met Eric vond ik hem alleen maar minder leuk worden. Het zat echt harstikke diepquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vanaf seconde één hem een eikel gevonden. Een eikel met een paar leuke kantjes.
Bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:58 schreef versabommie het volgende:
hehe in het andere topic is Mooiii nu door de mand aan het vallen ...!
Eric vind ik zo mogelijk nog erger dan Huub. Sylvia is een type waar ik met een enorme grote boog omheen loop. Vind haar een nietszeggende chick.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond hem in het begin ook niet zo leuk, maar dat verandere toen met Eric en Syl, en daarna toen met Eric vond ik hem alleen maar minder leuk worden. Het zat echt harstikke diep
quote:
echt ik zit randje van ik neem een rummetje om het bij te houdenquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Sometimes this place is like a lunatic asylum
Ik vond Eric pas echt stom worden toen hij weer even terugkwam in de kooi en Huub een dikke knuffel gaf en de grootste lol met hem had. Daar snapte ik echt niets van.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eric vind ik zo mogelijk nog erger dan Huub. Sylvia is een type waar ik met een enorme grote boog omheen loop. Vind haar een nietszeggende chick.
Ik moest kotsen toen hij de politie beldequote:Op zondag 25 oktober 2009 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond Eric pas echt stom worden toen hij weer even terugkwam in de kooi en Huub een dikke knuffel gaf en de grootste lol met hem had. Daar snapte ik echt niets van.
psies.. daar heb ik nooit ene reet van gesnapt!quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond Eric pas echt stom worden toen hij weer even terugkwam in de kooi en Huub een dikke knuffel gaf en de grootste lol met hem had. Daar snapte ik echt niets van.
Ohja!quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik moest kotsen toen hij de politie belde
Ik deel je misselijkheid.. weer een poging tot bagetaliseren!quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja!
Damn wat ben ik alweer veel vergeten!
Ben ik trouwens de enige die een beetje misselijk wordt van het woord speculaasjes?
En je bent nog wel een tough cookiequote:Op zondag 25 oktober 2009 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja!
Damn wat ben ik alweer veel vergeten!
Ben ik trouwens de enige die een beetje misselijk wordt van het woord speculaasjes?
Dat was geen aanranding, Huub bij een stomdronken Amanda vond ik dat dan weer wel.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:30 schreef liesje1979 het volgende:
Wat vonden jullie eigenlijk van de aanranding?
Ik vond het helemaal geen aanranding en vond de overtrokken reacties daarop echt belachelijk.
Het was iig ongewenst volgens mij.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:30 schreef liesje1979 het volgende:
Wat vonden jullie eigenlijk van de aanranding?
Ik vond het helemaal geen aanranding en vond de overtrokken reacties daarop echt belachelijk.
22 mei 2008 stopte het.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
Ongewenst, intimiderent en nog veel meer, maar geen aanrandingEn iedereen ging uit zijn dak!
Dat van Huub-Amanda vond ik idd ook meer in de buurt komen van.
Is het echt pas een jaartje geleden?
Omdat als je op tv bent, je gewoon een voorbeeldfunctie hebt, zeker om dat tijdstipquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
Ongewenst, intimiderent en nog veel meer, maar geen aanrandingEn iedereen ging uit zijn dak!
Dat van Huub-Amanda vond ik idd ook meer in de buurt komen van.
Is het echt pas een jaartje geleden?
Bij gebrek aan beterquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:10 schreef versabommie het volgende:
Wanneer is dgk nu een keer afgelopen?
niets, maar dat is je specialiteitquote:
Foto van je kapotte bakkes.quote:
Ik maakte een "je moeder" garpjequote:
Maar je kan er nog om lachen dus, zonder tandjes te tuffen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik maakte een "je moeder" garpje
Da's in Nederland toch best normaal?
Deze mof was zwaar beledigd!
Serieus hij ging mij heul slaan
Omdat ik irl net zo stijlleaus ben als hierquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar je kan er nog om lachen dus, zonder tandjes te tuffen?![]()
Waarom deed je dat dan en wat zei je precies?
Als je een 'je moeder' opmerking maakt tijdens het pokeren komen ze helemaal losquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik maakte een "je moeder" garpje
Da's in Nederland toch best normaal?
Deze mof was zwaar beledigd!
Serieus hij ging mij heul slaan
Dit was gewoon tijdens het bier zuipenquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je een 'je moeder' opmerking maakt tijdens het pokeren komen ze helemaal los
Oh, maar dan maakt het toch niet uit wat je zegt? Ze willen gewoon mattenquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit was gewoon tijdens het bier zuipen
Hij heeft verdomme op mijn prachtige gelaat geslagen!quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh, maar dan maakt het toch niet uit wat je zegt? Ze willen gewoon matten
quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij heeft verdomme op mijn prachtige gelaat geslagen!
Neenquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Denk je er straks toch nog een keertje over na, als je een 'je moeder' opmerking wilt maken
Oh, je wilt 2 blauwe ogen?quote:
Nein, ik geloof heilig in de vrijheid van meningsuiting. Als het je niet aanstaat wat ik zeg kan je daar verbaal op reageren. Erop los rammen mag van mij ook maar laat alleen maar zien dat je het met je intelligentie niet voor elkaar krijgtquote:
Misschien kan diegene jou best wel in de hoek lullen, maar heeft ie gewoon zin om je voor je harses te slaan.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nein, ik geloof heilig in de vrijheid van meningsuiting. Als het je niet aanstaat wat ik zeg kan je daar verbaal op reageren. Erop los rammen mag van mij ook maar laat alleen maar zien dat je het met je intelligentie niet voor elkaar krijgt
Wie zegt dat ik niet heul heb gewonnen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien kan diegene jou best wel in de hoek lullen, maar heeft ie gewoon zin om je voor je harses te slaan.![]()
Deprimerende gedachte hè.
Dus je hebt effe lekker tussen die duitse ballen staan schoppen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet heul heb gewonnen?
Weet je zeker dat je die ros voor je kop niet kreeg omdat je de heule tijd "heul" zei?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet heul heb gewonnen?
Ik ben bezig schat. En lammetjes dus mañana.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Coos, fluitertje vroeg 2 topics terug om het recept van je kippesoep![]()
pleur het effe online
Vrij zeker, heul laat zich niet zo lekker op z'n Duitsch vertalenquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je die ros voor je kop niet kreeg omdat je de heule tijd "heul" zei?
lees ik het morgen...quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ben bezig schat. En lammetjes dus mañana.![]()
of straks
Wil jij ruige nuecqseks hier?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hoiiiii![]()
Nou het zuipuh is goed gelukt hoor hee![]()
Hoe is het hier in het quasi-brute-mannen-topique
HiiDiiHooquote:
Je hoeft het toch ook niet te vertalen? "Deine Mutti hat eine heul schmutzige enzündete Fotze". Hoppa, klapjes!quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vrij zeker, heul laat zich niet zo lekker op z'n Duitsch vertalen
Uw Duitsch ownt mijn moederquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hoeft het toch ook niet te vertalen? "Deine Mutti hat eine heul schmutzige enzündete Fotze". Hoppa, klapjes!
oké we gaan het een keer doen ik heet gewoon Coos daar.quote:
Daarom ben ik ook nog wakker!quote:
Bestond die nog?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:56 schreef Coos het volgende:
[..]
oké we gaan het een keer doen ik heet gewoon Coos daar.
Gert, ik wil graag mod worden.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook nog wakker!
En ook effe checken of de pjoeter en FOK! het een beetje netjes doen.
Heb je nog een foto van je tarte flambée genaakt!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |