Eric vind ik zo mogelijk nog erger dan Huub. Sylvia is een type waar ik met een enorme grote boog omheen loop. Vind haar een nietszeggende chick.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond hem in het begin ook niet zo leuk, maar dat verandere toen met Eric en Syl, en daarna toen met Eric vond ik hem alleen maar minder leuk worden. Het zat echt harstikke diep
quote:
echt ik zit randje van ik neem een rummetje om het bij te houdenquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Sometimes this place is like a lunatic asylum
Ik vond Eric pas echt stom worden toen hij weer even terugkwam in de kooi en Huub een dikke knuffel gaf en de grootste lol met hem had. Daar snapte ik echt niets van.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eric vind ik zo mogelijk nog erger dan Huub. Sylvia is een type waar ik met een enorme grote boog omheen loop. Vind haar een nietszeggende chick.
Ik moest kotsen toen hij de politie beldequote:Op zondag 25 oktober 2009 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond Eric pas echt stom worden toen hij weer even terugkwam in de kooi en Huub een dikke knuffel gaf en de grootste lol met hem had. Daar snapte ik echt niets van.
psies.. daar heb ik nooit ene reet van gesnapt!quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond Eric pas echt stom worden toen hij weer even terugkwam in de kooi en Huub een dikke knuffel gaf en de grootste lol met hem had. Daar snapte ik echt niets van.
Ohja!quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik moest kotsen toen hij de politie belde
Ik deel je misselijkheid.. weer een poging tot bagetaliseren!quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja!
Damn wat ben ik alweer veel vergeten!
Ben ik trouwens de enige die een beetje misselijk wordt van het woord speculaasjes?
En je bent nog wel een tough cookiequote:Op zondag 25 oktober 2009 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja!
Damn wat ben ik alweer veel vergeten!
Ben ik trouwens de enige die een beetje misselijk wordt van het woord speculaasjes?
Dat was geen aanranding, Huub bij een stomdronken Amanda vond ik dat dan weer wel.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:30 schreef liesje1979 het volgende:
Wat vonden jullie eigenlijk van de aanranding?
Ik vond het helemaal geen aanranding en vond de overtrokken reacties daarop echt belachelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |